Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Η Ταυτότητά σου είναι ο στόχος τους (του Νίκου Τζιόπα)


Ο αποδομητής της Ελληνικής ιστορίας που παριστάνει τον υπουργό Παιδείας κ. Φίλης, ο οποίος με τις δηλώσεις του περί Ποντιακής Γενοκτονίας έδωσε ένα ισχυρό επιχείρημα στην Τουρκία, πέρασε τις προηγούμενες μέρες σε επίθεση εναντίον της Ελληνικής Γλώσσας.
Αυτή τη φορά, ήταν η διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας που μπήκε στο στόχαστρό του, αφού σε συζήτηση με φιλολόγους που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, απέδωσε την κακή χρήση της νεοελληνικής γλώσσας από τους μαθητές στην πολύωρη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στα σχολεία (3 ώρες την εβδομάδα), συγκρίνοντάς την μάλιστα με την ελλιπή, κατά τη γνώμη του, διδασκαλία των Νέων Ελληνικών (2 ώρες την εβδομάδα).

Να τον πληροφορήσουμε από εδώ ότι το πρόγραμμα μαθημάτων προβλέπει επίσης,  2 ώρες διδασκαλίας της Νέας Ελληνικής Λογοτεχνίας και 2 ώρες διδασκαλίας Αρχαίων από μετάφραση, οπότε μάλλον θα πρέπει, πλην των άλλων, να διδαχθεί και αριθμητική διότι όπως προκύπτει οι
συνολικές ώρες διδασκαλίας των Νέων Ελληνικών είναι 6 κι όχι 3! Αλλά ακόμη και στις 3 ώρες διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών, πάλι οι μαθητές έρχονται σε πλήρη επαφή με τη Νέα Ελληνική Γλώσσα, αφού τα αρχαία κείμενα μεταφράζονται στα Νέα Ελληνικά!

Το να επιχειρηματολογήσω σε αυτό το άρθρο για την αξία εκμάθησης των Αρχαίων Ελληνικών δεν έχει αξία διότι
1ον, το έχουν κάνει τα μεγαλύτερα επιστημονικά μυαλά  και Παιδαγωγικά Ιδρύματα της ανθρωπότητας διαχρονικά, αναγνωρίζοντας την αξία αλλά και την θετική τους επίδραση στην εξέλιξη της ανθρώπινης διάνοιας
και
2ον, το κάνουν κράτη όπως η Γερμανία*, η Μ. Βρετανία, η Πολωνία, η Δανία, η Νορβηγία, η Σουηδία, το Βέλγιο, η Ιταλία, η Ισπανία, η Ρωσία και δεκάδες άλλα, τα έχουν εντάξει στο πρόγραμμα μαθημάτων των γυμνασίων και λυκείων τους. Ακόμη και στην... αγαπημένη του κ. Φίλη και των "συντρόφων" του Βενεζουέλα, διδάσκονται σε 2 Πανεπιστήμια! (Στην κοντινή μας Κροατία εισήχθησαν  το 2015 και σε 6 δημοτικά σχολεία της χώρας!).

Ο στόχος τους

Αλλά αυτά τα ξέρει ο κ. Φίλης. Δεν είναι αυτό το ζήτημά του.  Κι ούτε αξίζει να σταθεί κάποιος στα παιδαριώδη επιχειρήματά του για τον χρόνο των μαθημάτων.
Το ζήτημα είναι άλλο, πιο βαθύ κι έχει να κάνει με τις ιδεοληψίες και τη σχιζοφρένεια ενός ολόκληρου πολιτικού χώρου που εκπροσωπεί ο κ. Φίλης και η παρέα του.  Διότι ο κ. Φίλης δεν αμολάει τις ανοησίες του χωρίς κάλυψη. Το είδαμε να συμβαίνει στην ΑΡΝΗΣΗ της ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ των Ποντίων και στις μειοδοτικές θέσεις που εξέφρασε, όπου απολύτως τίποτα δεν συνέβη, πλην της δυσαρέσκειας της κοινής γνώμης. Πλήρης κάλυψη από το κόμμα του, παρά τις - για το θεαθήναι- κραυγές του εταίρου στυλοβάτη της κυβέρνησης (ΑΝΕΛ).

Κάνοντας  μια μικρή ιστορική αναδρομή στα πεπραγμένα αυτής της κυβέρνησης, από την ανάληψη της εξουσίας στις αρχές του 2015 έως σήμερα,  παρατηρούμε ότι  πλην του κουτόχορτου που τάισε (και ταΪζει ακόμα) αφειδώς τον Ελληνικό λαό στο ζήτημα του μνημονίου, η κυβέρνηση κατάφερε και πέρασε νόμους μόνο για τα εξής μεγάλα ζητήματα:

Ίδρυση Ισλαμικού Τεμένους στην Αθήνα,
Απόδοση Ιθαγένειας σε αλλοδαπούς,
Σύμφωνο Συμβίωσης Ομοφυλοφίλων (με σκοπό σε βάθος χρόνου την υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια),
Άνοιγμα Συνόρων και ανεξέλεγκτη ροή λαθρομεταναστών, οι οποίοι βαφτίστηκαν "πρόσφυγες" κατά παράβαση όλων των διεθνών συνθηκών για τα δικαιώματα του ανθρώπου (με πρώτη και... καλύτερη παραβιασθείσα την Συνθήκη της Γενεύης)*

Αυτά είναι τα "μεγάλα έργα" του ΣΥΡΙΖΑ μέχρι στιγμής, με τους ΑΝΕΛ να διαφωνούν... συμφωνώντας!

Παρατηρούμε δηλαδή την προώθηση μιας ατζέντας, η οποία ασφαλώς και προϋπήρχε αλλά αγνοήθηκε από τον Ελληνικό λαό που περίμενε να "βρέξει" ευρώ και... ελπίδα! Μιας ατζέντας που χτυπά κατευθείαν και μόνο τους πυλώνες ενός οικοδομήματος το οποίο βάφτισε ως έθνος ο μεγάλος Ηρόδοτος (και όχι μόνο) εδώ και χιλιάδες χρόνια:
Καταγωγή, Οικογένεια, Θρησκεία, Παράδοση, Ιστορία,  "εκτελούνται" τώρα και με αντεθνικά νομοθετήματα. Ε δεν μπορεί να τους ξεφύγει η Γλώσσα! Κάτι πρέπει να κάνουν και για αυτήν, ώστε να πάψει να υφίσταται κάθε στοιχείο ομοιογένειας του Ελληνικού έθνους. Σε απλά Ελληνικά, προετοιμάζουν τον ΜΑΖΑΝΘΡΩΠΟ σε μια σαλαμοποιημένη κοινωνία. Και για να το πετύχουν αυτό, μια και μόνο συνισταμένη της ανθρώπινης ζωής πρέπει να εκλείψει: η Ταυτότητα.
Μην τους κάνεις τη χάρη να σου πάρουν το πολυτιμότερο αγαθό που σου έδωσε η ζωή. Η διατήρηση της ταυτότητάς σου είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ κι αυτό διακυβεύεται. Το δικαίωμά σου να ζεις όπως γεννήθηκες και μεγάλωσες: σαν Έλληνας.



*Στο σχολείο δεύτερης ευκαιρίας (VHS) της πόλεως Langen (Κάτω Σαξωνία) της Γερμανίας όπου διδάσκω Ελληνικά σε Γερμανούς μαθητές όλων των ηλικιών, χρησιμοποιώ πάντα τη φράση "μιλάτε ελληνικά και δεν το ξέρετε" και στη συνέχεια τους το αποδεικνύω με γερμανικές λέξεις που προέρχονται κατευθείαν από τα Αρχαία Ελληνικά, διατηρώντας μάλιστα ατόφια και την ορθογραφία!!! Η απάντησή τους είναι "άρα κι εσύ μιλάς Αρχαία Ελληνικά και δεν το ξέρεις"!
Φυσικά εγώ το ξέρω κι ας μην τα διδάχθηκα επειδή κάποιοι άλλοι ανιστόρητοι αποφάσισαν να μην τα διδαχθώ όταν ήμουν μαθητής! Ο Φίλης και το σινάφι του κάνουν πως δεν το ξέρουν!

**η συνθήκη της Γενεύης παραβιάσθηκε αισχρά με αφορμή το δήθεν προσφυγικό, αφού προβλέπει ότι πρόσφυγες θεωρούνται στην πρώτη χώρα που μπαίνουν αφού φύγουν από την δική τους, δηλαδή στην Τουρκία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π