Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου 2015

Ο προσδιορισμός του αληθινού και κυριότερου εχθρού


γράφει ο Μάριος Γεωργίου
    Με αφορμή τα όσα διαδραματίζονται στο Eurogroup θέλησα να γράψω κάτι για προβληματισμό. Απευθείας στο θέμα μας λοιπόν. Ακούω συχνά ότι η Γερμανία μας πολεμάει και προσπαθεί με κάθε τρόπο να γίνουμε ας το πούμε αποικία της, αποικία χρέους. Είναι άραγε η Γερμανία ο εχθρός μας; Ο αληθινός εχθρός μας; Θα επιχειρήσω να δώσω την απάντηση. Όχι δεν είναι η Γερμανία ο εχθρός μας, ούτε ο Γερμανικός λαός και το Γερμανικό έθνος. Στην πραγματικότητα η Γερμανία είναι ο επιφανειακός μας εχθρός ή καλύτερα ο εχθρός μασκαρεμένος. Ο εχθρός είναι το χρηματοπιστωτικό ληστρικό κεφάλαιο, η πλουτοκρατία. Απλούστατα το παρασιτικό χρηματοπιστωτικό σύστημα (ο τρόπος με τον οποίο δουλεύει επί της
ουσίας), διεισδύει παντού, ελέγχει σαρωτικά τους τομείς που διεισδύει, παίρνει την μορφή τους και δρα δια μέσου αυτών. Άλλοτε διεισδύει στο κράτος, άλλοτε στα κόμματα, στις τράπεζες, τα ΜΜΕ και ούτω καθεξής. Η πλουτοκρατία, ντόπια και ξένη είναι ο εχθρός. Φυσικά μην ξεχνούμε ότι η πλουτοκρατία στην πραγματικότητα δεν έχει πατρίδα, ο μεγαλοκαπιταλιστής ντόπιος και ξένος στην ουσία δεν έχουν πατρίδα. Πατρίδα τους είναι το χρήμα. Η χρησιμοποίηση των λέξεων ντόπιος και ξένος είναι για να συνεννοούμαστε για ποιους μιλάμε. Αντιθέτως ο εργάτης έχει πατρίδα, έχει εθνική και πολιτισμική καταγωγή. Δεν είπε τυχαία ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου, ο οποίος ήταν αριστερός και χαρακτηρίστηκε Πατέρας της Δημοκρατίας, στο βιβλίο του « Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ» στη σελίδα 88, εκδόσεις Πελασγός, « Η συναίσθηση ότι το κράτος αντιπροσωπεύεται από τις πλουτοκρατικές τάξεις και δεν προστατεύει όλους τους εργάτες όλων των χωρών και τα κοινά τους συμφέροντα, τους έκαμαν να συνδεθούν μεταξύ τους και να πλάσουν διεθνιστικά ιδανικά. Αυτά όμως δεν στρέφονται κατά της ιδέας της πατρίδας, ούτε αποτελούν άρνηση του εθνικισμού, αλλά αντιθέτως αποβλέπουν στην πρακτική αναγνώριση του. Το αντίθετο δεν θα ήταν φυσικό διότι οι εργάτες δεν είναι ούτε από ξύλο, ούτε από πέτρα κατασκευασμένοι αλλά έχουν και αυτοί τις ρίζες τους στην κοινωνία….» Με άλλα λόγια όλοι οι λαοί, όλα τα έθνη, ο απλός άνθρωπος των εθνών, έχει κοινά πολλά με τον άλλο άνθρωπο του άλλου έθνους. Η μόνη τους διαφορά είναι η βιολογική καταγωγή, μα αυτό δεν είναι κακό διότι είναι της φύσης χαρακτηριστικό. Έχουν κοινά..πολεμούνται από το κεφάλαιο. Αντιθέτως κανένα κοινό δεν έχει ο μέσος Έλληνας με τον ζάμπλουτο Έλληνα που ελέγχει αρνητικά την Ελλάδα για το συμφέρον της μόνης αληθινής του πατρίδας, της τσέπης του.

    Αυτή η παρασιτική ολιγαρχία, αυτή η ληστοκρατία, αυτή η πλουτοκρατία, ελέγχει τα κράτη και τις κυβερνήσεις και οδηγεί τα κράτη σε πολέμους αναμεταξύ τους. Είτε σε συνηθισμένους πολέμους είτε σε οικονομικούς πολέμους. Αλλά για να το πετύχει φανατίζει τα έθνη, τους λαούς με εθνικές διαφορές που δημιουργεί. Στα αλήθεια οι κυβερνήσεις δεν πολεμούνε μεταξύ τους, ούτε τα κράτη. Αυτοί λίγο πολύ τα βρίσκουν, είναι συνεννοημένοι. Ή αν δεν είναι συνεννοημένοι απλά σφάζονται για το ποιος θα πάρει τον πλούτο της άλφα ή βήτα περιοχής. Οι λαοί, οι άνθρωποι, τα έθνη σφάζονται για να έχει κέρδη η ντόπια και ξένη πλουτοκρατία. Η  εθνική διαφορά που δημιουργήθηκε για να τους ρίξει στο πεδίο της μάχης στην ουσία δεν επιλύεται ποτέ. Είναι ένα πουκάμισο αδειανό, αυτός ο λόγος. Δεν είναι η αιτία αλλά η αφορμή. Προσέξτε… Δεν λέω να μην επιζητούμε να πάρουμε πίσω τις αλύτρωτες πατρίδες μας, δεν λέω να ξεχάσουμε την Κύπρο, την Κωνσταντινούπολη, την Βόρεια Ήπειρο κτλ. Αντιθέτως. Απλά επιζητώ να δούμε τον αληθινό εχθρό. Ποιος είναι πίσω από την κυβέρνηση π.χ. της Τουρκίας ή της Γερμανίας τώρα. Ποιος ήταν πίσω από την Βρετανική κυβέρνηση το 1955 στην Κύπρο. Η πλουτοκρατία. Ο απλός Τούρκος, ο απλός Άγγλος που μας επιτέθηκε στην ουσία είναι ακόμα ένα ηλίθιο πιόνι στην σκακιέρα του διαίρει και βασίλευε του καπιταλισμού.  Ο μέσος Γερμανός που σήμερα σε βρίζει είναι ένα πιόνι επίσης. Άλλωστε τα ΜΜΕ ελέγχονται και πάντοτε οι ηγεσίες που εκλέγονται από τον λαό είναι ελεγχόμενες. Δεν έχουμε δημοκρατία. Το σύστημα μετατρέπει το λαό σε όχλο και τον οδηγεί μαζοποιημένα σε λάθος επιλογές. Δεν έχουμε πολιτική, αλλά αγορές. Δεν έχουμε ελευθερία, αλλά αγορές, δεν έχουμε δημοκρατία, αλλά οικονομική δημοκρατία όπως λέει και ο μέγας θιασώτης του καπιταλισμού, Λούντβιχ φον Μίζες. Κατά τα άλλα έχουμε φιλελευθερισμό. Εγώ το ονομάζω απλά κοροϊδία.
    
    Δεν λέω επίσης ότι αν μας επιτεθεί η Τουρκία ή το οποιοδήποτε κράτος ότι δεν πρέπει να αντισταθούμε. Θα είμαι ωμός. Θα αντισταθούμε, θα πολεμήσουμε, θα χρειαστεί να σκοτώσουμε. Ζητώ όμως να κάνουμε την υπέρβαση, να δούμε τον αληθινό και κυριότερο εχθρό. Δεν σου επιτίθεται αγαπητέ αναγνώστη η Τουρκία, η Γερμανία κτλ, αλλά η πλουτοκρατία με μάσκα. Βάζουν τα έθνη μπροστά, τα διαιρούν και προφανώς ασελγούν στο πτώμα των εθνών και των ανθρώπων. Ασελγεί το χρηματοπιστωτικό κεφάλαιο εις βάρος μας και γελάει με τον σοβινιστικό (και όχι πια εθνικό) φανατισμό μας. Είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να αρχίσουμε να κοιτάμε την αλήθεια. Εκτός αν είμαστε πολεμόχαροι. Αν υπάρχουν τέτοιοι που το απεύχομαι απαντώ με τη φράση του Ηροδότου «Κανένας δεν είναι τόσο ανόητος που να προτιμάει τον πόλεμο απ' την ειρήνη. Γιατί στον καιρό της ειρήνης τα παιδιά θάβουν τους γονείς τους, ενώ αντίθετα στον καιρό του πολέμου οι γονείς θάβουν τα παιδιά τους.» Γιατί επιμένω τόσο; Διότι αν θέλουμε Ευρώπη των Εθνών, των λαών, των κοινωνιών και των ανθρώπων, πρέπει να σπάσουμε τα δεσμά, να βγάλουμε από τα μάτια την τσίμπλα. Αλλιώς θα νομίζουμε ότι βοηθάμε το Έθνος μας αλλά στην ουσία θα βοηθάμε κάποιους να πλουτίζουν εις βάρος μας και εμείς να χαριεντιζόμαστε με μια Ελληνική σημαία στο δρόμο. Είδατε πόσο εύκολα χρησιμοποιούνε το ιερό εθνικό μας σύμβολα για να κερδοσκοπήσουν; Το κάθε εθνικό σύμβολο, του κάθε έθνους… Αυτοί τα πολλά και εμείς τα ψιχία.. και μας πλασάρουνε και μια εθνική ελευθερία.. μα στα αλήθεια δεν είμαστε εθνικά ελεύθεροι, αν δεν είμαστε και κοινωνικά ελεύθεροι. Για να είσαι κοινωνικά ελεύθερος πρέπει να νικήσεις την ληστρική πλουτοκρατία. Δεν είσαι αναγνώστη ελεύθερος ούτε εθνικά ούτε κοινωνικά. Σκλάβος είσαι μιας ντόπιας παρασιτικής ολιγαρχίας που καπηλεύεται τα εθνικά σου ιδανικά. Μην τους επιτρέψεις να σε χρησιμοποιούνε, τουλάχιστον μάθε την αλήθεια.  Όλα τα έθνη, όλοι οι άνθρωποι πρέπει να είμαστε ενωμένοι. Αυτός είναι ο αληθινός εθνικισμός, αυτός είναι ο αληθινός διεθνισμός (ανέφερα τι είπε ορθότατα ο Παπαναστασίου πιο πάνω), αυτός είναι ο αληθινός ανθρωπισμός και αυτός ο αληθινός φιλελευθερισμός (αυτό αφιερωμένο στους καπιταλιστές). Tα άλλα (εθνικές διαφορές που το σύστημα δημιουργεί και όσα γενικά μας παρουσιάζουν) είναι ακροδεξιά νοοτροπία και όχι εθνικισμός, αγορές και όχι φιλελευθερισμός, παγκοσμιοποίηση και όχι διεθνισμός. Χωρίζουν ένα έθνος σε οικονομικές τάξεις, το χάσμα πλούσιου και φτωχού γιγαντώνεται, και όταν ένα έθνος έχει οικονομικές τάξεις και τέτοιο χάος δεν είναι έθνος. Το έθνος πρέπει να είναι ενωμένο.

    Οφείλω κάπου εδώ να πω ότι και οι πολιτισμικές διαφορές και οι φονταμενταλισμοί είναι τεχνικές διαφορές που δημιούργησε το σύστημα για να διαιρεί τους λαούς και τα έθνη ούτως ώστε να έχει ένα επιχείρημα να σου θέσει για τον ποιον θα πολεμήσεις και γιατί. Σου λέει… κίνδυνος το Ισλάμ και τα ισλαμικά έθνη. Όντως είναι κίνδυνος. Αλλά και το Ισλάμ είναι ένα τεχνητό δημιούργημα που οδήγησε κάποιους λαούς σε νοοτροπίες επικίνδυνες. Δεν γεννήθηκε κάποιο έθνος με αυτές. Το Ιράν πριν το 1979 δεν ασπαζόταν ισλαμοφονταμενταλιστικές νοοτροπίες και ιδέες. Ασφαλώς και θα αγωνιστούμε αν χρειαστεί, αν μας επιτεθούν, ασφαλώς και δε θα επιτρέψουμε μετανάστευση από τέτοιες περιοχές, διότι θα μετατρέψουμε και τη δικιά μας πατρίδα σε ωρολογιακή βόμβα, μα πρέπει κάποτε να μάθουμε τον αληθινό εχθρό.
    Αγαπητέ Έλληνα ξύπνα, ο εχθρός δεν είναι αυτός που νομίζεις. Αν εξαλειφθεί ο αληθινός εχθρός θα εξαλειφθούν και οι υπόλοιπες διαφορές που το σύστημα πλάθει. Πρέπει να κτυπηθεί ο εχθρός στη ρίζα του. Αν δεν ξυπνήσεις και συ και ο κάθε πολίτης, κάθε έθνους, πολύ φοβάμαι θα επιβεβαιωθεί, όπως έχει επιβεβαιωθεί πλειστάκις ήδη ο ποιητής μας Κώστας Βάρναλης, με το ποίημα του « Η μπαλάντα του Κυρ-Μέντιου »,  που ερμήνευσε υπέροχα ο Νίκος Ξυλούρης, με τους εξής στίχους Ευαγγέλιο κατ’ εμέ…

« …Και ζευγάρι με το βόδι άλλο μπόι κι άλλο πόδι
όργωνα στα ρέματα τ αφεντός τα στρέμματα
Και στον πόλεμο όλα για όλα κουβαλούσα πολυβόλα
να σκοτώνονται οι λαοί για τ' αφέντη το φαΐ
για τ' αφέντη το φαί…»

Πιο κάτω παραθέτω όλο το μελοποιημένο ποίημα με τους στίχους του
"Η μπαλάντα του κυρ-Μέντιου", Νίκος Ξυλούρης. Ποίηση: Κώστας Βάρναλης. Μουσική: Λουκάς Θάνου.

= ΣΤΙΧΟΙ =
Δεν λυγάνε τα ξεράδια και πονάνε τα ρημάδια
κούτσα μια και κούτσα δυο στης ζωής το ρημαδιό
Μεροδούλι ξενοδούλι δέρναν ούλοι οι αφέντες δούλοι
ούλοι δούλοι αφεντικό και μ' αφήναν νηστικό
και μ' αφήναν νηστικό

Ανωχώρι κατωχώρι ανηφόρι κατηφόρι
και με κάμα και βροχή ώσπου μου `βγαινε η ψυχή
Είκοσι χρονώ γομάρι σήκωσα όλο το νταμάρι
κι έχτισα στην εμπασιά του χωριού την εκκλησιά
του χωριού την εκκλησιά

Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο
αν ξυπνήσεις μονομιάς θα `ρθει ανάποδα ο ντουνιάς
θα `ρθει ανάποδα ο ντουνιάς

Και ζευγάρι με το βόδι άλλο μπόι κι άλλο πόδι
όργωνα στα ρέματα τ αφεντός τα στρέμματα
Και στον πόλεμο όλα για όλα κουβαλούσα πολυβόλα
να σκοτώνονται οι λαοί για τ' αφέντη το φαΐ
για τ' αφέντη το φαί

Άιντε θύμα άιντε ψώνιο...

Koίτα οι άλλοι έχουν κινήσει έχει η πλάση κοκκινίσει
άλλος ήλιος έχει βγει σ' άλλη θάλασσα άλλη γη

Άιντε θύμα άιντε ψώνιο...

Μάριος Γεωργίου

Υ.Γ. Έκανα μια μικρή παρέμβαση για προβληματισμό, εξέφρασα μια αλήθεια. Θα ακολουθήσουν και άλλες παρεμβάσεις συν τω χρόνω… αλλά και απόπειρες να προτείνω λύσεις και όχι να καταδεικνύω απλώς τον εχθρό.

16 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια παρατηρηση..απο τη μια επιτιθεσαι στην πλουτοκρατια {και σωστα} απο την αλλη εξωραιζεις τον φιλελευθερισμο προσπαθωντας να του προσδωσεις αλλη εννοια απο αυτην που αντιπροσωπευει και ειναι η αιτια της οικονομικης ασυδοσιας που γεννησε την πλουτοκρατια σαν αποτελεσμα της συνδεσης του με τον ατομικισμο, γιατι απο οποια αποψη και αν το δεις τον φιλελευφερισμο {LIBERALISME] πολιτικη,οικονομικη κ.λ.π οδηγει στον ατομικισμο ενιοτε και στον αναρχισμο κ.ο.κ Aυτος ειναι ο αληθινος φιλελευφερισμος!Eνας αληθινος εχθρος των Εθνων και των κοινωνιων,μην συγχεεις ενοω την εννοια της ελευθεριας ειτε εθνικης ειτε κοινωνικης με τον ασυδοτο φιλελευθερισμο-νεοφιλελευθερισμο,ετσι εχει καταγραφει αλλωστε στην πολιτικη ορολογια.

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εξαιρετη οπτικη που σπαει τα συνηθισμενα δεσμα και τις μυωπικες αντιληψεις που μας εχουν καλλιεργησει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ζήτω ο διεθνο-φιλελευθερο-εθνικισμός..... κι από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O Eθνοφιλελευθερος Μακης Βοριδης πολυ θα το χαιρεται..παντως λιγος προβληματισμος δεν θα εβλαπτε και μην μπερδευεις τον εθνικισμο που ειναι η φυσικη κατευθυνση του ανθρωπου με τον φιλελευθερισμο που ειναι..παραφυση,εγω δεν θα επιμεινω ουτε θελω να σε πεισω να σε προωυλλαξω σκεφτηκα αλλα οπως νομιζεις..

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Aν και ειπα δεν θα επιμεινω θα σου πω μονο οτι στο ΚΙΝΗΜΑ και στο ΕΝ.Ε.Κ τα νεα παιδια ειχαν την ευκαιρια,τοτε,μεσα απο τις εκπαιδευτικες διαδικασιες{πυρηνες υποδοχηςΠ.Υ, πυρηνες κρουσεως Π.Κ σχολες στελεχων Σ.Σ και σχολες ηγητορων Σ.Η} ολλα οσα ειναι λογικο να αποτελουν ενα ιδεολογικο και πολιτικο "βερτικο" στο μυαλο των ανησυχων νεων να αναλυονται μεσα απο συγκεκριμενα μαθηματα,διαλογο,βιβλιογραφια κ.λ.π γι'αυτο και μπορω να καταλαβω τον οιστρο σου δεν συμφωνω ομως με καποιες ορολογιες που χρησιμοποιεις οπου χανεις το οποιο δικιο σου ελπιζω να δημιουργηθει ενας εθνικιστικος φορεας ο οποιος αντιστοιχα θα εκπαιδευει ιδεολογικα και πολιτικα τα νεα παδια και θα αξιοποιει ανησυχα πνευματα οπως εσυ μεχρι τοτε σου πρωτεινω να μαθεις και να ακους επισης να εμβαθυνεις πιο προσεκτικα στα ιδεολογικα θεματα του ΚΟΙΝΟΥ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗ και ισως τοτε καταλαβεις οτι ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ δεν θα νικηθει ποτε γιατι ειναι η φυσικη ιδεολογια του ανθρωπου ειναι η κυριαρχη ΔΥΝΑΜΗ που οριζει την ιστορια γι'αυτο και πολεμιεται με λυσσα απο τις αρνητικες ,αντιανθρωπινες δυναμεις και τις δυναμεις της παρακμης,σ'ευχαριστω για το διαλλογο.

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    5. Φίλτατε Μάριε Γεωργίου.
      Αφιέρωσα σήμερα περί της μιας ώρας για να επέμβω σε αυτά που υποστηρίζεις για 3 λόγους:
      1) Μου θυμίζεις τα νεανικά μου χρόνια που οι σκέψεις μου έβραζαν στο μυαλό μου σαν λάβα σε ηφαίστειο. Βέβαια δεν είχα αυτή την ακαμψία που διακρίνω σε εσένα. Οι διαφορετικές απόψεις γίνονταν σκέψεις προβληματισμού για εμένα και με βοηθούσαν να σκέφτομαι να ψάχνω και να βελτιώνομαι. Από την εμπειρία μου, δεν πιστεύω ότι θα αλλάξεις τον τρόπο σκέψης σου. Ο εθνικιστής φίλτατε Μάριε δεν είναι εγωιστής. Υπερήφανος είναι
      2) Πιστεύω στην καλύτερη δυνατή προσπάθεια που πρέπει να κάνουμε εμείς οι μεγαλύτεροι-παλαιότεροι όπως έκαναν κάποιοι συναγωνιστές στο παρελθόν μαζί μας. Είναι αρχή του εθνικιστή να κάνει ότι πρέπει.

      3) Θέλω να διαβάσουν και οι αναγνώστες που μας παρακολουθούν τώρα αλλά και στο μέλλον τα αποσπάσματα που θα παραθέσω από το βιβλίο ενός επιστήμονα του εθνικιστικού χώρου του συν. Δημήτρη Ευαγγελίδη με τίτλο: «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ» εκδόσεις Λάβρυς Θεσσαλονίκη 1980 Ας με συγχωρέσει ο Ευαγγελίδης που τα γράφω πιο «λαϊκά» και όχι στην καθαρεύουσα αλλά το κάνω για να τα καταλαβαίνουν και τα πιο νέα παιδιά

      Από την 146 σελίδα
      Φιλελευθερισμός = πολιτική θεωρία που έχει τις ρίζες της στο γενικότερο πνευματικό ρεύμα του 18ου αιώνος το οποίο επεδίωκε να απαλλάξει το άτομο από κάθε καταναγκασμό, πολιτικό, οικονομικό, θρησκευτικό κλπ Συνδέεται ως εκ τούτου με τον ατομικισμό Στην οικονομία έλαβε την μορφή συγκεκριμένου συστήματος του οποίου θεμελιώδης αρχή ήταν η κατηγορηματική αντίθεση σε οποιαδήποτε μορφή επεμβάσεως του κράτους. Κατά τον οικονομικό φιλελευθερισμό το άτομο πρέπει να έχει απόλυτη ελευθερία στο εμπόριο και τις συναλλαγές του. Ο οικονομικός φιλελευθερισμός φτάνει το αποκορύφωμά του με τον βιομηχανικό φιλελευθερισμό. Η εφαρμογή των αρχών του φιλελευθερισμού παρά την εκπληκτική άνθηση του εμπορίου και της βιομηχανίας επέφερε εντός ολίγων δεκαετιών καταστρεπτικά αποτελέσματα. Στον οικονομικό τομέα επέτρεψε την ανάπτυξη ενός αχαλίνωτου καπιταλισμού και την εξαθλίωση ενός τεράστιου αριθμού εργαζομένων.Οι περιοδικές κρίσεις υπερπαραγωγής είχαν σαν αποτέλεσμα την δημιουργία κατά καιρούς πλήθους ανέργων και την εμφάνιση τρομακτικών κοινωνικών προβλημάτων
      Παρά την αναθεώρηση ορισμένων αρχών του και την υποχρεωτική λήψη διαφόρων προστατευτικών μέτρων τα προβλήματα από την εφαρμογή του φιλελευθερισμού δεν ελύθησαν. Αυτό οφείλεται όπως αποδείχθηκε στο ότι το όλο σύστημα δεν έχει ισορροπία.

      Από την 17 σελίδα
      Ατομικισμός = πολιτικοφιλιοσοφική θεωρία η οποία υποστηρίζει την αποδέσμευση και ανεξαρτητοποίηση του ατόμου από την κοινωνική ομάδα. Επίσης η άποψη ότι το άτομο είναι αυτοσκοπός, μια πλήρης και αυτόνομη ύπαρξη. Αντίστοιχα πολιτικά συστήματα, αναρχισμός, φιλελευθερισμός.

      Από την 43 σελίδα
      Ελευθερία=Η μη δέσμευση της ιδίας κινήσεως μιας οντότητας. Ιδία κίνηση νοείται δραστηριότητα η σύμφωνος προς την βούλησή της. Κατά τον εθνικισμό, σαν ελευθερία ορίζεται η μη δέσμευση της φυσικής κινήσεως της οντότητας, όπου ως φυσική κίνηση νοείται η δραστηριότητα η ομόρροπη προς το συμφέρον της φυσικής κοινότητας στην οποία ανήκει. Φυσική κοινότητα δε είναι είτε η φυλή είτε το έθνος. Ο ανωτέρω ορισμός διατυπώνεται πιο απλούστερα και ως εξής: «Η ελευθερία του καθενός τελειώνει εκεί που αρχίζει το συμφέρον του έθνους»

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    7. Το τι γραφουν οι αργυρώνητοι υπάλληλοι της νεοταξικής παρανόησης για τον Εθνικισμό το γνωρίζουμε, και οι νεοταξίτισες Δραγώνα και Ρεπούση κλπ μας λένε ότι στην Σμύρνη έγιεν συνωστισμός, ε και λοιπόν; Προφανώς και ο Εθνικισμός είναι ο μεγάλος εχθρός της παγκοσμοιοποίησης για αυτό και η λύσσα τους, όσο για το περιεχόμενο τυ Φιλελευθερισμού τι να κάνουμε αυτό είναι. Να υιοθετήσουμε το λάθος;

      Η έννοια της ελευθερίας για το άτομο( κατά τους φιλελευθερους κλπ) τελειώνει εκεί που αρχίζει, λένε η ελευθερία του άλλου. Άραγε που ΄΄αρχίζει, ενώ στον εθνικισμό η ελευθερία του ατόμου τελειώνει εκεί που αρχίζει το συμφέρον του έθνους, είναι δηλαδή ιδεολογική διαφορά και όχι κακοποίηση ή παρανόηση της έννοιας

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π