Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

«Η Άνοιξη του Εθνικισμού» (του Σπύρου Παπαδόπουλου)


Εκδηλώσεις δεν έγιναν ούτε κι εφέτος (ανάλογου βεληνεκούς) για την 1η Απριλίου 1955, για να τιμήσουμε τον Στρατηγό Γεώργιο Γρίβα- Διγενή τον αρχηγό- αγωνιστή του πλέον οργανωμένου αντάρτικου, της ΕΟΚΑ στην Κύπρο, του τελευταίου Νικηφόρου αγώνα του Ελληνισμού, να αναφωνήσουμε ΠΑΡΟΝ ! στα αμούστακα δαφνοστεφανωμένα παλικάρια της ΕΟΚΑ που διέσυραν και εξευτέλισαν τους Βρετανούς αποικιοκράτες…



…Εκδηλώσεις δεν έγιναν για να θυμίσουμε και να τιμήσουμε  τους ήρωες, τους ΝΙΚΗΤΕΣ των οχυρών της γραμμής Μεταξά στο Ρούπελ, στις 6 Απριλίου που ανάγκασαν τους σιδερόφραχτους Γερμανούς να αφήσουν εκατοντάδες νεκρούς στην απροσπέλαστη αμυντική γραμμή, (έργο του εθνικού κυβερνήτη) να φύγουν με τιμές από το γερμανικό άγημα, με την στολή τους, με δάκρυα στα μάτια αλλά με το κεφάλι ψηλά, ΝΙΚΗΤΕΣ ..
Εκδηλώσεις δεν έγιναν για τον Περικλή Γιαννόπουλο (10 Απριλίου η επέτειος της εξόδου του ) τον μεγάλο αυτό Έλληνα διανοητή –προφήτη του Νέου Ελληνισμού, τον οραματιστή της ελληνικής αναγέννησης και του απολλώνιου φωτός, του ιδεολόγου έφηβου που αφιέρωσε ύμνους στην Ελληνική νιότη.



Μήπως δεν εμβαθύναμε όσο θα έπρεπε σε όσα έμειναν από το έργο του, τις ιδέες του να καθοδηγούν τα βήματά μας; Δεν πιστέψαμε όσο θα έπρεπε ότι αυτός είναι ο δρόμος της ΝΙΚΗΣ του ελληνισμού που οραματίστηκε;

Μας άφησε ο Περικλής Γιαννόπουλος την πιο ιερή παρακαταθήκη και μας έδειξε τον μοναδικό δρόμο για να ξεφύγουμε από την μίζερη ζωή μας πετώντας από επάνω μας τις μικροπολιτικές συνήθειες και τα μικροκομματικά καρκινώματα μέσα στα οποία σαπίζουν τα ελληνικά νιάτα .



«ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΒΑΔΙΣΕΤΕ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ :

-ΝΕΟΝ ΠΝΕΥΜΑ

-ΝΕΟΝ ΙΔΑΝΙΚΟ

-ΝΕΑ ΠΙΣΤΙΣ

-ΝΕΑ ΣΗΜΑΙΑ  



Αντί να βαδίσουμε σ’ αυτόν τον ένα και μοναδικό δρόμο ξεσηκώνοντας και εμπνέοντας την ελληνική νεολαία στα οράματα που μας άφησαν  ΜΕΓΑΛΟΙ Έλληνες  και ΜΕΓΑΛΕΣ στιγμές του Ελληνισμού, καλούμαστε να αναμασήσουμε το αποτυχημένο, μίζερο και χωρίς περιεχόμενο, οράματα και προοπτικές αρρωστημένο παρελθόν, επίσης μια βραδιά του Απρίλη, που ενώ υπήρξε «παρένθεσις» που τσαλαπάτησε οράματα, αγώνες, και προσδοκίες, προσπαθούμε να το αναδείξουμε «εκ της τέφρας του» ! Γιατί άραγε; Επειδή αυτό…πουλάει; Επειδή ίσως αυτό μας βγάζει από τον κάματο του αγώνα και της επίπονης προσπάθειας που …έχουν το κόστος τους;

Ένας Απρίλιος θα φύγει από την ζωή μας αγωνιστικά ανεκμετάλλευτος για όσους Έλληνες Εθνικιστές παραμένουν ακόμα οραματιστές ..



Άλλη μια Άνοιξη θα περάσει από μπροστά μας σκορπώντας την «γύρη» στον άνεμο, στο πουθενά

..Η αυλαία θα πέσει και πάλι για τους «νοσταλγούς» μιας εποχής που οδηγήθηκε από τίμιους, ΝΑΙ ! πατριώτες, ΝΑΙ ! νοικοκυραίους, ΝΑΙ ! Θρησκευόμενους, ΝΑΙ ! Μιά μικροεπανάσταση ΝΑΙ !Με τανκς όμως και όχι με ιδέες !

Γιατί οι πραγματικές επαναστάσεις γίνονται με ΙΔΕΕΣ, έχουν κοσμοθεωρία και έχουν ένα λαό και μια ΝΕΟΛΑΙΑ να γαλουχείται, να αγωνίζεται, και να δημιουργεί το ΜΕΛΛΟΝ !

Η «παρένθεσις» επανέφερε το παρελθόν …



Μόνο ξεπερνώντας τα «πάθη» μας θα φτάσουμε στην κορύφωση της ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ !



Υ.Γ. Εύγε σε όσους συναγωνιστές, τίμησαν αυτές τις επετείους με εκδηλώσεις, ομιλίες κλπ στις τοπικές κοινωνίες, γνωρίζοντας πως αυτός είναι ο αληθινός δρόμος του Εθνικισμού

36 σχόλια:

  1. το προβλημα στον ελληνικο εθνικιστικο χωρο δεν ειναι οι εκδηλωσεις, αλλα οι ιερες αγελαδες! Δυστυχως ετσι εμαθε να λειτουργει ο χωρος τοσα χρονια! Κατα καιρους εμφανιζεται και μια ιερη αγελαδα και ο,τι γραφει γινεται δεκτο ως αποκαλυψη απο το κοπαδι!
    Τη μια εχουμε τον Πλευρη και τον Γεωργαλα να μας λενε για Ελληνες του 100.000 π.Χ., τους πιστευουμε!
    Μετα εχουμε τον Μπαρμπη και εσχατως τον Μιχαλοπουλο, να μας λενε ποσο κακος ηταν ο Βενιζελος και πως ο εθνικισμος=βασιλοφροσυνη, τους πιστευουμε κι αυτους!
    Ετσι λοιπον και στο θεμα της 21ης Απριλιου, εχουμε τον Μανο Χατζηδακι! Ολα καλα και αγια εκεινη την περιοδο(την 21η Απριλιου), τιποτα λαθος, τιποτα περιττο!!
    Για να μην παρεξηγηθω, δεν μειωνω τα παραπανω ονοματα, ουτε θεωρω πως δεν αξιζει να μελεταμε τα πονηματα τους, αλλα δυστυχως φαινεται οτι οσο και να το παιζουμε διαφορετικοι, εμεις οι Ελληνες εθνικιστες, εχουμε ολα τα καλα και ολα τα κακα των υπολοιπων συγχρονων Ελληνων και απότι φαινεται, το ψαξιμο, το φιλτραριμα και η απουσια παρωπιδων, δεν ανηκει στα πλεονεκτηματα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστή η τοποθέτηση του αρθρογράφου, απόλυτα ξεκάθαρη, και με ιδεολογικό στίγμα.

      Αυτό που με παραξένεψε είναι το σχόλιο περί " Ιερών Αγελάδων" που ενώ ο σχολιαστής δείχνει να συμφωνεί με το άρθρο, επιδίδεται και σε ένα είδος προπαγάνδας κατά προσώπων και της Ιστορικής παρουσίας των Ελλήνων (100.000 χρόνια) σε μια προσπάθεια μάλλον διακωμώδησης, και αυτό κάτι μου θυμίζει, αλλά δεν επιθυμώ να το επεκτείνω διότι άλλο είναι το νόημα του άρθρου και σε αυτό πρέπει να παραμείνουμε και να προβληματιστούμε

      Σπάρτακος

      Διαγραφή
  2. Εκδηλώσεις για την την επέτειο της ενάρξεως του Αγώνος της ΕΟΚΑ (όπως και σχεδόν κάθε χρόνο) έγιναν στη Λάρισα και μάλιστα δύο και ανοιχτές. Η μία απο τη Χρυσή Αυγή και η άλλη απο τον Πατριωτικό Σύνδεσμο. Όποιος επιθυμούσε, μπορούσε να παραβρεθεί σε κάποια απο τις δύο ή και στις δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά. Αναφέρεται και ο αρθρογράφος στο ΥΓ του λέγοντας :
      - Εύγε σε όσους συναγωνιστές, τίμησαν αυτές τις επετείους με εκδηλώσεις, ομιλίες κλπ στις τοπικές κοινωνίες, γνωρίζοντας πως αυτός είναι ο αληθινός δρόμος του Εθνικισμού

      Διαγραφή
  3. Λυπαμαι πολυ για ολα οσα διαβαζω...Κατ αρχην οποιος με εχει διαβασει δεν ειναι δυνατον να με συγκρινει π.χ. με τον Μπαρμπη. Δεν γραφω υμνητικα και πορωμενα αλλα με στοιχεια και μονο. Και παντα προσπαθω να ειμαι αντικειμενικος. Οσον αφορα τον κ. Σπυρο Παπαδοπουλο το μονο που εχω να πω ειναι οτι εχει ΠΛΗΡΗ, ΠΑΝΤΕΛΗ ΑΓΝΟΙΑ επι του θεματος τησ 21ης Απριλιου. Εαν ειχε κανει απλως τον κοπο να διαβασει το εργο μου "Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ 21ΗΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ", ενα εργο 700 σελιδων, απορροια 15 ετων μελετης θα εβλεπε αν ο Γ Παπαδοπουλος ειχε ΙΔΕΕΣ. Εαν ειχε Ιδεολογια ολοκληρωμενη σε εθνικο, κοινωνικο και πολιτικο επιπεδο. Εαν ειναι δυνατον να συγκρινουμε εναν σεβαστο αλλα ρομαντικο και εν πολλοις παραληρηματικο συγγραφεα-ποιητη οπως ο Π Γιαννοπουλος με μια εμπρακτη εφαρμογη μιας ολοκληρησ 6ετους διακυβερνησεως! Το..."μιζερο και χωρις οραματα αρρωστημενο παρελθον"(!!!) κατ αυτον, ειναι εκεινο που δημιουργησε την μεγαλυτερη οικονομικη και κοινωνικη αναπτυξη που ειδε ποτε αυτος ο τοπος στην συγχρονη ιστορια του. Ειναι εκεινο που εκανε την μεγαλυτερη Διοικητικη Αποκεντρωση απο ιδρυσεως του Ελληνικου Κρατους. Ειναι εκεινο που εξοπλισε την Ελλαδα οσο ποτε αλλοτε. Ειναι εκεινο που δημιουργησε για πρωτη φορα νεους Θεσμους, νεο Συνταγμα, νεο Πολιτευμα που αποτελουν υποδειγματα για μια Νεα Πολιτεια πραγματικα Εθνικη ακομη και σημερα. Ειναι εκεινο που εθεσε που εισηγαγε τον Ενδεικτικο Προγραμματισμο, την κοινωνικοποιηση του ατομου και τησ ελευθεριας του, την Περιφεριακη Αναπτυξη, την αντικατασταση της ατομοκεντρικης και αστικοφιλελευθερας δημοκρατιας με την Κοινωνικη Δημοκρατια και το ελληνοκεντρικο και κοινωνικο Κρατος ως ορους στην Ελλαδα.... Οταν η ασχετοσυνη εμπλεκεται με τον αμμετρο συμπλεγματισμο τοτε δυστυχως τα αποτελεσματα ειναι θλιβερα τοσο οσο το αρθρο του ανωτερω κατα τα αλλα συμπαθεστατου μου κυριου...Λυπαμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι θα κριθούμε από αυτούς που μας διαβάζουν
      Σπύρος Παπαδόπουλος

      Διαγραφή
    2. Επειδη ειμαι ο ανωνυμος που ξεκινησα το θεμα με τις ιερες αγελαδες, νομιζω οτι οφειλω να ξανατοποθετηθω! Κυριε Χατζηδακι, εχω διαβασει τα πονηματα σας, τα θεωρω αξιολογα και σε καμια περιπτωση, δεν σας τοποθετω στην ιδια θεση με τον μεροληπτικοτατο(και πολλες φορες πλαστογραφο-τον οποιον ομως δυστυχως τον εχει στηριξει και ο Ελευθερος Κοσμος και ο εκδοτης σας ο Γιαννακενας) Μπαρμπη! Εγω μιλησα απλα, για το φαινομενο που υπαρχει στον εθνικιστικο χωρο, να θεοποιουμε καποιους συγγραφεις, αναλογως με τις ιδεοληψιες μας...
      Οσο παντως και αξιολογα να θεωρω τα βιβλια σας, να μου επιτρεψετε να ειμαι επιφυλακτικος, οταν καποιο καθεστως αντιμετωπιζεται ως τελειο, αλανθαστο κλπ...

      Διαγραφή
    3. "εν πολλοις παραληρηματικο συγγραφεα-ποιητη οπως ο Π Γιαννοπουλος"

      Κανονικά δεν θα έπρεπε να αναρτήσω το σχόλιο σου κύριε Χατζηδάκη Αλλά το έκανα για να μείνει .Δεν δέχομαι αυτό το παραλήρημα αλαζονείας εκ μέρους σου Είναι ντροπή και δεν λυπάμαι απλώς, αλλά και θυμώνω όταν στο σχόλιο σου αποκαλείς παραληρηματικό τον Περικλή Γιαννόπουλο

      Διαγραφή
    4. Καλά κύριε Χατζηδάκη. Ξεκαβάλα τώρα...
      Κώστας Καρδαράς

      Διαγραφή
  4. Αυτο ακριβως πιστευω και εγω και για μια φορα συμφωνουμε. Α...και κατι ακομη. Ζητω ταπεινα συγγνωμη που δεν πηραμε την αδεια σας για την εκδηλωση. Την επομενη φορα δεν θα το παραλειψουμε. Ο εθνικιστικος χωρος επιβαλλεται παντοτε για οτιδηποτε γινεται να παιρνει την αδεια σας ως γνωστου..."παντογνωστου", ξερολα και μονιμως ειρωνος. Για μια ακομη φορα λυπαμαι. Και λυπαμαι κυριως διοτι ο χωρος αυτος κατηντησε ετσι απο ανθρωπους σαν και σας και απο την νοοτροπια αυτην. Διοτι οχι η υπαρξη αλλα αντιθετως η απαξιωση και μη ορθη εκμεταλλευση της 21ης Απριλιου ειναι που οδηγησε το εθνικιστικο κινημα στις αποτυχιες του. Απωθημενα ειναι αυτα τι να κανουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το "πιστεύω" σου και το αγόρασα και το διάβασα .Καλή προσπάθεια.
      Ωστόσο διάβασε μια ακόμη φορά το κείμενό μου και πες μου αν θεωρείς μεταξύ άλλων αν οι επαναστάσεις γίνονται με τανκς η με ιδέες.
      Τα υπόλοιπα τα αφήνω και πάλι στην κρίση όσων μας διαβάζουν

      Σπύρος Παπαδόπουλος

      Διαγραφή
  5. Δεν εγραψα κανενα "πιστευω" μου. Ουτε εκανα καποια...προσπαθεια. Ολα βγαινουν μεσα απο επισημα κειμενα, απο πραξεις, απο εργα, απο Ν.Δ., απο τους λογους του Γ.Παπαδοπουλου κ.λπ. Σ ευχαριστω που το αγορασες αλλα για να γραφεις ετσι, αμφιβαλλω αν το διαβασες. Οι Επαναστασεις γινονται με Ιδεες αλλα πολλες φορες χρειαζονται τανκς για να επιβληθουν. Ολες οι Επαναστασεις γινονται απο εκλεκτες μειοψηφιες και τις ακολουθει ο λαος. Ειδικωτερα στην Ελλαδα ολες τις Επαναστασεις που εγιναν τις εκανε ο Στρατος. (1843-1909-1922 κ.λπ). Στο κειμενο σου υποστηριζεις την τετριμμενη αποψη οτι ησαν εντιμοι, πατριωτες κ.λπ. αλλα δεν ειχαν Ιδεες. Μεγα λαθος τουλαχιστον οσον αφορα τον Παπαδοπουλο. Εαν διαβασεις τι ελεγε ο Παπαδοπουλος για τις εννοιες Εθνος-Φυλη, εαν δεις τις αποψεις του για την συνθεση Ελληνισμου-Χριστιανισμου, για το Εθνικο Κρατος κ.α. θα εκπλαγεις. Εαν δεις την Κοινωνικη Φιλοσοφια του, εαν διαβασεις τα κειμενα του που λενε "εναντι τησ ατομοκρατιας και της κοινωνιοκρατιας αντιπαρατασωμεν την Κοινωνικοποιησιν του ατομου και της ελευθεριας του", θα αντιληφθεις ποσο δεν τον μελετησαμε αρκετα και τον απαξιωσαμε ανευ λογου. Εαν δεις το Οικονομικο Συστημα που εφηρμοσε θα νοιωσεις ακομη πιο εξαπατημενος για την απαξιωση. "Εναντι του λιμπεραλισμου και του Σοσιαλισμου επιδιωκομεν την απελευθερωσιν της ιδιωτικης πρωτοβουλιας μεσω της Κοινωνικοποιησεως της προς οφελος του συνολου". "Το παρεμβαινον Κρατος ερχεται μεσω του ενδεικτικου και Προοπτικου Προγραμματισμου (5ετη και 15ετες Προγραμμα)να κατευθυνη την ιδιωτικην πρωτοβουλιαν. Να την κατευθυνη οχι καταπιεστικα αλλα με κινητρα προς τους σκοπους του Κρατους και προς οφελος των λαικων στρωματων". Εαν μελετησεις την Διοικητικη Αποκεντρωση (Ν.Δ 532-533/70 και 957/71) με τις 7 Περιφερειακες Διοικησεις θα δεις τα πρωτα βηματα εφαρμογης του Κοινοτισμου στην Ελλαδα, οπως ακριβως τα ειχε διατυπωσει ο Ιων Δραγουμης στο εργο του "Ελληνικος Πολιτισμος" 50 χρονια πριν!...Εαν κοιταξεις τον θεσμο της Συμβουλευτικης Επιτροπης θα δεις την πρωτη αποπειρα εφαρμογης Συνεταιριστικης Βουλης στην Ελλαδα! Εαν εντρυφησεις στο Συνταγμα του 1968/73 θα δεις εκπληκτικους θεσμους (Συνταγματικο Δικαστηριο, Συμβουλιο του Εθνους,Εθνικο Συμβουλιο Παιδειας κ.α.). Θα δεις στα αρθρα 26-29 την πρωτη καθιερωση συνταγματικα του Κοινωνικου Κρατους και της Κοινωνικης Δημοκρατιας! Θα δεις ενα νεο πολιτευμα καθαρα εθνικο. Εαν μελετησεις το ΕΠΟΚ (Ελληνικο Πολιτιστικο Κινημα), θα δεις την πρωτη αποπειρα ενος μεγαλου εθνικιστικου Κινηματος που ειχε σκοπο να αναδειξει την ελιτ τησ κοινωνιας και να αποτελεσει το εφαλτηριο των νεων κομματων που θα συνετριβαν τον παλαιοκομματισμο (πολυ πριν υπαρξει το ΕΝΕΚ). Αυτοι λοιπον δεν ειχαν..Ιδεες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και κατι για τον φιλο "ανωνυμο". Οντως παρεξηγησα νομιζωντας οτι με ταυτιζετε με συγγραφεις οπως ο Μπαρμπης που για μενα ειναι μεροληπτικοτατος και εκ προοιμιου φανατικος. Εγω ομως ποτε δεν εδωσα στα εργα μου την εννοια του "αλανθαστου και τελειου". Σφαλματα και λαθη ολοι κανουμε και κανεις δεν ειναι τελειος. Στα εργα μου ομως δεν νομιζω οτι διδω τετοια εντυπωση. Οσον αφορα για τον Γιαννακενα οντως εκδιδει τα βιβλια του Μπαρμπη παρα το οτι και εγω του εχω εκφρασει την αντιθεση μου. Αυτο ομως δεν εχει σχεση με μενα. Δεν σημαινει οτι επειδη εχουμε κοινο εκδοτη ταυτιζομεθα. Παντως ευχαριστω που με εχετε τιμησει με την αναγνωση των βιβλιων μου και θα ηταν χαρα μου να γνωριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κυριε Χατζηδακη, αν βρειτε τον χρονο, απαντηστε σε αυτον εδω τον κυριο, ο οποιος δηθεν με στοιχεια, θελει να απαξιωσει την 21η Απριλιου

      http://eagainst.com/articles/theleis-papadopoulo/

      Διαγραφή
  7. Αναφέρει ο κύριος Χατζηδάκης :"η απαξιωση και μη ορθη εκμεταλλευση της 21ης Απριλιου ειναι που οδηγησε το εθνικιστικο κινημα στις αποτυχίες του."
    Το προσπάθησαν κάποιοι να την "εκμεταλλευτούν" συμπορευόμενοι με την ΕΠΕΝ αλλά δεν τους βγήκε ευρωβουλευτής ο υπάλληλος της Αμερικανικής πρεσβείας Χρύσανθος Δημητριάδης και τους προέκυψε η ένταξη της ΕΠΕΝ στην "λέσχη φίλων του Ισραήλ"
    Πολύ μπερδεμένα τα έχεις κύριε Χατζηδάκη. Δεν ήξερες...δεν ρώταγες ?

    Α.Δημητρίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαλλον εσυ τα μπερδεψες φιλε μου. Οταν ειπα "η μη ορθη εκμεταλλευση" εννοουσα ακριβως την ΕΠΕΝ η οποια αντι να εκμεταλλευθη σωστα την 21η Απριλιου και να προβαλλει την Ιδεολογια της, περιορισθηκε σε ενα κομματιδιο "αποφυλακισεως", πραγμα τρομερα εσφαλμενο. Μαλλον λοιπον εσυ δεν με διαβασες καλα κυριε Δημητριου. Σου αντιπαρατασσω λοιπον την φραση. Δεν ηξερες..δεν ρωταγες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να καταγγείλεις λοιπόν επώνυμα την δημιουργία της ΕΠΕΝ δημιούργημα του Γ. Παπαδόπουλου με την ευλογία του η οποία κομματικοποίησε το αίτημα αποφυλακίσεως των Ελλήνων αξιωματικών με την δημιουργία της ελληνικής αμνηστίας η οποία ΕΠΕΝ οδήγησε τελικά τους αξιωματικούς στο αποτέλεσμα που όλοι γνωρίζουμε Δυστυχώς ο Παπαδόπουλος δεν εισάκουσε τότε το υπόμνημα της ηγεσίας του ΕΝΕΚ το οποίο κάποια στιγμή ελπίζω ο Κοινός Παρονομαστής να το δημοσιεύσει

      ΥΓ Παρεμπιπτόντως εσύ ήσουν 5 ετών τότε και εμείς οργώναμε όλη την Ελλάδα για την αμνήστευσή τους και ανενδοίαστα και έρχεσαι εσύ με περίσσιο θράσος και χωρίς ΙΧΝΟΣ αγωνιστικής παρουσίας μας λοιδορείς και μας συκοφαντείς . Και έπαιτε συνέχεια ...

      Α.Δημητρίου

      Διαγραφή
  9. Σοβαρολογεις τωρα κ Δημητριου? Τοση αλλαζονεια λοιπον? Εγω δεν εχω ιχνος αγωνιστικης παρουσιας?? Συγγνωμη κιολας που δεν γεννηθηκα νωριτερα!!! Απο 17 ετων τρεχω. Απο το 1992 μπαινοβγαινα στις φυλακες για να βλεπω τους αξιωματικους. Απο το 2003 εχω βγαλει 4 βιβλια, εχω επιμεληθει αλλα 3 και ετοιμαζω αλλα 5! Ολοι γνωριζουν τις δραστηριοτητες μου. Κυριως ως συγγραφεως και ιστορικου ερευνητη. Οχι ως κομματαρχη η κομματικοποιημενου. Οσον αφορα την ΕΠΕΝ, δεν εξεφραζε τον Παπαδοπουλο. Και οποιος ξερει την αληθεια γνωριζει ποσο πιεστηκε και εξαναγκαστηκε να την υιοθετησει. Καθως και απο ποτε απομακρυνθηκε. Και για τους τοσο ευκολα επικριτικους και φιλοκατηγορους τους συνιστω οταν μιλανε απο την ζεστασια του σπιτιου τους να μπουν στην ψυχοσυνθεση ενος ισοβιως κρατουμενου που καποιοι πιο ευκολα τον παρασυρουν διοτι δεν εχει ο ιδιος γνωση του τι γινεται εκτος φυλακης. Εγω λοιδορω και συκοφαντω η εσεις? Εγω ασχοληθηκα μαζι σας η εσεις?. Και το "έπαιτε" γραφεται¨"επεται" παρεμπιπτοντος. Οσο για την συνεχεια την περιμενω και εαν ειναι ειδος απειλης...Μολων Λαβε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα πραγματικά..ανατρίχιασα ! από την αγωνιστική σου παρουσία.
      Από πότε οι επισκέψεις σε φυλακισμένους έγινε αγώνας? Και η συγγραφή και έκδοση βιβλίων, που γίνεται με σκοπό το κέρδος λόγω επαγγέλματος αποτελεί μέρος του αγώνα ? Παρατηρητής είσαι κ.Μάνο που επωφελείσαι από έναν χώρο .Πα-ρα-τη-ρη-τής.

      Και για να μαθαίνεις...
      Η ΕΠΕΝ δημιουργήθηκε με εντολή του Παπαδόπουλου .Στην ιδρυτική συγκέντρωση της ΕΠΕΝ στο Κάραβελ ακούστηκε μέσω κασέτας η διακήρυξη του Γ. Παπαδόπουλου για την ίδρυση της.
      Εάν όπως λες ο Παπαδόπουλος παρασυρόταν από άλλους ( φυλακισμένους η όχι) τότε σπουδαία ηγετική προσωπικότητα ήταν..

      Έχεις βαθιά μεσάνυχτα από τον ρόλο που έπαιξε ο Παπαδόπουλος για την διάλυση της μοναδικής ελπίδας που δημιουργούσε η ύπαρξη της νεολαίας της ΕΝΕΠ της οποίας την διάλυση την απαίτησε ο ίδιος και την μετατροπή της σε νεολαία Γεωργίου Παπαδοπούλου μέσω της συζύγου του Δέσποινας

      Τέλος με την δημιουργία της ΕΠΕΝ με δική του εντολή, όχι μόνο υπέγραψε τον πολιτικό του ενταφιασμό αλλά πήρε στον λαιμό του και τους υπόλοιπους αξιωματικούς

      ΥΓ
      1)Όσο για την αναφορά σου στο ορθογραφικό μου λάθος που έκανα καλά είναι να διορθώσεις την εγκληματική εικόνα των γραπτών σου σχολίων που στερούνται ΟΛΑ τονισμού . Παντού είσαι λάθος
      2)Τα Μολών Λαβέ τα λένε Λεωνίδες και όχι Χατζηδάκηδες

      Α.Δημητρίου

      Διαγραφή
  10. Οσον αφορα τον φιλο Υπερειδη Γλαυκιππο. Αγαπητε φιλε. Ηλθε ο καιρος να ξετυφλωθουμε. Να βγουμε απο τα ταμπου και τα "κολληματα". Να δουμε τα πραγματα καταματα. Ειμαι βαθυς μελετητης του Π Γιαννοπουλου απο πολλων ετων. Εχω χρησιμοποιησει εκτενως κειμενα του στα συγγραματα μου. Ο Γιαννοπουλος ειναι ενας ελληνοκεντρικος επαναστατης διανοουμενος. Η γλωσσα του ειναι ιδιαζουσα και ζωντανη. Ειναι οντως ομως και παραληρηματικη σε πολλα σημεια της. Αυτοβαυκαλιζομεθα να χρησιμοποιουμε απο δυο τρεις πηγες αποσπασματικα καποιες φρασεις και τις χρησιμοποιουμε ως ιδεολογια του εθνικισμου (Γιαννοπουλος-Δραγουμης κ.λπ). Δεν κοιταμε ομως ολοκληρωμενο το εργο. Εαν π.χ. διαβασεις ολο το εργο του Ιωνος θα δεις και σημεια που αναφερει οτι δεν ειμεθα καθαρη συνεχεια των αρχαιων Ελληνων η οτι καποιο κομματι της Μακεδονιας δικαιως ανηκει στους Βουλγαρους η οτι πρεπει καποτε να γινει Ελληνοτουρκικη συνομοσπονδια!... Αυτα δεν τα λεμε ομως. Χρησιμοποιουμε αποσπασματικα μονο τις φρασεις που μας συμφερουν. Με αυτα δεν τους υποτιμω. Τους σεβομαι, τους εκτιμω και τους μελετω. Δεν τους θεοποιω ομως. Και φυσικα δεν μου δινουν με λιγες φρασεις μια ολοκληρωμενη ιδεολογικη θεωρηση. Εκει εγκειται η διαμαρτυρια μου. Μια Ιδεολογια πρεπει να εχει ολοκληρωμενο κοινωνικο, οικονομικο, διοικητικο, πολιτειακο και πολιτικο-θεσμικο πλαισιο. Και οι αποσπασματικες φρασεις που ορθως χρησιμοποιουμε απο Δραγουμη-Γιαννοπουλο κ.λπ. δεν μας το δινουν. Ουτε αυτος ο Ι. Μεταξας αφησε καποιο προτυπο ολοκληρωμενου πολιτευματος (παρα μια πολιτικη διαθηκε στον καθηγητη Κουμαρο που θυμιζει οχι εθνικιστικο πολιτευμα αλλα μια επιστροφη σε συνταγματικη μοναρχια στα προτυπα της despotisme eclaire του 19ου αιωνος). Μονο ο Παπαδοπουλος αφησε ολοκληρωμενη πολιτικη και πολιτειακη θεωρηση(Συνταγμα 1968 και πολιτευμα 73), ολοκληρωμενη κοινωνικη θεωρηση (Κοινωνικη Δημοκρατια), ολοκληρωμενη οικονομικη θεωρηση (5ετη Προγραμματα και 15ετες Μακροχρονιου Προοπτικης), ολοκληρωμενη Διοικητικη θεωρηση (Ν.Δ. 532-533, διοικητικη Αποκεντρωσις του 1971, ιδρυσις 7 Περιφεριακων Διοικησεων κ.λπ). Και ολα αυτα τα αφηνουμε αγνωστα και ανεκμεταλλευτα απαξιωνοντας τον Παπαδοπουλο!...Αυτο απλα τονιζω και προσπαθω να πω τοσο καιρο. Λυπαμαι πραγματικα γι αυτην την συγκρουση μας. Γνωριζω οτι τα περισσοτερα απο τα παραπανω σας ειναι αγνωστα. Διοτι ποτε δεν ασχοληθηκατε να μελετησετε και τον Παπαδοπουλο σοβαρα. Εαν το ειχατε πραξει δεν θα τηρουσατε αυτην την σταση, ειμαι σιγουρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ κύριε Χατζηδάκη εγώ ένα σχόλιο έκανα και αυτό ήταν για τον Περικλή Γιαννόπουλο.
      Κάτι που συνεχίζω να υποστηρίζω ότι είναι ιεροσυλία αυτό που γίνεται .Αν θεωρείς εσύ τον Περικλή Γιαννόπουλο παραληρηματικό, έναν Έλληνα που τον έχουν υμνήσει μεγάλες προσωπικότητες΄τότε σκέψου πόσο παραληρηματικό μπορεί να θεωρήσει κάποιος εσένα η και το συγγραφικό σου έργο .Ας μην περνάμε λοιπόν τις κόκκινες γραμμές γιατί κινδυνεύουμε να γίνουμε εμείς "ιερές αγελάδες" Η λεκτική μας σύγκρουση έγκειται εκεί και μόνο

      Για αυτά που αναφέρετε γιατί θεωρείτε ότι δεν τα ξέρω; Μήπως τα ξέρω και πριν τα μάθετε εσείς; 7 τόμους έχω στην βιβλιοθήκη μου..Εγώ προσωπικά δεν έχω κρατήσει καμία στάση απέναντί σας παρά μόνο την πιο πάνω ξεκάθαρη διαφωνία με την τοποθέτησή σας για τον Γιαννόπουλο

      Διαγραφή
  11. Οσον αφορα τον κ. Δημητριου. Λυπαμαι για μια ακομη φορα για το επιπεδο σου. Το οτι δεν βαζω τονισμο ειναι διοτι δεν εχω μαθει να γραφω σε Η/Υ. Ολα μου τα κειμενα ειναι χειρογραφα και χρησιμοποιω πολυτονικο συστημα. Εαν εβαζα τονους εδω θα μου επαιρνε πολυ ωρα να γραψω. Με ειρωνευεστε για την αγωνιστικη μου παρουσια. Μαλλον δεν με γνωριζετε. Ποτε κανεις δεν αμφισβητησε την αγνοτητα των προθεσεων μου. Εαν με μεμφεστε διοτι οταν εσεις αγωνιζοσασταν εγω ημουν...5 ετων τοτε συγγνωμη για τον χρονο που γεννηθηκα!...Κατηγορηστε τους γονεις μου. Οσον αφορα το συγγραφικο μου εργο ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΡΑΧΜΗ Η ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ! Ρωτηστε γι αυτο τον συμμαχητη σας Ι. Γιαννακενα που ειναι ενας απο τους εκδοτες μου. Κριμα που σε εναν σοβαρο διαλογο μετερχεσθε τετοια ευτελη επιχειρηματα. Δειχνει το επιπεδο σας.Οσον αφορα την ΕΠΕΝ επιμενω με στοιχεια αδιαψευστα που εχω. Ο Παπαδοπουλος εξαναγκαστηκε να την υιοθετησει και τον παρεπλανησαν. Εαν κατηγορειτε εναν ανθρωπο φυλακισμενο και αποκομμενο απο τον εξω κοσμο για ελλειψη...ηγετικης φυσιογνωμιας, τοτε ας κριθειτε απο τους αναγνωστες σας. Οσον αφορα τον αγαπητο κ. Υπερειδη. Σεβομαι την διαφωνια σας αλλα παροτι εγραψα σε τοσο φιλικο τονο αποκαλεσατε το εργο μου..παραληρηματικο!...Εισθε ο μονος! Και ερωτω. ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ? ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ. Διοτι ακομη και αριστεροι μου ειπαν οτι μιλω μονο με στοιχεια και μαλιστα που για πρωτη φορα βγηκαν στον φως. Δεν υμνω αλλα επιχειρηματολογω. Και ολοι με εχουν αναγνωρισει σε αυτο. Λυπαμαι λοιπον που καταφευγετε σε τετοια μεσα. Για ακομη μια φορα κριμα!....Η προσωπικη επιθεσις εναντιον μου δειχνει απλα καθαρα τον πανικο και την ελλειψη επιχειρηματων επι της ουσιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Χατζηδάκη μην βάζετε στο στόμα μου λόγια που δεν είπα.
      Αδικείτε και εσάς και εμένα Διαβάστε τι λέω...ΛΕΩ: τότε σκέψου πόσο παραληρηματικό μπορεί να θεωρήσει κάποιος εσένα η και το συγγραφικό σου έργο
      Αλλά τελικά είδατε πόσο ενοχλητική ακούγεται η λέξη;
      Δεν μου αρέσει δεν θέλω και δεν πρόκειται να κάνω κριτική σε ένα νέο άνθρωπο όπως εσείς και χωρίς να έχω διαβάσει όλο το έργο σας. Οπότε παραβλέπω τα υπόλοιπα που γράφετε

      Διαγραφή
    2. κ. Μάνο μην απολογείστε για το τι κάνετε με τον τονισμό...Ποσώς με ενδιαφέρει Απλά "γυρίζω" τον ανεμιστήρα

      Εγώ δεν ειρωνεύομαι Μου προκαλεί όμως γέλιο το πως αντιλαμβάνεσαι τον αγώνα. Όσο για τις προθέσεις σου περί ορέξεως...κολοκυθόπιτα Που βρήκες ότι εγώ είπα ότι όταν εγώ αγωνιζόμουν εσύ ήσουν 5 ετών? Που το είδες ? Παραληρείς..(προς ενημέρωσή σου ήσουν αγέννητος)

      Και μην μας παρουσιάζεσαι ως άνθρωπος επιπέδου γιατί λίγο πιο πάνω είναι τα κατάπτυστα σχόλια σου για τον Σπύρο Παπαδόπουλο Όποιος τα διαβάσει θα καταλάβει τον φαρισαϊσμό σου. Και είναι ο λόγος που σε αντιμετωπίζω έτσι όταν αναφέρεσαι σε συναγωνιστές μου που από την μεταπολίτευση δεν έλειψαν ούτε μέρα από τον αγώνα, και στην πρώτη γραμμή μάλιστα διαθέτοντας κομμάτι από την ζωή τους.

      Πονηρά και όχι έξυπνα προσπαθείς να βάλεις "τρικλοποδιά" σχετικά με τον Παπαδόπουλο Και σου επαναλαμβάνω Εάν όπως λες ο Παπαδόπουλος παρασυρόταν από άλλους ( φυλακισμένους η όχι) τότε σπουδαία ηγετική προσωπικότητα ήταν..
      Και για το "τοτε ας κριθειτε απο τους αναγνωστες σας." άλλο και πάλι τούτο.Αναγνώστης είμαι εγώ κ.Χατζηδάκη μη λες ότι σου 'ρχεται

      Αν έχεις βγάλει χρήματα η όχι όντως το ξέρεις εσύ .Εγώ έτσι υποθέτω όταν βλέπω πάγκους με βιβλία σου που πωλούνται .Αν δεν βγάζεις χρήματα πρόσφερε τα βιβλία σου στα εθνικιστικά ιστολόγια να τα χαρίζουν Και το καινούργιο σου βιβλίο όχι μόνο τα παλιά

      Α.Δημητρίου


      Διαγραφή
  12. Κυριε Υπερειδη εαν παρεξηγησα την φραση σου και δεν την διαβασα καλα δικο μου το σφαλμα και ζητω συγγνωμη.

    Κυριε Δημητριου μαλλον εχεις παρει πολυ φορα και δεν εχεις ελεγχο αυτων που γραφεις. Λοιπον. Τα βιβλια μου τα χειριζονται οι εκδοτες μου Γιαννακενας και Ζαφειροπουλος και οχι εγω για να κανω οτι θελω. Εγω παιρνω απλα μερικα αντιτυπα (50-100) για να αφιερωσω σε γνωστους και φιλους. Μακαρι να μπορουσα να τα χαρισω. Για του λογου το αληθες μπορειτε να τους ρωτησετε.

    Για το πως αντιλαμβανομαι τον αγωνα, ο καθεις εφ ω εταχθη. Εγω ειμαι συγγραφεας. Μαχομαι δια της πεννας. Ακομη και ο Π. Γιαννοπουλος δια της πεννας δεν τον εδινε? Αλλος μπορει να μοιραζει εντυπα η να αφισοκολει. Εσυ ειχες γραψει ανωτερω οτι εδινες αγωνες οταν ημουν 5 ετων, οχι εγω! Πραγματι οταν εγω ημουν 16-17 ετων που αρχισα να ασχολουμαι η ΕΠΕΝ φυτοζωουσε, το ΕΝΕΚ δεν υπηρχε, Η Χ.Α και μετα το ΛΑΟΣ δεν με εξεφραζαν, οποτε μονο δια της πεννας ειχα δυννατοτητα να αγωνισθω. Η πεννα ειναι ισχυρο οπλο και ας σου προκαλει το...γελιο.

    Συνεχιζεις να κατηγορεις εναν ανθρωπο που ηταν φυλακισμενος για την ΕΠΕΝ. Αληθεια, ποσο ευκολη ειναι η κριτικη μεσα απο την ζεστασια της οικιας μας για εναν αδικως δεσμωτη ισοβιως! Ο ανθρωπος δεν μπορουσε να εχει επαφη με τον εξω κοσμο. Και μερικοι του περιβαλλοντος του τον επεισαν οτι επρεπε να δημιουργηθει κομμα. Η ιδεα δεν ηταν λανθασμενη. Ο τροπος που εγινε ηταν. Δεν επρεπε να ειναι κομμα "αποφυλακισεως" οπως εξελιχθηκε αλλα να προβαλλει την ιδεολογια και το εργο του Παπαδοπουλου και της 21 Απριλιου, πραγμα που δεν εγινε. Ο Παπαδοπουλος το ηξερε αλλα οι εξω εκμεταλλευτηκαν το ονομα του και εκαναν τα δικα τους χωρις να τον ακουνε. Γι αυτο και ουσιαστικα αποστασιοποιηθηκε απο το 1986 και παραιτηθηκε επισημως το 1989. Αυτα λεω και ειναι προσωπικες μου κρισεις.(ουτε πονηρες, ουτε εξυπνες).

    Οσον αφορα τον γνωστο μου και "φιλο" (ως απεδειχθη, και οχι φιλο) Σπυρο, αυτος εκανε πρωτος επιθεση η οποια κατ εμε ηταν "καταπτυστη", προσβαλλοντας με για μια εκδηλωση η οποια αφορουσε παρουσιαση βιβλιου μου. Τον ενοχλουσε το...βιβλιο μου ?(διοτι περι αυτου επροκειτο με αφορμη την 21 Απριλιου). Εαν δεν του αρεσε ας μην ερχοταν. Πως ομως επικρινει μια εκδηλωση? Γιατι? Τι τον ενοχλησε? Και δεν ηταν προσβλητικο προς το προσωπο μου αφου επροκειτο για παρουσιαση βιβλιου μου? Ειναι θεμιτο αυτο? Δεν ηταν προσωπικη επιθεση? Δεν επρεπε να αμυνθω αυτης? Αλλοι λοιπον εχουν "φαρισαισμο" και οχι εγω. Αλλοι εχουν απωθημενα και συμπλεγματα. Αλλοι λογοκρινουν και εχουν ταμπου με ζητηματα.

    Στα 20 χρονια που ειμαι σε αυτον τον "χωρο" ποτε κανεις δεν με προσεβαλε ετσι. Ποτε κανεις δεν με συκοφαντησε οπως εσεις. Ποτε κανεις δεν τολμησε να ισχυριστει και να γραψει αυτα που γραψατε. Μπορει να συμφωνουσε η να διαφωνουσε. Αλλα παντα γνωριζα τον σεβασμο και την αναγνωριση της προσπαθειας μου. Ακομη και αριστεροι αναγνωρισαν το εργο που προσπαθω να κανω για εκεινη την περιοδο. Και ποτε δεν εγιναν εχθροι μου, ουτε και εγω δικος τους. Ειστε οι πρωτοι στα 20 χρονια που με κανατε να νοιωσω ετσι. Σας συγχαιρω για την επιτυχια σας. Αξιοι!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1._ Αν αυτό το εννοείς ..φόρα πρέπει να αναθεωρήσεις ότι έμαθες περί ταχύτητος .Στο ρελαντί είμαι κ.Μάνο
      Λίγο με νοιάζει το οικονομικό στο τέλος τέλος και όταν αγόρασα το βιβλίο σου δεν ρώτησα που πάνε τα χρήματα και ο΄τε με ενδιαφέρει .Τους ασκούς του Αιόλου τους άνοιξες εσύ και για καθετί να θυμάσαι υπάρχει η πρώτη φορά.

      2._ Βεβαίως και ο Γιαννόπουλος μαχόταν δια της πένας Αλλά εμείς μιλάμε όμως για πολυστελέχη που έκαναν σχεδόν τα πάντα Έτρεχαν σε ομιλίες, σχεδίαζαν και οργάνωναν εκδηλώσεις, έφτιαχναν αφίσες και χαρτοπανό με τα χέρια τους, τα κολλούσαν, έκαναν οικονομικές εξορμήσεις, έγραφαν ιδεολογικά κείμενα, αρθρογραφούσαν σε εφημερίδες, λειτουργούσαν πυρήνες εκπαίδευσης και εκπαίδευαν νέα παιδιά, έδιναν συνεντεύξεις, συμμετείχαν σε ευρωπαικές συνεργασίες εθνικιστικών κομμάτων έγραφαν και βιβλία. Θα μπορούσα να γράφω σελίδες με τις δραστηριότητες των στελεχών που έκαναν όλα τα παραπάνω ως "πολυστελέχη"

      3._ Καταλαβαίνω όταν λες " η ΕΠΕΝ φυτοζωουσε, το ΕΝΕΚ δεν υπηρχε" ότι ή δεν ξέρεις η έχεις ιστορική σύγχυση. Το ΕΝΕΚ υπήρξε και μετά την διάλυσή της ΕΠΕΝ η οποία μετεξελίχθηκε σε εθνικό κόμμα στο συνέδριο του οποίου παραβρέθηκε το ΕΝΕΚ με σύσσωμη την ΕΕ προσκεκλημένο ως παρατηρητές.Επειδή μου αρέσει να τεκμηριώνω αυτά που λέω έστειλα στον ΚΠ το δημοσίευμα που έχει και το ιστορικό για να το κατεβάσεις, να το μελετήσεις και να μάθεις .Είναι κρίμα είσαι νέος άνθρωπος .Η παραπομπή που μου έδωσε ο ΚΠ είναι αυτή:

      https://docs.google.com/file/d/0B-vB-cfmcUb4eFdBcVZ0UjctckU/edit?usp=sharing

      4._ Επί της ουσίας δεν απάντησες αλλά αναμασάς τα ίδια

      5._ Εγώ προσωπικά δεν διάβασα κάτι μεμπτό και επιλήψιμο στο άρθρο του Σπύρου για το βιβλίο σου και απορώ πως και γιατί μπήκες σε αυτή την διαδικασία αντιπαράθεσης. Είμαι σίγουρος ότι θα πάρεις και την απάντηση από τον Σπύρο Αποκλείεται να σε αφήσει "παραπονεμένο".

      6._ Προφανώς όταν σκεφτόσουν και έγραφες αυτά πρέπει να ήσουν απέναντι από τον καθρέφτη σου..

      Και για το τέλος σου έχω μια ερώτηση .Είσαι εγγεγραμμένος σε κάποιο κόμμα ? Δεν έχει σημασία σε ποιο.. Είσαι?

      Α.Δημητρίου



      Διαγραφή
    2. Αγαπητε κ Δημητριου,

      Αντιπαρερχομαι τις ειρωνιες περι καθρεπτη, ρελαντι, μιζας και ντιστριμπιτερ και προχωρω στην ουσια...

      1. Οσον αφορα το οικονομικο εσεις πρωτος το θιξατε πετωντας "μπιχτες" οτι βγαζω απο τα βιβλια μου. Τουλαχιστον πριν εκστομισετε κατι τετοιο επρεπε να εχετε ρωτησει για μενα.Με εξαναγκασατε λοιπον να αναφερθω σε αυτο..

      2.Τους ασκους του Αιολου εσεις (δλδ ο Σπυρος) τους ανοιξατε με το αρθρο. Διοτι εχει καθε δικαιωμα να διαφωνει προσωπικα. Αλλα δεν εχει δικαιωμα δημοσιως να επικρινει τους διοργανωτες εφ οσον δεν ανηκουν σε φορεα που ανηκει ο ιδιος. Αλλα κυριως ηταν προσωπικη επιθεσις διοτι η ανακοινωσις ανεφερε σαφως οτι με αφορμη την επετειο θα γινοταν παρουσιασις βιβλιου μου!! Συνεπως οταν βγηκε και εκανε επιθεση με αρθρο του, εκανε και προσωπικη επιθεση σε μενα και το βιβλιο μου αναιτιως. Ιδου ποιος ανοιξε ασκους...

      3.Υπηρξα απο το 1993 μελος του Εθνικου Κομματος-ΕΠΕΝ. Τοτε σχηματισα και τις αποψεις που διετυπωσα ανωτερω για την ΕΠΕΝ. Ειχα παραλληλα σχεσεις φιλικες με την ΒΕΟ (παροτι μη βασιλικος). Γραφτηκα για ενα διαστημα στην Πρωτη Γραμμη. Ενταχθηκα το 2003 στην προσπαθεια επανεκδοσεως του Ε.Κ. με τον Δ. Ζαφειροπουλο. Βοηθησα την Πατριωτικη Συμμαχια (παροτι δεν μου αρεσε οτι πισω της ηταν η Χ.Α.)Και προσφατα δεχθηκα να βοηθησω το Εθνικο Μετωπο μετα παρακληση του φιλου μου Μ. Κωνστα. Το ΕΝΕΚ το 93 δεν το ακουγα πουθενα, αλλα και δεν συμφωνουσα στον "αντιπαπαδοπουλισμο" του που απο τοτε τον ακουγα ως φημη και στο οτι-απ οτι μου λεγαν- ειχε στηριξει σε εκλογες την Ν.Δ.

      4. Τον πολιτικο αγωνα τον αντιλαμβανεσθε οπως τον περιγραφετε ανωτερω. Σεβαστο. Εγω απο την αλλη, ανελαβα ως "αποστολη" μου να γραψω την αληθινη ιστορια της 21 Απριλιου. Επι 20 χρονια συνελεξα απιστευτο υλικο και βιβλιογραφια. Γνωρισα τον ιδιο τον αρχηγο της και σχεδον ολους τους πρωτεργατες της. Πηρα συνεντευξεις, απορρητα εγγραφα και αρχεια. Γνωρισα τα περισσοτερα στελεχη και υπουργους της. Επεσαν στα χερια μου αρχεια υπουργειων. Συνελεξα υλικο απο αρχεια εφημεριδων, απο Βιβλιοθηκες, απο το ΔΙΣ-ΓΕΣ, απο τις οικογενειες κ.λπ κ.λπ. Αποτελεσμα αυτα που ξερετε και αυτο που ερχεται που ειναι μια 4τομη Βιογραφια του Γ.Παπαδοπουλου με απιστευτα ντοκουμεντα που πρωτη φορα θα δουν το φως της δημοσιοτητος. Αυτος ειναι ο δικος μου αγωνας. Αν τον θεωρειτε λιγο δικαιωμα σας. Και γι αυτο προσπαθω να μενω ακομματιστος. Για να μην κομματικοποιησω το εργο μου.

      5.Ειχα την ελπιδα οτι σε αυτον τον "διαλογο" θα αναγνωριζατε το ακομψο της επιθεσεως σε μια εκδηλωση που δεν σας αφορουσε και σε εναν συγγραφεα που δεν σας ενοχλησε. Και οτι ισως-ισως να κατεληγε να γνωριζομασταν και μεσω μιας παρεξηγησεως να γινομασταν και φιλοι. Εσφαλλα. Ο τονος σας κ. Δημητριου γινεται ολο πιο επιθετικος καθε φορα και κανει το χασμα αγεφυρωτο. Λυπαμαι πολυ...

      Διαγραφή
    3. κ. Χατζηδάκη μην περιμένεις να σε "σφάξω" με το βαμβάκι ..δεν θα το κάνω. Προφανώς έχεις μάθει σε άλλους τρόπους αντιπαράθεσης. Σου είπα τι δεν μου άρεσε σε εσένα και γιατί σε αντιμετώπισα έτσι.Ένας ακόμα λόγος ήταν το ότι άλλον διάβαζα στα βιβλία σου και περίμενα και άλλον συνάντησα. Ελπίζω να το κατάλαβες. Βέβαια και από άλλους συγγραφείς του χώρου που έχω στηρίξει έχω ζήσει παρόμοιες συμπεριφορές και δεν εκπλήσσομαι.

      Αντιγράφω από το προηγούμενο σχόλιο μου και κάτι που ...ξέχασες να απαντήσεις η να παραδεχθείς. Τελικά δεν ήξερες η είχες ιστορική σύγχυση?

      Καταλαβαίνω όταν λες " η ΕΠΕΝ φυτοζωουσε, το ΕΝΕΚ δεν υπηρχε" ότι ή δεν ξέρεις η έχεις ιστορική σύγχυση. Το ΕΝΕΚ υπήρξε και μετά την διάλυσή της ΕΠΕΝ η οποία μετεξελίχθηκε σε εθνικό κόμμα στο συνέδριο του οποίου παραβρέθηκε το ΕΝΕΚ με σύσσωμη την ΕΕ προσκεκλημένο ως παρατηρητές.Επειδή μου αρέσει να τεκμηριώνω αυτά που λέω έστειλα στον ΚΠ το δημοσίευμα που έχει και το ιστορικό για να το κατεβάσεις, να το μελετήσεις και να μάθεις .Είναι κρίμα είσαι νέος άνθρωπος .Η παραπομπή που μου έδωσε ο ΚΠ είναι αυτή:

      https://docs.google.com/file/d/0B-vB-cfmcUb4eFdBcVZ0UjctckU/edit?usp=sharing

      Α.Δημητρίου

      Διαγραφή
  13. Κυριε Δημητριου,

    Δεν περιμενα κανενα "σφαξιμο" ουτε με βαμβακι, ουτε με μαχαιρι. Εγω εκκινησα αυτην την κουβεντα σαν μια καθαρα πολιτικη αντιπαραθεση και εσεις την μεταβαλατε σε προσωπικη επιθεση στο προσωπο μου.

    Εαν καποιος κατσει και ξαναδιαβασει εξ αρχης τον παροντα "διαλογο" μας απο την αρχη, θα διαπιστωσει οτι εγω μιλησα με πολιτικα επιχειρηματα. Οι κρισεις μου ησαν σε καθαρα πολιτικο και οχι προσωπικο επιπεδο. Ανελυσα την κατα την γνωμη μου αδικη απαξιωση της 21 Απριλιου και του Γ Παπαδοπουλου και ανεφερα συγκεκριμενα ιδεολογικα και ιστορικα παραδειγματα. Εκρινα το αρθρο του Σπυρου σε καθαρα πολιτικο και οχι προσωπικο επιπεδο. Το μονο που ισχυριστηκα ειναι οτι με αυτα που γραφει ο Σπυρος δειχνει να εχει "παντελη και πληρη αγνοια" στο θεμα 21 Απριλιου και μονο. Πραγμα που δεν θεωρω προσωπικη επιθεση.

    Μετα εμφανιστηκατε εσεις...Και αρχισατε μια ανειπωτη προσωπικη επιθεση με ειρωνιες, εμμεσες απειλες, "μπιχτες" για ιδιοτελεια μου, υποτιμηση της οποιας προσφορας μου κ.λπ. Υπενθυμιζω τα "δεν ηξερες, δεν ρωταγες", "παρατηρητης", "βαθια μεσανυκτα", "ιχνος αγωνιστικης παρουσιας", "εχω στοχο το κερδος", προκαλω.."γελιο", "ρελαντι", να κοιταχθω στον "καθρεπτη" κ.α.

    Ναι! Πραγματι εχω μαθει σε αλλους τροπους αντιπαραθεσεως απο το ανωτερω επιπεδο. Πιο πολιτισμενους, πιο "πολιτικους". Σε αντιπαραθεσεις με πολιτικα επιχειρηματα και οχι προσωπικες εδπιθεσεις και συγκεκαλυμμενες υβρεις.Προφανως ομως, τετοιου ειδους "διαλογος" σας ειναι αγνωστος. Σε ελαχιστες περιπτωσεις στις απαντησεις μου στα ανωτερω προσβλητικα, ο θυμος μου για το υφος σας με εκανε να πεσω και εγω στο αυτο επιπεδο. Δεν παρασυρθηκα ομως και επανεφερα απο μερους μου τον τονο της ευπρεπειας. Δυστυχως ουτε αυτο το σεβαστηκατε.

    Προτρεπω οσους τρωνε τον πολυτιμο χρονο τους με μας να διαβασουν απ αρχης μεχρι τελους για αλλη μια φορα ολον αυτον τον διαλογο μας. Να δουν το υφος του ενος και του αλλου. Τα επιχειρηματα, τις απαντησεις και τις συμπεριφορες και των δυο μας. Και ο καθενας ας κρινει απο αυτα που θα διαβασει μονος του...

    Στο τελευταιο που λετε, νομιζω οτι απαντησα εκτενεστατα. Μαλλον δεν διαβασατε προσεκτικα αυτα που εγραψα

    Καλη Κυριακη των Βαιων





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΝΑ ΠΩ - ΕΣΥ ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΣ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ?
      ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΔΑΡΑ Καλά κύριε Χατζηδάκη. Ξεκαβάλα τώρα...

      ΝΙΚΟΣ

      Διαγραφή
  14. Μπα..Νεο "μπουμπούκι" στην παρέα? Όλοι μαζί παιδιά...Το ποιοί ειναι "καβαλημένοι" φαίνεται κ Νίκο χωρις επίθετο, από τον τρόπο που γράφω εγώ και τον τρόπο που γράφετε εσείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΙΚΟΣ ΡΟΥΝΤΟΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ - ΒΟΗΘΗΣΑ? ΑΝΤΕ ΞΕΚΑΒΑΛΑ ΤΩΡΑ

      Διαγραφή
  15. Και κατι αλλο. Οσον αφορα τον Π. Γιαννοπουλο νομιζω οτι ημουν απολυτως σαφης. Εαν εισθε τοσο δογματικοι που δεν μπορειτε να κατανοησετε αυτα που γραφω και κοιτατε να πιαστητε απο την παραμικρη κουβεντα δεν φταιω εγω. Επαναλαμβανω λοιπον τι εγραψα γι αυτον:

    " Ειμαι βαθυς μελετητης του Π Γιαννοπουλου απο πολλων ετων. Εχω χρησιμοποιησει εκτενως κειμενα του στα συγγραματα μου. Ο Γιαννοπουλος ειναι ενας ελληνοκεντρικος επαναστατης διανοουμενος. Η γλωσσα του ειναι ιδιαζουσα και ζωντανη. Ειναι οντως ομως και παραληρηματικη σε πολλα σημεια της."

    Εαν τα ανωτερω σας δειχνουν οτι δεν τον σεβομαι τοτε αδικως συζητω μαζι σας...

    Οσον αφορα τον Σπύρο μαλλον το αντιθετο συνεβη. Εγω και τον σεβομουν και τον εκτιμουσα και μαλιστα πολυ περισσοτερο απο πολλους που συνεργαζονται μαζι του και του το παιζουν φιλοι ενω πισω απο την πλατη του, του σερνουν τα εξ αμαξης (δεν προκειται να πω παραπανω...). Εκεινος δεν με σεβασθηκε οταν εκανε επιθεση με αρθρο του χωρις λογο σε εκδηλωση στην οποια εγω ημουν ο κεντρικος ομιλητης και παρουσιαζοταν βιβλιο μου. ΤΑυτα τα εχω αναλυσει και παραπανω εκτενεστερα. Ανακυκλωνουμεα ιδια και τα ιδια ...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΣΥ (ΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ) Εαν ειναι δυνατον να συγκρινουμε εναν σεβαστο αλλα ρομαντικο και εν πολλοις παραληρηματικο συγγραφεα-ποιητη οπως ο Π Γιαννοπουλος με μια εμπρακτη εφαρμογη μιας ολοκληρησ 6ετους διακυβερνησεως!

      ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΕΦΥΓΩ
      ΝΙΚΟΣ

      Διαγραφή
    2. Για το τελευταίο συμφωνώ μαζί σου κύριε Χατζηδάκη στο σημείο που λες " απο πολλους που συνεργαζονται μαζι του και του το παιζουν φιλοι ενω πισω απο την πλατη του, του σερνουν τα εξ αμαξης" και θα σου πω γιατί συμφωνώ .
      Γιατί κάποια στιγμή τον συνάντησα στην Φωκίωνος Νέγρη παραμονές εκλογών 58 χρονών άνθρωπο να μοιράζει του Ζαφειρόπουλου τα φυλλάδια .
      Τώρα ελπίζω να καταλαβαίνεις ποια διαφορά υπάρχει ανάμεσα στους εθνκιστές σαν τον Σπύρο και σε κάτι παιδάκια σαν τον Βορίδη τον Πλεύρη και τον Ζαφειρόπουλο


      Διαγραφή
  16. Φίλοι και συναγωνιστές επειδή το θέμα νομίζω ότι έχει εξαντληθεί και επαναλαμβάνονται τα ίδια και τα ίδια, από αύριο δεν θα δημοσιεύονται σχόλια στο συγκεκριμένο άρθρο. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π