Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020

Χρειάσθηκαν μόνον 16 μήνες, ένα καλό επιτελείο και ένας κουρασμένος… συμβιβασμένος και απελπισμένος λαός

γράφει ο Πολύδωρος Ιππ. Δάκογλου

Έχει συγκεντρώσει δίπλα του μια μεγάλη ομάδα ικανών στελεχών, με γνώσεις στην επιστήμη της Επικοινωνίας και με χαρακτήρα που δεν επιδέχεται ηθικών δισταγμών, μπροστά στην εκπλήρωση της δουλειάς τους.

Έχει κάνει συμμαχίες με δεκάδες δημοσιογράφους και ιδιοκτήτες Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας καθώς και κορυφαίους διαχειριστές Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης που αποδέχτηκαν ως αποστολή τους την περιθωριοποίηση και τον αφανισμό ιδεών, αξιών και ανθρώπων.

Έχει προσεταιριστεί την παντοδύναμη μειονότητα των ΛΟΑΚΤ και έχει προσδεθεί, στο άρμα της Μέρκελ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020

Το μήνυμα της θυσίας των Ισαάκ, Σολωμού, Γκούμα και Κωνσταντίνου Κατσίφα…


Τον ένα τον δολοφόνησαν (Ισαάκ Ισαάκ) γιατί μπήκε στα κατεχόμενα της Κύπρου!

Τον άλλο τον σκότωσαν (Σωλωμός Σολωμού) γιατί επιχείρησε να κατεβάσει την σημαία του εισβολέα στη μεγαλόνησο.

Την σκυτάλη του θανάτου (Αριστοτέλης Γκούμας) την σήκωσε ο επόμενος, γιατί μιλούσε Ελληνικά στην Βόρειο Ήπειρο.

Και τώρα, η θυσία ενός ακόμη (Κωνσταντίνος Κατσίφας).

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020

Η Αφροδίτη τής Μήλου


 Ώ εσύ ανυπέρβλητη ομορφιά, 

ώ εσύ τού πλανήτη κάλλος! 

(Γ. Σαγιάς)


Η Αφροδίτη τής Μήλου, εκτίθεται στο Μουσείο τού Λούβρου στο Παρίσι. Πρεσβευτής τού μεγαλείου τού ελληνισμού, της αρμονίας, της θηλυκότητας, της γυναικείας ομορφιάς. Εκπάγλου ομορφιάς, σαγηνευτική, διεγείρει την φαντασία και εξάπτει το όνειρο.

Δημιουργημένη περίπου το 150 π.Χ. - 100 π. Χ. από παριανό μάρμαρο, με ύψος 2,02 και βάρος σχεδόν έναν τόνο (900 κιλά χωρίς τα μέλη και στοιχεία που λείπουν), μαγνητίζει το βλέμμα τού επισκέπτη, οδηγεί τις αισθήσεις και -ενίοτε- οδηγεί καλλιτέχνες και αλαφροΐσκιωτους σε