Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Τούρκος ο Ιπποκράτης και με άγαλμα! Η παραχάραξη της ιστορίας συνεχίζεται...


Όταν το 1981 οι εθνικιστές του ΕΝΕΚ κολλούσαν χαρτοπανό που έγραφαν "Σλαύοι κάτω τα χέρια από την Μακεδονία" οι Έλληνες τους κοίταζαν σαν εξωγήινους και απορούσαν που έβλεπαν την απειλή..Δυστυχώς σήμερα δικαιώθηκαν. Το ίδιο συμβαίνει και με τους άλλους εχθρούς μας, τους τούρκους.  Φωνάζαμε μέσα από άρθρα μας και από δημοσιεύσεις για την προσπάθεια τους να ξαναγράψουν την ιστορία , παραχαράσσοντας την αλλά μάταια..Ο προβληματισμός των Ελλήνων συνεχίζει να είναι η ...κοινοβουλευτική δημοκρατία. Τώρα η κατάσταση έχει γίνει χειρότερη αφού έχουν πολλαπλασιαστεί οι νεοοθωμανοί του δημοκρατικού τόξου, κάνοντας πιο εύκολο το έργο των τούρκων. Αφού οικιοποιήθηκαν ότι βρήκαν από το Βυζάντιο προσπαθώντας να δημιουργήσουν μια ψεύτικη εικόνα για να καλύψουν το
απόλυτο τίποτα της ράτσας τους, εδώ και χρόνια προσπαθούν να βάλουν χέρι, με την ανοχή των προδοτικών ελλαδικών κυβερνήσεων,  και στα δεδομένα του ελληνικού πολιτισμού ξεκινώντας από μεγάλες μορφές όπως ο Όμηρος, ο Ηρόδοτος και ο Ιπποκράτης. Όταν μια μέρα θα ξυπνήσουν οι Έλληνες τότε θα βρεθούν σε μια σκληρή πραγματικότητα και θα καταλάβουν πως τίποτα δεν είναι δεδομένο αν δεν αγωνιστείς για αυτό.
Δήμητρα Παπαγεωργάκη

Ανακήρυξαν «Τούρκο» τον Ιπποκράτη και του έφτιαξαν άγαλμα!
            Μαζί το μεγαλοαλεξανδρινό ντελίριο που έχει πιάσει τα γειτονικά Σκόπια, τώρα έχουμε και μια εντυπωσιακή τουρκική κίνηση προβολής του πατέρα της Ιατρικής, Ιπποκράτη, αλλά με… τουρκική ταυτότητα. Μάλιστα!
Έτσι πριν από λίγο καιρό στην πόλη της Μούγλας, που βρίσκεται απέναντι από την Ρόδο, στην νοτιοδυτική Τουρκία, έγιναν παρουσία όλων των τοπικών αρχών με μια μεγαλοπρεπή τελετή τα αποκαλυπτήρια του … «Τούρκου» φιλοσόφου και επιστήμονα, Ιπποκράτη, ο οποίος, σύμφωνα με τα τουρκικά δημοσιεύματα, ήταν «άνθρωπος του Αιγαίου», δηλαδη τουρκικής καταγωγής.
Τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος έγιναν στα πλαίσια των « έργων των θεματικών πάρκων» του δήμου Μούγλας.
Μιλώντας κατά την τελετή των αποκαλυπτηρίων ο δήμαρχος της Μούγλας, Osman Gürün, τόνισε ότι ο Ιπποκράτης ως γιατρός, από το 460 π. Χ. έθεσε τα θεμέλια των ιατρικών κανόνων και επεσήμανε τη σημασία του επαγγέλματος της ιατρικής επιστήμης που εμπνέεται από την ευθύνη και την ηθική.

Ο Δήμαρχος υπογράμμισε ότι μετά το άγαλμα του Ηροδότου, (και αυτός… Τούρκος), που αναγέρθηκε σε άλλο πάρκο, σήμερα αποκαλύπτεται το άγαλμα του Ιπποκράτη, για να αναδειχθούν οι άνθρωποι του Αιγαίου που από την αρχαιότητα έδειξαν στον κόσμο τις οικουμενικές αξίες.

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο πρόεδρος του τοπικού Οικονομικού Επιμελητηρίου της Μούγλας, Naki Bradley, ο οποίος στην ομιλία του τόνισε ότι με την τιμή στον Ιπποκράτη τιμούμε έναν γιατρό που πριν από 2400 χρόνια έθεσε τις αξίες του ιατρικού επαγγέλματος και ότι ο όρκος του Ιπποκράτη τονίζει τις ηθικές αξίες του επαγγέλματος αυτού.
Ο πατέρας της Ιατρικής Επιστήμης, «Τούρκος» Ιπποκράτης», στο όνομα του οποίου έχει θεσπιστεί ο παγκόσμιος όρκος των γιατρών, που δίνουν πριν αρχίσουν να ασκούν το λειτούργημα τους, διδάχτηκε, σύμφωνα με τους Τούρκους, την ιατρική επιστήμη… από ονομαστούς Τούρκους δασκάλους.
Το θέμα της τουρκοποίησης του Ιπποκράτη δεν είναι καινούργιο. Για πρώτη φορά προβλήθηκε έντονα το 2000, όταν τότε με την ετήσια έκδοση του τουρκικού Υπουργείου Υγείας, «Υγεία 2000», αναφέρθηκε ότι ο Ιπποκράτης ήταν μαθητής του… μεγάλου Τούρκου Δασκάλου Ιατρού, Αναχαρσίς – Χότζα.
Σύμφωνα με τις αναφορές της επίσημης τουρκικής έκδοσης, ο Αναχαρσίς ήταν Τούρκος και άνηκε σε μια τουρκική φυλή που ονομάζονταν Σακά, (νεροκουβαλητάδες), όπως ήταν οι Οσμανλήδες, οι Σελτζούκοι, οι Ουϊγούροι, Καραχάνοι, Καρλούκοι και άλλες τουρκικές φυλές που κατά καιρούς, όπως υποστηρίζουν οι ιστορικές θεωρίες των Τούρκων, έχουν ζήσει στην περιοχή των Βαλκανίων και της Μικράς Ασίας.

Η «ενδιαφέρουσα» αυτή έκδοση υποστήριζε επίσης ότι πριν από τον Ιπποκράτη υπήρξαν τρεις διάσημοι Τούρκοι γιατροί- δάσκαλοι της Ιατρικής, οι Αναχαρσίς, Αμπαρίς και Τοκσαρίς, (τα ονόματα δίνονται με την τουρκική προφορά). Από αυτούς, ο Αναχαρσίς ο οποίος ήταν η κορυφή της ιατρικής, σύμφωνα πάντα με τις πρωτοφανείς αυτές τουρκικές απόψεις, έζησε… στην Αθήνα και εκεί είχε διδάξει την ιατρική. Ένας από τους μαθητές του Αναχαρσίς- Χότζα, ήταν και ο γνωστός πατέρας της Ιατρικής, ο Ιπποκράτης.

Όλες αυτές οι απόψεις και θεωρίες συμφωνούν απόλυτα με τις επίσημες απόψεις του Κέντρου Ιστορικών Ερευνών της Άγκυρας, σύμφωνα με τις θεωρείς του οποίου, οι …Πελασγοί, οι Μίνωες της Κρήτης και στη συνέχεια οι Μυκηναΐοι, οι Κάρες, οι Λέλεγες, ήταν όλοι …πρόγονοι των σημερινών Τούρκων, ενώ η δημοκρατία του αρχαίου Αιγιακού πολιτισμού, του Ιωνικού πολιτισμού, ήταν προϊσλαμικής τουρκικής προέλευσης και οι Ίωνες φιλόσοφοι, όπως ο Θαλής ο Μιλήσιος, ο Ιπποκράτης, ο μεγάλος ποιητής Όμηρος ή Ομέρ, ήταν και αυτοί τέκνα τουρκικών φυλών.
Κατά το ίδιο Κέντρο, Τούρκοι δημιούργησαν τον… Μινωικό πολιτισμό στην Κρήτη, την περίοδο 2.200-1.750 και οι Μινωϊτες με την σειρά τους εκπολίτισαν την Πελοπόννησο. Έτσι ο Μυκηναϊκός πολιτισμός βρίσκονταν κάτω από την ισχυρή επίδραση της μινωικής Κρήτης. Επομένως όλοι οι προελληνικοί πολιτισμοί, ο Μινωικός, ο Αιγιακός και ο Μυκηναϊκός, ήταν δημιούργημα της Ανατολής.
Τις απόψεις αυτές υιοθέτησε και ο Τουργκούτ Οζάλ στο περίφημο ιστορικό του έργο, που γράφτηκε το 1986, όπου ο πρώην πρόεδρος της Τουρκίας είχε ισχυριστεί τα έξης : «Πρέπει να παραδεχτούμε ότι Πελασγοί, που βασικά αποτελούνταν από μικρασιατικούς πληθυσμούς, ήταν οι πρώτοι εκπολιτιστές όλων των περιοχών της λεκάνης του Αιγαίου, συμπεριλαμβανομένης και των νησιών της Κρήτης και της Ελλάδας, διατηρώντας παράλληλα την Ανατολία σαν κέντρο τους».

Αλλά το πιο ενδιαφέρων σημείο των τουρκικών θεωρείων που ενστερνίστηκε επίσημα και ο Οζάλ, ήταν το κεφάλαιο για την καταγωγή του Ομήρου : «Ο Όμηρος αποτελεί ένα τυπικό μικρασιατικό φαινόμενο. Δηλαδή δεν είναι ένα προϊόν του ελληνικού πολιτισμού, αλλά του Ιωνικού, δηλαδή του… μικρασιατικού-τουρκικού».
Σύμφωνα με όλη αυτή την τουρκική επιχειρηματολογία : «1) Εφ’ όσον ο Όμηρος ήταν είτε από την Σμύρνη, είτε από τον Κολοφώνα, ήταν …Μικρασιάτης, και όχι Έλληνας. 2) Ο Όμηρος δείχνει στην Ιλιάδα μια συμπάθεια για τους Τρώες, τους Μικρασιάτες, το Αιγαίο και την Ιωνία. Περιγράφει τους Αχαιούς σαν αγροίκους και σκληρούς και ειρωνεύεται τους θεούς τους.
Φαίνεται να είναι οπαδός των μικρασιατικών θρησκειών με τα ομαδικά τους συμπόσια και όχι των ανθρωποθυσιών και ζοωθυσιών των Ελλήνων. 3) Ο Όμηρος επηρεάστηκε από το έπος του Γιλγαμές της Μεσοποταμίας και πιο συγκεκριμένα από την μετάφραση του στα Χετιτικά, ή ύπαρξη της οποίας αποκαλύφθηκε με την ανεύρεση του σχετικού κειμένου στις ανασκαφές του χετιτικού ανακτόρου στην Χαττούσα, (το σημερινό Μπογάζκιοϊ), στην κεντρική Ανατολία».
Με αυτόν τον τρόπο ο Οζάλ και οι συνεργάτες του οικειοποιούνται τον πατέρα της Ιατρικής, Ιπποκράτη και τον πρώτο ποιητή της Ελλάδας και ακόμα σημαντικότερο, τον πρώτο Ευρωπαίο ποιητή για λογαριασμό της Ανατολίας και των Τούρκων. Αποκορύφωμα όλων αυτών ήταν ο ισχυρισμός του Οζάλ που διδάσκεται ακόμα και σήμερα στα τουρκικά πανεπιστήμια : «Ο Όμηρος, ο συμπατριώτης μας, άρχισε από την Ανατολία στον 9ο αιώνα π Χ. εκείνο που αργότερα θα ονομάσουν εσφαλμένα Ελληνικό Θαύμα».
Και εις ανώτερα!!
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
nikosxeiladakis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π