Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

«Νηρηϊδα»: Το πρώτο ελληνικής κατασκευής ημι-υποβρύχιο σκάφος ! (βίντεο και φωτογραφίες)


Υπάρχουν λαοί που είναι στο DNA τους παραγωγικοί. Όμως η Ελληνική φυλή είχε και έχει, αφού δεν έχει αλλοιωθεί στο ελάχιστο το DNA της επιστημονικά τεκμηριωμένο (ΕΔΩ), στο αίμα της την δημιουργία. Και στο παρελθόν αλλά και στο δύσκολο σήμερα, βλέπουμε Έλληνες να δημιουργούν, να καινοτομούν και να πρωτοπορούν. Αξίζει να αναφέρουμε πως σπανίως το ελληνικό κράτος υπήρξε αρωγός σε κάθε τέτοια προσπάθεια, αντίθετα μοίραζε χωρίς φειδώ χρήμα άφθονο σε μη κυβερνητικές οργανώσεις (ΜΚΟ) που δεν προσέφεραν τίποτα παρά μόνο μέσω αυτών τάιζαν ημετέρους και συγγενείς. Έτσι για μια ακόμη φορά και εν μέσω οικονομικής ασφυξίας – κρίση δεν τη λες – μια ελληνική εταιρεία  η «Χασιλίδης Κατασκευαστική» ελληνική επιχείρηση βαρέων κατασκευών, που εδρεύει και δημιουργεί στην ακριτική
Δράμα προχώρησε σε ένα κατασκευαστικό επίτευγμα, που εντυπωσιάζει την ελληνική κοινή γνώμη και συγκεντρώνει το παγκόσμιο ενδιαφέρον, αποτελεί το χειροποίητο ημι-υποβρύχιο σκάφος «Νηρηϊδα» Δυστυχώς και εδώ, τα γνωστά ΜΜΕ μόνο αυτές τις ειδήσεις δεν προβάλουν, με εξαίρεση το κανάλι ΑΡΤ στο οποίο μάλιστα και  ακούσαμε την είδηση και πιο συγκεκριμένα στην εκπομπή του Κωστή Αηβαλιώτη


Το σκάφος αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ευρέως, τόσο για ερευνητικούς και ψυχαγωγικούς σκοπούς, όσο και σε άλλους τομείς, στην επιφάνεια αλλά και κάτω από την επιφάνεια του νερού, σε θάλασσες ή και μεγάλες λίμνες,
Με επικεφαλής της τον κ. Στέφανο Χασιλίδη και με ένα ολόκληρο επιτελείο έμπειρων και εξειδικευμένων συνεργατών, η εταιρεία αυτή προχώρησε διεξοδικά στην ολοκλήρωση της κατασκευής του σκάφους «Νηρηϊδα», που διακρίνεται για τον σχεδιασμό, τα υλικά, την πολυτέλεια και την ασφάλειά του και που μπορεί να παραχθεί μαζικά σε τρία διαφορετικά μοντέλα, δηλαδή αυτά των 2, των 4 και των 6 θέσεων, με ανάλογες προσαρμογές, βάσει των ιδιαίτερων αναγκών κάθε πελάτη.
Το ημι-υποβρύχιο αυτό σκάφος, που δοκιμάστηκε με απόλυτη επιτυχία, αποτελείται από δύο τμήματα, αυτό που επιπλέει στο νερό και μοιάζει με ένα κοινό σκάφος και αυτό, που βρίσκεται κάτω από την επιφάνεια του νερού και περιλαμβάνει μια πλήρως εξοπλισμένη με ανέσεις υποβρύχια υδατοστεγή καμπίνα, κατασκευασμένη κυρίως από γυαλί, μέσα από την οποία μπορεί κανείς να γνωρίσει και να παρατηρήσει με πλήρη άνεση και ασφάλεια τον βυθό και τον υποβρύχιο κόσμο, όπως οι δύτες.

Σημ.:Τις πληροφορίες τις βρήκαμε από την εφημερίδα Ελληνική Γνώμη από τον κύριο Ευθύμιος Χατζηϊωάννου








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π