Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

Γιώργος Σαγιάς: ΕΜΠΡΟΣ για ΝΕΟ ΕΘΝΙΚΟ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΙΛΕΛΕΡ!


Στις 6 Μαρτίου του 1910, αιματηρά επεισόδια ξεκίνησαν από το χωριό Κιλελέρ και εξαπλώθηκαν σε άλλες πόλεις της Θεσσαλίας. Την επέτειο αυτή τιμούμε την εθνική και κοινωνική εξέγερση της ελληνικής αγροτιάς ενάντια στην εκμετάλλευση των τσιφλικάδων.
Η «Πορτοκαλί» ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΟΛΗ και ο επικεφαλής της Γ. Σαγιάς επισημαίνει ότι η εξέγερση του Κιλελέρ  κατέδειξε πως  με μαζική δράση και αγώνες  μπορούν να κερδηθούν δικαιώματα. Με  διαρκή και συντονισμένο αγώνα μπορεί να αλλάξει μια κοινωνία. Σήμερα στην εποχή των  Μνημονίων, του άκρατου νεοφιλελευθερισμού , των έντονων κοινωνικών αντιθέσεων και των απαράδεκτων εθνικών υποχωρήσεων , οι θύμησες του Κιλελέρ φαντάζουν πιο ζωντανές από ποτέ.

Γιώργος Σαγιάς στην Εθνοπάθεια: Η Ελλάδα ψυχορραγεί... Αντιστεκόμαστε! (...

                       



Ο Γιώργος Σαγιάς, καλεσμένος στην Εθνοπάθεια του Νίκου Τζιόπα την Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016, θέτει το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης στις ορθές και λογικές του βάσεις και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το ελληνικό έθνος.

© www.elkosmos.gr
http://tziopasinfo.blogspot.gr
http://portokalilamia.blogspot.gr

Οι τακτικές του πολιτικού συστήματος


γράφει ο Δημήτρης Γκίκας*
Η αλλοίωση λέξεων και εννοιολογικών σημασιών αποτελεί καθημερινή διαπίστωση στον πολιτικό και δημοσιογραφικό λόγο. Είναι αυτό που στη φιλοσοφία ονομάζουμε «μετα-ηθική». Ας δούμε κάποια παραδείγματα: κάθε διαφορετική γνώμη «βαπτίζεται» αντιδημοκρατική, ενώ στην πραγματικότητα η δημοκρατία εξ ορισμού δέχεται τον πλουραλισμό απόψεων. Η διατύπωση ανησυχιών για το προσφυγικό – μεταναστευτικό ζήτημα καθυβρίζεται ως «ρατσισμός» και «φασιστική αντίληψη», οδηγώντας σε εσκεμμένη σύγχυση για το τι πραγματικά σημαίνουν οι δύο αυτές έννοιες. Η επιλεκτική και εμφανώς υποκριτική υπερπροβολή του δράματος των προσφύγων – μεταναστών (με την πληθώρα των κροκοδείλιων δακρύων που χύνονται από τηλεοπτικές «γλάστρες»), σε αντίθεση με την υποβάθμιση των προβλημάτων των Ελλήνων που, σχεδόν 7 χρόνια τώρα βάλλονται οικονομικά, κοινωνικά και εθνικά αποκαλείται «ανθρωπισμός». Ακόμα και το εμφανέστατο ΟΧΙ στο δημοψήφισμα μετατράπηκε πολύ γρήγορα σε ΝΑΙ – με… δημοκρατικές διαδικασίες.

«Ανταρτικές εθνικές ομάδες στην Αν. Μακεδονία και Θράκη»

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Την Τετάρτη 9 Μαρτίου, στις 8 μ.μ.,
στον πολυχώρο «Δεσμοί Ελλήνων», στη Θεσσαλονίκη,
Πασαλίδη 29, Κ. Τούμπα, περιοχή αγ. Φανουρίου,
ο δικηγόρος και αρχαιολόγος Πέτρος Δημητριάδης
θα ομιλήσει με θέμα

«Ανταρτικές εθνικές ομάδες στην Αν. Μακεδονία και Θράκη»

Είσοδος ελεύθερη.
-- 

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Σήμερα στις 12.00 με Εθνοπάθεια: Ο Γιώργος Σαγιάς για το μεταναστευτικό




Ο Γιώργος Σαγιάς συζητά με το Νίκο Τζιόπα και θέτει το μεταναστευτικό στις ορθές και λογικές του βάσεις.

Μόνο στο ραδιόφωνο του ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
(Ακολουθήστε τον σύνδεσμο για να ακούσετε ζωντανά την εκπομπή:

http://www.elkosmos.gr/simera-stis-1200-stin-ethnopathia-o-giorgos-sagias-gia-to-metanasteftiko/ )

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Δεν είναι Λίβανος ούτε Συρία…αλλά η Ελλάδα του 2016!



Οι Έλληνες δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν το τι πραγματικά γίνεται στην πατρίδα τους. Δεν έχουν καταλάβει πως εντός του 2016 τίποτα δεν θα είναι ελληνικό. Δεν έχει κατανοήσει πως οι ανθελληνικές κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης με επικεφαλής τους κομμουνιστές του ΣΥΡΙΖΑ ετοιμάζονται να καταστρέψουν ένα έθνος χιλιετηρίδων. Δεν έχουν καταλάβει πως τον αντικαθιστούν. Ότι δεν κατάφερε ο Ιμπραήμ φέρνοντας τους μουσουλμάνους να

ΨΗΦΙΔΕΣ από την Ιστορία του Κινήματος: Τσούγκος και Δάκογλου, 23 ημέρες περιοδεία με τον κουβά του Ταρναρά


Ομιλία του συναγωνιστή και Αρχηγού του ΕΝ.Ε.Κ. σε κατάμεστο καφενείο από αγρότες και κατοίκους της περιοχής στο Δίλοφο Λαρίσης   












γράφει ο ιστορικός Αρχηγός του Ενιαίου Εθνικιστικού Κινήματος - ΕΝ.Ε.Κ. συν. Πολύδωρος Δάκογλου


Δεν πιστεύω να υπάρχουν άλλα πολιτικά κινήματα όπου τα μέλη τους να έχουν δείξει τόσο μεγάλη αυταπάρνηση στην αγωνιστική του διαδρομή. Ο συναγωνιστής Δημήτρης Τσούγκος ήταν κορυφαίος και στον τομέα αυτό. Αν κάποιος από την Κεντρική Διοίκηση του Κινήματος υπερέχει, αυτός είναι ο συναγωνιστής Γιάννης Σχοινάς που, στην αγωνιστική του διαδρομή ήταν ένα απίστευτο παράδειγμα ανιδιοτέλειας, προσφοράς, αυταπάρνησης, πρωτοβουλιών και ευρηματικότητας.
Ο Δημήτρης Τσούγκος, ολιγόλογος εν γένει και σοβαρός με όσους δεν τον γνώριζαν, γινόταν «άλλος άνθρωπος», καλαμπουρτζής, ομιλητικός και «της παρέας», με όσους «έδενε».

Κοζάνη: Στο «φως» μυκηναϊκό νεκροταφείο στη θέση Λογκάς


Στην Ελάτη είναι γνωστός, πλέον, ο τεράστιος
αρχαιολογικός χώρος στη θέση Λογκάς, ο οποίος
 εκτεινόταν σε 455 στρέμματα,δεξιά του ρου
 του Αλιάκμονα.
Mε 81 ανακοινώσεις και 198 συνέδρους θα πραγματοποιηθεί από 3 έως 5 Μαρτίου 2016, στην Αίθουσα Τελετών του παλαιού κτηρίου της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ, η ετήσια συνάντηση για τις αρχαιολογικές εργασίες του 2015 στη Mακεδονία και τη Θράκη. Φέτος, είναι η 29η χρονιά αυτών των Συναντήσεων όπου παρουσιάζεται πληθώρα νέου αρχαιολογικού υλικού, δημοσιοποιούνται σημαντικές ανακοινώσεις και διατυπώνονται γόνιμες παρατηρήσεις και συνθετικές ερμηνευτικές προσεγγίσεις σχετικές με τις αρχαιότητες της Μακεδονίας και της Θράκης.
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου - που συνδιοργανώνεται από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης -, στοιχεία για τους μυκηναϊκούς τάφους που έχουν εντοπιστεί στη θέση Λογκάς

Απορία...


Οι λαθρομετανάστες λένε ότι χάνουν  τα διαβατήρια τους στην θάλασσα .
Τα κινητά τους όμως δεν τα χάνουν ε ;

Απορία ....Τους λογαριασμούς από τους λαθρομετανάστες ποιος τους πληρώνει στα κινητά τους τηλέφωνα και ίντερνετ ; Αυτοί δηλώνουν ότι μήνες και μήνες περπατούν για να έρθουν !!

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Το ΝΑΤΟ – Η ΕΔΑ – το ΚΚΕ – το ΠΑΣΟΚ - ο ΣΥΡΙΖΑ και ο γράφων

του Π.Λ. Παπαγαρυφάλλου  

Εν όψει του γεγονότος ότι το ΝΑΤΟ έρχεται στα νερά του Αιγαίου ως επιτηρητής της διακίνησης των προσφύγων, με της συμφωνία του ΣΥΡΙΖΑ, χαράσσω τούτο το σύντομο ιστορικό για τους… αριστερούς της κυβέρνησης.

Βρισκόμαστε στο μήνα Φεβρουάριο 1952 και η σχετική συνθήκη έρχεται για επικύρωση στη Βουλή. Πρωθυπουργός, ο Νικ. Πλαστήρας, ο οποίος, «υποστήριξε ένθερμα την ένταξη». Ο Πρόεδρος της ΕΔΑ – η οποία μετρούσε ένα χρόνο ζωής – Ι. Πασαλίδης, αγορεύοντας καταγγέλλει τη συμφωνία και οι «οκτώ βουλευτές της, με τον ανεξάρτητο Μιχ. Κύρκο» καταψηφίζουν το νομοσχέδιο. Αυτή η πολιτική στάση απηχούσε τις πάγιες θέσεις του εκτός νόμου ΚΚΕ, του οποίου η ηγεσία – μετά την ήττα του Δ.Σ.Ε. εγκαταστάθηκε στις χώρες του Ανατολικού Συνασπισμού.

ΨΗΦΙΔΕΣ από την Ιστορία του Κινήματος: Πως ο Δημήτρης Τσούγκος καθυστέρησε ένα χρόνο να πάρει το πτυχίο του


γράφει ο ιστορικός Αρχηγός του Ενιαίου Εθνικιστικού Κινήματος - ΕΝ.Ε.Κ. συν. Πολύδωρος Δάκογλου

Μια νεώτερη γενεά συναγωνιστών έχουν, πια, αναλάβει την καθοδήγηση του Κινήματος, αντικαθιστώντας τους Μεγρέμη, Πεβερέτο και Ταρναρά, για τους λόγους που ανέφερα σε προηγούμενη ψηφίδα. Στην Εκτελεστική Επιτροπή, οι συναγωνιστές Γιάννης Σχοινάς και Δημήτρης Τσούγκος έχουν αναδειχθεί ως κορυφαίοι, καθοδηγώντας την πολιτική δράση και την οργάνωση. Ο πρώτος, προέρχεται από την Μαθηματική Πατρών και ο δεύτερος από τη Νομική Αθηνών. Φτωχόπαιδα και οι δύο, που έχουν δώσει τα πάντα για τον αγώνα, θυσιάζοντας ακόμη και την προσωπική τους ζωή. 
Ήρθαν έτσι τα πράγματα που, ο Γιάννης Σχοινάς έπρεπε πλέον να παρουσιασθεί για να υπηρετήσει την θητεία του, και ο Δημήτρης Τσούγκος, που χρωστούσε μόνον δύο μαθήματα για να πάρει το πτυχίο του ως Δικηγόρος, θα τα έδινε τον επόμενο μήνα και θα διέκοπτε την αναβολή του για να παρουσιαστεί και αυτός.

Σπουδαρχιδο- Ζουραριές!

Στα μέσα της δεκαετίας του '90 ο Ζουράρις παρουσίαζε την εκπομπή ΠΑΤΡΙΔΟΓΝΩΣΙΑ, στην
ΕΡΤ 3.
Σε μία από αυτές έθεσε στους φοιτητές που συμμετείχαν, το εξής ερώτημα:
"Ας υποθέσουμε ότι σε μια πόλη όπως η Θεσσαλονίκη π.χ. το 1/3 των κατοίκων είναι χριστιανοί, το 1/3 εβραίοι και το 1/3 μουσουλμάνοι. Με δεδομένο ότι οι χριστιανοί έχουν αργία την Κυριακή, οι εβραίοι το Σάββατο και οι μουσουλμάνοι

Η Κυβέρνηση του Τίποτα (του Δημήτρη Γκίκα*)


η ηλεκτρονική αφίσα του Κοινού Παρονομαστή
Καθώς συνεχίζεται μία από τις καταστροφικότερες πολιτικές όλων των εποχών στην ελληνική ιστορία, καθώς οι εισροές των μεταναστών συνεχίζονται ανεξέλεγκτα – παρά τη ΝΑΤΟική παρέμβαση που, ούτως ή άλλως, έχει διαφορετικούς στόχους κι όποιος πιστεύει το αντίθετο απλώς είναι εντελώς αφελής – και ενόσω η απίστευτη αδιαφορία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, μαζί με μια ολοφάνερη διάθεση να καλλιεργηθεί ένα κλίμα υποκριτικού ανθρωπιστικού ενδιαφέροντος, έχει πλέον δημιουργήσει συνθήκες ενός ακυβέρνητου – ξενοκινούμενου, στην καλύτερη των περιπτώσεων – κράτους, ο Αναπληρωτής Υπ.Εξ. κ. Ν. Ξυδάκης προέβη σε καθόλου πρωτοφανείς δηλώσεις για το μεταναστευτικό θέμα.
Είναι σίγουρο ότι ο κ. Ξυδάκης μπορεί να είναι ανόητος, πολιτικός μύωψ και ιδεολογικά ψυχαναγκαστικός. Αλλά σίγουρα είναι και παντελώς οπορτουνιστής. Στοχεύει στην, όσο το δυνατόν περισσότερο, διατήρηση μιας πολιτικής θέσης, η οποία του αποκομίζει, κάθε ώρα που περνά, τεράστια οικονομικά και άλλα οφέλη. Υπό αυτό, και μόνο, το πλαίσιο δηλώνει όσα δηλώνει.

Και ένα τελευταίο ερώτημα!

ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδος 
ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ με λαθρομετανάστες 
Συγχαρητήρια για την ευαισθησία και για την ταχύτητα με την οποία αντέδρασαν οι αρμόδιοι της τοπική αυτοδιοίκησης, Περιφερειάρχης , Αντιπεριφερειάρχης, Δήμαρχοι, για να καλύψουν τις ανάγκες μέρους των μεταναστών , προσφύγων, λαθρομεταναστών που αυτήν την στιγμή βρίσκονται στην χώρα μας. Όμως είναι απορίας άξιον γιατί αυτή η ευαισθησία δεν υπήρξε επί χρόνια για καλύψει ανάγκες Ελλήνων αστέγων , Ελλήνων που έψαχναν στα σκουπίδια για φαγητό, Ελλήνων που δεν είχαν την δυνατότητα να τους δει ένας γιατρός , Ελλήνων που αυτοκτονούσαν από αβάσταχτη δυστυχία ; Γιατί δεν δόθηκε εδώ και χρόνια το αχρησιμοποίητο

Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Ισλαμοποίηση της Ελλάδας: Το σχέδιο των Τούρκων και το «πάρτι» των Σκοπίων


Πώς από τις πισίνες του «ισλαμικού τουρισμού» στην Τουρκία, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν επεκτείνει τα σχέδια του σε Ελλάδα και Ευρώπη - Τι ρόλο παίζουν τα Σκόπια και οι χώρες της «βαλκανικής οδού»

Την ώρα που στην Ειδομένη έχει προκληθεί το απόλυτο χάος με την Ευρώπη να παρακολουθεί ανήμπορη, κάποιοι καταστρώνουν την εξέλιξη των σχεδίων τους... 
Την ώρα που η χώρα μας αντιμετωπίζει σοβαρότατη ανθρωπιστική κρίση, την ώρα που στη χώρα μας δημιουργούνται όλο και περισσότερα «πάρκινγκ» κατά τον Μάρτιν Σουλτς, προσφύγων και μεταναστών - μετά από το κλείσιμο των συνόρων Ελλάδας - Σκοπίων στην Ειδομένη, στα Σκόπια οι Ισλαμιστές κάνουν «πάρτι» σε βάρος χιλιάδων μουσουλμάνων με τα παιδιά τους που κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή, σε βάρος της Ελλάδας και της Ευρώπης. Κάνουν «πάρτι» μεταδίδοντας το μίσος!

ΨΗΦΙΔΕΣ από την Ιστορία του Κινήματος: Λίγα λόγια για τον Δημήτρη Τσούγκο


Δημήτρης Τσούκος στο βήμα ως ομιλητής κατά
την διάρκεια του 4ου Συνεδρίου του ΕΝ.Ε.Κ.
γράφει ο ιστορικός Αρχηγός του Ενιαίου Εθνικιστικού Κινήματος - ΕΝ.Ε.Κ. συν. Πολύδωρος Δάκογλου

Όταν γνώρισα τον Δημήτρη Τσούγκο, ήταν στο τελείωμα της Νομικής. Από την πρώτη ομάδα νέων που συνδημιουργήσαμε το Κίνημα. Κατασταλαγμένος ως προς τα πιστεύω του, και μαχητικός σε σημείο που δύσκολα μπορεί κανείς να περιγράψει. Δεν ζήτησε ποτέ τίποτε από τον αγώνα που έκανε. Για να είμαι πιο ακριβής διεκδικούσε πάντοτε (και κέρδιζε) το δικαίωμα να είναι μπροστάρης. Δεκάδες νέοι συναγωνιστές διαμορφώθηκαν από τον Δημήτρη Τσούγκο είτε από τα όσα τους δίδασκε στους Πυρήνες, είτε από όσα τους ενέπνευσε με το αγωνιστικό του παράδειγμα, είτε τέλος με όσα τους έδινε την ευκαιρία να κάνουν, με τα σχέδια αγώνος στην κατάρτιση των οποίων συμμετείχε.
Από τον αρχικό 7μελή Πυρήνα φοιτητών της Νομικής Σχολής Αθηνών, (Τσούγκος, Μπίθας, Παπατσιώρης, Κουβέλης, Π.Μ. και δύο ακόμη που δεν θυμάμαι το όνομά τους) οι δύο μόνον έμειναν όρθιοι αγωνιζόμενοι στην πρώτη γραμμή, μέσα από τις τάξεις του Κινήματος, οι συναγωνιστές Τσούγκος και Μπίθας.

Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Αχ βρε Κεμάλ, τι μας κάνεις..


του Τάκη Θεοδωρόπουλου

Ο​​ι σκηνές από τα Διαβατά και τα Τέμπη είναι η γενική δοκιμή της δεύτερης πράξης του δράματος. Κι αν το σκηνικό της πρώτης πράξης είναι τα νησιά του Αιγαίου, το σκηνικό της δεύτερης μεταφέρεται σε ολόκληρη την χώρα. Εκεί που εγκλωβίζονται πληθυσμοί ολόκληροι οι οποίοι όχι μόνον δεν έχουν σχέση με την ελληνική κοινωνία, αλλά και δεν θέλουν να έχουν καμία σχέση. Παρακολουθούσα προχθές τις σκηνές από την αποβίβαση των μεταναστών στο λιμάνι του Πειραιά. Ταλαιπωρημένοι, εξαθλιωμένοι, αλλά καθόλου φοβισμένοι και χωρίς κανένα αίσθημα ευγνωμοσύνης απέναντι στους οικοδεσπότες τους. Απαιτούσαν νερό και τροφή και φώναζαν γιατί δεν το είχαν αμέσως. Φοβισμένοι, και μάλλον ενοχικοί, όσοι τους υποδέχονταν. Προς Θεού μην κατηγορηθεί λιμενικός ότι δεν μίλησε στον πληθυντικό σε μετανάστη.

Το παραμύθι με τον Ξένιο Δία


Σας παραμυθιάζουν με τον ξένιο Δία, αλλά δε σας λένε:
.....Πως "ξένος" στην αρχαία Ελλάδα λογιζόταν ο 'Ελλην ταξιδιώτης εξ άλλης Ελληνικής πόλεως η έστω ο μετακινηθείς σε νέα πόλη ως "μέτοικος",που επλήρωνε ειδικό φόρο το "μετοίκιον" για να του επιτρέπεται η παραμονή.

.....Φυσικά ο ξένιος Ζεύς επροστάτευε αυτούς τους "ξένους" κι όχι οποιουσδήποτε αλλοδαπούς Πέρσες, Σκύθες, Γαλάτες,Αιγύπτιους,Λίβυους κλπ.Ειδικά στην Σπάρτη,ξένος επιτρεπόταν μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα και μόνον με την προσωπική εγγύηση Σπαρτιάτου πολίτου,που έφερε την ευθύνη για την συμπεριφορά του "ξένου".