Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

Ουστ βρωμιάρηδες!


Εμένα μου αρέσει ο Πολάκης. Και πιστόλι έχει (παρανόμως), και πυροβολάει στον αέρα στους γάμους (παρανόμως) και διπλά λογιστικά βιβλία κρατάει (παρανόμως). Και σε εκδηλώσεις όπου μιλάνε Μητροπολίτες μπούκαρε (παρανόμως), και βρωμόστομος είναι στις εκφράσεις του (παρανόμως), και… και … και…
Είναι το τέλειο πρότυπο για τη νεολαία και η τέλεια περιγραφή του τι ψηφίζει, για να μας κυβερνά, ο γοητευμένος (από τον ΣΥΡΙΖΑ) και ο απογοητευμένος (από τα άλλα κόμματα) ψηφοφόρος.
Είμαι βέβαιος πως θα είναι και δέκτης ερωτικού ενδιαφέροντος από γόνους πλουσίων οικογενειών (αγόρια και κορίτσια).


Είμαι λοιπόν υπό σκέψη να αποκτήσω και εγώ ένα όπλο και να αρχίσω να πυροβολώ (όχι όμως σε γάμους), να ξεκινήσω να κρατάω διπλά λογιστικά βιβλία, να μπουκάρω σε ομιλίες υπουργών, και να τους ρίχνω και κανένα μπινελίκι. Σίγουρα δεν κινδυνεύω να επέμβει κανένας εισαγγελέας, πιθανόν δε να γίνω αναπληρωτής υπουργός και σίγουρα θα λύσω το ερωτικό μου πρόβλημα.
Όσον αφορά εσάς, ψηφοφόροι της πολιτικής ορθότητας, που επέβαλαν ο Σόρος και οι αμερικανόδουλοι πολιτικοί, ένα έχω να πω: «Ουστ βρωμιάρηδες» (όπως είπε και ο Πολάκης)!


Αντ. Ι. Δραστικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π