Γράφει η Κουσίδου Πελαγία, Δράκα
Δεν έχει όριο πλέον 'αφελληνισμός'' του Υπουργείου παιδείας στα εγχειρίδια του δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου.
Συγκεκριμένα στα βιβλία της ιστορίας έχουν αφαιρεθεί οι χάρτες των Ελληνικών αποικισμών της κλασσικής εποχής στις περιοχές της Μεσογείου, Ευξείνου Πόντου και Βαλκανίων με αποτέλεσμα ο Ελληνικός κόσμος εκείνης της εποχής, αντί να φαίνεται ως μια κραταιά αυτοκρατορία φαντάζει πλέον ως μια κουκκίδα στα μάτια των μαθητών!!
Για ποιόν λόγο και από ποιους όμως επιτελείται αυτή η σταδιακή αποξήλωση της ιστορίας μας;
Μήπως προσπαθούν κάποιοι κύκλοι να σταματήσουν να καλλιεργούν στο υποσυνείδητο των μαθητών τη μεγαλειώδη κληρονομιά του Ελληνισμού και να την αντικαταστήσουν με μιζέρια και ηττοπάθεια;
Ποιοι προσπαθούν να ''βιάσουν'' την Ελληνική ιστορία; Γιατί πλέον στα σχολεία δεν δίνουν στα παιδιά μας αξίες, αρετές, ευγενικά ιδανικά και δεν τους μαθαίνουν τα πραγματικά γεγονότα;
Μήπως κάποιοι θέλουν τον σταδιακό εκφυλισμό της κοινωνίας μας και όχι την πραγματική πρόοδο;
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το παρακάτω απόσπασμα από το περιοδικό ''η Δράση'' τεύχος Ιούλιος- Ιούνιος 2012:
Αρχίζοντας με τη Γλώσσα τής Ε' τάξης (σελ. 23) βλέπουμε τον άγιο Ιωσήφ χωρίς φωτοστέφανο να αγκαλιάζει την Παναγία, χωρίς φωτοστέφανο και αυτή. Επίσης βλέπουμε τον Χριστό σαν ένα απλό μωρό χωρίς φωτοστέφανο. Όλο το βιβλίο έχει δυο φωτογραφίες για τα Χριστούγεννα. Συνεχίζοντας βλέπουμε ότι όλο τό κεφάλαιο για τα Χριστούγεννα αναφέρεται στη μάγισσα Φρικαντέλα (σελ. 26). Βάζουν ένα παιδί μετανάστη (σελ. 24) να θέτει σε αμφιβολία για το αν υπάρχουν άγγελοι, και αυτοί μόνο για τους χορτάτους. Ακόμη (σελ. 29) βλέπουμε τα Θεοφάνια να είναι ένας απλός αγώνας κολύμβησης. Βάζουν τα παιδιά να φαντάζονται ότι είναι δέντρα (σελ. 31) όχι. πάντως νοήμονα όντα. Πλύση εγκεφάλου επίσης γίνεται (σελ. 11 και 12) ειδικά για τούς εξωγήινους.
Στο Ανθολόγιο τής Γλώσσας Ε' (σελ. 154) ο Τα Κι Κο ό Κινέζος αναρωτιέται: « .. Τα μάτια του γιατρού ήταν γλυκά και τα μάτια του Χρίστου ήταν γλυκά». Τι ωραία βλασφημία! Παρουσιάζουν επίσης το βάψιμο των αυγών σαν παλιό' ειδωλολατρικό έθιμο πού πήραμε και ότι ο Χριστός απλώς σήκωσε την πλάκα και βγήκε (σελ. 174, 175, 177).
Ο 'Άι-Βασίλης κάνει μπουγάδα με τα σώβρακα του (Δ'τάξη Γλώσσα σελ. 52). Τα παιδιά μαθαίνουν να γράφουν Χαίκοΰ (Γ'τάξη, Γλώσσα σελ. 68) πού είναι επηρεασμένα από το Βουδισμό Ζέν, αλλά όχι Όμηρο κ.τλ. Ελληνικά.
Διαβάζουμε (Γλώσσα, Β' δημοτικού σελ. 79) για το ημερολόγιο τής Έβραιοπούλας Ροζίνας, για το 1940 αλλά όχι κάποιου Έλληνα ήρωα π.χ. Κώστα Περρίκος.
Από τη Γλώσσα Α'Δημοτικου μαθαίνουν τα παιδιά: πώς να μπαίνουν σε ξένα σπίτια να κρυφακούν, να κρυφοκοιτάζουν τη νύκτα (σελ. 32, 34, 36, 38) όλα εικονογραφημένα. Στη Μελέτη Περιβάλλοντος Δ' τάξης (σελ. 17,18) νιώθουμε περήφανοι πού μιλάμε τα Τουρκικά. Τό Τουρκάκι Έκρέμ δοξάζει τον Αλλάχ με ανύπαρκτο Χριστό.
Στα Μαθηματικά Γ'τάξης (σελ. 85) υπάρχουν μάγισσες, σεΐχηδες και γενικά όλα τα ξενόγλωσσα ονόματα καί κυρίως αγοριών.
Κάνουν συνεχώς διαφήμιση (Μαθηματικά Γ'σελ. 102) στό Ταγκράμ, αλλά όχι στο αρχαιότερο Γεωμετρικό παιχνίδι το "Λούκουλος" του Αρχιμήδη.
Στα Θρησκευτικά Δ' (σελ. 98, μας κάνουν πλύση εγκεφάλου με τούς μετανάστες, παρουσιάζοντας τούς Έλληνες σαν ρατσιστές.
Στα Θρησκευτικά Ε'(σελ. 92) αναφέρουν σαν αιρετικό τον Ρωμανό το Μελωδό, ότι αντλούσε τα θέματά του οπό τα απόκρυφα Ευαγγέλια.
Πηγαίνοντας στην Ιστορία (Δ'τάξη σελ. 79) αφαιρούν τις αποικίες τής αρχαίας Ελλάδας από όλο το μεσογειακό χώρο και την δείχνουν σαν ψείρα.
Καλλιεργούν αισθήματα ηττοπάθειας των Ελλήνων (Ε'τάξη σελ. 11) ειδικά απέναντι στους Ρωμαίους, χωρίς να μας πουν ότι πολυπληθέστεροι Ρωμαίοι μαζί με Έλληνες προδότες πολέμησαν εναντίον λίγων Ελλήνων.
Το διάταγμα τής ανεξιθρησκίας τοϋ Μ. Κωνσταντίνου τό δουλεύουν όπως θέλουν σαν τάχα να μην ισχύει στην Ελλάδα (''στ. Ε' σελ. 22). Ρωτούν πονηρά τα παιδιά νά άναρωτηθοΰν γιατί ό Μ. Κωνσταντίνος άφησε τούς παλαιούς ναούς δίπλα στις Χριστιανικές (σελ. 27, Ίστορ. Ε'). Γιατί άραγε;
Στην άλωση της Κωνσταντινούπολης Βιβλίο Εργασιών Ιστορίας Ε' (σελ. 46), ρωτούν και ζητούν τα παιδιά να γράψουν τι τα εντυπωσίασε στον Μωάμεθ τον Πορθητή. (Βάζοντας δεύτερο στη λίστα τον Κωνσταντίνο τον Παλαιολόγο).
Δίνουν ψευδή στοιχεία με μικρό Τουρκικό στρατό στην άλωση, Ιστορία Ε'(σελ. 107) (άλλου γράφουν πάνω από 60.000, αλλού 100.000). Ιστορικά εμείς ξέρουμε ότι το νούμερο ήταν πολύ μεγαλύτερο.
Γράφουν (Ιστορία Ε'σελ. 106) ότι την άμυνα τής Κωνσταντινούπολης την ανέθεσε ό Παλαιολόγος στον Ιουστινιάνη λες και αυτός ήταν απλός παρατηρητής, τονίζοντας το μεγαλείο του Ίουστινιάνη και του Μωάμεθ.
Αυτά τα βιβλία είναι όλα σαβούρες. Σε τι να πρωτοαναφερθεί κανείς; Και αυτά είναι μόνο λίγα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π