γράφει η Άννα Δημητρίου
Ό διεθνής σιωνισμός διά τών έδώ πρακτόρων του τεκτόνων
προσπάθεί νά μας πείση ότι ό λυτρωμός του γένους μας τό 1821, ούτε λίγο ούτε
πολύ, οφείλεται σ' αυτόν, φυσικά διά της μασσωνικής στοάς, της οποίας δήθεν ή
Φιλική Εταιρεία υπήρξε προέκταση!! "Οτι οι φιλικοί υπήρξαν συγχρόνως καί
μέλη τής στοάς! Μάλιστα, παλιότερα, τό Τεκτονικό Ίδρυμα στή χώρα μας έφτασε
στό σημείο νά ύποβάλλη σχετικό υπόμνημα στήν Ιερά Σύνοδο τής Εκκλησίας τής
Ελλάδος. "Ετσι ζητούσε τήν αναγνώριση καί άπό τήν Εκκλησία μας!! Σήμερα
θά καταρρίψουμε τούς αίσχρούς αυτούς Ισχυρισμούς, γιά νά πάψη ή μασσωνία τής
Ελλάδος νά διεκδικεί εθνικό έργο!!
Ή περίοδος τής Τουρκοκρατίας υπήρξε ή πλέον σοβαρή
δοκιμασία, γιά τό Έθνος μας. Ό φόβος, ή φτώχεια, ή καταπίεση, ή σκλαβιά, στήν
μακρότατη
εκείνη περίοδο συνέθλιβαν τούς "Ελληνες. Ή ζωή τους δέν ήταν
παρά μιά αδιάλειπτη εναλλαγή ταπεινώσεων καί εξευτελισμών. "Ετσι πολλές φορές
πήραν τά όπλα καί ξεσηκώθηκαν ενάντια στόν δυνάστη κατακτητή. Δέκα επαναστάσεις
απέτυχαν, άλλά δέν πτοήθηκαν, γιατί ή Μεγάλη Ιδέα τούς έδινε δύναμη καί
σιγουριά ότι κάποτε όλα θά γινόντουσαν ξανά δικά τους!
Ή Φιλική Εταιρεία δέν υπήρξε ή πρώτη μυστική οργάνωση τών
Ελλήνων. Στά τέλη του 17ου αΙώνα επισημαίνεται ή ύπαρξη πατριωτικής εταιρείας
στήν Ελλάδα μέ σκοπό τήν απελευθέρωση του Έθνους. Υπάρχουν κι άλλες
παρεμφερείς μυστικές οργανώσεις, όπως στό Παρίσι ή ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΤΟ
ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΝ, ΤΟ ΡΟΠΑΛΟ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ καί πολλές άλλες ακόμη. Κατά
τόν Έμμ. Πρωτοψάλτη μεταξύ τών εταιρειών αυτών καί τής Φιλικής «υπάρχει
συνέχεια καί αλληλουχία, έφ' όσον τάς όργανώσεις ταύτας διείπε τό αυτό πνεύμα
τής Μεγάλης Ιδέας τοϋ Ελληνισμού καί έφ' όσον, έξ αρχής, είς ήτο καί παρέμεινε
αναλλοίωτος ό αντικειμενικός αυτών σκοπός: ή εθνική άπελευθέρωσις τών
Ελλήνων».
Ό ίδιος επίσης λέγει ότι ή Φιλική Εταιρεία υπήρξε καί ώς
έμπνευση καί ώς έργο ελληνική.
Μόνον ελληνική. Άν είναι δυνατόν οι Έλληνες να καταφύγουν
στίς μασσωνικές στοές, γιά νά διδαχθούν τόν τρόπο τής απελευθερώσεως τους!!
Άλλά τι είναι αυτό πού ταυτίζει τήν Φιλική Εταιρεία μέ τόν τεκτονισμό;
Πρώτα-πρώτα, λένε, ή μυστικότητα πού χαρακτηρίζει τίς δύο οργανώσεις. Μά μιά
συνωμοτική οργάνωση, όπως είναι ή Φιλική, άπό τή φύση της είναι μυστική.
"Αν είναι δυνατόν κάτω άπό τήν μύτη τού Τούρκου
τυρράνου μιά άντι-τουρκική οργάνωση νά συνωμοτεί φανερά. Άλλά η μυστικότητα
δέν ήταν αποκλειστικό προνόμιο τής στοάς. Ακόμη καί οί οργανώσεις μας του
εξωτερικού, τών οποίων συνέχεια υπήρξε ή Φιλική, δρούσαν μυστικά. Οι ίδιοι οί
τέκτονες παραδέχονται ότι, ίδίως στήν Όδησσό
υπήρχαν κι άλλες μυστικές οργανώσεις πού δέν είχαν σχέση μέ τόν
τεκτονισμό.
Συγκεκριμένα ή ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΙΣΙΩΝ διέθετε
μυστικό όρκο, μυστικά σύμβολα, έμβλημα, συνθηματικό τρόπο επικοινωνίας κ.λπ. Ό
Τσακάλωφ μάλιστα μυήθηκε στήν οργάνωση αυτή καί είχε σαφή γνώση τού μηχανισμού
λειτουργίας τών μυστικών οργανώσεων, κάτι πού αργότερα του χρησίμευσε στήν Φ.
Εταιρεία.
Ή καθολική συμμετοχή τής Όρθοδόξου εκκλησίας, του
μεγαλύτερου διώκτου του τεκτονισμού, στήν Φ. Εταιρεία καταρρίπτει τούς
Ισχυρισμούς ότι αυτή υπήρξε κλάδος της στοάς. Ό Άνθιμος Γαζής ανήκει στόν πρώτο
πυρήνα τής Εταιρείας, ό Παπαφλέσσας, ό Γρηγόριος ό Ε΄. Άν είναι δυνατόν να
διέφυγε άπό τόν ήρωα Αρχιεπίσκοπο τής Κύπρου Κυπριανού ή τεκτονική προέλευση
τής Εταιρείας!! Ό άξιος αυτός Ιεράρχης είχε έκδώσει είδικόν αφορισμό κατά τής
μασσωνίας καί υπήρξε μέλος τής Εταιρείας, «...όσοι μετέρχονται τό τοιούτον
διαβολικόν καί παράνομον έργον τής φραμασσωνίας καί όσοι άκολουθούσι τή
φρονοβλαβεία καί τή πλάνη αυτών νά είναι αφορισμένοι...», λέγει μεταξύ άλλων ό
άπαγχονισθείς άπό τούς Τούρκους Ιεράρχης στόν άφορισμόν του, πού αποτελεί
Ιστορικό «ντοκουμέντο». Κι άς μή μάς πουν οί τέκτονες ότι οί Ιδρυτές τής
Εταιρείας έκρυβαν δήθεν τήν τεκτονική τους Ιδιότητα, γιατί ό Ξάνθος, γιά τόν
όποίο θά μιλήσουμε παρακάτω, μόνος του ομολογεί ότι «είσήχθη» στήν στοά.
Ουδέποτε τό έκρυβε. Σύμβολο τής Φιλ. Εταιρείας είναι τό σημείον του Σταυρού κι
όχι ό γνώμονας καί ό διαβήτης κι άλλα εβραϊκά σύμβολα, τό σημείο του Σταυρού βρίσκεται καί στήν σφραγίδα τής Εταιρείας.
Άλλά άς δούμε καί τήν γνώμη ενός ηγετικού στελέχους τής Φιλ.
Εταιρείας, τού Νικολάου Υψηλάντη: «ή Φιλική Εταιρεία δέν ήκολούθησε ποσώς
τούς νόμους τών τεκτόνων, ουδέ τών Καρβονάρων, άλλά ώργανώθη μέ τό σύστημα του
Χριστού, διαδοθείσα μέ τόν Άποστολικόν Σύστημα, ήτοι δι' αποστόλων
περιοδευόντων καί ουχί δια Στοών». Νά, λοιπόν, μιά μεγίστη διαφορά μέ τόν
τεκτονισμό. Οι "Ελληνες περιοδεύουν καί δέν αποτελούν κατά τόπους στοάς.
Ή Φιλ. Εταιρεία υπήρξε εχθρός τού τεκτονισμού. Διότι ένώ ή μασσωνία επιτρέπει
στά μέλη της ν' ανήκουν καί σέ οποιαδήποτε άλλη οργάνωση καί θρησκεία, ή Φιλ.
Εταιρεία τό ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ. Διασωθέντα ώς σήμερα αυθεντικά κείμενα της τό αποδεικνύουν.
Κατάρριψη τών ψευδολογιών τής μασσωνίας αποτελεί καί ή περίπτωση τοϋ Νικολάου
Σπηλιάδη. Ό Σπηλιάδης, όντας υψηλού Βαθμού τέκτων, όχι μόνο δέν έγινε δεκτός στήν
Φιλική Εταιρεία, άλλά πιεζόμενος ηθικώς άπό αυτήν επεχείρησε νά αύτοκτονήση.
Άλλά, άς έλθουμε στους Φιλικούς. Ήταν αυτοί μασσώνοι; ΟΙ
Έλληνες μασσώνοι αναφέρουν τό άνομα του Σέκερη, αναφέρουν τούς Ύψηλάντες καί
φυσικά τόν Ξάνθο.
Γιά νά γίνη κάποιος μέλος τής Εταιρείας ό κατηχητής Φιλικός
εξέταζε λεπτομερώς τούς πάσης φύσεως δεσμούς του υποψηφίου, προπάντων νά
εξακρίβωση, άν συμμετείχε σέ άλλη μυστική οργάνωση. Μετά άπό τήν λεπτομερή
ανάκριση ό κατηχούμενος έδινε τόν ακόλουθο άρκο: «"Ορκίζομαι ότι είς τό
έξης δέν θέλω έμβει είς καμμίαν άλλην έταιρείαν, οποία καί άν είναι, μήτε είς
κανένα δεσμόν υποχρεωτικόν. ΚαΙ μάλιστα οποιονδήποτε δεσμόν άν είχα καί τόν
πλέον αδιάφορον ώς πρός τήν Έταιρείαν, θέλω τόν νομίζει ώς ουδέν». "Ολα
αυτά δείχνουν ότι δύσκολα ένας τέκτονας εισχωρούσε στήν Εταιρεία. Άλλά, άς
έλθουμε στήν περίπτωση του Ξάνθου.
Ό Ξάνθος, ένας αφανής έμπορος, παρακινηθείς άπό κάποιον
φίλον του
«εισήχθη» στην στοά τής Λευκάδος. Ή παραμονή του, όμως, στό
νησί υπήρξε βραχυτάτη, δύο ή τρεις βδομάδες, οπότε ή μύηση του είναι
αδύνατον νά προχώρησε πέραν τού πρώτου βαθμού, όπως καί ό καθηγητής Άπ. Δασκαλάκης
λέγει, δέν θά διετέλει έν γνώσει τών μυστικών καί τών έν γένει μεθόδων καί
άρχων οργανώσεως τών έλευθεροτεκτονικών στοών, γιά νά τίς έφαρμόση στήν Φ.
Εταιρεία. Ό ίδιος ό Ξάνθος πάντοτε αναφέρεται ΜΟΝΟ στό γεγονός τής Λευκάδος,
πού αποδεικνύει ότι ουδέποτε άλλοτε είχε σχέση μέ τόν τεκτονισμό, ή ότι
ουδέποτε στήν συνέχεια υπήρξε μέλος άλλης στοάς, θά παραθέσουμε, όμως, καί μία
άλλη ομολογία τού Ξάνθου σχετικά μέ τόν Σκουφά, τόν Τσακάλωφ, καί τά υπόλοιπα
στελέχη τής Εταιρείας. Τό 1837 συντάχτηκε ή Απολογία του, όπου ό Ξάνθος
αναφέρει άτι «είς δέ τήν εταιρεία τών κτιστών άλλος παρά τόν Ξάνθον δέν ήτο
μεμυημένος». Μιλάει σέ τρίτο πρόσωπο.
Νά, λοιπόν, πού οί τεκτονικές ψευδολογίες ανατρέπονται άπό
τόν ίδιο τόν Ξάνθο. Έκτος άπό τόν ίδιο ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ στήν Φ. Εταιρεία δέν υπήρξε
τέκτων.
Άλλά υπάρχουν καί τεκτονικές ομολογίες, περί τών φιλικών. Ό
Π. Γ. Κρητικός ομολογεί ότι είναι αδύνατον ν' άποδειχθή Ιστορικά ή τεκτονική
Ιδιότητα τών Ιδρυτών τής Φ. Εταιρείας. Περί τού Σκουφά καί τού Τσακάλωφ ειδικά,
ό τέκτων Στ. Μακρυμίχαλος παρα δέχεται ότι «τό γεγονός έάν ό Σκουφάς καί ό
Τσακάλωφ υπήρξαν τέκτονες αμφισβητείται». Άλλος τέκτονας συγγραφέας: «γιά
μύηση στόν τεκτονισμό τών άλλων συνιδρυτών τής Εταιρείας δέν είχε γίνει λόγος.
Ή σχέση τού Τσακάλωφ μέ τόν κύκλο τού Ζαλίκογλου καί τό «Έλληνόγλωσσον
Ξενοδοχείον» του Παρισιού δέν μάς επιτρέπει νά συμπεράνουμε ότι ήταν τέκτονας.
Άλλά ούτε καί γιά τόν Σκουφά διατυπώθηκε τέτοια άποψη».
Τό
θέμα είναι πελώριο. Ή έβραιο-μασσωνία εμπλέκει καί τό όνομα του κυβερνήτη
Ιωάννη Καποδίστρια, τήν στιγμή πού υπήρξε ό ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ κυβερνήτης πού πήρε
μέτρα εναντίον του τεκτονισμού. Στην επόμενη θά δημοσιεύσουμε τήν ύπ.
αριθμ. 2953/8-6-1828 μυστική εγκύκλιο του κυβερνήτη πρός τό Πανελλήνιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π