Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Τρίτη, 11 Μαρτίου 2014

Τα ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΟΛΑ !! Ούτε πέτρα Ελληνική δεν θα αφήσουν.


Σε έναν αγώνα ξεπουλήματος κάθε γωνιάς της πατρίδας μας, έχει επιδοθεί η εγκάθετη μνημονιακή συγκυβέρνηση. Τρέχει για να προλάβει να παραδώσει ότι έχει αξία, φιλέτα, οργανισμούς, λιμάνια, αεροδρόμια ακόμα και ακίνητα στρατηγικής σημασίας για την εθνική ασφάλεια. Η προδοτική πολιτική δεν έχει τέρμα. Η πατρίδα μας, η Ελλάδα ζει μια πρωτοφανή κατάσταση η οποία πολύ δύσκολα θα είναι αναστρέψιμη μελλοντικά. Με πρόσχημα τις ξένες επενδύσεις και άλλες ανόητες δικαιολογίες, βγάζουν στο σφυρί, με ένα νέο πακέτο πώλησης 168 κτίρια και οικόπεδα του Δημοσίου, στο οποίο περιλαμβάνονται 15 ακίνητα στην Πλάκα, 137 προσφυγικές κατοικίες της Λεωφόρου Αλεξάνδρας και τρείς Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, Με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και

                                               
Αποκρατικοποιήσεων μεταβιβάστηκε στο ΤΑΙΠΕΔ, όπως αναφέρει δημοσίευμα

Ελεύθερος Τύπος δημοσίευμα 
του Ελεύθερου Τύπου.Η απόφαση ελήφθη στις 4 Μαρτίου και αναρτήθηκε χθες στην ιστοσελίδα της «Διαύγειας». Με τη μεταβίβαση των παραπάνω ακινήτων το ΤΑΙΠΕΔ διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των περιουσιακών στοιχείων που θα προωθήσει το προσεχές διάστημα προς αξιοποίηση, κυρίως μέσω μακροχρόνιας μίσθωσης ή πολυετούς παραχώρησης χρήσης.



Πάει και το λιμάνι του Πειραιά 

Το σημαντικότερο Ευρωπαϊκό λιμάνι μετά το Άμστερνταμ, ο Πειραιάς πρόκειται να φύγει και αυτό από την ιδιοκτησία της Ελλάδας και να περάσει αντί πινακίου φακής στα χέρια ξένων. Ενόψει μάλιστα της αναβάθμισης του ως κόμβος μιας και αποτελεί ήδη το σημείο διανομής προς την Ευρώπη των κινεζικών προϊόντων.
Και τα αεροδρόμια
Από το 2013 έχει μπει σε εφαρμογή το σχέδιο πώλησης των αεροδρομίων Το σχέδιο, που προωθεί το υπουργείο Ανάπτυξης, προβλέπει την αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων σε δύο σχήματα, όπου, ανάλογα με το ενδιαφέρον, θα ενταχθούν από 7 εως 10 αεροδρόμια. Τον βασικό κορμό της Ομάδας Α αποτελούν τα αεροδρόμια: Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας. Αν όμως υπάρξει ενδιαφέρον ο επενδυτής έχει την δυνατότητα να εντάξει στην συγκεκριμένη ομάδα και όποιο από τα αεροδρόμια της Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου.

Τον βασικό κορμό της Ομάδας Β αποτελούν τα αεροδρόμια: Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου. Αν όμως υπάρξει ενδιαφέρον ο επενδυτής έχει την δυνατότητα να εντάξει στην συγκεκριμένη ομάδα και όποιο από τα αεροδρόμια Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου.

Και τα νησιά μας, λες και είναι ιδιοκτησία του μπαμπά τους με πρόσχημα την κρίση...


Στην ιδιοκτησία του εμίρη του  Κατάρ Χαλίφα Αλ Θάνι έχει ήδη περάσει το νησί Οξυά και άλλα πέντε μικρότερα νησιά έναντι 4,9 εκατομμυρίων ευρώ για το πρώτο και 3,5 για τα άλλα πέντε. Το νησί της Οξυάς που έχει έκταση 4.900 στρέμματα ανήκει στο σύμπλεγμα των Εχινάδων και βρίσκεται απέναντι από τον Αστακό. Τα άλλα πέντε νησάκια έχουν συνολικά έκταση 1600 στρέμματα.

Αλλά νησιά προς πώληση είναι: ο Αγιος Αθανάσιος στην Ιτέα με τιμή πώλησης 1,9 εκατομμύρια δολάρια, το  Μόδι στον Κορινθιακό έναντι 1,5 εκατ. δολάρια, τα Τοκμάκια της Λέσβου προς  5 εκατ. δολάρια, η  Καρδιώτισσα Σικίνου, για 8 εκατ. δολάρια, το τμήμα του Αγίου Θωμά στον Αργοσαρωνικό για 15 εκατ. δολάρια. Το Δουλίχιο που πωλείται έναντι 50 εκατ. δολαρίων, το νησί Ομφορι για  62 εκατ. δολάρια, η Γαία, που έναντι  5 εκατ. δολαρίων και  η νησίδα Πάτροκλος, κοντά στην Αττική, που  κοστίζει 186 εκατ. δολάρια. 

Ελληνικό το μεγαλύτερο οικοπέδου-φιλέτο της Ευρώπης με 80 ευρώ το τ.μ !


Μια ακόμη εξωφρενική πώληση  του μεγαλύτερου οικοπέδου-φιλέτο της Ευρώπης έκτασης 6.240.000 τ.μ. του Ελληνικού και της παραλίας του Αγ. Κοσμά έχει πάρει τον δρόμο της «εισφοράς» Γιατί χάρισμα είναι όταν αντικειμενικής αξίας 9 δις ευρώ ( σύμφωνα με μελέτη του καθηγητή του πολυτεχνείου Ν. Μπελαβίλα) εκποιείται μόνο 0,5 δις ευρώ δηλαδή 80 ευρώ το τ.μ. και αυτά 25 % προκαταβολή και τα υπόλοιπα με δόσεις σε βάθος 15ετίας. Το Ελληνικό είναι τμήμα του Παράκτιου Μετώπου, που ξεκινά από το ΣΕΦ και φτάνει στο Σούνιο. Ο χώρος αυτός αποτελεί μια τεράστια παραθαλάσσια έκταση, ένα μοναδικής αξίας -οικολογικής, αρχαιολογικής, μνημειακής και αισθητικής- τοπίο. Ένα οικόπεδο 6.240 στρεμμάτων, σε μία από τις πιο ακριβές περιοχές της Αθήνας, επί της ακτογραμμής του Σαρωνικού, με μία νεότευκτη μαρίνα, δύο σταθμούς μετρό, μία γραμμή τραμ και δύο λεωφόρους, σε απόσταση 20' από την Ακρόπολη και το λιμάνι του Πειραιά. Επίσης φροντίζουν  ο αγοραστής να απαλλάσσεται από φόρους και χαράτσια που πληρώνουν οι Έλληνες φορολογούμενοι

Έρμαιο οι Έλληνες των ξένων μετά την πώληση της ΔΕΗ και στην ενέργεια.

Με το νομοσχέδιο που μπαίνει σε δημόσια διαβούλευση μέχρι την επόμενη Παρασκευή πωλείται το 30% του παραγωγικού δυναμικού της ΔΕΗ. Σε αυτή που θα περάσει στα χέρια ιδιωτών θα μεταφερθούν μονάδες, περιουσιακά στοιχεία, προσωπικό και πελάτες που αντιστοιχούν στο 30% της επιχείρησης. Η νέα εταιρεία θα αποκρατικοποιηθεί και θα δοθεί σε ιδιώτη, μετά από διεθνή διαγωνισμό.
Συγκεκριμένα οι μονάδες που θα περάσουν στη νέα εταιρεία είναι:

·    Λιγνίτης: ΑΗΣ Αμύνταιο Ι & ΙΙ, ισχύος 600 MW, ΑΗΣ Μελίτη Ι, ισχύoς 330 MW και η άδεια ηλεκτροπαραγωγής για τον σταθμό παραγωγής Μελίτη ΙΙ, ισχύος 450 MW. Επίσης τα δικαιώματα της ΔΕΗ στα λιγνιτωρυχεία που απαιτούνται για τη λειτουργία τους (Αμυνταίου, Κλειδιού, Λόφων Μελίτης, Κομνηνών Ι & ΙΙ, Βεύης.
·    Υδροηλεκτρικά: Πλατανόβρυση, ισχύος 116 MW, Θησαυρού, ισχύος 384 MW, 'Αγρας, ισχύος 50 MW, Εδεσσαίος, ισχύος 19 MW, Πουρνάρι Ι και ΙΙ, συνολικής ισχύος 334 MW.
·    Φυσικό αέριο: ΑΗΣ Κομοτηνής, ισχύος 485 MW.
·    Πρόκειται δηλαδή για μονάδες συνολικής ισχυος 2.318 μεγαβάτ συν την άδεια παραγωγής για τη μονάδα Φλώρινας (Μελίτης)2 και τα λιγνιτωρυχεία.


Δήμητρα Παπαγεωργάκη για τον Κοινό Παρονομαστή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π