Στο μπλόκο της Νίκαιας ένας "ανώνυμος" αγρότης πήρε το μικρόφωνο και απευθύνθηκε στους συγκεντρωμένους αγρότες αναλύοντας σε πέντε λεπτά, με απλά λόγια, έτσι ώστε να μπορούν να τον κατανοήσουν όλοι, τα μνημόνια τα οποία είχε διαβάσει αρκετά καλά και που υπέγραψε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και η προηγούμενες ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Εξήγησε πως όποια απόφαση θα πάρει το ΔΝΤ η κυβέρνηση των Αθηνών ως ανδρείκελο και υποχείριο θα την εφαρμόσει αδιαμαρτύρητα και μέχρι κεραίας. Στο βίντεο που ακολουθεί μια αληθινή λαϊκή φωνή μιλάει για το κυρίαρχο Έθνος και για τον τελευταίο όρο του μνημονίου που λέει πως όλα αυτά καταργούνται αν εφαρμοστεί το αναγκαστικό δίκαιο. Και το αναγκαστικό δίκαιο είναι το δίκαιο της κυριαρχίας, του κυρίαρχου έθνους και το έθνος είμαστε όλοι εμείς. Ακούστε στο βίντεο την αλήθεια ως έχει:
▼
Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016
Μια εθνικιστική φωνή στα μπλόκα της Νίκαιας (βίντεο)
Στο μπλόκο της Νίκαιας ένας "ανώνυμος" αγρότης πήρε το μικρόφωνο και απευθύνθηκε στους συγκεντρωμένους αγρότες αναλύοντας σε πέντε λεπτά, με απλά λόγια, έτσι ώστε να μπορούν να τον κατανοήσουν όλοι, τα μνημόνια τα οποία είχε διαβάσει αρκετά καλά και που υπέγραψε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και η προηγούμενες ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Εξήγησε πως όποια απόφαση θα πάρει το ΔΝΤ η κυβέρνηση των Αθηνών ως ανδρείκελο και υποχείριο θα την εφαρμόσει αδιαμαρτύρητα και μέχρι κεραίας. Στο βίντεο που ακολουθεί μια αληθινή λαϊκή φωνή μιλάει για το κυρίαρχο Έθνος και για τον τελευταίο όρο του μνημονίου που λέει πως όλα αυτά καταργούνται αν εφαρμοστεί το αναγκαστικό δίκαιο. Και το αναγκαστικό δίκαιο είναι το δίκαιο της κυριαρχίας, του κυρίαρχου έθνους και το έθνος είμαστε όλοι εμείς. Ακούστε στο βίντεο την αλήθεια ως έχει:
Είναι ο κοινοβουλευτισμός «ανόητε»
γράφει ο Ζαφείρης
Τι πιο
φυσιολογικό ο προχθεσινός διασυρμός του
πρωθυπουργού της Ελλάδος κ. Τσίπρα κατά την διάρκεια του Παγκόσμιου
οικονομικού φόρουμ στο Νταβός. Ο επικεφαλής της Ευρωπαικής τοκογλυφικής
συμμορίας Ε.Ε. Σόιμπλε αποκάλεσε ευθέως
βλάκα με "μανδύα" αστεϊσμού, επιχειρώντας να δείξει τον Έλληνα
πρωθυπουργό "μικρό" και "αφελή" μπροστά του, και μαζί με
αυτόν την Ελλάδα μια μικρή και ανίσχυρη χώρα μπροστά στο... σιωνιστικό ιερατείο
που εκπροσωπεί, αντιγράφοντας την γνωστή ρήση του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Μπίλ
Κλίντον. Είναι κάτι που
αρχίζει να του γίνεται συνήθεια αφού το είχε επαναλάβει τον Οκτώβριο όταν είχε
πει πως όταν ο κ. Τσίπρας μιλάει για γερμανικές αποζημιώσεις λέει βλακείες.
Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016
Αν δεν πολεμήσουμε για κάτι διαφορετικό τα χάσαμε όλα.
Όταν οποιοδήποτε πρόβλημα ή νομοσχέδιο (τώρα το ασφαλιστικό,
αύριο οι αγρότες) συζητείται κρίνεται και γίνονται προτάσεις και αντιπροτάσεις
από τον ΣΥΡΙΖΑ (αριστεροί μνημονιακοί) ή από την ΝΔ, ΠΑΣΟΚ κλπ (μη αριστεροί
μνημονιακοί) , όταν όλα αυτά που προτείνονται από αυτούς και μόνον αυτά
προβάλλονται συνεχώς από όλα τα ΜΜΕ ηλεκτρονικά και έντυπα, αποκλειομένης κάθε
άλλης άποψης, πως είναι δυνατόν ο λαός να κρίνει αντικειμενικά και να
αποφασίσει σωστά;
Και ποιος ή ποιοι είναι αυτοί που αποφασίζουν και διατάζουν;
Ποιοι αποφάσισαν οριστικά και αμετάκλητα ότι ΕΕ και € είναι το σωστό και η
μοναδική λύση ; Ποιος αποφάσισε ότι εκτός € και ΕΕ δεν υπάρχει λύση, δεν
υπάρχει σωτηρία, δεν υπάρχει μέλλον ; Ποιοι είναι αυτοί που συστηματικά
συκοφαντούν όποιον πολιτικό προτείνει κάτι διαφορετικό; Ακούσαμε την άλλη
Τι είναι ο Εθνομελλοντισμός
Τι είναι ο Εθνομελλοντισμός (του Γ.Σαγιά από το περιοδικό
Patria τ.45)
Ο Εθνομελλοντισμός είναι ένα νέο πολιτικό Κίνημα το οποίο
φιλοδοξεί να εκφραστεί στην πολιτική ως πόλος συσπειρώσεως όλων όσοι πιστεύουν
στην ιδέα του Έθνους. Υπερβαίνει τις αντιανθρώπινες ιδεολογίες του καπιταλισμού
και του κομμουνισμού και προτάσσει τον πατριωτισμό. Επιδιώκει την έγερση της
ψυχής του Γένους με πολιτικές και φιλοσοφικές σκέψεις, οι οποίες ξεκινούν από
την ρίζα τού παρελθόντος και εξακοντίζονται δημιουργικά στο μέλλον,
αναγεννώμενες, προσαρμοζόμενες, μεταπλασσόμενες και – κυρίως – επεκτεινόμενες σε
νέες κατευθύνσεις.
Είναι συγχρόνως ένας διακριτός μεταβατικός πολιτικός χώρος
στην πορεία για τον Ελληνισμό, ο οποίος προκύπτει από την δημιουργία ενός
υπερκομματικού, μαζικού, αποτελεσματικού Κινήματος θέσεων και προτάσεων και όχι
αδιεξόδου διαμαρτυρίας. Πρεσβεύει
Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016
Νεολαία δίχως Δασκάλους - Πολιτική δίχως αξίες (του Δημήτρη Γκίκα)
Κάποτε ζούσε ένας φιλόσοφος, ονόματι Σωκράτης. Διακήρυττε
την πίστη του σε μια ηθική ζωή, την ελπίδα του στον άνθρωπο που θα μπορούσε να
διαπεράσει το σκοτάδι της αμάθειας, αρκεί να παραδεχόταν ότι δεν γνώριζε και να
ενδιαφερόταν να μάθει.
Οι νέοι τον ακολουθούσαν. Διότι τους μιλούσε, τους δίδασκε,
δίχως να ζητά καμία ανταμοιβή χρηματική. Τους ενέπνεε αυτός ο άνθρωπος, να
γίνουν καλύτεροι, να έχουν φιλοδοξίες να γίνουν «επαΐοντες» κι όχι ημιμαθείς.
Να σέβονται τους νόμους της πατρίδας τους, που σημαίνει να σέβονται τους νόμους
της δημοκρατίας, αυτούς, απέναντι στους οποίους ο ίδιος δεν θέλησε ποτέ να
επιδείξει ασέβεια, ακόμα κι αν οι αποφάσεις των δικαστών που τους εφάρμοσαν,
υπήρξαν άδικες απέναντί του.
Ψηφίδες από την Ιστορία του Κινήματος: Έκρηξη βόμβας έξω από τα γραφεία της οδού Λομβάρδου
Ο συν. και Αρχηγός του ΕΝΕΚ κατά την διάρκεια ομιλίας του σε ανοιχτή ομιλία του Κινήματος |
γράφει ο ιστορικός Αρχηγός του Ενιαίου Εθνικιστικού
Κινήματος - ΕΝ.Ε.Κ. συν. Πολύδωρος Δάκογλου
Όποιος έχει διαβάσει τις προηγούμενες ψηφίδες θα θυμάται ότι τα γραφεία του
Κινήματος ήταν ένα γωνιακό διώροφο κτήριο με είσοδο από την οδό Λομβάρδου για
το ισόγειο, που την χρησιμοποιούσαμε όλοι. Και μια άλλη είσοδο από την οδό
Βραΐλα, που την είχαμε μονίμως κλειστή για να μην καταλαβαίνει κανείς ότι
λειτουργούσαμε και τον δεύτερο όροφο, στον οποίο ανεβαίναμε μέσω του φωταγωγού. Θα έχετε διαβάσει ακόμη ότι πηγαίναμε συχνά εκδρομές για σύσφιξη δεσμών και
γνωριμία με ιστορικούς τόπους.
ΑΘΑΝΑΤΟΙ !
Τα οστά 5
αγνοούμενων Ελλήνων στρατιωτών και ενός καταδρομέα που υπερασπίστηκαν την Κύπρο
στην τουρκική εισβολή του 1974 και στις δικοινοτικές συγκρούσεις της περιόδου
1963-19 , έφτασαν στην Ελλάδα όπου και τελέστηκε επίσημη υποδοχή λειψάνων και
επιμνημόσυνη δέηση στο ΥΠΕΘΑ. Και
οι έξι Έλληνες στρατιώτες θεωρούνταν αγνοούμενοι μέχρι την ανεύρεση των
λειψάνων σε εκταφές στις ελεύθερες και κατεχόμενες περιοχές της Κύπρου και την
ταυτοποίηση των λειψάνων τους με τη μέθοδο του DNA. Τα οστά ανήκουν στον
συνταγματάρχη Σωτήριο Σταύρου, τους στρατιώτες Δημήτριο Τσούκα και Ζαχαρία
Καρδάρα, τον έφεδρο ανθυπασπιστή καταδρομέα Νικόλαο Καβροχωριανό και τους
έφεδρους ανθυπασπιστές Θεοφάνη Λουκάκη και Νικόλαο Τσαγκιρόπουλο.
Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016
Ενωτικό Δημοψήφισμα 1950 για την ένωση με την μητέρα ΕΛΛΑΔΑ
Ενωτικό Δημοψήφισμα 1950
Το 1949 θα παραμείνει στην ιστορία σαν ένα έτος στο οποίο η
κυπριακή 'δεξιά' και 'αριστερά' επιτυγχάνουν μια πλήρη ταύτιση απόψεων όσο
αφορά το Εθνικό θέμα στο οποίο βούληση και διεκδίκηση και των δυο δυνάμεων του
τόπου είναι η απαίτηση του αιτήματος για άμεση ΕΝΩΣΗ με την ΜΗΤΕΡΑ Πατρίδα των
κυπρίων, την Ελλάδα, Έτσι ένα χρόνο μετά στις 15 Ιανουαρίου του 1950, λαμβάνει
χώρα το ενωτικό Δημοψήφισμα.
Τον Δεκέμβριο του 1949 η Εθναρχία αποστέλλει πρόσκληση στην
αποικιακή κυβέρνηση να αναλάβει αυτή την διεξαγωγή του δημοψηφίσματος και η
δεύτερη αρνείται. Έτσι η Εθναρχούσα Εκκλησία αναλαμβάνει την διοργάνωση του τον
επόμενο μήνα. Μεταξύ ο άλλων αναφέρει η εγκύκλιος που κυκλοφόρησε από την
Εθναρχία:
Ψηφίδες από την Ιστορία του Κινήματος: Το κόκκινο βιβλίο του ΜΑΟ και ο αναρχικός εκδοτικός οίκος «Ελεύθερος Τύπος»
γράφει ο ιστορικός Αρχηγός του Ενιαίου Εθνικιστικού
Κινήματος - ΕΝ.Ε.Κ. συν. Πολύδωρος Δάκογλου
Αμέσως μετά την επιστροφή των προαπριλιανών κομμάτων και πολιτικών στην διαχείριση
της εξουσίας, η Αθήνα κατακλείσθηκε από κομμουνιστικά και αναρχικά βιβλιοπωλεία
και εκδοτικούς οίκους.
Οι «Κινέζοι» είχαν πιάσει την Σόλωνος. Οι ντούροι κομμουνιστές είχαν στήσει το επίσημο πρατήριο των εκδόσεών τους στην Ζ. Πηγής, χαμηλά, στο ύψος της Σόλωνος. Οι αναρχικοί (καμία σχέση με τους αναρχικούς που πατρωνάριζε, αργότερα, ο Λαλιώτης), και αυτοί στην Ζ. Πηγής, ψηλά όμως στα Εξάρχεια, όπου τα ενοίκια ήταν πιο φτηνά.
Όταν λοιπόν θέλαμε να αγοράσουμε βιβλία για την επιμόρφωση των στελεχών του Κινήματος, κάναμε μια βόλτα και χωρίς κόπο τα βρίσκαμε όλα.
Το «Κόκκινο Βιβλίο» με τις σκέψεις του Μάο, στο βιβλιοπωλείο των Κινέζων στην Σόλωνος. Το αγοράζαμε δέκα δέκα γιατί ήταν μικρό, φτηνό και εύπεπτο. Ήταν και της μόδας και έτσι συναγωνιστές και άλλοι το προτιμούσαν.
Οι «Κινέζοι» είχαν πιάσει την Σόλωνος. Οι ντούροι κομμουνιστές είχαν στήσει το επίσημο πρατήριο των εκδόσεών τους στην Ζ. Πηγής, χαμηλά, στο ύψος της Σόλωνος. Οι αναρχικοί (καμία σχέση με τους αναρχικούς που πατρωνάριζε, αργότερα, ο Λαλιώτης), και αυτοί στην Ζ. Πηγής, ψηλά όμως στα Εξάρχεια, όπου τα ενοίκια ήταν πιο φτηνά.
Όταν λοιπόν θέλαμε να αγοράσουμε βιβλία για την επιμόρφωση των στελεχών του Κινήματος, κάναμε μια βόλτα και χωρίς κόπο τα βρίσκαμε όλα.
Το «Κόκκινο Βιβλίο» με τις σκέψεις του Μάο, στο βιβλιοπωλείο των Κινέζων στην Σόλωνος. Το αγοράζαμε δέκα δέκα γιατί ήταν μικρό, φτηνό και εύπεπτο. Ήταν και της μόδας και έτσι συναγωνιστές και άλλοι το προτιμούσαν.
Η οικονομική επιστήμη προοδεύει
συζητήσεων των κυβερνητικών παραγόντων που δεν ξεφεύγουν
ούτε χιλιοστό από την φλέγουσα εθνική υπόθεση των συντάξεων. Θα κόψουμε από
κεί, θα αυξήσουμε τους φόρους παραπέρα και θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε στο
ακέραιο τις κύριες συντάξεις του
πολύπαθου Δημοσίου
που τόσα υπέφερε για την καθ ύψος και βάθος ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας τότε, τώρα αλλά και επί Μενελάου Βασιλέως της Σπάρτης. Πάντα
που τόσα υπέφερε για την καθ ύψος και βάθος ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας τότε, τώρα αλλά και επί Μενελάου Βασιλέως της Σπάρτης. Πάντα
Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016
Το Μεγάλο Σορτάρισμα
"Ποντάροντας
στην οικονομική καταστροφή..."
Μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ταινία προβάλλεται αυτές τις
μέρες στους κινηματογράφους. Είναι το διεθνές best seller του Michael Lewis «Το
μεγάλο σορτάρισμα: Ποντάροντας στην οικονομική καταστροφή», το οποίο μεταφέρθηκε
στον κινηματογράφο από τον Άνταμ ΜακΚέι με πρωταγωνιστές τους Κρίστιαν Μπέιλ,
Στιβ Καρέλ, Μπραντ Πιτ και Ράιαν Γκόσλινγκ. Το Μεγάλο Σορτάρισμα αφηγείται πώς
τέσσερις μη «ειδήμονες» στα υψηλά χρηματοοικονομικά, προέβλεψαν την φούσκα της
αγοράς ακινήτων στην Αμερική πριν από οποιονδήποτε άλλο και βγήκαν κερδισμένοι.
Πίσω όμως από τις ιστορίες τους ξετυλίγεται ο τρόπος λειτουργίας του
νεοφιλελεύθερου καπιταλιστικού συστήματος ή μάλλον...τερατουργήματος!
Ψηφίδες από την ιστορία του Κινήματος: Το πρώτο βιβλιοπωλείο του Κινήματος
γράφει ο ιστορικός Αρχηγός του Ενιαίου Εθνικιστικού
Κινήματος - ΕΝ.Ε.Κ. συν. Πολύδωρος Δάκογλου
Οι Εθνικιστές του Κινήματος, παράλληλα προς την δεδομένη ικανότητα
αντιπαράθεσης στο πεζοδρόμιο, είχαν και επίγνωση πως «τη μητέρα των μαχών -για
την Ελλάδα- θα την έδιναν στο πεδίο της πολιτιστικής κυριαρχίας», και
προετοιμάζοντο γι’ αυτή.
Διάβαζαν πολύ, όχι γιατί ήθελαν να δυναμώσουν την υπαρκτή εθνικιστική τους πίστη, αλλά γιατί ήθελαν να συνδεθούν με τις πνευματικές ρίζες των προηγούμενων γενεών και συγχρόνως να αποκτήσουν γνώσεις ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των συζητήσεων ή των αντιπαραθέσεων με ιδεολογικοπολιτικούς αντιπάλους.
Διάβαζαν πολύ, όχι γιατί ήθελαν να δυναμώσουν την υπαρκτή εθνικιστική τους πίστη, αλλά γιατί ήθελαν να συνδεθούν με τις πνευματικές ρίζες των προηγούμενων γενεών και συγχρόνως να αποκτήσουν γνώσεις ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των συζητήσεων ή των αντιπαραθέσεων με ιδεολογικοπολιτικούς αντιπάλους.
Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016
Συνεννόηση , οργάνωση συντονισμός και αγώνας όλων των πατριωτών τώρα !
Λαμία 18 Ιανουαρίου 2016
Μετά και την εκλογή του νέου προέδρου της ΝΔ , σε όλους τους
χώρους της πολιτικής σκηνής έχουν ξεκινήσει διεργασίες για πιθανές αλλαγές.
Στην αριστερά, στην κεντροαριστερά, στην κεντροδεξιά, στο κέντρο , συζητήσεις,
προτάσεις, δηλώσεις, ζυμώσεις, νέες πρωτοβουλίες για κάτι καινούργιο για κάτι
διαφορετικό.
Στον πατριωτικό χώρο , στο χώρο που έχοντας ξεπεράσει τις
ταμπέλες “δεξιός” “αριστερός” κτλ εκπροσωπεί την πλειοψηφία των Ελλήνων που
ενδιαφέρονται και αγωνιούν για το μέλλον αυτού του τόπου, τι γίνεται ;
Ως πότε θα αφήνουμε κάποιους να καπηλεύονται και σε πολλές
περιπτώσεις να διασύρουν και να δυσφημούν την έννοια και τα πιστεύω του
πατριωτισμού ; και ως πότε θα αφήνουμε τους κάθε
Μάρκος Δράκος: 'Ήρωας φωτεινός οδηγός των επιζώντων
Μια άγρια νύχτα, στις 18 Ιανουαρίου 1957, στην ορεινή περιοχή
της Ευρύχου, ο Μάρκος Δράκος και η ομάδα του, ενώ πορεύονταν μέσα στο σκοτάδι υπό
σφοδρή θύελλα, ήλθαν ξαφνικά σε επαφή με βρετανική περίπολο, η οποία άνοιξε πυρ.
Οι Μάρκος Δράκος και Κώστας Λοϊζου, οι οποίοι προπορεύονταν, δέχθηκαν τις σφαίρες
των Βρετανών. Ο Μάρκος Δράκος, όμως, είχε πληγεί θανάσιμα και ο θάνατος του υπήρξε
ακαριαίος.
Η απώλεια του Μάρκου Δράκου γέμισε θλίψη τους αγωνιστές της ΕΟΚΑ και όλο τον κυπριακό λαό. Ο αρχηγός Διγενής σημείωσε:
«Ο Μάρκος Δράκος υπήρξε αγνός, τίμιος, ανιδιοτελής και γενναίος μαχητής. Εκ των πρώτων προσέτρεξεν εις τας τάξεις της Οργανώσεως. Ο θάνατος του με απεστέρησε ενός αρίστου συμπολεμιστού. Η θλίψης μου δια τούτο ήτο μεγίστη. Αλλά και όλη η Κύπρος εθλίβη και τον εθρήνησε δικαίως. Ηρωες, ως ο
Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016
Τα τζάκια, τα κούτσουρα, τα προσανάμματα, τα παραμύθια της γιαγιάς και ο κακός λύκος
γράφει ο Πολύδωρος Ιππ. Δάκογλου
Κάποιοι ισχυρίζονται ότι τα πολιτικά κόμματα, στην Ελλάδα,
δεν προστατεύουν τις παραδόσεις. Όποιος και αν το λέει αυτό κάνει λάθος.
Ας πάρουμε σαν παράδειγμα τη διχόνοια. Δεν είναι στοιχείο
της πορείας της ράτσας μας; Δεν είναι κομμάτι της παράδοσής μας; Είδατε ποτέ τα
κόμματα να την βάζουν στην άκρη ή να την καταπολεμούν; Αντιθέτως την προβάλλουν
και την μεταφέρουν στο λαό.
Να πάμε και αλλού. Στην ανταμοιβή των αξίων. Τον
Αριστείδη δεν τον καταδίκασαν σε θάνατο; Τον Ιουλιανό δεν τον λένε παραβάτη;
Και στα χρόνια μας, η παράδοση δεν συνεχίζεται; Τον Παπαδόπουλο δεν τον
καταδίκασαν σε θάνατο; Τον Μεταξά δεν τον λένε φασίστα;
Ας τα αφήσουμε όμως αυτά και ας δούμε κάποια άλλα στοιχεία. Για
παράδειγμα… τα τζάκια.
Επί αιώνες, δεν ζεσταίναμε τα σπίτια μας με τζάκια; Και τι
χρειαζόταν; Κούτσουρα, προσάναμμα και λίγος αέρας. Όσο πιο ξερό ήταν το
προσάναμμα, τόσο πιο εύκολα άναβε η φλόγα. Όσο μεγαλύτερα ήταν τα κούτσουρα που
ρίχναμε στο τζάκι, τόσο δυνάμωνε η φωτιά.
Για το φυσιολογικό θα μιλήσει κανείς;
Πολλά έχουμε ακούσει τις τελευταίες ημέρες για τη
"διαφορετικότητα" γύρω μας... Για το φυσιολογικό θα μιλήσει κανείς;
Γιατί τόση εμμονή με τις κοινότητες ομοφύλων; Είναι τόσοι πολλοί ή τα
κομπλεξικά τους σύνδρομα είναι τόσο μεγάλα που και οι ίδιοι νιώθουν άβολα μέσα
στις ίδιες τους τις επιλογές;! Γιατί συμβαίνει όλο αυτό τόσο έντονα? Ξέρω πως
κάποιοι χωρίς να συνεχίσουν την ανάγνωση του κειμένου μου θα βιαστούν να με
χαρακτηρίσουν συντηρητικό, οπισθοδρομικό, ίσως και "ομοφοβικό"..!
(Νέα λέξη που δεν κατανοώ από που