Συνεχίζοντας τήν άνάλυσί μας της περασμένης εβδομάδος θά δούμε σήμερα πώς διαφοροποιείται σέ φιλοσοφικό αλλά και ιστορικό επίπεδο, ό Έθνικοσοσιαλισμός από τόν Εθνικισμό.
Είδαμε ποιοί είναι οί φορείς τού ανθρώπου, με τούς οποίους
λειτουργεί σάν βιολογικός, ψυχικός και πνευματικός οργανισμός, καί πώς αυτοί εκπροσωπούνται
στην συλλογική Φυλετική Ψυχή, τόν συλλογικό φορέα που παράγει τήν Εθνική
Συνείδησι. Ή «δομή» της Φυλετικής Ψυχής μπορεί νά συνοψισθή σέ τρία «στρώματα»:
1. Τό συλλογικό υποσυνείδητο. Είναι ό «άστρικός» φορεύς τής
συλλογικής ψυχής Εκεί εδρεύουν δυνάμεις όπως τά φυλετικά ένστικτα, οί
επιθυμίες τών μαζών, άλλά καί ανωτέρα συλλογικά συναισθήματα, όπως αυτά πού έχουν
σχέσι μέ τήν φιλοπατρία καί τήν εθνική υπερηφάνεια. Στό συλλογικό υποσυνείδητο
αντανακλάται καί ή
βουλητική δύναμις τού ανωτέρου φορέως Α σάν τάσεις απεριορίστου
κυριαρχίας, ένώ στήν ανώτερη της έκδήλωσι ή βούλησις εμφανίζεται ώς τάσις
αύτοπραγματώσεως. Η διαφορά αυτή είναι πολύ σημαντική. Στην κατωτέρα της
εκδηλωσι. η βούλησις τείνει πρός μία ψευδή αυτοπραγμάτωση μέσω τής
απεριορίστου κοί άνευ ορίων επεκτάσεως καί κυριαρχίας. Στήν ανωτέρα της όμως
εκδηλωσι ή βούλησις
αύτοπραγματώνεται μεσω τής πλήρους αναπτύξεως τού Λόγου καί
τής διευρύνσεως τής Συνειδήσεως φθάνοντας στήν ένεργοποίησι καί τών τριών
φορέων Α-Δ-Ν.
2. Ό συλλογικός νούς ό όποιος εκφράζεται ώς τρέχουσα κοινή
γνώμη και
3. Τό συλλογικό υποσυνείδητο. Είναι ή τριάς Α-Δ-Ν τής
συλλογικής ψυχής. Στό συλλογικό υποσυνείδητο γίνεται ή σύλληψις τών υψηλών
πολιτιστικών άξιών, τής μυθολογίας κλπ.
Ή υίοθέτησι, σάν προοπτικής τού άνθρωπου, της εξελίξεως του
πρός τά ανώτερα πεδία, άτρμικά καί συλλογικά, αποτελεί τόν τρόπο τού
Εθνικισμού. Ουσιαστικά ό Εθνικισμός, προτείνει τόν τρίτο φιλοσοφικό δρόμο άπό
αυτούς πού αναφέραμε στό πρώτο μέρος τής αναλύσεως μας. Προτείνει, δηλ., τήν
προσπάθεια τού άνθρωπου γιά αυτοπρογμάτωσι μέσω τής αναπτύξεως πολιτισμών. Έτσι
ό άνθρωπος ατομικά ή συλλογικά σάν Έθνος, μέ' κινητήριο δύναμι τήν Βούλησι προσπαθεί
νά αναπτύξη τόν ανθρώπινο Λόγο σε θείο καί νά διευρύνη παράλληλα τήν συνειδητότητά
του, μέσα στά πλαίσια της δημιουργίας πολιτισμών. Ή κυριαρχία έπί τών άλλων
μορφών ή τού περιβάλλοντος στον Εθνικισμό δέν είναι σκοπός. Μπορεί, όμως, νά
καταστή απαραίτητη μέσα στήν προσπάθεια αύτοπραγματώσεως. Τελικώς ή κατάκτησις
άνωτέρων ποιοτήτων τού άνθρωπου είναι αυτό πού επιδιώκει ό Εθνικισμός.
Διαφορετικός είναι ό τρόπος τού Έθνικοσοσιαλισμού. Έκεί σάν
κυρίαρχος δύναμις θεωρείται ή Βούλησις, όχι όμως στήν ανώτερη της έκδήλωσι ώς
τάσι αύτοπραγματώσεως. άλλά όπως εκδηλώνεται στό πεδίο τού συλλογικού
υποσυνειδήτου, ώς τάσις κυριαρχίας. Στήν κατώτερη αυτή βουλητική
μορφή, ή κυριαρχία τής βουλήσεως αποτελεί αυτοσκοπό, ένώ ό νούς
καί ό Λόγος αποτελούν έννοιες εχθρικές πρός αυτήν. Κατά τήν άντίληψι του
Έθνικοσοσιαλισμού ή σκέψις καί ό λόγος αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες γιά
την βούλησι καί πρέπει νά παραμερίζωνται. Είναι προφανές ότι ή άντίληψις αυτή
μόνον σέ φιλοσοφικό αδιέξοδο κατατείνει. Μία πλήρης καί καθολική κυριαρχία της
βουλήσεως θά οδηγούσε τήν ίδια τήν βούλησι στον θάνατο άφού δέν θά είχε πλέον
πού νά έπεκτείνη τήν κυριαρχία της αυτή.
Παράλληλα, όμως, έχει ήδη οδηγήσει τά όντα σέ διάλυσι,
καταργώντας τόν Λόγο, άφού ό Λόγος είναι ή άρχή που όργανώνει το Σύμπαν. Δέν
είναι, λοιπόν, άβάσιμη ή άποψις ότι Ιστορικά ό Έθνικοσοσιαλισμός υπήρξε ή
έκφρασις τών δυνάμεων τής καταστροφής, άποψις πού ενισχύεται καί άπο τό γεγονός
ότι υιοθέτηση σάν έμβλημα τό έλληνικό κοσμογονικό σύμβολο τού στρεφομένου
σταυρού (σβάστικα), άλλά σέ αριστερότερη φορά.
Ό Εθνικισμός, λοιπόν, υιοθετεί τήν έλλογο βούλησι μέ σκοπό
τήν αύτοπραγμάτωσι τού άνθρωπου σάν βουλητικής καί νοητικής ενσυνειδήτου
όντότητος, αποβλέπει στήν ισορροπία μεταξύ συλλογικού καί ατομικού στοιχείου καί
βλέπει τήν έξέλιξι τής βουλήσεως πρός τά άνω.
Ό Έθνικοσοσιαλισμός αντίθετα υιοθετεί τήν άλογο βούλησι τού
συλλογικού υποσυνειδήτου στήν οποία οί ατομικές συνειδήσεις πρέπει νά απορροφηθούν
καί στήν κυριαρχία τής όποιας αποβλέπει μέ έξάπλωσί της οριζόντια. Βλέπουμε
πίσω άπό τά χαρακτηριστικά αυτά τού Έθνικοσοσιαλισμού νά σκιαγραφήται τό
αποκρουστικό πρόσωπο τού εκδικητικού βιβλικού Ίεχωβά πού αναζητά στήν
παγκόσμια έπικράτησί του νά σβύση τήν δίψα του γιά κυριαρχία, αντιπαρατιθέμενος
μέ τό μέτρον τού Απόλλωνος. Καί ερχόμαστε στίς ιστορικές διαφορές τών δύο
αντιλήψεων. Ό Εθνικισμός παραμένει σταθερά προσηλωμένος στήν ιστορική οντότητα
τού Έθνους καί βεβαίως ό Ελληνικός Εθνικισμός υπηρετεί τό Ελληνικό Έθνος.
Ό Έθνικοσοσιαλισμός στήν πραγματικότητα έχει μία μερικώς
διεθνιστική άντίληψι! Συμφωνα μέ τήν περί Άρείας Φυλής θεωρία (ή οποία
επιστημονικώς
σήμερα απορρίπτεται), πρέπει νά άναζητήται ή συγκέντρωσις
τού Αρείου
αίματος. Μέ τόν όρο άρειο αίμα υπονοείται όχι κυριολεκτικώς
τό αίμα, άλλά τό σύνολο ώρισμένων γενετικών χαρακτηριστικών τής υποτιθεμένης
πρωτογενούς άρείας φυλής. Όπως φιλοσοφικά δέχεται μόνον τήν απρόσωπη
ένέργεια τής βουλήσεως, έτσι καί ιστορικά ό
Έθνικοσοσιαλισμός ενδιαφέρεται γιά τόν εντοπισμό εθνικών ομάδων - φορέων
ύψηλου ποσοστού άρείου αίματος, άφού πιστεύει ότι οί ιστορικές τάσεις είναι άπ'
ευθείας έκφράσεις τού άρείου αίματος. Πρόκειται γιά ένα διεθνισμό τού άρείου
αίματος. "Ας σημειωθή ότι ή κατάταξις τών φυλών σέ Άρείους καί Σημίτες
έχει τήν ρίζα της στή Βίβλο (Σήμ · Χάμ - Ίάφεθ) καί θεωρείται σήμερα άντιεπιστημονική.
Άλλά καί ή θεωρία τής Ινδοευρωπαϊκής φυλής καί τών περιέργων μεταναστεύσεων
της, πού έχει επίσης άπορριφθή άπό τήν επιστήμη, έχει σάν αφανή της πηγή τήν Μυστική
Θεοσοφική Εταιρεία πού Ίδρυσε τόν περασμένο αιώνα ή Ελένη Μπλαβάτσκυ και πού
σήμερα, μέ διάφορα παρακλάδια της. υπηρετεί τόν Σιωνισμό.
Άπό τίς απόψεις τής
Μπλαβάτσκυ επηρεάσθηκε ό Νίτσε, πνεύματικός πατέρας τού Έθνικοσοσιαλισμού. ό οποίος
καί άπό άλλη πλευρά, λόγω τής
σχιζοφρενείας πού έπασχε (οφειλομένη πιθανόν σέ κληρονομική συφιλίδα)
είχε άμεσώτερη άντίληψι τών άλογων δυνάμεων τού υποσυνειδήτου. Έξ άλλου ή Μυστική
Εταιρεία τής Θούλης αδελφή αυτής της
Θεοσοφίας,
γνωρίζουμε ότι υπήρξε ό ιστορικός πατέρας του
Έθνικοσοσιαλισμού ώς πολιτικής κινήσεως. Ό Έθνικοσοσιαλισμός άνεπτύχθη σέ μία άτυχή
περίοδο γιά τό Γερμανικό Έθνος, ένα έθνος με πολλές αρετές που έδωοε στον κόσμο
πνευματικούς ανθρώπους όπως ό Λάιμπνιτς, ό Γκαίτε καί ο Ριχάρδος Βάγκνερ
Χρησιμοποίησε τους πόθους τού Γερμανικού Λαού γιά έξοδο άπό τήν εθνική κρίσι
καί εθνική όλοκλήρωσι καί αύτοπραγμάτωσι, καί τήν άποτίναξι τής Βρεττανικής
επιρροής άπό τήν Εύρωπη καί τής εβραϊκής διεισδύσεως
Χρησιμοποίησε επίσης τίς άρετες τού Γερμανικού Λαού γιά νά
έπιτύχη ανάκαμψι καί ένδυνάμωσι. Έτσι ιστορικά ό Έθνκοσοσιαλισμός εμφανίζεται
μέ δυο όψεις:
Αυτήν πού φέρει τα χαρακτηριστικά καί τίς τασεις τοϋ Γερμανικού
Λαού καί είναι ή θετική πλευρά καί αυτήν που προέρχεται από τήν άντίληψι πού
αναπτύξαμε, εβραϊκής στό βάθος ρίζας, τήν.ιδεολογική πλευρά, που περιέχει τα αρνητικά
γνωρίσματα. "Αλλωστε κάθε ιδεολογία που εκφράζεται πολιτικά σέ ένα λαό χρωματίζεται
άπό τά χαρακτηριστικά τού λαού αυτού.
Ή σύγκρουσις τού Έθνικοσοσιαλισμού μέ τόν εβραϊσμό δέν είναι
καθολική άλλά μερική, καί δέν οφείλεται τόσο σέ διαφορά αντιλήψεων, όσο στόν δυισμο
Άρείου - Σημίτου πού όπως είδαμε προέρχεται από τήν Βίβλο. Δέν είναι άλλωστε τυχαίο
ότι στά πρώτα βήματα του. τό Έθνικοσοσιαλιστικό κόμμα έχρηματοδοτήθη μεταξύ άλλων
καί άπό εβραϊκές τράπεζες. Ή προπαγανδιστική θεωρία του ολοκαυτώματος τών 6.000.000
δέν θά πρέπει νά μάς παρασύρη και πιστεύουμε ότι τό υποτιθέμενο σχέδιο τής τελικής
λύσεως είναι άποκύημα φαντασίας.
Ό Σιωνισμός υπεστήριξε αρχικά τόν Έθνικοσοσιαλισμό σάν αντίπαλο
δύναμι πρός τόν Σταλινισμό, γέννημα του Γέρατος τού Μπολσεβικισμού, άλλου
δημιουργήματος τού Σιωνισμού πού όμως διέφυγε από τον έλεγχο του. Άλλη
έπιδίωξις τού Σιωνισμού είναι ή έπίλυσις εσωτερικών διάφορων καί ή φυλετική έπιλογή
τών ατόμων που θά αποτελούσαν το μελλοντικό κράτος τού Ισραήλ. Έτσι έρμηνεύεται
η επιλεκτική συγκεντρωσις τών έβραίων στήν Γερμανία.
Τελικώς όμως ό Έθνικοσοσιαλισμός άκολούθησε ανεξάρτητη
πολιτική, κυρίως μετά τήν προσέγγισι μέ τόν Σταλινισμό, πράγμα πού ώδήγησε τήν
Βρεττανία νά κηρύξη ούσιαστικώς τόν Β" Παγκόσμιο Πόλεμο.
Ό Εθνικισμός εντοπίζει την λανθασμένη φιλοσοφική και έν μέρει
ιστορική βάσι τού Έθνικοσοσιαλισμού, αναγνωρίζει, όμως, καί τήν θετική συμβολή
του στήν καλλιέργεια τού πατριωτισμού καί τού αγωνιστικού πνεύματος Συγχρόνως
απορρίπτει τήν κριτική του άπό τό Σύστημα καί τό Διεθνές Κατεστημένο, το όποιο
επίσης επιδιώκει σάν σκοπό τήν άπόλυτη παγκόσμιο κυριαρχία, μέ διαφορετικό όμως.
επιμελώς συγκεκαλυμμένο, τρόπο.
Πρόδρομος Κούρτογλου
Ενδιαφέρον κείμενο. Έχω δύο ενστάσεις:
ΑπάντησηΔιαγραφή1)Ο εθνικοσοσιαλισμός δεν είναι δημιούργημα των Γερμανών αλλά του Σωκράτη. Η Πολιτεία αυτόν ακριβώς περιγράφει
2) Η Αρεία Λευκή φυλή υπάρχει. Με κάποιες μικροδιαφορές στα επιμέρους φύλλα.
και εγω συμφωνω φιλε μαζι σου.Αλλα δεν πιστευω οτι ο κος Anton Drexler ειχε κατα νου τον Σωκρατη........πιστευω οτι ουτε καν το ονομα ειχε ακουσει,ο Χιτλερ ισως.Φτανω λοιπον στο συμπερασμα οτι ειναι εμφυτος ο Εθνικοσοσιαλισμος στην Ανθρωπινη Φυση και ισως οχι μονο.........
ΔιαγραφήΗ ινδοευρωπαϊκή -βλ. ινδογερμανική- θεωρία από τον Βορρά, καθαρό προϊόν του αναγεννημένου γερμανικού εθνικισμού, μετά την νικηφόρο λήξη των Ναπολεόντειων Πολέμων, είναι εφεύρημα των ανύπαρκτων ινδοευρωπαίων Αρίων.Ας μην πέφτουμε θύματα μιας θεωρίας που σαν στόχο έχει να ανατρέψει τα δεδομένα του αυτόχθονου των Ελλήνων το οποίο τεκμηριώνονται καθημερινά με αρχαιολογικά ευρήματα. Δεν υπάρχει κανένα αρχαιολογικό εύρημα που να αποδεικνύει την ύπαρξη της Ινδοευρωπαικής φυλής.Αυτό είναι μια απάτη ..Ποιοι Άριοι; Απάτη είναι φίλοι μου..απάτη με δόλο ! Οι Έλληνες υπήρχαν χιλιάδες χρόνια πριν Δείτε το ντοκυμαντέρ του bbc εδώ http://koinosparanomastis.blogspot.gr/2013/05/bbc.html Μιλάμε για ευρήματα ενός πολιτισμού 7,500 !
Διαγραφή