Η ομιλία της Ελληνόψυχης καθηγήτριας Φιλοσοφικής Αθηνών
Μαρίας Μαντούβαλου, έγινε στις 07/05/2017 στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο
Θεσσαλονίκης, σε ημερίδα με τίτλο «Ελληνορθόδοξη παιδεία ή άθεα γράμματα;»
Μια ομιλία από αυτές που σπάνια ακούμε στην πατρίδα μας τα πέτρινα χρόνια της μεταπολίτευσης, της σκλαβιάς,
του μισελληνισμού, της ανελευθερίας, του
Γραικυλισμού, του ψευδοανθρωπισμού. Η καθηγήτρια χωρίς φόβο και έξω από τα
δόντια αποκάλυψε αφού απογύμνωσε από τα
νεοταξικά φκιασίδια, τεκμηριώνοντας με
αποδείξεις τα λεγόμενά της, τα βρώμικα σχέδια των εκπροσώπων των
παγκοσμιοποιητών, κομμουνιστών και συνοδοιπόρων τους για την παιδεία και για
την πατρίδα μας. Μια ομιλία που αξίζει να ακούσετε ολόκληρη στο σχετικό βίντεο ή να διαβάσετε την
απομαγνητοφώνησή της. Παναγιώτατε, Σεβασμιώτατε, σεβαστοί πατέρες, αγαπητά μέλη της οργανωτικής επιτροπής αυτής της εξαιρετικής εκδήλωσης, όπως και της περυσινής που είδα από το Internet, σεβαστοί πατέρες, κυρίες και κύριοι.
Οι έμποροι των εθνών, εκκλησιαστικοί και λαϊκοί, εδώ και
πολλά χρόνια έχουν συντονιστεί με τα κατά τόπους φερέφωνά τους, τα καλυπτόμενα
κάτω από τον επιστημονικό μανδύα και την κρατική εξουσία, για να ξεθεμελιώσουν τις ιστορικές
και θρησκευτικές μνήμες και κατά συνέπεια και τις εθνικές ταυτότητες των
λαών. Προνομιακή θέση σ’ αυτήν την επιχείρηση μετάλλαξης και αλλοίωσης κάθε
εθνικού, πνευματικού και θρησκευτικού βιώματος έχουν, η Ελλάδα ως ιστορικός
εθνικός και γεωγραφικός χώρος, και η Ορθοδοξία ως αναπόσπαστο και απαρέγκλιτο
θεμέλιό της.
Η προτροπή του πρωτεργάτη της ελευθερίας των Ελλήνων ότι
πρέπει να φυλάξετε την πίστη σας και να την στερεώσετε διότι όταν επιάσαμε τα
άρματα είπαμε πρώτα Υπέρ Πίστεως και έπειτα Υπέρ Πατρίδος, έχει περιπέσει τα
τελευταία χρόνια στον κάδο της λήθης. Στον ίδιο που έχουν ριχτεί και η ιστορική
μνήμη και η θρησκευτική και εθνική ταυτότητα από τους μασκοφόρους της
πνευματικής και πολιτικής ηγεσίας που έχουν αποδυθεί στον αγώνα της φίμωσης της
Ελληνορθόδοξης παιδείας.
Τα αντεθνικά και μειοδοτικά άτομα του σχεδόν πρόσφατου παρελθόντος,
ξένα προς τον εθνικό κορμό, επανέρχονται σήμερα με τους ομοϊδεάτες διαδόχους
τους σε θέσεις ηγετικές και ο σκοπός τους είναι ίδιος όπως και τότε. Δηλαδή, η
μεταφύτευση και καλλιέργεια στην Ελληνική κοινωνία και παιδεία, κοινωνικών
δοξασιών και πολιτικών ιδεολογημάτων που αποβλέπουν στη μεταβολή και
την ανατροπή των υφισταμένων στη χώρα Ελληνορθόδοξων αξιών και
αρχών.
Οι χρεοκοπημένες μεγαλόστομες ιδεολογίες του
παρελθόντος, καλλωπιζόμενες με το ένδυμα του προοδευτισμού, του
διαφωτισμού και της εγκληματικής Γαλλικής επανάστασης δηλαδή του Γαλλικού
εμφύλιου, ετοιμάζουν τις γκιλοτίνες για τη σπουδάζουσα νεολαία της Ελλάδας όλων
των βαθμίδων, προκειμένου οι ίδιοι πολιτικοί και πνευματικοί ηγέτες να
διατηρήσουν στην κατοχή τους την Ελληνική Βαστίλη που έχουν τα τελευταία χρόνια
καταλάβει, εκτελώντας πολλά ιδιώνυμα αδικήματα με προεξάρχοντα το
αδίκημα του εθνομηδενισμού και της αθεΐας και της προώθησης
των οικουμενιστικών σχεδίων τους.
Αντεθνικοί είναι αυτοί οι αγώνες τους και επομένως ως
αρνητές του έθνους δεν μπορούν να ανήκουν σ’ αυτό. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ, αλλά μόνο κατά παραχώρηση στους Έλληνες πολίτες. Όχι ποτέ,
επαναλαμβάνω, στο Έθνος, αφού είναι εθνομηδενιστές και σκοπός τους είναι ο
εγκωμιαζόμενος από τους ίδιους διεθνισμός, η παγκοσμιοποίηση, η
πολυπολιτισμικότητα, η νέα τάξη πραγμάτων και πάει λέγοντας.
Τελευταία μάλιστα, οι ίδιοι πανεπιστημιακοί και πολιτικοί
ηγέτες του Υπουργείου κατ’ ευφημισμόν ‘Παιδείας’, αφού επί χρόνια επιχείρησαν
να εξαφανίσουν την ιστορική μνήμη από την ψυχή και το νου των παιδιών
ξεκινώντας από τα νηπιαγωγεία, σήμερα επιδίδονται και στην ριζική και μόνιμη
ανατροπή όλων των θρησκευτικών, εθνικών, ιστορικών και παραδοσιακών αξιών, με
προάγγελο την επιχειρούμενη αναθεώρηση του Συντάγματος, που ήδη το έχουν
ακυρώσει στις θεμελιωδέστερες για τον Ορθόδοξο Ελληνισμό διατάξεις του.
Προετοίμασαν μαζί με τους τρεις προαιώνιους εχθρούς του
Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας -γνωστοί είναι- το έδαφος με τις θεωρίες τους
για ασυνέχειες του διαχρονικού Ελληνισμού, για μύθους θρησκευτικούς και
ιστορικούς, για στερεότυπα και κατασκευές, αποχρωματίζοντας έτσι και
σαρκάζοντας ό,τι σχετικό με Πατρίδα και Πίστη. Χλευάστηκαν όλα τα
ιερά του Ελληνορθόδοξου έθνους και ενώ ο εθνικός ποιητής έλεγε για τους
τότε, όπως και για σήμερα άλλωστε, Ελεύθερους Πολιορκημένους εις τον πάτο
της εικόνας πάντα η Ελλάδα με το μέλλον της και τόνιζε πως το
ουσιαστικότερο και υψηλότερο περιεχόμενο της αληθινής ανθρώπινης φύσης είναι η
Πατρίδα και η Πίστη. Όμως οι καλοπληρωμένες εκσυγχρονιστικές γραφίδες θέσπιζαν
και θεσπίζουν νόμους ανθελληνικούς, αντίχριστους και αναίσχυντα ανήθικους και
φιμώνουν, ως εκπρόσωποι δήθεν του λαού στη βουλή και ως εκλεκτοί ομοϊδεατών
εκλεκτόρων τους στα πανεπιστήμια, κάθε πατριωτική και Ορθόδοξη φωνή με τα
κατασκευασμένα συνθήματα: SOS ρατσισμός, SOS φασισμός, SOS
εθνικισμός …
Κατευθυντήριος προσανατολισμός της πολυδαίδαλης και
στερημένης ηθικής νομοθεσίας των τελευταίων χρόνων είναι η παντελής
εξαχρείωση των Ελλήνων και των Ελληνοπαίδων κατά τη γνωστή ρήση, στο
Κράτος με τη μεγαλύτερη διαφθορά εκεί και η πολυνομία. Η εξαχρείωση
επιχειρείται προκειμένου παράλληλα με την οικονομική κρίση να επέλθει και η διάλυση
του συνεκτικού ιστού της Ελλάδας που είναι η Πίστη και η Πατρίδα κι έτσι
με τις συνεχείς ελληνοποιήσεις και ιθαγενοποιήσεις να κατακερματιστεί
η χώρα για να γίνει εύκολη λεία των καραδοκούντων ξένων και ντόπιων
σφετεριστών τους.
Στο δημοσιευμένο πρόσφατα -Καθημερινή 2016- και προτεινόμενο
ως ‘νέο, καινοτόμο, Σύνταγμα’ με πανεπιστημιακούς καθηγητές, γνωστούς και μη
εξαιρετέους εκσυγχρονιστές και επικεφαλής τον Νίκο Αλιβιζάτο και
πρωτοστάτη τον γνωστό και από άλλες ανορθόδοξες επεμβάσεις του Στέφανο
Μάνο, προτάθηκαν συνταγματικές αλλαγές όπου δηλώνουν οι δημιουργοί τους ότι
προσπάθησαν να εκσυγχρονίσουν τους θεσμούς και πως αποτόλμησαν τομές,
πληροφορώντας μας μάλιστα ότι για την χρεοκοπία της χώρας που έφεραν
τα μνημόνια φταίει και το Σύνταγμα. Δεν μας είπαν μόνο το πόσο φταίνε
οι ίδιοι και ως πανεπιστημιακοί δάσκαλοι και ως πολιτικοί ηγέτες.
Φέρνουν λοιπόν τολμηρές σε εισαγωγικά «αναθεωρήσεις», όπως
τις χαρακτηρίζουν οι ίδιοι, και μια τέτοια είναι η απάλειψη από το Άρθρο
16 -ποιο άλλο;- της ρητής συνταγματικής επιταγής ότι η παιδεία έχει σκοπό
την ηθική και πνευματική αγωγή των Ελλήνων και την ανάπτυξη της εθνικής και
θρησκευτικής συνείδησης. Το ίδιο ακριβώς έκανε και το λεγόμενο αντι-σχέδιο
του 1975 του ΠΑΣΟΚ στο τότε και μέχρι σήμερα ισχύον Σύνταγμα απαλείφοντας
τα περί εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης του Άρθρου 16, εξηγώντας μάλιστα
τότε το σοσιαλιστικό ΠΑΣΟΚ αυτή του την ενέργεια με την ακόλουθη δήλωση:
Η πρόταση βασίζεται στη σκέψη -της διαγραφής δηλαδή του
άρθρου- ότι η σημερινή κακοδαιμονία οφείλεται κυρίως στον έλεγχο της όλης
εκπαίδευσης από εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικό κατεστημένο με
Ελληνοχριστιανική νοοτροπία που εκπροσωπεί (ακούστε, ακούστε!) μεγαλοαστικά
συμφέροντα. Τα στεγανά και οι κλίκες πρέπει να καταργηθούν και στην παιδεία.
Τότε ευτυχώς δεν κατόρθωσε το σοσιαλιστικό λεγόμενο κίνημα
να επιβάλει το δικό του Σύνταγμα. Ακόμη τώρα στο καινοτόμο Σύνταγμα Μάνου,
Αλιβιζάτου και υπολοίπων -πανεπιστημιακοί καθηγητές είναι και οι υπόλοιποι-
έχουμε και άλλες πρωτοποριακές αλλαγές που είναι μεταξύ των άλλων -τι άλλο;- η
κατάργηση του Άρθρου 3 σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας όπου το ίδιο
έκανε και το ΠΑΣΟΚ στο δικό του δήθεν αντι-σχέδιο. Επιτρέψτε μου να υπενθυμίσω
ένα μέρος από το Άρθρο 3 του σημερινού Συντάγματος που προτείνεται η πρωτοποριακή
κατάργησή του από τους σημερινούς συνταγματολόγους.
Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της
Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού. Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας που
γνωρίζει κεφαλή της τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη
δογματικά με τη μεγάλη Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως και με κάθε άλλη ομόδοξη
Εκκλησία του Χριστού, -προσέξτε αυτό που θα πω τώρα, που το λέει το σημερινό
μας Σύνταγμα- τηρεί απαρασάλευτα όπως εκείνες τους Ιερούς, Αποστολικούς
και Συνοδικούς Κανόνες και τις ιερές παραδόσεις.
Επιτρέψτε μου εδώ στη Θεσσαλονίκη στον τόπο του Γρηγορίου
Παλαμά μια παρέκβαση με ομολογία προσωπικής αμφιβολίας, αν αυτό το Άρθρο
του Συντάγματος παραβιάζεται μόνο από τους άθεους και αριστεριστές ή και από
τους φιλο-οικουμενιστές και φιλο-παπικούς, τόσο της μεγάλης όσο και της
εγχώριας Εκκλησίας και Ιεραρχίας. Και το λέω αυτό γιατί ο Κοσμάς ο Αιτωλός που
οι εντολές του προβάλλονται στην σημερινή ημερίδα και επαναλαμβάνονται από τον Παπουλάκο με
την αναφορά στα άθεα γράμματα που ο ίδιος όμως τα συναρτούσε και με άλλη ρήση
του: ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΑΣΘΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ.
Μετά τη μικρή αυτήν παρέκβαση συνεχίζω προσθέτοντας ότι το
Άρθρο 3 του Συντάγματος ορίζει επίσης επί λέξει και απαρέγκλιτα: «το κείμενο
της Αγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο.» Και λοιπόν προτείνεται και σ’ αυτό
κατάργηση. Και τι αντιπροτείνεται; Το κράτος να είναι θρησκευτικά ουδέτερο. Και
παραθέτουν μάλιστα οι σπουδαίοι συνταγματολόγοι αναθεωρητές και σχετικό σχόλιο
για να εμπεδώσουμε ότι εκτός από την κατάργηση της συνταγματικής κατοχύρωσης
του θρησκευτικού όρκου έχει ιδιαίτερη σημασία και η αναγνώριση της αρχής της
θρησκευτικής ουδετερότητας του κράτους. Στη συνέχεια για να είναι συνεπείς με
τους εντολοδόχους τους και τις ιδέες τους καταργούν και το προοίμιο του
σημερινού Συντάγματος Εις το Όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου
Τριάδος.
ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ, και τα προσωπεία και φάνηκαν οι
γουρνόλυκοι που λέει ο Μακρυγιάννης. Ρουμελιώτικη ορολογία, γουρούνια και
λύκοι σαν τα θηρία, για να επιβάλουν στο Ελληνορθόδοξο έθνος τις χρεοκοπημένες δικές
τους ιδεολογίες, αυτές που τις διδάσκουν ασύστολα και στους φοιτητές
τους. Αναμασημένες από τις Γαλλικές και Ρωσσικές δήθεν επαναστάσεις και τους
διαφωτισμούς με στιλέτα, ώστε, βάσει των δικών τους κατευθύνσεων και
ιδεολογιών, κυρίως στην παιδεία, να ανατρέψουν τις Ελληνοχριστιανικές αρχές και
τα ιδανικά της αγάπης στην Πατρίδα και την πίστη και τον σεβασμό των θεσμών,
για να πετύχουν έτσι να αλυσοδέσουν το νου και την ψυχή των παιδιών.
Όλοι αυτοί που μετέρχονται τέτοια εθνοκτόνα και εξοντωτικά
μέσα θα περάσουν στην ιστορία με το στίγμα της αντεθνικότητας, όπως και οι
ομοϊδεάτες προκάτοχοί τους των τραγικών περιόδων του παρελθόντος που με
ανάλογες πράξεις και θέσεις έθεσαν σε κίνδυνο την ασφάλεια και
την ακεραιότητα της χώρας και τροφοδότησαν την ηθική της διάλυση υπονομεύοντας
το Κράτος.
Στο ερώτημα γιατί υπονομεύεται σήμερα το Κράτος, ο Γόρτυνος
και Μεγαλοπόλεως, και καθηγητής πανεπιστημίου, απάντησε: θέλουν σιγά-σιγά να
μας κάνουν πολίτες σε ένα νέο κράτος, παγκόσμιο κράτος, το κράτος μιας
ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και να αποχρωματιστούμε έτσι ως Έλληνες και ως
Χριστιανοί. Πράγματι, η υπονόμευση αυτή αφορά κυρίως τα Ελληνόπουλα και
μέσα από αυτά συνδέεται με το μέλλον του έθνους όπου όλες οι
προσπάθειές τους οδηγούν. Στο να μειωθεί ο ζήλος όλων των δασκάλων εκείνων που
πασχίζουν να κάνουν τα παιδιά ασπίδες της Πατρίδας και φροντίζουν να τονώσουν
και να διατηρήσουν αλώβητη την ιστορική μνήμη που αποτελεί αποφασιστικό
παράγοντα για τη διατήρηση και ενίσχυση της Ελληνορθόδοξης συνείδησης.
Τα ορόσημα των αγώνων του Ελληνορθόδοξου έθνους για την
ηθική και πνευματική ελευθερία αμφισβητήθηκαν και πολεμήθηκαν από αυτούς
που έχουν καθήκον και επάγγελμα να τα προασπίζονται και να τα μεταδίδουν στους
νεότερους. Αναφέρομαι στους εκάστοτε Υπουργούς Παιδείας και
ορισμένους πανεπιστημιακούς καθηγητές. Και οι δύο αυτοί θεσμικά
κατοχυρωμένοι παράγοντες στάθηκαν επίορκοι με τις κατάπτυστες
ενέργειές τους σε βάρος της Ελληνικής εκπαίδευσης και της Ελληνορθόδοξης
παιδείας. Δεν είναι απλά άθεα γράμματα αυτά που επιβάλλουν στα
σχολεία και στα πανεπιστήμια, είναι καθαρά εθνοκτόνα και τα προωθούν
με εθνοκτόνους νόμους για τη διάλυση της οικογένειας, για τη φίμωση
της ελεύθερης γνώμης, για την αλλοίωση του πληθυσμού. Αλλά κυρίως
προωθούνται όλα αυτά με τον βομβαρδισμό των αποστελλομένων
εγκυκλίων στα σχολεία με εντολές πρωτόγνωρου επινοημένου λεξιλογίου και
πληροφορίες του τύπου οι σχολικές γιορτές, δηλαδή οι εθνικές, να περιορίζονται
μόνο σε δύο ώρες. Γιατί αυτό; Για να αναβαθμιστεί το φαντασιακό της
παιδείας -‘το φαντασιακό’!-, να καλλιεργηθεί η διαπολιτισμική
εκπαίδευση, να διδαχθούν τα παιδιά μαζί με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς,
εισαγωγικά, «για την κουλτούρα της δημοκρατικής νοοτροπίας».
Αναλαμβάνεται από το κράτος, όπως πληροφορούν τους σχολικούς
παράγοντες, πρώτον, διαρκής εκπαίδευση και ενημέρωση των εκπαιδευτικών για
έναν ιερό σκοπό, για τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ταυτότητα του φύλου. Δεύτερον,
δημιουργία ανεξάρτητου φορέα για την επιμόρφωση σε θέματα ρατσισμού και
διαφορετικότητας -μόνιμη επωδός το SOS ρατσισμός και τα δικαιώματα του άλλου,
ποτέ των Ελλήνων. Τρίτον, εξολοκλήρου ανάληψη της εκπαίδευσης των
μειονοτήτων. Αλήθεια, ξέρετε πολλές μειονότητες εσείς; Ε, θα τις μάθετε τώρα. Η
εκπαίδευση λοιπόν αναλαμβάνεται από το κράτος των μειονοτήτων, δηλαδή άλλη
ύπουλη δημιουργία πολλών πλαστών μειονοτήτων και γλωσσών. Τέταρτον, ένα
σχολείο για κάθε τόπο διαμονής προσφύγων -να προσθέσω εγώ κι ένα ξενοδοχείο. Πέμπτον,
ανασυγκρότηση της παιδείας για την ανάπτυξη -άντε πάλι- δημοκρατικής
κουλτούρας. Στην πραγματικότητα, αθεϊστικής διαφωτιστικής προπαγάνδας και
κατάργησης της εθνικής και θρησκευτικής ιστορίας. Έκτον, -αυτό κι αν
είναι!- θεσπίζεται ‘συμβόλαιο τιμής’ στο Δημοτικό όπου γονείς και παιδιά θα
υπογράφουν ότι δίνουν το λόγο τους για ένα παιδαγωγικό κώδικα δημοκρατικού
ανθρωπισμού. Δηλαδή θα κάνουνε δήλωση φρονημάτων, θα υπογράφουνε.
ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ που στην πραγματικότητα είναι φασισμός
και εκτέλεση εντολών ξένων κέντρων αφού πρόσφατα συρθήκανε στα δικαστήρια
δύο Μητροπολίτες, ο Πειραιώς και ο Μαντινείας & Κυνουρίας. Γιατί;
Διατύπωσαν φωναχτά την άποψή τους.
Ο μέχρι πριν λίγο πανεπιστημιακός του Καποδιστριακού,
κορυφαίος σύμβουλος της Πολιτείας σε θέματα εκπαίδευσης, -καταλαβαίνετε για
ποιον λέω- πρόεδρος δυστυχώς της επιτροπής για την Παιδεία, δήλωνε ως άλλος
Ροβεσπιέρος -ιστορικός του Καποδιστριακού ήταν αυτός που δίδασκε τα παιδιά ..
μόνο σας παρακαλώ μην τρομάξετε με το λεξιλόγιό του που θα ακούσετε- έλεγε επί
λέξει τι θα ετοίμαζε. Εισαγωγικά. Θα αλλάξει το ρόλο της εκπαίδευσης από
αναπαραγωγικό ή έστω αναδιανεμητικό σε επινοητικό. Διαδικασία -συνεχίζει
ο ίδιος- τολμηρού πειραματισμού μέσα στη σχολική κοινότητα. Συνηθίζει ο
περί ου ο λόγος αυτόν τον σκοτεινό τρόπο εκφοράς λόγου για να
καλύπτει και να συσκοτίζει τις πραγματικές προθέσεις του.
Τώρα που ανήκει στα υψηλά πολιτικά κλιμάκια -πριν από λίγο ανήκε, θα πούμε για τον διάδοχο- γιατί μέχρι τώρα που ήταν έστω και παράνομα απλός πανεπιστημιακός καθηγητής -η παρανομία πάει σύννεφο στο Καποδιστριακό και δεν ξέρω και που αλλού- είχε εκδηλώσει και τα πραγματικά του ιδεολογικά ερείσματα που συνοψίζονται στο να παρουσιάζει τις προσωπικές του απόψεις ως ιστορική αλήθεια και να εξαπατά τους φοιτητές με την απόρριψη της ιστορικής συνέχειας του Ελληνικού έθνους και με το ανθελληνικό του παραλήρημα να υποστηρίζει σθεναρά τους Τούρκους, τόσο για το ηρωικό ’21 όσο και για το τραγικό ’22 και καθώς και τους Άγγλους στην Κύπρο το ’55. Τώρα, τον διαδέχτηκε ένας χειρότερος απ’ αυτόν. ..
Τώρα που ανήκει στα υψηλά πολιτικά κλιμάκια -πριν από λίγο ανήκε, θα πούμε για τον διάδοχο- γιατί μέχρι τώρα που ήταν έστω και παράνομα απλός πανεπιστημιακός καθηγητής -η παρανομία πάει σύννεφο στο Καποδιστριακό και δεν ξέρω και που αλλού- είχε εκδηλώσει και τα πραγματικά του ιδεολογικά ερείσματα που συνοψίζονται στο να παρουσιάζει τις προσωπικές του απόψεις ως ιστορική αλήθεια και να εξαπατά τους φοιτητές με την απόρριψη της ιστορικής συνέχειας του Ελληνικού έθνους και με το ανθελληνικό του παραλήρημα να υποστηρίζει σθεναρά τους Τούρκους, τόσο για το ηρωικό ’21 όσο και για το τραγικό ’22 και καθώς και τους Άγγλους στην Κύπρο το ’55. Τώρα, τον διαδέχτηκε ένας χειρότερος απ’ αυτόν. ..
Από το πλήθος των εγκυκλίων του ‘Υπουργείου Παιδείας’ προς
τα σχολεία διαβάζω ακόμη κατά λέξη ό,τι αναφέρουν οι σχετικές εγκύκλιοι. Οι
έφηβοι θα διδαχθούν πως το βιολογικό φύλο δεν καθορίζεται με τρόπο φυσικό
ή από τον Θεό, αλλά αποτελεί κοινωνικό κεκτημένο και ότι οι ομοφυλικές
σχέσεις δεν μειονεκτούν καθόλου έναντι των παραδοσιακών ετερόφυλων. Ακόμη ότι
διοργανώνονται εκπαιδευτικές συναντήσεις με θέμα, εισαγωγικά, «όλη η Ελλάδα μια
αγκαλιά για τους πρόσφυγες».
ΜΟΝΟ ΑΓΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΑΠ’ ΤΗΝ
ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Τα αντικαθιστούν όμως τα Ελληνόπουλα από αφροασιατική
ισλαμική νεολαία επειδή όλοι -συγνώμη είναι λίγο ειρωνεία αυτό που λέω
αλλά θα το πω- όλοι πιστεύουμε στον ίδιο Θεό κατά τη ρήση του ανώτατου
θρησκευτικού ιεράρχη της Ορθοδοξίας.
Άλλη εγκύκλιος λέει ότι θα επιμορφωθούν οι καθηγητές για να
επιμορφώσουν τους πρόσφυγες για να προωθηθεί ο πολυπολιτισμός. Παράλληλα
όμως η ανθρωπιστική παιδεία βρίσκεται υπό διωγμόν. Αμφισβητούνται τα
αρχαία όπως τα είχαν αμφισβητήσει παλαιότεροι αριστεροί ομοϊδεάτες τους. Συρρικνώνεται
ή καταργείται η Ελληνική παιδεία, πνευματικό θεμέλιο ολόκληρου του πολιτισμένου
κόσμου. Υποβαθμίζεται ή εξοβελίζεται και η αρχαία ιστορία και φυσικά
για τους εξωνημένους προοδευτικούς ανύπαρκτη είναι και η Χριστιανική
Γραμματεία. Ανύπαρκτα επίσης τα Ελληνικά ολοκαυτώματα από τα βιβλία
και μάλιστα ασελγούν στη μνήμη των θυμάτων προσπαθώντας να ξεριζώσουν από την
ιστορική εθνική μνήμη ό,τι έχει σχέση με την Ελληνική ιστορία. Αλλά γι’ αυτό το
θέμα επιτρέψτε μου να πω ότι πιο άξιοι από μένα, πολύ πιο άξιοι είναι και ο
ηρωικός Μακεδόνας δάσκαλος Δημήτρης Νατσιός και η διάδοχος του Αυγουστίνου στα
Γρεβενά, Ευδοξία Αυγουστίνου.
Ο αφελληνισμός της Παιδείας στη χώρα μας καλπάζει με
ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Όνειδος και καταισχύνη το Υπουργείο Παιδείας να διοικείται
από γραικύλους ανθέλληνες εθνομηδενιστές πανεπιστημιακούς καθηγητές που
τολμούν και δεν ντρέπονται να αναφέρουν ως τζιχαντιστές τους
Μακεδονομάχους και να επιβάλλουν την απάλειψη των εθνικών αναφορών από
τα σχολικά βιβλία και από τα πανεπιστημιακά μαθήματα. Άλλωστε στο άθλημα αυτό
προηγήθηκε ο Γεώργιος Παπανδρέου που ως Υπουργός Παιδείας αφαίρεσε
από τον τίτλο του Υπουργείου τον όρο ‘Εθνική’ και είπε το αμίμητο: Να
διαμορφώσουμε έναν νέο πατριωτισμό. Να αναμορφώσουμε μια νέα ταυτότητα. Και
πολλά άλλα που τ’ αφήνω.
Πρόσφατα στο κρατικό ή μάλλον κομματικό προπαγανδιστικό
κανάλι της ΕΡΤ ανήμερα της 25ης Μαρτίου είχαν συζήτηση μαθητές και
καθηγητές, από το Ινστιτούτο οι καθηγητές Εκπαιδευτικής Πολιτικής .. με θέμα: ποιος
φοβάται την ιστορία. Εγώ θα έλεγα την ιστορία τη φοβούνται αυτοί που δεν έχουνε
ιστορία -αυτοί δεν απαντήσαν έτσι, συγνώμη να απαντήσω εγώ- αυτοί που δεν
έχουνε ιστορία και έχουνε μυθολογία ή αυτοί που ντρέπονται για την ιστορία
τους. Αυτοί. Και προπαγάνδιζαν λοιπόν αυτοί οι συζητητές τα καινούρια βιβλία
ιστορίας που χαλκεύουν, ώστε να καλύπτουν την ύλη που αυτοί θα ορίσουν με
μοναδικό όπλο την προκατειλημμένη ιδεοληπτική κυριαρχία τους. Και όπως κατά
λέξη ανέφεραν, θα εξαλείψουν την κατευθυνόμενη μάθηση και θα κάνουν τα βιβλία
της ιστορίας ελκυστικά με την αλλαγή της ύλης. Τώρα να παραλείψω αρκετά από
αυτά, το τι θα κάνουνε δηλαδή, τι θα φέρουνε μέσα στα καινούρια βιβλία, πάντως
κατά λέξη είπαν: δεν θα επιτρέψουν ιστορικό αφήγημα για την λαμπρή Ελλάδα
και για το παρελθόν της. Αυτό είπανε.
Αναφερόμενοι στο 1453 έως 1821, θα εξετάσουν τι
γινόταν στον άλλο κόσμο όχι στην Ελλάδα. …
Θα διδάξουνε, όπως είπαν, τη δεκαετία του ’40. Δεκαετία, όχι 28η αυτά είναι παρωχημένα. Υπογράμμισαν, είναι παράλογο να ξέρουν οι Έλληνες μαθητές για το Βυζάντιο και την αρχαιότητα και όχι για την Ελληνική μετανάστευση.
Θα εξετάζονται, όπως είπαν οι ίδιοι με έκδηλη κομπορρημοσύνη, τα παιδιά σε ό,τι καταλάβανε. Ακούστε σας παρακαλώ, πως διαλύονται τα πάντα. Θα εξετάζουν τα παιδιά σε ό,τι καταλάβανε. Θα λένε στο κάθε παιδάκι: παιδάκι μου τι κατάλαβες, να σε εξετάσω;
Είπανε επίσης. Τρέξαμε το θέμα το προσφυγικό το 2015, να αντιληφθούμε το προσφυγικό στο ’22.
Κάνουμε ιστορία ειδικά για τα χρόνια της χούντας. ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΔΗΛΑΔΗ.
Δεν ενδιαφέρει -είπαν- η λογική κατευθυνόμενης μάθησης. Επιλογή μας -να διδάξουν στα παιδιά- είναι οι σκοτεινές περίοδοι. Να μαυρίσουν τα πάντα, μαύρο στα πάντα.
Όχι να έχουμε λαμπρό εθνικό παρελθόν, όχι περί ιδιαιτερότητας της Ελληνικής ιστορίας -δικά τους λόγια είναι αυτά- είμαστε πολυπολιτισμικοί. Αλήθεια,
Θα διδάξουνε, όπως είπαν, τη δεκαετία του ’40. Δεκαετία, όχι 28η αυτά είναι παρωχημένα. Υπογράμμισαν, είναι παράλογο να ξέρουν οι Έλληνες μαθητές για το Βυζάντιο και την αρχαιότητα και όχι για την Ελληνική μετανάστευση.
Θα εξετάζονται, όπως είπαν οι ίδιοι με έκδηλη κομπορρημοσύνη, τα παιδιά σε ό,τι καταλάβανε. Ακούστε σας παρακαλώ, πως διαλύονται τα πάντα. Θα εξετάζουν τα παιδιά σε ό,τι καταλάβανε. Θα λένε στο κάθε παιδάκι: παιδάκι μου τι κατάλαβες, να σε εξετάσω;
Είπανε επίσης. Τρέξαμε το θέμα το προσφυγικό το 2015, να αντιληφθούμε το προσφυγικό στο ’22.
Κάνουμε ιστορία ειδικά για τα χρόνια της χούντας. ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΔΗΛΑΔΗ.
Δεν ενδιαφέρει -είπαν- η λογική κατευθυνόμενης μάθησης. Επιλογή μας -να διδάξουν στα παιδιά- είναι οι σκοτεινές περίοδοι. Να μαυρίσουν τα πάντα, μαύρο στα πάντα.
Όχι να έχουμε λαμπρό εθνικό παρελθόν, όχι περί ιδιαιτερότητας της Ελληνικής ιστορίας -δικά τους λόγια είναι αυτά- είμαστε πολυπολιτισμικοί. Αλήθεια,
ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΚΑΤΑΔΙΩΚΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ
ΒΑΣΙΚΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ;
ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ως θεματοφύλακας της
εθνικής εμπιστοσύνης ώστε να διαλύονται αυτομάτως οι δολερές αυτές επιχειρήσεις
που μετέρχονται κάθε τέχνασμα ώστε να κάνουν τα Ελληνόπουλα να απαρνηθούν την
Πίστη τους, το όνομά τους, τη γη που γεννήθηκαν, τον πατριωτισμό τους;
Από που αντλούν αυτή τη δύναμη επιβολής των προσωπικών τους
προπαγανδιστικών ιδεών;
Ετοιμάζουν τάγματα γενιτσάρων; Επαναλαμβάνουν το
πρόσφατο και ιδιαίτερα γνωστό και προσφιλές σ’ αυτούς παιδομάζωμα;
Πως ταπεινώνουν και εξευτελίζουν τους Ελληνορθόδοξους
μαθητές ενώ ανυψώνουν και υπερασπίζονται κάθε είδους αλλόφυλο και
αλλόθρησκο;
Εκπαιδεύονται τα παιδιά έτσι ώστε να γίνουν φανατικοί
ανθέλληνες και να ξεχάσουν την Οικογένεια, την Πατρίδα, την Θρησκεία τους.
Υποχρεώνουν παιδιά και γονείς να υπηρετούν τα δικά τους δόλια σχέδια χωρίς
αντιδράσεις. Αξιοποιούν τα δοτά αξιώματά τους για εξυπηρέτηση των εντολέων τους
ελληνόφωνων και ξένων.
Η διατήρηση της θρησκείας εξασφαλίζει την ενότητα των
Ελλήνων, γι’ αυτό τη διαλύουν, για να δημιουργήσουν πλαστές μειονότητες. Η
γλώσσα, οι παραδόσεις ενισχύουν την ακεραιότητα του Ελληνισμού, γι’ αυτό το
υποσκάπτουν και επιβάλλουν τις στρεβλώσεις τους.
Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΙ, όμως να ξέρουν ότι υπάρχει μια
παροιμία στη Θεσσαλία -και να το ξέρει και ο ιστορικός σύμβουλος από τη
Θεσσαλία- ότι, ό,τι κάνει η γίδα στο πουρνάρι θε να το βρει στο τομάρι.
Κάποτε θε να σβήσουν οι πανεπιστημιακές κακοφωνίες των
βιβλίων που εκδίδουνε από το Καποδιστριακό κυρίως δημοτικής εκπαίδευσης.
Μερικοί τίτλοι: ‘Στερεότυπα και προκαταλήψεις’. ‘Κλειδιά και αντικλείδια‘.
Βιβλία που διδάσκονται είναι αυτά. ‘Ο άλλος‘. ‘Ρατσισμός‘. ‘Εθνικές
προκαταλήψεις‘. ‘Εθνικιστικές εξάρσεις εθνικής ταυτότητας‘ και πάει λέγοντας.
Ποιος είναι ο σκοπός αυτών των βιβλίων; Μας το λένε οι ίδιοι, τους ξέφυγε
δηλαδή. Να κλονίσουν -στους εκπαιδευτικούς που τα παίρνουν αυτά τα
βιβλία- τις ήδη υπάρχουσες βεβαιότητές τους, τους εθνικούς μύθους,
και ενώ αντιστέκονται οι διδάσκοντες, δηλαδή στο να αποδεχθούν ότι χρειάζεται
να επεξεργαστούν τη δική τους ταυτότητα, εμείς τους δίνουμε τα βοηθήματα για να
το πετύχουν.
Επίσης η τότε Υπουργός Παιδείας η Άννα Διαμαντοπούλου σε
συνέντευξη στο London School of Economics είπε: πρέπει να διδάξουμε στα
παιδιά όλες τις θρησκείες απελευθερωμένες από εκκλησιαστικές επιρροές.
Και ένας άλλος κομματικός μηχανισμός περιφέρεται γύρω από το δόγμα ‘η θρησκεία είναι όπιο του λαού‘. Συνεπώς, όλες σχεδόν οι κομματικές παρατάξεις περιφρονώντας τον Ελληνικό λαό που τους έδωσε την εξουσία ασελγούν σε βάρος του.
Και ένας άλλος κομματικός μηχανισμός περιφέρεται γύρω από το δόγμα ‘η θρησκεία είναι όπιο του λαού‘. Συνεπώς, όλες σχεδόν οι κομματικές παρατάξεις περιφρονώντας τον Ελληνικό λαό που τους έδωσε την εξουσία ασελγούν σε βάρος του.
Η πρόεδρος του Ελληνικού Κοινοβουλίου η πρώην, η Ψαρούδα η Μπενάκη,
τι είχε πει προς τον πρόεδρο τον τότε, τον Παπούλια, της Δημοκρατίας; Κάτι που
προεξαγγελόταν προφητικά και το βλέπουμε σήμερα. Θυμηθείτε το λίγο. Είχε πει
συγκεκριμένα.
Καλείσθε να μετουσιώσετε σε πράξη την ενότητα του έθνους και
του λαού. (προσέξτε αυτή τη διαφορά, έθνους και λαού) Τα σύνορα και ένα
μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιοριστούν. (προφήτης!) Η δημοκρατία θα
συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμαστεί από ενδεχόμενες νέες μορφές
διακυβέρνησης. (ποιες θα είναι αυτές οι νέες μορφές διακυβέρνησης που
ετοιμάζουνε;) Και πρόσθεσε. Στα εθνικά θέματα δρομολογούνται εξελίξεις.
(από πού αυτές οι ειδήσεις;) ..
Εδώ το περνάω λίγο και μόνο μένω σ’ αυτό που σας είπα, στη
διαφορά έθνος και λαός που υπάρχει και στο σημερινό Σύνταγμα. Το έθνος
είναι ομόθρησκο, ομόγλωσσο, όμαιμο. Ο λαός είναι όλοι οι Έλληνες πολίτες.
Παραδείγματος χάριν, οι Πακιστανοί, οι Αφγανοί, οι Σομαλοί που πήραν Ελληνική
ιθαγένεια, δεν ανήκουν στο Ελληνικό έθνος. Οι μουσουλμάνοι της Θράκης είναι
Έλληνες πολίτες δεν είναι Ελληνικό έθνος, και όσοι κάνουν αντεθνικούς αγώνες
δεν ανήκουν στο έθνος. Κακώς λοιπόν και στοχευμένα οι συνταγματολόγοι
είπανε: αυτό οφείλεται -ο χωρισμός δηλαδή έθνος/λαός στο Σύνταγμα- οφείλεται
στη χούντα.
Θα κλείσω με στίχους όπως και ο Παναγιώτατος.
Πρώτα από τον θρησκευτικό Έλληνα ποιητή Βερίτη.
Θα κλείσω με στίχους όπως και ο Παναγιώτατος.
Πρώτα από τον θρησκευτικό Έλληνα ποιητή Βερίτη.
Μέσα μας τρέχει ηρώων αίμα, είμαστε απόγονοι μαρτύρων.
Μέσα στους τάφους των ανθίζει η Πίστη αυτή που μας φλογίζει.
Μέσα στους τάφους των ανθίζει η Πίστη αυτή που μας φλογίζει.
Και ο Ελύτης.
Μνήμη του λαού μου σε λένε Πίνδο και σε λένε Άθω.
και διασαφηνίζει ..
Ο καθείς και τα όπλα του.
και προειδοποιεί ..
ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΝΑ ΦΟΒΑΣΘΑΙ.
και διασαφηνίζει ..
Ο καθείς και τα όπλα του.
και προειδοποιεί ..
ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΝΑ ΦΟΒΑΣΘΑΙ.
Και ο Καποδίστριας.
Ο ΦΙΛΗΚΟΟΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ.
Επιτρέψτε μου λοιπόν να αφιερώσω και στον άξιο σημερινό
πανεπιστημιακό σύμβουλο του Υπουργού Παιδείας και σε όλη εκείνη τη φράξια μερικούς
στίχους του Αρκάδα ποιητή Νίκου Γκάτσου. Τον γνωρίζετε ίσως από την Αμοργό
το ωραίο ποίημα, αλλά και από ένα σωρό στιχουργήματα.
Έλα της θάλασσας θεριό και του πελάγου μπόρα,
ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΣΚΟΥΠΙΔΑΡΙΟ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙΣ ΑΠ ‘ΤΗ ΧΩΡΑ.
Πότε θα ανθίσουν τούτοι οι τόποι,
πότε θα ‘ρθουν καινούριοι ανθρώποι,
ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΣΟΥΝΕ ΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑ.
ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΣΚΟΥΠΙΔΑΡΙΟ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙΣ ΑΠ ‘ΤΗ ΧΩΡΑ.
Πότε θα ανθίσουν τούτοι οι τόποι,
πότε θα ‘ρθουν καινούριοι ανθρώποι,
ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΣΟΥΝΕ ΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑ.
Απομαγνητοφώνηση Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ
Υπάρχουν ακόμη τέτοιας ποιότητας καθηγητές πανεπιστημίου στην Ελλάδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει αντίσταση κατά του κρατούντος συστήματος και στα στρώματα της Ελίτ των πανεπιστημιακών;
Τότε, το έχασαν το παιγνίδι οι εθνοαποδομητές.
Απομένει να γίνει η σύζευξη των λαϊκών αγωνιστών με τους πνευματικούς ταγούς.
Στην εκρηκτική και οργισμένη κατάσταση που θα ακολουθήσει δεν θα υπάρχει τρόπος να αντισταθούν.
Αρκεί... οι πολιτικοί που θα ξεφυτρώσουν να μη λειτουργήσουν σαν "κατασταλτικό" των αγρίων ενστίκτων και σαν παραισθησιογόνο των αγωνιστών.