Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

Η ηθική έκπτωση της Παιδείας


γράφει ο Δρ. Δημήτρης Ε. Γκίκας,

Ενώ η οικονομική κρίση διευρύνεται ολοένα και περισσότερο, γίνεται ακόμα πιο εμφανές πως οι πραγματικές αιτίες αυτής της κρίσης είναι βαθύτερες. Η κρίση, δηλαδή είναι πρωτίστως κρίση πολιτισμού και αξιών – το οικονομικό πρόβλημα είναι απλώς η κορυφή του παγόβουνου.
 

Η περίπτωση του κ. Φίλη είναι ενδεικτική όχι μόνο της παρακμής του πολιτικού συστήματος και των αξιών που αυτό, υποτίθεται, πρεσβεύει, αλλά και της γενικότερης ένδειας της Παιδείας που χαρακτηρίζει πλέον ανησυχητικά πολλούς από τους εκπροσώπους του.
Ο κ. Φίλης, πέρα από το γεγονός της ελλιπούς μορφώσεώς του (γεγονός που, για να είμαστε ειλικρινείς, δεν θα έπρεπε να σημαίνει πολλά πράγματα, καθώς έχει αποδειχθεί ότι τα πτυχία, τα διδακτορικά και οι ακαδημαϊκοί τίτλοι ουδόλως

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

Και τρίτο σχολείο τα..«στυλώνει» και αρνείται παιδιά μεταναστών – Ντόμινο οι εξελίξεις! ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΕΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠ΄ΑΚΡΗ Σ΄ΑΚΡΗ!!!


Μπορεί να μην έχει ξεκινήσει ακόμα η ένταξη των παιδιών των προσφύγων στο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά οι αντιδράσεις από Συλλόγους Γονέων είναι αρκετές.
Μετά τις απειλές για κινητοποιήσεις την περασμένη εβδομάδα από τον Σύλλογο Γονέων σε σχολείο του Ωραιόκαστρο, έρχεται η αντίδραση από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλιππιάδας, ο οποίος αρνείται την παραχώρηση του σχολείου σε παιδιά προσφύγων, ακόμη και κατά τις απογευματινές ώρες.
Σε υπόμνημά τους παραθέτουν μία σειρά από λόγους για τους οποίους αρνούνται την παραχώρηση του σχολείου στα παιδιά των «παράτυπων μεταναστών», όπως αναφέρουν.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει «δηλώνει ρητά και κατηγορηματικά, ότι δεν πρόκειται να αποδεχθεί σε καμιά περίπτωση και χωρίς κανένα συμβιβασμό τη συστέγαση των παιδιών των λεγόμενων παράτυπων μεταναστών, που επιβλήθηκε στην τοπική κοινωνία του Δήμου μας και που επιχειρείται να επιβληθεί και στο σχολείο μας».

Σήμερα, είναι φασίστες οι Μυτιληνιοί, αύριο οι Κρητικοί και μεθαύριο οι Ροδίτες… Έτσι μας βολεύει…


Με αφορμή τα γεγονότα της Μοριας: «Πολύ εύκολα λέμε τον Έλληνα «φασίστα»… 
Σήμερα, είναι φασίστες οι Μυτιληνιοί, αύριο οι Κρητικοί και μεθαύριο οι Ροδίτες… Έτσι μας βολεύει… Ο Νίκος Συρίγος γράφει…

Η Μυτιλήνη καίγεται. Και φοβάμαι πως είναι μόνο η αρχή. Δυστυχώς. Μια ανίκανη κυβέρνηση που πούλησε ψέματα για ελπίδα και κλέβοντας την ψήφο των Ελλήνων πήρε την εξουσία, συνεχίζει να διαλύει με συνέπεια και συνέχεια τη χώρα με κάθε τρόπο. Πρώτα την ξεπούλησε και τώρα θέλοντας να διαλύσει κάθε κοινωνικό ιστό, σπέρνει μίσος ανάμεσα στους Έλληνες κολλώντας την ταμπέλα του «φασίστα» σε όποιον διεκδικεί το δικαίωμα να συνεχίζει τη ζωή του, να προστατεύσει την οικογένεια του και κυρίως να μην φορτώνεται στη δική του πλάτη την ανικανότητα και τη δουλοπρέπεια της κυβέρνησης στο μεταναστευτικό.

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

Ο ιστορικός Αρχηγός του ΕΝ.Ε.Κ. με αφορμή τον θάνατο του Ανδρέα Δενδρινού


Εκδήλωση του Κ4Α το 1966 στη Θεσσαλονίκη. 
Από αριστερά: Σπύρος Μανωλόπουλος, 
Δημήτρης Δημόπουλος, Κώστας Πλεύρης 
και Ανδρέας Δενδρινός
ΨΗΦΙΔΑ 35: 
Με αφορμή τον θάνατο του Ανδρέα Δενδρινού γράφει ο ιστορικός Αρχηγός του ΕΝ.Ε.Κ. Πολύδωρος Ιππ. Δάκογλου

Συνηθίζεται, να λέμε καλά λόγια όταν κάποιος γνωστός ή φίλος τελειώσει την διαδρομή του στον φθαρτό μας κόσμο. Στον Ανδρέα Δενδρινό, αυτά τα λόγια του αξίζουν.
Τον γνώρισα λίγο πριν την 21η Απριλίου. Εγώ ήμουν πρωτοετής φοιτητής και αυτός μέλος της 5μελούς Δ.Ε. του κόμματος της 4ης Αυγούστου. (Πλεύρης, Δημόπουλος, Κόμπης, Πατσαδέλης και Δενδρινός). Η εντύπωσή μου ήταν ότι «δεν κόλλαγε με τους άλλους».
Ήταν καλός συνομιλητής και καλός αρθρογράφος. Ευπρεπής στην συμπεριφορά του και με δυνατό μορφωτικό υπόβαθρο. Ιδεολογικά εκινείτο μεταξύ Εθνικοσοσιαλισμού και Φασισμού. Σαν χαρακτήρας ήταν απλός αλλά όχι εύκολα προσιτός. Είχε ένα τρόπο που σε κρατούσε σε απόσταση. Τα χρήματα, ήταν εμφανές ότι δεν του έλειπαν. Όμως, ποτέ δεν έκανε επίδειξη πλούτου.
Οι δρόμοι μας χώρισαν για πάρα πολλά χρόνια, από το 1968 μέχρι το 1975. Τον παρακολουθούσα, όμως, από μακριά και είχα μάθει ότι «είχε αραιώσει από το Κ4Α» παραμένων, όμως σταθερός στις ιδέες του και διατηρώντας υψηλό κύρος μεταξύ των στελεχών του κόμματος του Κωνσταντίνου Πλεύρη.

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΘΝΟΚΡΑΤΙΑ


Το Κράτος είναι ή υψηλότερη μορφή της εκφράσεως του Έθνους το οποίον είναι ή υψηλότερη μορφή της εκφράσεως της οργανωμένης συμβιώσεως Ανθρώπων με Κοινή Κληρονομιά, ύπό τήν πλατειά φυλετική και ιστορική έννοια. Είναι έννοιες βαθειά και ριζικά αλληλένδετες. Ένας λαός δεν είναι απαραιτήτως "Εθνος. Γιά νά γίνη, πρέπει νά συνειδητοποίηση μιά κοινή θέλησι. Ένα Έθνος, δεν είναι απαραιτήτως Κράτος. Γιά νά γίνη, πρέπει νά ενοποίηση τήν κοινή του θέλησι σε ένα οργανικό σώμα.
Τό Κράτος δίνει στον συνειδητώς ενωμένο Λαό, μία ολοκλη­ρωμένη εθνική θέλησι ουσιαστική ύπαρξι και δική του προσωπι­κότητα. Χωρίς αυτά, κανένα άπό τά συστατικά τής αυτά, κανένα άπό τά συστατικά τής οργανωμένης συμβιώσεως δεν μπορεί νά ύπαρξη. 
Η κατάργησις τής διαφοροποιήσεως μεταξύ τοΰ Έθνους και του Κράτους, σε μία ενότητα αδιαίρετη, δίνει τίς πραγματικές δια­στάσεις και αναλογίες στίς έννοιες τής Λαϊκής, τής 'Εθνικής και τής Κρατικής ή Έθνοκρατικής Κυριαρχίας. (Η έννοια τής «Λαϊκής Κυρι­αρχίας» αποτελεί απατηλό σύνθημα τών σημερινών πολιτικοοικο­νομικών κατεστημένων, γιατί τείνει νά

Η ομιλία του Ανδρέα Δενδρινού στο ιδρυτικό συνέδριο του ΕΝ.Ε.Κ.


Ο Ανδρέας Δενδρινός στην ομιλία του στο ιδρυτικό
συνέδριο του ΕΝΕΚ στον Βόλο 
Προς ένδειξη τιμής στην μνήμη του Ανδρέα Δενδρινού, που όπως πληροφορηθήκαμε, έφυγε από κοντά μας δημοσιεύουμε την ομιλία του στο ιδρυτικό μας συνέδριο στις 6 Μαΐου ΤΟΥ 1979 και θα βάλουμε και ένα κεφάλαιο από το βιβλίο του Ελληνική Πρόκλησις το "ΕΘΝΟΚΡΑΤΙΑ" 

Ο Ανδρέας Δενδρινός, γεννήθηκε στην Αθήνα το 1933 και εκτός από γνωστός συγγραφεύς ήταν τότε Αρχηγός της
οργανώσεως «ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ», απ’ όπου επορεύθηκαν τα πάντα. 

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΔΕΝΔΡΙΝΟΥ


 «Εσύ Νεολαία Εθνικιστική, αγωνίστηκες και σε μουτζώσανε... Ίδρωσες και σε
φτύσανε... Πάλεψες και σε χτυπήσανε...
Δεν σε υπολόγισαν. Δεν σε υπολόγισαν ποτέ, γιατί μέχρι τώρα όλοι αυτοί που
κάθε δύο, τρία, ένα ή τέσσαρα χρόνια, έρχονταν και σου ζητούσαν ναρθής να
«Βοηθήσης», μέχρι τότε, αυτοί σε νόμιζαν ανδράποδο.
Είχαν τον τρόπο·τους... Είχαν τον τρόπο τους να σε κυνηγήσουν. Είχαν τον
τρόπο τους να σε πιέσουν. Είχαν τον τρόπο τους να σε κάνουν να λυγίσης...
Έτσι έκαναν και με την ΕΝΕΠ. Έτσι έκαναν και με τον αγώνα σου. Αλλά αυτή
την φορά βρήκαν τον μάστορά τους. Γιατί κάθε χτύπημα που σου δώσανε και δεν σε σκότωσε, σε δυνάμωσε!

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Γιώργος Σαγιάς λέει αυτά που ξέρουν όλοι αλλά δεν τολμούν ! Σχέδιο εποικισμού και Αστυνομία Σκέψης! (βίντεο)



Για το μείζον θέμα που έχει προκύψει στο Ωραιόκαστρο, με τα παιδιά  προσφύγων και την ετσιθελική ένταξή τους στην ελληνική κοινωνία, την προσπάθεια εποικισμού της Ελλάδος, την απειλή Ισλαμοποίησης της πατρίδος μας και ολόκληρης της Ευρώπης, τις προσευχές στα σχολεία και γενικότερα την οργάνωση του πατριωτικού χώρου μίλησε ο εκπαιδευτικός, δημοτικός σύμβουλος Λαμίας επικεφαλής του συνδυασμού "ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ Σύγχρονη Πόλη"  και

Η γιορτή του Ίωνος (β΄μέρος) Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016



Την Κυριακή 2 Ὀκτωβρίου θά διεξαχθεῖ το δεύτερο μέρος τῆς Γιορτῆς τοῦ Ἴωνος 2016 στόν πολυχώρο τοῦ Polis Art Cafe στό αἴθριο τῆς στοᾶς βιβλίου. Ἐκθέσεις, προβολές, ἀφιερώματα, τραπέζια συζητήσεων καί παρουσίαση ἄγνωστων πτυχῶν τῆς δράσης τοῦ Ἴωνος Δραγούμη θά ὁλοκληρωθοῦν με μία συναυλία ἀφιέρωμα

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

4ο Συνέδριο ΕΝΕΚ: Η απίστευτη προφητική εισήγηση-ομιλία Καραμπέτσου


ο συν. Θ. Καραμπέτσος στο συνέδριο του ΕΝΕΚ
Δημοσιεύουμε τήν ομιλία του μέλους τής Δ.Ε. Θεόδωρου Καραμπέτσου πρός τό 4ο Συνέδριο κατά τήν πρώτη ήμερα των εργασιών του, όπου αναλύει τά προβλήμα­τα καί τήν καθοδική πορεία τής Γηραιάς Η­πείρου 27 χρόνια πριν ξεπερνώντας την διορατικότητα και αγγίζοντας τα όρια της προφητείας! 

ΕΙΣΗΓΗΣΗ - ΟΜΙΛΙΑ 

Ή βασική αιτία πού μας οδήγησε σ' αυ­τό τό Συνέδριο, πέρα φυσικά άπ' τά κα­θιερωμένα χρονικά περιθώρια, καθορί­στηκε θά έλεγα άπ' τήν βαθειά πεποίθη­ση όλων μας, πώς αυτή ή στιγμή επιβάλ­λει στό Κίνημα τήν ανάγκη ν' άνασκουμπωθούμε, νά συσπειρωθούμε γύρω άπ' τά βασικά σημεία τής ιδεολογικής μας δομής. Ή ανάγκη έν πρώτοις, νά εντοπί­σουμε ποιά είναι τά πραγματικά σημεία αναφοράς, τίς θέσεις άπ' τίς όποιες πη­γάζει ή σημερινή πολιτική μας παρουσία, νά ξεκαθαρίσουμε έν τέλει τήν