Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΝΕΚ


Τα λάβαρα μας πρέπει να συμβολίζουν όλα εκείνα πού δε θα θέλαμε ποτέ να μάς αντιτάξει ο εχθρός. 


Σε μια εποχή πού την χαρακτηρίζει ή μετριότητα και ή ανευθυνότητα, πού ζει με τα οράματα και τον απόηχο του παρελθόντος, χωρίς νάχει την δύναμη να διαμορφώσει το μέλλον, σε μια εποχή στείρα με καταφανή τα σημεία του εκφυλισμού και της σήψεως, σ' αυτή την εποχή πού δογματίζει ανόητα και χτίζει ναούς για να τούς γκρεμίσει, μέσα από την ανωνυμία του πλήθους ξεχωρίζει ό ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ!


Ο επαναστάτης βγαίνει από τα σπλάχνα της μάνας του, μα γεννιέται από το χθες για το αύριο, με βαθειά ριζωμένες μέσα του τις ακατάλυτες καταβολές και με έναν προορισμό: να γίνει ό θεματοφύλακας όλων όσων θα διαπαιδαγωγήσουν και θα διαμορφώσουν τις γενιές πού θα έρθουν. Ό επαναστάτης ένα δρόμο έχει να ακολουθήσει. Και ξέρει ότι αυτός ό δρόμος δεν έχει περιθώρια για υπαναχωρήσεις γιατί ή πίστη του και ή απόφαση του ένα του ορίζουν.


Ο επαναστάτης φεύγει από τα μέτρα του συνηθισμένου, καθημερινού ανθρώπου. Είναι ο απόστολος πού γυρνά ακατάπαυστα ευαγγελιζόμενος την απαρχή ενός νέου κόσμου. Οραματίζεται μια νέα τάξη πραγμάτων πού θα γεννηθεί με τον αγώνα του μέσα από τα συντρίμμια της παρηκμασμένης εποχής μας.Ό επαναστάτης, ασυμβίβαστος και ανυποχώρητος, ξέρει να μην αναλώνει τον εαυτό του στην καθημερινότητα, μα να δημιουργεί συνεχώς εστίες αγώνος και να διαμορφώνει επαναστάτες.


Φύση ξεχωριστή και Ιδιαίτερη, έχει διαλέξει τον μοναχικό δρόμο του πολεμιστή, τον δύσκολο δρόμο αυτού πού έχει αποφασίσει έναν τρόπο ζωής, τον ΑΓΩΝΑ. Ή ζωή τού επαναστάτη, δεν του ανήκει. Είναι ταγμένη στην υπηρεσία τού Έθνους, είναι προσφορά στην δημιουργία των θεμελίων των νέων πολιτιστικών άξιων."Ένα φόβο έχει ο επαναστάτης. Μήπως λυγίσει κάτω από την ευθύνη της αποστολής του και σταθεί ανάξιος τού όρκου πού έδωσε και τότε ξέρει ότι το τελευταίο κτύπημα δεν θάρθει από τούς πολέμιους μα από τούς συμμαχητές του.


Ό επαναστάτης είναι ή πρόκληση. Αντίθετα στο ρεύμα τής παρακμής, υψώνει τα πιστεύω της δυναμικής κοσμοθεωρίας, τής επιλεκτικής βουλησιοκρατίας, και προκαλεί ανοικτά τις ξεπερασμένες και δογματικές ψευδοιδεολογίες .Ο επαναστάτης είναι ότι δυναμικότερο υπάρχει.Είναι η εγγύηση για την αφύπνιση της νέας εποχής . 



1. Το Κίνημα πιστεύει ότι το Έθνος αποτελεί την πρωταρχική αξία.

Το ΕΝΕΚ, αποτελούμενο από νέους ανθρώπους, που συναισθάνονται πλήρως την αποστολή τους έναντι του παρελθόντος και του μέλλοντος και που αντιμετωπίζουν με δυναμισμό το παρόν, θέτει σαν πρωταρχική αξία το ΕΘΝΟΣ.
Το Έθνος αποτελεί την έξαρση της φυλής, κλείνει μέσα του το χθες, το σήμερα, το αύριο, τις γενιές που πέρασαν και τις γενιές που θάρθουν, είναι ο Λαός στην ιστορική του πορεία.
Το Έθνος ξεπήδησε μέσα από τις ρίζες εκείνης της φυλής που δεν παρέμεινε μία απλή ιστορική μαρτυρία, μα που παρουσίασε επιτεύγματα ανώτερης μορφής, με την δημιουργία πολιτισμού.
Το Έθνος ζη μέσα από την κοινή συνείδηση του παρελθόντος ατόμων με το ίδιο φυλετικό υπόστρωμα και αντρώνεται από την ενόραση, του μελλοντικού μεγαλείου, της κοσμοθεωρητικής προοπτικής τους.
Το Έθνος είναι δύναμη, που μετέχει αποφασιστικά κάθε στιγμή στην διαμόρφωση της ιστορικής πραγματικότητας επιζητώντας τον ρόλο του ρυθμιστή και του ταγού.
Το Έθνος μόνο, μπορεί να σταματήσει την παρακμή με το γκρέμισμα των κατεστημένων και να δώσει τον σπόρο για την γέννηση ενός νέου κόσμου.
Το Έθνος μόνο, ανυψώνεται σε πρωταρχική αξία, περικλείοντας μέσα του κάθε δυναμικό στοιχείο του χθες και του σήμερα, γεμάτο προοπτικές για μία νέα τάξη πραγμάτων.
Αποστολή του Κινήματος, αποστολή των εθνικιστών, είναι η με κάθε μέσον εξυπηρέτηση και προώθηση των συμφερόντων του Έθνους, καθώς και η παγκόσμια διατράνωση της δυνάμεως του ελληνικού πνεύματος.
Η κοσμοθεωρητική προοπτική του ΕΝΕΚ, κλείνει μέσα της την πίστη των μελών του στην αξία του Έθνους και την απόφασή τους να δημιουργήσουν ένα σωστό Εθνικιστικό κράτος, που θα διασφαλίσει τον ζωτικό χώρο, το μέγιστο δυνατό σημείο αυτάρκειας, την εθνική υπερηφάνεια και που θα εργαστεί απαλλαγμένο από ξένες επιρροές για την θεμελίωση ενός μέλλοντος αντάξιου του παρελθόντος.

2. Το Κίνημα πιστεύει στην κοσμοθεωρία της δυνάμεως.

Το σημαντικώτερο πρόβλημα της φιλοσοφίας αποτελεί η αναζήτηση της ουσίας του κόσμου, θέση στο οποίο λαμβάνουν όλα τα ιδεολογικά ρεύματα, αναπτύσσοντας την κοσμοθεωρία τους.
Το Κίνημα έχει διαμορφώσει την δική του κοσμοθεωρία, την κοσμοθεωρία της Δυνάμεως την Επιλεκτική Βουλησιοκρατία.
Η Επιλεκτική Βουλησιοκρατία, αντιμετωπίζει τον κόσμο, σαν ένα δυναμικό φαινόμενο. Η δυναμική υφή του εκφράζεται με την βούληση που αποτελεί την ουσία του κόσμου.
Η βούληση αποτελεί τον εσώτατο πυρήνα κάθε γεγονότος στο σύμπαν, όπου τα φυσικά αντικείμενα, σαν δυναμικές ποσότητες εκδηλώνουν τάση προς συγκέντρωση μεγαλυτέρας δυνάμεως.
Η βούληση ενυπάρχει και εκδηλώνεται σε κάθε μορφή ζωής, εμφανίζεται, δε, σαν προσπάθεια δημιουργίας κάτι πλέον περίπλοκο και σαν τάση κυριαρχίας στα ασθενέστερα.

3. Το Κίνημα πιστεύει στην Επιλεκτική ως μέθοδο σκέψεως και δράσεως των Ελλήνων Εθνικιστών.

Η Επιλεκτική Μέθοδος, την οποία αποδέχονται και ακολουθούν οι Εθνικιστές χαρακτηρίζεται σαν γενική περιγραφική και αποτελείται από δύο αρχές και τρεις νόμους.
ΑΡΧΗ 1η: Η της εξελικτικής ανακυκλήσεως.
ΑΡΧΗ 2α: Η της τάσεως για κυριαρχία των ανωτέρων στο κατώτερα.
ΝΟΜΟΣ 1ος: Της συστηματοποιήσεως.
ΝΟΜΟΣ 2ος: Της επιλογής.
ΝΟΜΟΣ 3ος: Της αποπροσαρμογής.

4. Η Ιδεολογία μας δέχεται τα πορίσματα της επιστήμης, τα οποία άλλωστε καθημερινώς επαληθεύουν ότι ο Εθνικισμός αποτελεί την φυσική κατεύθυνση των λαών.

Η καθημερινή βελτίωση της τεχνολογίας και η συστηματική προσπάθεια καλλιτερεύσεως του μέλλοντος και επαυξήσεως των μέσων, έχει οδηγήσει τις επιστήμες, σε μία θεαματική άνοδο και έχει διευρύνει το πεδίο των ανθρωπίνων, γνώσεων.
Καινούργια πορίσματα, αποτελέσματα μακροχρονίων και επίπονων ερευνών και πειραμάτων, έχουν οδηγήσει στην εξαγωγή συμπερασμάτων, τα οποία δικαιώνουν και εδραιώνουν απόλυτα την ιδεολογία του εθνικισμού, ενώ αντίθετα καταρρίπτουν παντελώς τις μαρξιστικές προχειρολογίες.
Ο Εθνικισμός, αντιμετωπίζει ορθολογιστικά τα επιστημονικά πορίσματα, αποδέχεται κάθε νέα αλήθεια, με την προϋπόθεση να είναι απόλυτα τεκμηριωμένη και επιζητεί την διαμόρφωση του αύριο, όχι βασιζόμενος σε στείρα και αναπόδεικτα δόγματα, μα δεχόμενος την πραγματικότητα του σήμερα που επικυρώνει η επιστήμη.

5. Το Κίνημα πιστεύει στην εξέλιξη των ειδών και ότι κύριος παράγων της αναπτύξεως όλων των ζωικών μορφών είναι η φυσική επιλογή.

Μακροχρόνιες διεργασίες έχουν δώσει στη γη και στα όντα επ’ αυτής την σημερινή τους μορφή. Οι απλοί μονοκύτταροι οργανισμοί εξελίχθηκαν σε πλέον περίπλοκους ακολουθώντας σειρά διεργασιών όχι τυχαίων η προκαθορισμένων μα σύμφωνα με την φυσική επιλογή.
Η επιλογή, είναι απαράβατος κανόνας της φύσεως, όπου θέση και δυνατότητα επιβιώσεως, έχουν μόνον όντα προικισμένα με ανώτερη νευροψυχική δόμηση.
Η φυσική επιλογή, είναι η δικλείδα ασφαλείας που απαλλάσσει την φύση από τα ανικανότερα και ασθενέστερα όντα που θα την οδηγούσαν στην φθορά και θα εμπόδιζαν την ανάπτυξη των ζωϊκών μορφών, νοθεύοντας τα δυναμικά χαρακτηριστικά τους.

6. Το Κίνημα πιστεύει ότι η ιστορία του κόσμου γράφεται από την πάλη των Εθνών.

Κάθε Έθνος διακρίνεται για την ιδιαιτερότητα και τον δυναμισμό του. Η δυναμική τάση κάθε Έθνους να επεκτείνεται πέραν του ζωτικού χώρου του και να αναζητεί σαν ακράτητος χείμαρρος νέες διεξόδους, οδήγησε πολλές φορές τα Έθνη στη μεταξύ τους σύγκρουση. Αυτά τα γεγονότα αποτέλεσαν και αποτελούν την ιστορία.
Η πάλη των Εθνών, διαμορφώνει την ιστορία. Οι άνθρωποι δεν αγωνίζονται ούτε κατ’ άτομα, ούτε για την προάσπιση ταξικών συμφερόντων, μα όταν αναπτυσσόμενοι ασφυκτιούν στον ζωτικό τους χώρο και αναζητούν διέξοδο, προς την κατεύθυνση άλλων εθνών.
Την ιστορία δεν την γράφουν λαοί δούλοι, μα λαοί δυνατοί και διακεκριμένοι. Λαοί ικανοί να πολεμήσουν για να προετοιμάσουν την περίοδο της προόδου, της δημιουργίας του πολιτισμού.
Η πάλη και ο ανταγωνισμός των Εθνών, είναι μία δυναμική έκφραση, ένα ξεχείλισμα ζωτικότητος, μια απόδειξη της δυνατότητος για δημιουργία και αναγέννηση.
Η διάθεση για πάλη και ανταγωνισμό υποδηλώνει έθνη-οδηγούς και όχι έθνη-δούλους. Αποτελεί εκδήλωση ζωής και η έλλειψή της οδηγεί στην παρακμή, στην εξαθλίωση και στην φθορά.

7. Το Κίνημα πιστεύει ότι Βασική μονάς δημιουργίας πολιτισμού, είναι η Φυλή.

Η διάκριση του ανθρώπινου γένους σύμφωνα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που εμφανίζονται οδηγεί στη δημιουργία των φυλών.
Κάθε φυλή, δια μέσου των αιώνων, εμφανίζει την δική της πορεία, απόρροια της ποιοτικής στάθμης των φυλετικών στοιχείων που την χαρακτηρίζουν.
Η διαφοροποίηση του φυλετικού γενετικού κώδικα, δηλαδή η εμφάνιση διαφόρων φυλετικών χαρακτηριστικών σε κάθε φυλετική ομάδοση, ανάλογα καθορίζουν και την παρουσία της στο ιστορικό γίγνεσθαι.
Έτσι, κάθε φυλή δίνει το δικό της παρόν στην πορεία της Ιστορίας, αποκαλύπτοντας με το ποιόν των έργων της. την δύναμη δημιουργίας που κρύβει μέσα της.
Άλλες φυλές παρέμειναν απλοί θεατές, άλλες μιμήθηκαν και αφομοίωσαν ξένα έργα, άλλες εξέλιπαν, και άλλες και κύρια η ελληνική φυλή, έγιναν καθοδηγητές των υπολοίπων.
Κλείνοντας μέσα της την δύναμη του εκπολιτιστή. η ελληνική φυλή, με πνεύμα ανήσυχο, φιλέρευνο και γόνιμο, εξερευνώντας τις σφαίρες του πραγματικού και του μεταφυσικού, ξεπερνώντας τα σύνορα του εφικτού, δημιούργησε πολιτιστικούς κύκλους, διαμόρφωσε την ανθρώπινη σκέψη σε παγκόσμιο επίπεδο και λειτούργησε σαν εξανθρωπιστής των άλλων φυλών, αφήνοντας στη μακραίωνη ιστορία της θαυμαστά μνημεία πνευματικών και τεχνικών έργων που στέκουν αδιάψευστοι μάρτυρες του ελληνικού θαύματος.
Μέσα από τις ρίζες του φυλετικού παρελθόντος, το Κίνημα θα διαμορφώσει το μέλλον και με την δημιουργία μιας νέας πραγματικότητας θα θεμελιώσει την απαρχή του νέου ελληνικού πολιτισμού.

8. Το Κίνημα πιστεύει ότι στα πλαίσια του φυλετικού ανθρωπισμού, η φυλετική αλληλεγγύη είναι ο θεμελιώδης ηθικός κανών που πρέπει να μας διέπει.

Ο φυλετικός ανθρωπισμός αποτελεί την απάντηση του Εθνικισμού στις προσπάθειες του διεθνισμού να αλώσει την φυλετική συνείδηση και καθαρότητα.
Είναι η φυσική παιδεία των Εθνικιστών, είναι η στροφή προς τον «Έλληνα-άνθρωπο». Ο φυλετικός ανθρωπισμός με την καλλιέργεια της γνώσεως της ιδιαιτερότητας της ελληνικής φυλής και την ισχυροποίηση των δεσμών, αναπτύσσει την ευθύνη του ατόμου απέναντι στο σύνολο και διασφαλίζει την υποχρέωση του συνόλου να προασπίσει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
Ο φυλετικός ανθρωπισμός σαν αγωγή, είναι το σημαντικώτερο μέλημα του Εθνικιστικού κράτους που επιδιώκει με την εφαρμογή της επιστήμης της Βιοπολιτικής την διατήρηση και ισχυροποίηση των φυλετικών χαρακτηριστικών.
Η συνείδηση του φυλετικού ανθρωπισμού είναι η προστασία της φυλετικής μας καθαρότητας και της διατηρήσεως της φυσιογνωμίας μας.
Στα πλαίσια του φυλετικού ανθρωπισμού, η φυλετική αλληλεγγύη είναι ο θεμελιώδης ηθικός κανόνας των εθνικιστών.
Είναι ο τρόπος συμπεριφοράς και δράσεως μέσα στο κοινωνικό σύνολο, όπου παύει να υφίσταται η έννοια της εγωκεντρικής ατομικής μονάδας και αναπτύσσεται η συλλογική δράση και η ευθύνη ενός έκαστου να λειτουργήσει θετικά και παραγωγικά, σαν αναπόσπαστο στοιχείο της αλυσίδας του Έθνους και συνεπώς υπόλογος και απέναντι στο κράτος μα και απέναντι στο σύνολο.
Η φυλετική αλληλεγγύη είναι η στενή σχέση μεταξύ των ομοφύλων στοιχείων και η ανάπτυξη αισθήματος ευθύνης και ιδιαίτερων δεσμών μέσα στα όρια της φυλετικής ομάδας.
Είναι η διοχέτευση των ανθρωπιστικών αισθημάτων και ενεργειών κύρια μέσα στο φυλετικό σύνολο και η συνειδητοποίηση εκ μέρους των πολιτών του γεγονότος ότι η ευημερία του συνόλου είναι άρρηκτα δεμένη με την δική του
Η φυλετική αλληλεγγύη είναι ο μόνος τρόπος συμπεριφοράς του Εθνικιστή, που λειτουργεί και δρα όχι αυτόνομα και ανεξέλεγκτα αλλά με υψηλό αίσθημα ευθύνης της αποστολής του και με οδηγό την ιδεολογία του.

9. Το Κίνημα πιστεύει ότι οι Εθνικιστές εμφορούνται από την ηρωϊκή αντίληψη περί ζωής.

Ο εθνικιστής κλείνει μέσα του την δική του δύναμη. Δύναμη που αντλεί από τις ρίζες της φυλής του και την ιδεολογία του.
Δύναμη που την εκφράζει με τον αγώνα και την επαναστατικότητα που χαρακτηρίζουν κάθε του πράξη και σκέψη.
Ο Εθνικιστής είναι επαναστάτης. Έχει μέσα του το πείσμα μα και την απόφαση. Να γκρεμίσει τον κόσμο της παρακμής, να γκρεμίσει τα κατεστημένα και να κτίσει στη θέση τους τον δικό του κόσμο, κρυστάλλινο και καθαρό όπως οι ιδέες του.
Ο Εθνικιστής είναι δημιουργός. Κλείνει μέσα του την βούληση να επιλέξει το σωστό και να διαμορφώσει το πρέπον. Στηρίζεται στην δική του δύναμη, αξιολογεί και απορρίπτει γιατί θέλει και μπορεί και όχι γιατί του το επιβάλλουν εξωγενείς παράγοντες.
Ο Εθνικιστής κατακτά το δικαίωμα της ελευθερίας επωμιζόμενος τις ευθύνες του απέναντι στο Έθνος. Αντιμετωπίζει την ζωή όχι σαν παγερή ύλη η σαν απροσδιόριστο πνεύμα, μα σαν ένα δυναμικό γεγονός που το κατακτούν μόνον οι ρωμαλέοι.
Ο Εθνικιστής ζει και σκέπτεται ελληνοπρεπώς. Σε κάθε του πράξη και ενέργεια προτάσσει το συμφέρον του Έθνους, παραμερίζοντας τον ατομικό εγωισμό. Κάθε εκδήλωση της ζωής του χαρακτηρίζεται από μαχητικότητα και λεβεντιά. Δεν είναι αδιάφορος και ουδέτερος, πρόθυμος να δεχτεί προκαθορισμένες αξίες και ηθικές αρχές. Η χαμερπής, δουλική, χωρίς σκοπό υποταγμένη ζωή δεν του αρμόζει.
Ο Εθνικιστής καταξιώνεται με την προσφορά και κατακτά τα δικαιώματά του με τον αγώνα.
Ο Εθνικιστής δεν δέχεται να του επιβάλλουν ξενόφερτα πρότυπα, μα διαμορφώνει την ζωή του με ηρωική αντίληψη και πνεύμα θυσίας.

10. Το Κίνημα πιστεύει στην Βελτιοδοξία που μας επιβάλλει τον καθημερινό, επίπονο, πεισματικό και ανυποχώρητο αγώνα.

Η ζωή είναι μία πρόκληση. Πρόκληση για τους δυνατούς και τους αποφασισμένους να αγωνιστούν. Πρόκληση για κατάκτηση και επιβολή.
Η ζωή απαιτεί αγώνα και μία δυναμική στάση απέναντί της που απορρέει από την ορθή εκτίμηση των δεδομένων και των γεγονότων
Ο Εθνικιστής αντιμετωπίζει την ζωή δυναμικά. Δεν είναι απαθής παρατηρητής που ζει είτε σε μία συναισθηματική έξαρση την αισιοδοξία. είτε σε μία απογοήτευση την απαισιοδοξία.
Αντίθετα, εφαρμόζει την βελτιοδοξία.
Βελτιοδοξία, είναι η δυναμική και αντικειμενική αντιμετώπιση της ζωής και του κόσμου όπου τα πάντα επιδέχονται βελτίωση.
Ο Εθνικιστής, έχοντας εμπιστοσύνη στην δύναμή του, επιζητεί να είναι όχι ο παρατηρητής, μα ο Δημιουργός. Ο αγωνιστής που θα επιλέξει και θα παλέψει για να διαμορφώσει ένα καλλίτερο αύριο, ένα σωστότερο μέλλον για το Έθνος του. Δεν σταματά στο σήμερα, μα εργάζεται διαχρονικά για τις επερχόμενες γενεές.
Με απόλυτη συναίσθηση της αποστολής του. δρα μεθοδικά και πεισματικά, ευαγγελιζόμενος την κοσμοθεωρητική του προοπτική, τον εξανθρωπισμό της οικουμένης.
Γεννημένος μαχητής, αντιμετωπίζει τις δυσκολίες με χαμόγελο, πιστός στον όρκο του και αποφασισμένος.
Η βελτιοδοξία αρμόζει στους δυνατούς που εμφορούνται από τον ηρωικό τρόπο ζωής και από πνεύμα θυσίας και που δεν φοβούνται έχοντας θέσει σαν υπέρτατη αρχή το Έθνος να ακολουθήσουν τον δρόμο του καθημερινού, επίπονου, πεισματικού, ανυποχώρητου και γι’ αυτό ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΑΓΩΝΑ.

11. Το Κίνημα πιστεύει στην ανάγκη δημιουργίας Εθνικού κράτους, το οποίο θα αποτελεί μέσον για την πραγμάτωση των επιδιώξεων του Ελληνικού Έθνους.

Το Κράτος, σαν έκφραση του πολιτικά οργανωμένου Έθνους, πρέπει να είναι έτσι διαμορφωμένο ώστε να εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνον τα Εθνικά συμφέροντα.
Το Κράτος, όπως λειτουργεί σήμερα, δέσμιο ξένων συμφερόντων και ανικάνων ανθρώπων δεν εκπληρώνει τον σκοπό υπάρξεώς του.
Αντίθετα, η ανέλιξη στην Ιεραρχία ατόμων ανεύθυνων και ξενοκίνητων έχει αποβεί πολλές φορές επιζήμια για το Έθνος, μειώνοντας το κύρος του και αποστερώντας του την εδαφική ακεραιότητα.
Πληθώρα υποχρεώσεων, παραχωρήσεων και προδοσιών έχει γίνει από τους σφετεριστές της κρατικής μηχανής που αντιμετωπίζουν το Έθνος σαν μέσον για την εξυπηρέτηση του συμφέροντός τους.
Το Κίνημα πιστεύει ότι το ελληνικό κράτος για να εκπληρώνει την αποστολή του πρέπει να είναι οργανωμένο με βάση τις αρχές της αξιοκρατίας και της επιλογής του κατάλληλου άνθρωπου στην σωστή θέση και να λειτουργεί με αποκλειστικό σκοπό την προάσπιση των συμφερόντων του Έθνους, την παγκόσμια προβολή του, την ενδυνάμωση και αποκατάστασή του.

12. Το Κίνημα πιστεύει ότι οι πολιτικές διαδικασίες πρέπει να καθορίζουν τις οικονομικές και όχι το αντίστροφο που ισχύει σήμερα στον κόσμο της παρακμής που μας περιβάλλει.

Η δυνατότητα εξαγοράς των πολιτικών προσώπων που αποτελεί πλέον κανόνα στην πολιτική ζωή, έχει διαστρεβλώσει την τάξη των πραγμάτων. Έτσι παρατηρείται το φαινόμενο, οι οικονομικές δραστηριότητες να κινούν παρασκηνιακά τα νήματα και συχνά πίσω από πολιτικές αποφάσεις, να κρύβονται οικονομικά συμφέροντα.
Το μη αξιοκρατικό σύστημα επιλογής που επικρατεί σήμερα επιτρέπει τον καθορισμό των πολιτικών διαδικασιών από τις οικονομικές. Αυτό σημαίνει, ότι ολόκληρο το έθνος παραγκωνίζεται, εξαναγκαζόμενο να υποστεί τις αποφάσεις των ισχυρών του χρήματος.
Το Κίνημα αποδίδει στις πολιτικές διαδικασίες την πραγματική τους οντότητα, δηλ. να είναι φορείς των εθνικών επιδιώξεων και με την αξιοκρατική επιλογή διασφαλίζει την συμμετοχή στα κοινά μόνον των ικανών και των αξίων.
Στο Εθνικιστικό κράτος, τα οικονομικό συμφέροντα κινούνται και προγραμματίζονται από το ίδιο. διασφαλίζοντας έτσι τον Έλληνα επιχειρηματία από τις βλέψεις των πολυεθνικών, ενθαρρύνοντας την ιδιωτική πρωτοβουλία και αξιοποιώντας κάθε παραγωγική πηγή του εθνικού κεφαλαίου.

13. Το Κίνημα αγωνίζεται για την κατάλυση της επικρατούσης παρακμής.

Στην εποχή μας, ο κύκλος της γεννήσεως, ακμής και παρακμής τείνει να ολοκληρωθεί.
Τα αρνητικά κατεστημένα, οι ψευδείς και ξεπερασμένες ιδεολογίες, η διαφθορά των κυβερνώντων έχουν προκαλέσει εσωτερική ερείπωση και κατάρρευση.
Ο ασθενής κρίκος της αλυσίδας έχει δημιουργηθεί. Απομένει μόνο το κτύπημα. το τελειωτικό κτύπημα που θα σημάνει την δύση του παλαιού κόσμου και την δημιουργία ενός νέου πολιτισμού.
Τα Έθνη αγωνίζονται και επιδιώκουν για τον εαυτό τους να είναι ο ταγός. Ποιό Έθνος όμως έχει τα χαρακτηριστικά του ταγούς του δημιουργού, του εκπολιτιστή; Μόνον το Ελληνικό, που σήμερα όμως παραπαίει κάτω από την πίεση των αρνητικών κατεστημένων, της μη άξιας ηγεσίας και του μύθου της μιζέριας.
Αποτινάσσοντας πάνω από το ελληνικό Έθνος τους φραγμούς που του έχουν επιβάλλει, οι Έλληνες Εθνικιστές απαιτούν να είναι αυτοί οι πρωτοπόροι του Αύριο.

14. Το Κίνημα αγωνίζεται για την κατάλυση των σημερινών αρνητικών κατεστημένων.

Ο κόσμος σήμερα, βρίσκεται δέσμιος κατεστημένων, που χαρακτηρίζονται σαν αρνητικά. Η δύναμη των αρνητικών κατεστημένων εκδηλώνεται σαν προσπάθεια να κατακρημνίσουν κάθε τι το υγιές και δυναμικό, αποδυναμώνοντας έτσι το Έθνος.
Σκοπός των αρνητικών κατεστημένων είναι να κατασκευάσουν λαούς-δούλους. λαούς ανίκανους να αντιδράσουν, προορισμένους να μείνουν υποχείριό τους.
Μετατρέπουν την διανόηση σε παρανόηση καλλιεργούν το κλίμα της παρακμής, προτάσσουν το πνεύμα του υλισμού και του άκρατου ευδαιμονισμού, αλλοιώνουν τα πολιτιστικά και παραδοσιακά χαρακτηριστικά, αντικαθιστούν το οικείο με το ξένο, το Εθνικό με το διεθνές, επιδιώκουν την διάβρωση των φυλετικών δεσμών.
Το Κίνημα, θα αγωνιστεί με κάθε μέσον για την κατάλυση των αρνητικών κατεστημένων έχοντας σαν σκοπό να δώσει μία νέα διάσταση στην ελληνική πραγματικότητα, να δώσει το δικό του πρόσωπο.

15. Το Κίνημα αγωνίζεται για την κατάργηση της προσωπολατρίας, της οικογενειοκρατίας και του αρχηγισμού.

Τα πολιτικά κόμματα, χωρίς πρόγραμμα, χωρίς θέσεις, πάνω στα ζωτικά εθνικά θέματα, και κυρίως χωρίς ιδεολογία, αναγκάζονται να καλύπτουν την εσωτερική τους ερείπωση με το να προβάλλουν σε υπέρμετρο βαθμό πρόσωπα και να αντισταθμίζουν την έλλειψη αξίας με ονόματα.
Τα πολιτικά κόμματα, πάσχουν από γηρασμό διαιωνίζοντας την οικογενειοκρατία και επιτρέποντας σε μία κλειστή κάστα προνομιούχων να κρατεί την πολιτική εξουσία οικογενειακή υπόθεση.
Τα πολιτικά κόμματα δεν λειτουργούν σαν συλλογικά όργανα με οργανωτικές αρχές και καταστατικό που να καθορίζει υποχρεώσεις και δικαιώματα των μελών τους. Το κόμμα αποτελεί ιδιοκτησία του αρχηγού του γεγονός που αφαιρεί από τα μέλη του το δικαίωμα να συμμετέχουν ενεργά και την δυνατότητα ανελίξεως στην ιεραρχία του.
Η προσωπολατρία, η οικογενειοκρατία και ο αρχηγισμός αποτελούν αποθέωση της αναξιοκρατίας και απόδειξή του ότι ο κοινοβουλευτισμός είναι ένα ξεπερασμένο σύστημα.

1 σχόλιο:

  1. Εύγε!
    Χάρις στην προσπάθειά σας, η ιδεολογία μας μπορεί να γίνει -επί τέλους- κτήμα κάθε Έλληνα που το επιθυμεί.
    Π.Ι.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π