Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

Τυραννoκτόνoι και προπαγάνδα, αλήθειες και ψέματα!


γράφει ο Γιώργος Τσιτώνας
   Εις το όνομα της Δημοκρατίας, του πολυπόθητου μα ουτοπικού αυτού μορφώματος που χάριν λόγου αποκαλούμε Πολίτευμα, έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα στην Ελληνική και Παγκόσμια Ιστορία, θα αναφέρω ενδεικτικά την αιματοβαμμένη Αθηναϊκή Ηγεμονία μετά τους Περσικούς Πολέμους και κατά την διάρκεια του Πελοποννησιακού Πολέμου απέναντι στους Έλληνες συμμάχους της, ενώ όσον αφορά το σήμερα ας θυμηθούμε τις… Δημοκρατικές εισβολές σε Μέση Ανατολή και Λατινική Αμερική.
   Δημοκρατία, όπου ένας αγρότης, ένας ναρκομανής και ένας καπετάνιος έχουν την ίδια αξία ψήφου όταν βρίσκονται σε ένα καράβι μεσοπέλαγα ας πούμε… Όταν ένας αρχιτέκτονας και ένας πολιτικός μηχανικός λογομαχούν με 5 αδαείς πολίτες για την στατικότητα ενός κτηρίου και αφού είναι 5 οι άλλοι, κερδίζουν στην ψηφοφορία. Λογικό..

   Όμως η Δημοκρατία θέλοντας να ισοπεδώσει –παρά φύσιν- τα πάντα, είναι το ιδανικό Πολίτευμα για τον κάθε λογής αετονύχη, λαμόγιο, απατεώνα, ο οποίος με στοιχειώδης γνώσεις πάνω στην διαχείριση της μαζοψυχής και της χειραγώγησης του πλήθους, καταλαμβάνει την εξουσία προς ίδιον όφελος. Μια από αυτές τις τεχνικές είναι και η Προπαγάνδα, το συνεχές Ψέμα μέχρις αυτό να γίνει πιστευτό!

 
Αθήνα, έτος 514 πχ, καθεστώς Τυραννία. Τύραννος ο μεγάλος υιός του θανόντος πλέον Πεισιστράτου, Ιππίας. Δυο νέοι, ο Αρμόδιος και ο Αριστογείτων, σκοτώνουν ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ του Τυράννου, τον Ίππαρχο, και η Ιστορία τους ανακηρύσσει.. Τυραννοκτόνους!! Μου θυμίζει τους σημερινούς γνωστούς-άγνωστους που μάχονται το Κεφάλαιο όχι απέναντι σε εφοπλιστές και μεγαλοκαρχαρίες αλλά καίγοντας αμάξια και σπάζοντας βιτρίνες του κάθε φουκαρά καταστηματάρχη..

   Ας δούμε όμως, μέσα από το στέρεο έδαφος των αρχαιοελληνικών κειμένων, τι πραγματικά συνέβη. Ο Θουκυδίδης αναφέρει ( Ιστορία, ΣΤ,54) ότι η πράξη τους έγινε για λόγους ερωτικής αντιζηλίας!
  Άρα λοιπόν δεν ήταν καν Δημοκρατικά τα κίνητρα τους ενώ όπως είδαμε ανωτέρω ούτε και τυραννοκτόνοι ήσαν! Τότε;;
 Σύμφωνα με τον Θουκυδίδη λοιπόν, υπήρξε ερωτική πρόταση προς τον Αρμόδιο από τον Ίππαρχο, η οποία απερρίφθη όμως και μάλιστα προκάλεσε το μίσος του Αριστογείτονα ο οποίος τύγχανε και αγαπητικός του Αρμοδίου, κάνοντας τον από εκείνη την στιγμή έναν ορκισμένο και θανάσιμο εχθρό του Ιππάρχου.


Ο Αριστοτέλης από την άλλη στο περίφημο έργο του “Αθηναίων Πολιτεία” στα κεφ. 16.17, 16.7 κτλ αναφέρει πως για το περιστατικό ευθύνεται τελικά ο μικρότερος αδερφός των Πεισιστρατιδών, ο Ηγησίστρατος, ο οποίος κατηγόρησε τον Αρμόδιο ως διεφθαρμένο (ομοερωτικό θα εννοούσε..) ενώ εμπόδισε και την αδερφή του να πάρει μέρος στην μεγάλη γιορτή των Παναθηναίων ως Κανηφόρος Παρθένος, και πολύ σωστά αφού δεν ήταν Αθηναία αλλά Γεφυραία, ούτε λίγο ούτε πολύ δλδ, Εβραία! Τον ισχυρισμό αυτόν μάλιστα θα τον βρείτε σε σχετικό για το θέμα άρθρο, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό “Χρονικά”, του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου… Ιούνιος 1985, τεύχος 78, σελ. 3. Εκεί αναφέρεται επί λέξει ότι: “Η Πομπή είχε σχηματισθεί (Παναθήναια), η Γεφυραία-Εβραιοπούλα εκαμάρωνε, οι άλλοι Εβραίοι ήσαν υπερήφανοι για την καινούρια κατάκτησή τους, μέχρι την στιγμή που την εντόπισε ο Ίππαρχος και την πέταξε έξω από την πομπή, διότι η θέση της, ανήκε δικαιωματικά μόνο σε γνήσια Ατθίδα! Αν και δικαιολογημένη η συμπεριφορά του Ιππάρχου, αυτή αποτέλεσε θανάσιμη προσβολή για τους Εβραίους, με τον Αρμόδιο και Αριστογείτονα να ξεπλένουν με αίμα επί τόπου την ντροπή. Ο φόνος αυτός που είχε κίνητρο την προσωπική εκδίκηση!! έλαβε διαστάσεις Τυραννοκτονίας χάριν τον πλούτο της Αθηναϊκής φαντασίας!” καταλήγει το άρθρο! Ουδέν σχόλιον…

  Τέλος, στην έγκριτη εγκυκλοπαίδεια “Ήλιος”, Τόμος 7ος, σελ. 104, διαβάζουμε ότι “.. δεν είναι δυνατόν παρά να επρόκειτο περί ευρείας συνωμοτικής κινήσεως, υποθαλπόμενης υπό των Σπαρτιατών, οι οποίοι έβλεπαν με ανησυχία την άνοδο των Αθηνών!”
  Δεν σκότωσαν Τύραννο, δεν είχαν Δημοκρατικά-επαναστατικά κίνητρα, δεν ήταν καν Έλληνες λοιπόν..!! Η παραπληροφόρηση, 2.500 χρόνια μετά, καλά κρατεί!
  Το θέμα βέβαια της Τυραννίας μπερδεύεται συχνά από τους αμόρφωτους νεοέλληνες, όπως και το θέμα της δουλείας στην Αρχαία Ελλάδα που ταυτίζεται με τους αλυσοδεμένους δούλους της Ρώμης. Καμία σχέση!!!
  Κλείνοντας, ας δούμε λίγο εν τάχει, ορισμένα από τα δεινά που προκάλεσαν γνωστοί Τύραννοι της αρχαιότητας.
 Πεισίστρατος, Αθήνα. Καταγραφή Ομηρικών Επών! Αναβάθμιση Παναθηναίων σε εορτή πανελλήνιας εμβελείας, Δημοτική Βιβλιοθήκη με ελεύθερη πρόσβαση, υδραγωγείο, πλήθος έργων, μνημείων και πολιτιστικών δρωμένων στην Αθήνα, ενώ επί της θητείας του η Αθήνα δεν ενεπλάκει σε κανέναν πόλεμο!
  Πολυκράτης, Σάμος. Επί των ημερών του κατασκευάσθηκε το ανυπέρβλητο Ευπαλίνειο Όρυγμα και το πασίγνωστο Ηραίον, ο μεγαλύτερος ναός που είχε δει ο Ηρόδοτος όπως αναφέρει!
  Περίανδρος, Κόρινθος. Για να μην σας κουράσω θα αναφέρω μόνον πως λόγο της σοφίας και της μεγαλοπραγμοσύνης του αναφέρεται σαν ένας από τους 7 Σοφούς της Αρχαιότητας, όχι άσχημα για.. Τύραννος ε!

 Αν κλείναμε λίγο το τελεβίζιο… Αν βάζαμε τα κινητά μας σε λειτουργία πτήσης… Αν ανοίγαμε ένα έρμο βιβλίο… Θα αποκτούσαμε επιτέλους και γνώση, εκτός από γνώμη.. Και τότε θα άρχιζε η γόνιμη αναζήτηση μέσα μας, οι ερωτήσεις ουσίας και αμφισβήτησης προς τους ιθύνοντες, θα άρχιζε ένας κοινωνικός αναβρασμός που θα στρεφόταν όχι εναντίον δικαίων και αδίκων αλλά πρώτα εναντίον των εναπομεινάντων εθελοτυφλούντων ψηφοφόρων, ώστε να μην βρίσκουν πλέον γόνιμο έδαφος τα ψεύτικα, κενά και πλανεμένα λόγια των υποψηφίων Βολευτών μας…!!!
  Τότε πράγματι μέσα από τα σπλάχνα ενός τέτοιου αφυπνισμένου λαού, ίσως ένας νέος Ηγέτης ξεπετιόταν!!
 Ίδωμεν…
  

  

3 σχόλια:

  1. Καὶ ἐδῶ γίνεται ἡ συνήθης σύγχυσις ἡ ὁποία ἐμποδίζει τὴν ἱστορικὴν ἔρευναν καὶ κατὰ συνέπειαν τὴν ἱστορικὴν ἀλήθειαν. Ἡ σύγχυσις εγκειται εἰς τὴν ταύτησιν τῆς δημοκρατίας μὲ τὸν κοινοβουλετισμὸν - παρλιαμενταρισμὸν κατὰ τὸ ὀρθότερον. Ἡ Ἀθηναϊκὴ Δημοκρατία ἦτο Δημοκρατία, μὲ ὅλα τὰ καλὰ ἤ τὰ ἄσχημά της, ὅπως καὶ αἱ ἄλλαι δημοκρατικαὶ ἑλληνικαὶ πολιτεῖαι τῆς ἀρχαιότητος. Συνεπῶς, ἄλλο πολίτευμα ἡ Δημοκρατία καὶ ἄλλο πολίτευμα ὁ Κοινοβουλευτισμὸς ὁπότε σύγκρισις μεταξὺ ἀνομίων δὲν εἶναι δυνατή. Ἡ δὲ σημερινὴ ταύτησις τῶν δύο πολιτευμάτων δὲν εἶναι τυχαία, ἀλλὰ τοῦτο ἐξυπηρετεῖ τὰ συμφέροντα τρίτων - τῆς Νέας Τάξεως Πραγμάτων ἐν προκειμένῳ - οἱ ὁποῖοι διὰ νὰ δικαιολογήσουν τὰ ἔργα των ἀλλάζου τὴν συνήθη ἔννοιαν τῶν λέξεων ὅπως παρατηρεῖ ὁ Θουκιδίδης "καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει" (3,82,4.)
    Ὡς πρὸς τὸν Ἠγησίστρατον ἤ Θεσσαλόν, ὅστις ἦτο χαρακτὴρ κακός, θρασὺς καὶ ὑβριστής (ὕβρις=τὸ παρὰ φύσιν), οὖτος δὲν κατήγγειλεν ἁπλῶς τὸν Ἁρμόδιον ἀλλὰ τὸν ἐξεφώνησεν κανονικῶς κατὰ τὰ κοινῶς λεγόμενα καὶ τοῦτο διότι οἱ δύο αὐτοὶ κύριοι εἶχον συνάψει σχέσεις ἐρωτικὰς καὶ κάπου ὁ ἕνας μὲ τὸν ἄλλον ἐξ ἀντιζηλίας... κλπ. Ὁ Ἀριστοτέλης Εἶναι λαλίστατος: "........... Θέτταλος δὲ νεώτερος πολὺ καὶ τῷ βίῳ θρασὺς καὶ ὑβριστής, ἀφ' οὗ καὶ συνέβη τὴν ἀρχὴν αὐτοῖς γενέσθαι πάντων τῶν κακῶν. ἐρασθεὶς γὰρ τοῦ ῾Αρμοδίου καὶ διαμαρτάνων τῆς πρὸς αὐτὸν φιλίας, οὐ κατεῖχε τὴν ὀργήν, ἀλλ' ἔν τε τοῖς ἄλλοις ἐνεσημαίνετο πικρῶς, καὶ τὸ τελευταῖον μέλλουσαν αὐτοῦ τὴν ἀδελφὴν κανηφορεῖν Παναθηναίοις ἐκώλυσεν, λοιδορήσας τι τὸν ῾Αρμόδιον ὡς μαλακὸν ὄντα, ὅθεν συνέβη παροξυνθέντα τὸν ῾Αρμόδιον καὶ τὸν ᾿Αριστογείτονα πράττειν τὴν πρᾶξιν μετεχόντων πολλῶν". Ἀρχὴ λοιπὸν ὅλων τῶν κακῶν ὁ Θεσσαλὸς ἤ Ἠγησίστρατος.
    Τὲλος, πόθεν συνάγεται ὅτι οἱ Γεφυρεῖοι ἦσαν Ἑβραῖοι; Διὰ μυθευμάτων οὔτε ἱστορία κτίζεται οὔτε δίκαια διεκδικοῦνται. Ἄν κάποιοι δὲ ἰσραηλῖται ἀναφέρουν τοῦτο, ὅπως διαβάζομεν εἰς τὸ ἄρθρον, βαυκαλιζόμενοι, κακὸν τοῦ κεφαλιοῦ των καὶ αὐτῶν ὡς ψευδολογούντων. Γενικῶς μυθεύματα ἀπὸ ὅπου καὶ ἄν προέρχονται ἀνήκουν εἰς τὴν συμβατικὴν ἱστορίαν, δηλαδὴ ἱστορία τῶν συμβάσεων, ἡ ὁποία εἶναι νόμισμα ἄνευ ἀντικρύσματος, δηλαδή Κάλπικο!
    Τἐλος εἰς ὁλόκληρον τὴν Ἑλληνικὴν Γραμματείαν οἱ Γεφυραῖοι ἀναφέρονται 17 φοράς ταυτιζόμενοι συνήθως πρὸς τοὺς Ταναγραίους καὶ μόνον ὁ Ἡρόδοτος τοὺς ἀναφέρει ὡς Φοίνικας συνοδεύοντας τὸν ἐκ τῆς Φοινίκης ἐλθόντα εἰς τὸν Ἑλλαδικὸν χῶρον, Κάδμον. Κατὰ συνέπειαν λοιπόν καὶ κατὰ τὴν λογικὴν κάποιων, ὁ Κάδμος, ὁ ἀδελφὸς τοῦ Φοίνικος, τοῦ Κίλικος καὶ τῆς Εὐρώπης, ἦτο.... Ἑβραῖος!!!
    Ἀλλὰ ἀπὸ ποίαν Φοινίκην ἐκ τῶν δεκαοκτὼ ὑπαρξασῶν κατὰ τὴν ἀρχαιότητα; Καὶ εἰς τὴν Ἤπειρον ἀκόμη, ὑπῆρχε Φοινίκη!!!
    Συναγωνισταί, πρὶν συνεχίσωμεν νὰ διαιωνίζωμεν αὐτὲς τὶς παπαριές ἐπαναλαμβάνοντες ὅ,τι ἀκοῦμε ἀπὸ ἄλλους, καλὸν εἶναι νὰ κοπιάσωμεν καὶ νὰ ταλαιπωρηθῶμεν εἰς τὴν ζήτησιν τῆς ἀληθείας ὅπως μᾶ συμβουλεύει ὁ πολὺς θουκιδίδης: "ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται" (Ἱστορίαι,1,20,3)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε σχολιαστή,
    Το προχωρημένο της ηλικίας σου ευθύνεται προφανώς για την έλλειψη κριτικής σκέψης και αντίληψης που φανερώνει το σχόλιο σου, δεν εξηγείται αλλιώς..
    Που ακριβώς διάβασες στο άρθρο μου σύνδεση Κοινοβουλευτισμού-Δημοκρατίας?? Μάλλον το διάβαζες κάνοντας ζάπινγκ στην tv...
    Είχαν Δημοκρατία στην Αρχαία Αθήνα?? Μα οι Βουλευτές κληρώνονταν, δεν εκλέγονταν.. Με 400.000 δούλους φίλε, με την γυναίκα κλεισμένη σπίτι, με την εκτέλεση πολιτικών αντιπάλων σε ολόκληρη την επικράτεια, με άπειρους εμφυλίους πολέμους, με τον αφανισμό των γηγενών Μηλίων επειδή σταμάτησαν να πληρώνουν νταβαντζιλίκι... ωραία η Δημοκρατία σου!!
    Σου προτείνω επίσης να αλλάξεις τα γυαλιά μυωπίας σου, πουθενά δεν γράφω "κατήγγειλε" ο Ηγησίστρατος, γράφω συγκεκριμένα "κατηγόρησε ως διεφθαρμένο-ομοερωτικό θα εννοούσε-", με 4 λέξεις περιγράφω όλο εκείνο το κατεβατό που τόσο άστοχα έκανες copy paste.
    Όσον αφορά τους γεφυραίους μου αρκεί η επίσημη παραδοχή των Οβριών εκτός όλων των υπολοίπων κειμένων που θα μπορούσα να κάνω copy paste εδώ για να είμαι και γω δοκησίσοφος όπως του λόγου σου, αλλά ο χαρακτήρας του άρθρου μου είναι ενημερωτικός προς παλιούς και νέους συναγωνιστές με όσο το δυνατόν λιγότερη κούραση για τον αναγνώστη, δόκιμα ερεθίσματα δίνω, ή αυτό προσπαθώ τουλάχιστον.
    Τον δε χαρακτηρισμό σου "παπαριές" στον επιστρέφω, μπορείς να τον χρησιμοποιείς σπίτι σου, όχι όμως σε σχολιασμό άρθρου συναγωνιστή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε Γεώργιε, λόγῳ προφανῶς τοῦ προκεχωρημένου τῆς ἡλικίας σου κάτι συμβαίνει μὲ τὰ μάτια σου ἤ μὲ τὴ σκέψιν σου, ἤ μήπως διακρίνω κάποιαν ἀλαζονίαν;
    Σὲ συμβουλεύω νὰ διαβάσης μὲ προσοχήν τὸ κείμενόν μου διότι ἡ ἀπάντησίς σου εἶναι ἐκτὸς πραγματικότητος, ἄσχετος. Ἄν κάτι δὲν ἀντιλαμβάνεσαιεἶμαι πρόθυμος νὰ σὲ βοηθήσω.
    Ὡςπρὸς τοὺς Ὀβριούς δὲ, μὲ κάτι τέτοια τοὺς δίνετε ἀξίαν τὴν ὁποίαν παντελῶς στεροῦνται.
    Τέλος, νὰ ἐπαναλάβω τὸ ἐρώτημα: Ὁ Κάδμος, ὁ υἱὸς τοῦ Ἀγήνορος καὶ τῆς Τηλεφάσης, ὁ ἀδελφὸς τοῦ ΦΟΙΝΙΚΟΣ, τοῦ Κίλικος καὶ τῆς Εὐρώπης ἦτο Ἑβραῖος;;

    ΥΓ: ἄν τὸ σύνηθες λεκτικὸν παίγνιον "παπαριές" σὲ ἠνόχλησε, ζητῶ συγγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π