Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Ανακοινώθηκε η πτώχευση της Mercedes Benz...


Ευθυμογράφημα                                   Του Συνεργάτη μας Φοίβου Ιωσήφ

Με μεγάλη τους λύπη δέχτηκαν οι ανά τον κόσμο λάτρεις των αυτοκινήτων Mercedes Benz την είδηση για την πτώχευση της γνωστής εταιρείας κατασκευής αυτοκινήτων. Οι πληροφορίες μας λένε ότι την τύχη της εταιρείας Mercedes Benz θα ακολουθήσουν και άλλες Γερμανικές εταιρείες. Εγκυρες διαδόσεις κάνουν λόγο για άμεση πτώχευση επίσης των εταιρειών Bayer , Opel, VW, Siemens, Basf, MAN, FAG, και BMW. Δυστυχώς οι παγκόσμιες οικονομικές και κοινωνικές αναταράξεις θα είναι πολύ μεγάλες με απρόβλεπτες συνέπειες πού ήδη άρχισαν να καταγράφονται με την κατακρήμνιση των  τιμών στα χρηματιστήρια του Τόκυο, του Σικάγου και της Νέας Υόρκης. Ο Θεός να βάλει το χέρι του χρονιάρες μέρες. Δύσκολα θα ξεπεραστεί μια τέτοια απότομη κρίση.

Όλα ξεκίνησαν προχθές με την επίσκεψη της κυρίας Μέρκελ στην Αθήνα. Μία επίσκεψη πρόκληση για τά ευαίσθητα νεύρα του Αλέξη Τσίπρα. Ο αρχηγός δεν δέχτηκε την ιταμή και αναπεπταμένη προκλητικότητα της Καγκελαρίου και έριξε το γάντι στα πόδια της. Θα το σηκώσει άραγε η Κα Μέρκελ ή θα το μαζέψουν την επομένη οι οδοκαθαριστές. Ιδού το ερώτημα. Ο κ. Τσίπρας είπε: θα μας βρεί αντιμέτωπους η Κα Μέρκελ και θα την νικήσουμε. Αυτό εμείς το θεωρούμε δεδομένο. Ηδη από σήμερα η επιτροπή διεθνών αγορών του Σύριζα προετοιμάζει σχέδιο ανατροπής των συνεχώς αυξανομένων Γερμανικών εξαγωγών. Η κολοσσιαία εταιρεία λιπασμάτων και αρμάκων Bayer στο Leverkouzen σύντομα θα βρή μπροστά της το Ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα ΤΕΙ Κοζάνης ενώ την ίδια ώρα τα παγκοσμίου φήμης ρουλεμάν  FAG και οι κυκλοφορητές WILO θα έχουν να αντιμετωπίσουν από τούδε και στο εξής το Δασαρχείο Τριπόλεως. Η μάχη θα είναι αμείλικτη, θα επιτραπούν χτυπήματα ακόμη και στα γεννητικά όργανα, δεν τους φοβόμαστε, δεν τους λυπόμαστε, θα τους συντρίψουμε.

Σε ένα άλλο επίπεδο ανταγωνισμού θα βρεθούν και οι πωλήσεις των αυτοκινήτων BMW 725 και Mercedes SLK500 αφού η πυροσβεστική υπηρεσία Σερρών άρχισε ήδη να ενημερώνει την παγκόσμια κοινότητα για τον περίφημο ακανέ Λαϊλια και την γνησιότητα του γίδινου βούτυρου κατασκευής του. Ο Αλέξης με το οξύ διεισδυτικό του βλέμμα κατάλαβε τις αδυναμίες των Γερμανικών εξαγωγών και σύντομα με οπωροκηπευτικά  προϊόντα από την περιοχή Λεχαινών και κάτω Αχαϊας πρόκειται να τους ισοπεδώσει. Αααα μα δα, κάποιος έπρεπε να τους τρίψει τη μούρη. Μπράβο Αλέξη, μπράβο παλληκάρι μας. Με την αρωγή μάλιστα του αόκνου και εργατικού Βουλευτή Β περιφέρειας Πειραιά Παναγιώτη Λαφαζάνη πιστεύουμε πως όλοι την ίδια τύχη θα έχουν, τόσο η Opel όσο και η κατασκευάστρια εταιρεία φορτηγών αυτοκινήτων ΜΑΝ. Ο κ. Λαφαζάνης έχει ήδη λάβει την εντολή από τον Πρόεδρό του να προετοιμάσει το Λιμενικό σώμα να προσφέρει καλλίτερες τιμές στα ερπυστριοφόρα οχήματα από την Kraus Maffei. 

Εκεί να δείς πλούτη και χλιδή οι Ναύαρχοι και οι Πλωτάρχες πού να μην το πιστεύεις. Από την άλλη πλευρά ο ΟΣΕ με γενικό διευθυντή τον Δημ Παπαδημούλη θα ορμήσει με όλες του τις δυνάμεις στις αγορές της Λατινικής Αμερικής και εκεί να δείς σφαγή που θα υποστεί τόσο η Volks Wagen και άλλο τόσο ή και περισσότερο ακόμη η Siemens. Μπορεί η Siemens να ανέλαβε τον εκσυνχρονισμό των ηλεκτρονικών συστημάτων του τεράστιου δικτύου των Ρωσσικών σιδηροδρόμων αλλά τους διαφεύγει η σφήνα που έχουν κάνει οι δύο Δημοτικές επιχειρήσεις ύδρευσης και αποχέτευσης Μεσολογγίου και  Δομοκού. Αυτό ήταν και το τέλος της Siemens. Στην ώρα την καλή και τον αγύριστο, της χρειαζόταν ένα τέτοιο μάθημα. Οι ανά την Ελλάδα ΔΕΥΑ είναι αδυσώπητες  στον διεθνή ανταγωνισμό, άκαμπτες και ψυχρές. Μπορεί να μην έχουμε βιομηχανίες αλλά οι εργαζόμενοι στις Δημοτικές επιχειρήσεις δίνουν μέχρι και το ένα νεφρό τους όταν πρόκειται για το συμφέρον της επερεσίας.

Η εταιρεία Mercedes καλύπτει το 68% των παγκόσμιων πωλήσεων σε φορτηγά αυτοκίνητα και ο ημερήσιος τζίρος μόνον σε ανταλλακτικά για τα φορτηγά ανέρχεται (παρακαλώ κρατηθείτε ψύχραιμοι) στο ιλιγγιώδες ποσό
των  484 εκατομμυρίων ευρώ. Μέσα στο οχτάωρο παρακαλώ και χωρίς τα ανταλλακτικά για τα επιβατηγά αυτοκίνητα και τις πωλήσεις φορτηγών και επιβατηγών. Ε, αυτούς ο Αλέξης ο ανοιχτολέμης θα τους νικήση κατά κράτος κατά περιφέρεια κατά  Nομό και Δήμο. Πάντως από μας κανένας δεν υπαινίχθη ότι ο Αλέξης είναι ψεύτης ή βλάκας, κανένας απολύτως, τον πιστεύουμε ανεπιφυλάκτως και  σε ό,τι και να λέειΟι δηλώσεις του γλυκύτατου Αλέξη έχουν αναστατώσει και άλλες βιομηχανικές χώρες. Η Γαλλία της Citroen, της Peugeot, της Renault και της Dassault με τα γνωστά μας αεροπλάνα Mirage περνάει στο στοχαστρο του Βουλευτή Γιάννη Μπαλάφα. Ποιος είδε το Θεό και δεν τον φοβήθηκε. Κρυφές συσκέψεις υπό τον Πρόεδρο Ολάντ επαναλαμβάνονται καθημερινά προκειμένου να εξευρεθεί λύση για τον απεκνευρισμό του κ. Μπαλάφα και αν είναι δυνατόν να βρεθεί τρόπος για την σωτηρία έστω και μιάς Γαλλικής εταιρείας. Για όνομα του Θεού, ας γλυτώσει κάποιος τους Γάλλους από τον Σύριζα, άνθρωποι είναι κι αυτοί και μάλιστα σύμμαχοι. Λίγο φιλότιμο βρέ παιδιά, λίγο φιλότιμο.

Εγώ πάντως, δεν ξέρω, αλλά είμαι  αισιόδοξος, θα βρεθεί τρόπος να διασωθούν την τελευταία στιγμή έστω λίγες Αμερικανικές ή Ιαπωνικές εταιρείες, κάπου θα κάνει πίσω ο Αλέξης, δεν νομίζω ότι είναι τόσο κακός και αιμοβόρος!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π