απόσπασμα του Νίκου Καζαντζάκη από την "Ασκητική" που αναφέρεται στην ράτσα. |
Μία παρεξηγημένη σήμερα έννοια είναι ή έννοια τοϋ φυλετισμού.
Τό επικρατούν πολιτικό σύστημα έχει φορτίσει αρνητικά τίς έννοιες «φυλετισμός»
καί «φυλή» γιά νά μπόρεση νά παραγάγη τόν ανθρώπινο τύπο πού τού χρειάζεται,
τόν άνθρωπο - ρομπότ.
Ή φύσις παρήγαγε τό ανθρώπινο είδος σέ διαφόρους τύπους πού
ονομάζουμε φυλές. Κάθε φυλή έχει όχι
μόνον τά δικά της εξωτερικά γνωρίσματα
αλλά καί κυρίως, τό δικό της εξελικτικό επίπεδο καί τίς δικές της έμφυτες
κλίσεις καί ψυχοπνευματικές ικανότητες. Ιστορικά ό άνθρωπος δέν έχει
έμφανισθή σάν άτομο, άλλά σάν ομάδα, τήν ομάδα αυτή πού ονομάζουμε κοινότητα. Ή φυσική βάσις μιας κοινότητας υπήρξε πάντοτε
ή φυλή, διότι αυτή είναι ό μόνος κοινός παρανομαστής τών άτόμων τής κοινότητος
ό όποιος μένει αναλλοίωτος κατά τήν διαδοχή τών γενεών καί επομένως μπορεί νά
εξασφάλιση τήν απαραίτητη σταθερότητα γιά τήν διαμόρφωσι τής «προσωπικότητος»
τής ομάδος, τής κοινότητος ή τοϋ "Εθνους.
Κάθε άλλου είδους όμαδοποίησις,
έπί διαφορετικής βάσεως δέν ενεφανίσθη ποτέ στήν ιστορία, διότι εϊτε δέν θά
μπορούσε νά δώση σταθερές μορφές κοινότητος, είτε μέ τίς φυλετικές
διαστουρώσεις θά κατέληγε μετά άπό ώρισμένο άριθμό γενεών σέ μία όμοιογενή καί
πάλι φυλετική βάσι.
ΟΙ φυλές είναι, λοιπόν, βασικές οντότητες στήν φϋσι καί στήν
ανθρώπινη ιστορία, άφοϋ είναι οί μόνες σταθερές συλλογικές μορφές. Ή κάθε φυλή
καλλιεργεί καί ωριμάζει τήν δική της συλλογική φυλετική ψυχή καί μέσω αυτής
δημιουργεί πολιτισμούς. Ή δημιουργία πολιτισμών είναι θεμελιώδους σημασίας,
διότι είναι τό μέσον τής πνευματικής εξελίξεως τού άνθρωπου. Ή οικονομία τής
φύσεως παρήγαγε ποικιλία φυλών, ώστε νά πρόκυψη αντίστοιχη ποικιλία
πολιτισμών καί νά έμπλουτισθή, έτσι, κατά τόν μέγιστο δυνατό τρόπο ή
ύπερ-φυλετική συλλογική ανθρώπινη εμπειρία.
Μία πιθανή, λοιπόν, έξαφάνισις τής φυλετικής
διαφοροποιήσεως τοϋ άνθρωπου θά κατέστρεφε μία θεμελιώδη λειτουργία τής φύσεως
καί θά υποβάθμιζε στό κατώτατο επίπεδο τήν ανθρώπινη ικανότητα δημιουργίας
πολιτισμού. Αυτός είναι καί ό λόγος
πού τά σημερινά διεθνή κατεστημένα, στό όνομα ενός ψευδεπίγραφου ανθρωπισμού,
επιδιώκουν τήν φυλεκτική όμοιογενοποίησι τοϋ άνθρωπου, δίνοντας ιδιαίτερη
έμφασι στήν καταστροφή τής λευκής φυλής, ώστε νά υποβαθμίσουν καί τό επίπεδο τοϋ
πολιτισμού σέ μία τεχνοκρατία ύπηρετουμένη άπό ανθρώπους ρομπότ.
Φυλετισμός στό άτομο είναι ή στάσις σεβασμού πρός τίς
φυλές, μιας τόσο σημαντικής πραγματικότητος, καί ιδιαιτέρως προς τήν δική του
φυλή. Αντίστοιχα, φυλετισμός στό κράτος είναι ή εφαρμογή πολιτικής γιά τήν προστασία
καί βελτίωσι τής φυλής. Ή ίδια ή
φυλή (αργότερα ή φυλετική κοινότης) είναι ένας ζωντανός οργανισμός πού
αναπτύσσει μηχανισμούς αύτοαμύνης αναπτύξεως καί εξελίξεως όπως καί κάθε
ζωντανό οργανισμό. Ή παρέμβασις τοϋ κράτους όμως είναι απαραίτητη σέ ώρισμένες
περιπτώσεις μέ δημογραφικά μέτρα ή μέτρα οικογενειακού προγραμματισμού ή καί
μέ πόλεμο έν όψει μιας εισβολής ξένης φυλής.
Ό υγιής φυλετισμός πρέπει νά διακρίνεται άπό τόν χονδροειδή
ρατσισμό. Ό τελευταίος είναι απλώς ή εχθρική στάσις ενός άτομου πρός άτομα
άλλων φυλών. Ό φυλετισμός είναι θέσις. Ό ρατσισμός είναι άρνησις. Ή σύγχυση
μεταξύ τών δύο αυτών εννοιών είναι ένα άπό τά στοιχεία τής προπαγάνδας τοϋ Συστήματος
στά πλαίσια τής άντιανθρώπινης καί άντιφυλετικής πολιτικής του.
Οικολογία είναι ή επιστήμη πού εξετάζει τούς δρους
διαβιώσεως ενός είδους σέ ένα συγκεκριμένο περιβάλλον («οίκο»). Σάν πολιτικό
ρεύμα ή οικολογία αναφέρεται στόν άνθρωπο καί τήν άλληλεπίδρασί του μέ τό
περιβάλλον. Ή διεισδυτική Εθνικιστική σκέψις έχει διακρίνει
τά δύο φυσικά είδη τής οικολογίας ώς πολιτικού ρεύματος:
Ή παθητική οικολογία είναι αυτή τήν οποία προβάλλει τό
σύστημα. Ή «λογική» τής παθητικής οικολογίας είναι ή λογική τής «μή δράσεως» ή
«μή εξελίξεως». Κατά τήν λογική
αυτή ό άνθρωπος πρέπει νά ελαχιστοποίηση τήν έπίδρασι καί έπέμβασί του στό
περιβάλλον, ή σέ ακραία ερμηνεία, νά τήν μηδενίση. ΟΙ μόνες τελικώς
αποδεκτές δραστηριότητες τοϋ άνθρωπου είναι οί καθαρώς βιολογικές καί ζωώδεις,
διότι μόνον αυτές είναι ανεκτές άπό τό περιβάλλον. Τό φυσικό περιβάλλον
ανυψώνεται σέ υπέρτατη αξία ένώ ό άνθρωπος είναι ένοχος γιά τήν πολιτιστική
του γενικά δραστηριότητα, μέσω τής οποίας επιδρά καί παρεμβαίνει στήν φύσι.
Πρόκειται γιά άλλη μία Ιδεολογία πού εμφυτεύει ένοχες στόν άνθρωπο.
Ή ενεργητική ή εξελικτική οικολογία είναι ή οικολογία τοϋ
Εθνικισμού. Ό Εθνικισμός πρώτος αναγνωρίζει τήν φύσι καί τούς νόμους της καί
μέσα στίς φυσικές πραγματικότητες καί αυτήν τής εννοίας τής φυλής. Ή οικολογία τοϋ Εθνικισμού δίνει ίση αξία στόν
άνθρωπο καί στό περιβάλλον καί αναγνωρίζει τόν προορισμό τοϋ ανθρώπου νά εξελίχθη
σέ ανώτερο όν. Επομένως δέχεται τίς παρεμβάσεις τοϋ άνθρωπου στό περιβάλλον,
ύπό τόν όρον ότι δέν διαταράσσει μέ αυτές τούς κύκλους καί τούς βιορρυθμούς τοϋ
πλανήτου καί τήν έξέλιξι τόσο τών άλλων ειδών, όσο καί τής βιόσφαιρας ώς
σύνολον. Ή παθητική οικολογία είναι υπέρ της μή δράσεως καί τής άντεξελίξεως τοϋ
ανθρώπου. Ή εξελικτική οικολογία τοϋ Εθνικισμού είναι υπέρ τής ορθής δράσεως,
δηλ. τής αρμονικής, μέ μέτρο, δράσεως, ή οποία επιτρέπει τόσο τήν έξέλιξι τοϋ
άνθρωπου, όσο καί τήν ομαλή λειτουργία τοϋ περιβάλλοντος.
Αναγνωρίσαμε τίς
φυλές σάν μία φυσική πραγματικότητα καί έκ τούτου συμπεραίνουμε ότι φυλετισμός
καί οικολογία είναι έννοιες αλληλένδετες. Οί δύο αυτές έννοιες καί φιλοσοφίες
υπηρετούνται στό Εθνικό Κράτος άπό τήν Δημογραφία καί τήν Δημογραφική πολιτική.
Ή δημογραφική πολιτική τοϋ κράτους συνεπικουρεί τούς ενστικτώδεις μηχανισμούς
τής φυλής καί αποσκοπεί στήν όρθή ποσότητα καί σύνθεσι υγεία καί αρμονική
γεωγραφική κατανομή τοϋ εθνικού πληθυσμού ώστε νά υπάρχουν τόσο οί βέλτιστες
προϋποθέσεις γιά τήν ανάπτυξι τοϋ πολιτισμού δσο καί ή πλήρης έναρμόνισι μέ τό περιβάλλον.
Θέλουμε νά τονίσουμε έδώ ότι τόσο ή
προστασία τής φυλής, όσο και ή έπίτευξις δημογραφικής αρμονίας είναι οικολογικά
αιτήματα, πού εγείρει, βέβαια, ό Εθνικισμός καί όχι ή κατεστημένη οικολογία. Μεταξύ
τών μέτρων μιας σωστής δημογραφικής πολιτικής είναι διάφορα κίνητρα μέτρα γιά
τόν αφανισμό τών κληρονομικών ασθενειών ένα άπό τά όποια είναι καί αυτό τοϋ προγαμιαίου
πιστοποιητικού, καθώς επίσης καί τό σημαντικό θέμα τοϋ οικογενειακού
προγραμματισμού πού τόσο έχει προπαγανδίσει τό κατεστημένο σύστημα άλλά μόνον
πρός τήν κατεύθυνσι τής μή τεκνοποιίας.
Ή βάσις γιά τήν άνάδειξι τοϋ "Εθνους, τοϋ Εθνικού
Κράτους καί τήν ανάπτυξι πολιτισμού είναι ή Φυλή. Ό Φυλετισμός, ή Οικολογία
καί ή Δημογραφία υπηρετούν τό «καλώς έχειν» τής Φυλής. Καί όπως στόν άνθρωπο, «νους υγιής έν σώματι
ύγιεΐ», έτσι καί γιά τήν Εθνική κοινότητα, τό υγιές "Εθνος αναπτύσσεται
σέ μία υγιή φυλή
Πρόδρομος Κούρτογλου
--------------------------------------------------------------------------------------------
Το ιδεολογικό θέμα του συναγωνιστή δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ την Παρασκευή στις 20 Ιουλίου 1990
Ακομα περιμενω να βρω τυπους οπως οι "υγιεις φυλετιστες" που περιγραφει to αρθρο...μονο στους δευτερους πεφτω πανω, τους "χονδροειδεις ρατσιστες"! Κατα τ'αλλα φταει η "προπαγανδα του Συστηματος"
ΑπάντησηΔιαγραφήέχει κάνει καλή δουλειά όντως η προπαγάνδα του συστήματος. Χωρίς κατά τ' άλλα.. Η κάθε φυλή είναι σεβαστή και πρέπει να αφήσει τη δική της "σφραγίδα" στην Ιστορία των Εθνών. Ο κάθε Άνθρωπος είναι σεβαστός όταν εντάσσεται οργανικά στο δικό του φυσικό, φυλετικό και πολιτισμικό πλαίσιο. Ο φυλετισμός είναι η αποδοχή της Φυσικής Επιταγής η κάθε φυλή να ζει σύμφωνα με τους δικούς της φυσικούς Νόμους. Έτσι ο κόσμος παραμένει ζωντανός και πλούσιος, πολυποίκιλλος και όμορφος, όπως η φύση επιτάσσει.
Διαγραφή