Ή φυλή αποτελεί μιά αλληλουχία δια μέσου των αίώνων,
φυλετικών χαρακτηριστικών, πού κληροδοτούνται άπό γενιά σέ γενιά,
μεταβιβάζονται με την συνέχεια του γενετικού κώδικα, δημιουργούν μιά αλυσίδα
κοινών δεσμών, πολιτισμικών, καί πολιτιστικών στοιχείων.
Τό φυλετικό υπόστρωμα, ό καμβάς πού πάνω του υφαίνονται οί
δημιουργικές διεργασίες, της φυλής αποτελεί εκείνο τό στοιχείο πού άφ' ενός
ενοποιεί όλα τά μέλη μιας φυλής σέ μιά κοινή ομάδα, άφ' έτερου δέ διαφοροποιεί
την συγκεκριμένη φυλή άπό τίς υπάρχουσες.
Κάθε φυλή έχει νά επίδειξη μιά ιδιαιτερότητα πού αντανακλά
τήν διαχρονική ποιότητα των φυλετικών της χαρακτηριστικών. Τά φυλετικά
χαρακτηριστικά, δέν αποτελούν άπλα καί μόνον μιά έπιβεβαίωσι της φυλετικής
υποστάσεως μά κυριαρχικά λειτουργούν σάν δείκτες αξιολογήσεως της φυλετικής
δημιουργικής παρουσίας καί τών αποστολών ή τών κοσμοθεωρητικών προοπτικών πού
έντέλεται ή φυλή στον εαυτό της.
Τά φυλετικά χαρακτηριστικά κρύβουν μέσα τους μιά απεριόριστη
δύναμη. Μιά απεριόριστη δύναμι πού δέν παραμένει ένα στατικό φαινόμενο, μά
εξωτερικεύεται. Μιά δύναμι πού εκφράζεται μέσα άπό τό φυλετικό έγώ καί
αντανακλά στά φυλετικά επιτεύγματα. Έτσι, ή φυλή πού διαθέτει ίσχυρά φυλετικά
αρχέτυπα μέσα της, παρουσιάζεται σάν φυλή-δημιουργός. Σάν φυλή πού μπορεί νά
εκκινήση τίς διαδικασίες διαμορφώσεως του πολιτιστικού κύκλου, επιλέγοντας
τόν κεντρικό άξονα, διαμορφώνοντας τίς βασικές αξίες, προωθώντας εκείνη τήν
έλιτική ομάδα, τήν ηγουμένη μειοψηφία, πού θα δώση τά εναύσματα καί θά άνοιξη
τόν δρόμο.
Ή ηγουμένη μειοψηφία, αναλαμβάνει τόν ιστορικό της ρόλο καί
τίθεται επικεφαλής τής προσπάθειας πού πηγάζει άπό τήν φυλετική Ιδιοσυγκρασία.
Ό ρόλος της αρχίζει μετά τήν καταλυτική παρουσία τών «βαρβάρων» πού έχουν
γκρεμίσει καί ανατρέψει τά τελευταία κομμάτια του παρηκμασμενου πιά
προγενέστερου πολιτισμού.
Έτσι, ό καινούργιος πολιτιστικός κύκλος πού
στοιχειοθετείται είναι γεμάτος υγιή καί δυναμικά στοιχεία χωρίς ωστόσο νά έχη
άπομακρυνθή άπό τίς προγονικές καταβολές. Ή ισορροπία ανάμεσα στό χθες καί στίς
ενοράσεις τού μέλλοντος αποτελούν τήν εθνική ταυτότητα τού πολιτισμού.
Ό πολιτισμός καθαρά συλλογικό δημιούργημα αποτελεί τήν έξαρσι
της φυλής, προέρχεται άπό τό φυλετικό υπόστρωμα καί όχι άπό τόν αφηρημένο
κόσμο τών ιδεών ή τίς ύπερτονισμένες μαρξιστικές κοινωνικές διεργασίες.
Ή δύναμις τής φυλής, μιά δύναμις καθαρή καί αρχέγονη, μέ
διαχρονική ίσχύ αποτελεί το έμβολο πού σπρώχνει τήν φυλή νά δημιουργήση καί νά
διακριθή. Ή διαφοροποίησις τών φυλών σέ φυλές ταγούς και δημιουργούς, φυλές
αφομοιωτικής Ικανότητος καί φυλές δούλων καi βάρβαρων χαράσεται άπό τήν δύναμη
πού έχει να έπιδείξη κάθε φυλή. Κάθε
φυλή ευαγγελίζεται για τόν εαυτό της μιά προοπτική. Τώρα, στην εποχή τής
παρακμής, τήν εποχή τής έρειπώσεως καί της καταρρεύσεως νά είναι αυτή πού θέτοντας
τά θεμέλια τού καινούργιου Πολιτισμού θά γίνει φορέας τής νέας εποχής, θά
γίνει δημιουργός τής ακμής, θά γίνει ό ταγός καί θά τεθή επικεφαλής τών άλλων
φυλών.
Τώρα, τήν στιγμή τής κρίσεως, αξιοκρατικότερα άπό κάθε άλλη
φυλή, ή ελληνική φυλή καλείται νά άναλάβη τόν ίστορικό της ρόλο.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το ιδεολογικό θέμα " Η ΔΥΝΑΜΙΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ δημοσιεύθηκε στην εθνικιστική εφημερίδα ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ αρ. φύλλου 45 την Πέμπτη στις 16 Δεκεμβρίου του 1982
Το ιδεολογικό θέμα " Η ΔΥΝΑΜΙΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ δημοσιεύθηκε στην εθνικιστική εφημερίδα ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ αρ. φύλλου 45 την Πέμπτη στις 16 Δεκεμβρίου του 1982
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π