Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Έλεγχοι για ΚΤΕΟ και τσουχτερά πρόστιμα για δίκυκλα


Πρόστιμο 400 ευρώ στους ιδιοκτήτες δικύκλων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ. Πότε πρέπει να περάσουν από ΚΤΕΟ τα δίκυκλα και ποια εξαιρούνται

Με πρόστιμο 400 ευρώ θα επιβαρυνθούν όσοι ιδιοκτήτες δικύκλων δεν τα έχουν περάσει από τον Τεχνικό Έλεγχο ΚΤΕΟ.
Εφόσον ο ιδιοκτήτης εντός 10 ημερών προσκομίσει το Δελτίο ΚΤΕΟ στη Τροχαία θα καταβάλλει μόνο 50 ευρώ. Το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου ΜΟΤΟ ισχύει για 2 χρόνια και η Κάρτα Θορύβου για 1 χρόνο.
Ωστόσο ειδικά για την Κάρτα Θορύβου ακόμη δεν έχουν θεσπιστεί εδώ και 2 χρόνια τα πρόστιμα στον Κ.Ο.Κ. αλλά ούτε και το κόστος ελέγχου πιστοποίησης από τα ΚΤΕΟ.
 Από τον τεχνικό έλεγχο εξαιρούνται τα δίκυκλα που έχουν άδεια κυκλοφορίας από την Τροχαία και τα δίκυκλα με τρεις ή τέσσερις τροχούς.
Επίσης μετά τη δημοσίευση της Υπουργικής Απόφασης περί καθορισμού τελών για όλα τα οχήματα το Υπουργείο σύντομα θα εκδώσει και τη σχετική απόφαση περί καθορισμού του πρόσθετου παραβόλου για τα εκπρόθεσμα σε τεχνικό έλεγχο ΜΟΤΟ.

Το κόστος και οι επιβαρύνσεις
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της Ημερησίας, το κόστος ελέγχου των μοτοσικλετών στα ΚΤΕΟ θα ξεκινά από 25 ευρώ ενώ σε περίπτωση που κάποιος μεταβεί εκπρόθεσμα και ειδικότερα έως και διάστημα 1 μήνα θα επιβαρυνθεί περίπου 7 ευρώ.
Αν "ξεχάσει" να περάσει από ΚΤΕΟ για χρονικό διάστημα έως 6 μήνες η επιβάρυνση κυμαίνεται στα 15 ευρώ, ενώ μετά το πέρας του 6μηνου η επιβάρυνση θα κυμαίνεται στα 25 ευρώ.
Τα παραπάνω βέβαια ισχύουν για δίκυκλα με κινητήρες από 50 κ.εκ. και άνω ενώ προσεχώς θα συμπεριληφθούν και τα μοτοποδήλατα με κινητήρες κάτω των 50 κ.εκ. με κόστος περίπου 20 ευρώ.
Πότε περνάνε ΚΤΕΟ τα δίκυκλα

Από τον Μάιο του 2012 έχει ξεκινήσει η υποχρέωση σε τεχνικό έλεγχο ( ΚΤΕΟ ) για όλα τα ΜΟΤΟ που κυκλοφορούν στην Αττική.
Ο Τεχνικός Έλεγχος ΜΟΤΟ περιλαμβάνει έλεγχο Καυσαερίων, έλεγχο φώτων, οπτικό έλεγχο ( για διαρροές, ελαστικά κ.α.), έλεγχο θορύβου, έλεγχο φρένων.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα πρόσκλησης ( η με αριθμό 2670/11-12-2012 Απόφαση Περιφέρεια Αττικής ) σε τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ υποχρεούνται τα ΜΟΤΟ άνω των 50 cc, ως ακολούθως:

* Όσα δίκυκλα έχουν 1η άδεια κυκλοφορίας έως το 1998 έπρεπε να έχουν περάσει από ΚΤΕΟ μέχρι τις 31/12/2012.
* Οι μοτοσικλέτες με 1η άδεια το 1999 υποχρεούνταν να περάσουν από ΚΤΕΟ από την 1/1/2013 έως τις 28/2/2013.
* Τα δίκυκλα με 1η άδεια το 2000 περνούν από ΚΤΕΟ από την 1/3/2013 έως τις 31/3/2013.
* Οι μοτοσικλέτες με 1η άδεια το 2001 περνούν από 1/4/2013 έως 30/4/2013.
* Τα δίκυκλα με 1η άδεια το 2002 περνούν από ΚΤΕΟ από 1/5/2013 έως 31/5/2013.
* Όσες μοτοσικλέτες έχουν 1η άδεια το 2003 περνούν από ΚΤΕΟ από 1/6/2013 έως 30/6/2013.
* Οι μηχανές με 1η άδεια το 2004 περνούν από ΚΤΕΟ από 1/7/2013 έως 31/8/2013.
* Τα δίκυκλα με 1η άδεια το 2005 περνούν από ΚΤΕΟ από 1/9/2013 έως 31/10/2013.
* Οι μοτοσικλέτες με 1η άδεια το 2006 περνούν από ΚΤΕΟ από 1/11/2013 έως 21/12/2013.

egerthitoi

2 σχόλια:

  1. το ανωτερο αναφερει την περιφεριεα Αττικη, αλλα προσθεσμιες π.χ. στο Ν. Κερκυρας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απ' ότι διαβάσαμε σε συνέντευξη του Διευθύνοντα της ΚΤΕΟ Ελλάς λέει ότι:

    Στην επαρχία, το πρόγραμμα πρόσκλησης έχει ξεκινήσει ήδη από τα μέσα του Ά11, σε όποιες περιφέρειες έχουν ήδη κατασκευαστεί ΚΤΕΟ δικύκλων. Εκεί έχουν περάσει τα παλιά μηχανάκια από έλεγχο. Στις 30/4/2012 βγήκε και στην Αθήνα, το πρόγραμμα που έχετε στα χέρια σας. Καλεί όλα τα μηχανάκια με ημερομηνία κατασκευής από 31/12/1998 και πίσω, ενώ εκείνα έχουν χρόνο να ελεγχθούν μέχρι το τέλος του χρόνου. Σαφώς θα έπρεπε να βγει κάτι πιο συγκεκριμένο, το υπάρχον έχει βγει κάπως απλοϊκά. Για παράδειγμα, δεν έχουν διαφορετική ημερομηνία προσέλευσης ανάλογα με τον αριθμό κυκλοφορίας, όλοι πρέπει να έχουν έρθει για έλεγχο μέχρι το τέλος του 2012. Στην επαρχία πχ. λένε ότι τον Ιούνιο πρέπει να περάσει το 1-2-3, τον Ιούλιο το 4-5-6 κλπ. Πιθανά να το έχει κάνει αυτό το κράτος γιατί δε ξέρει τον όγκο, πόσα κυκλοφορούν, πόσα έχουν καταστραφεί, πόσα έχουν κλαπεί, η κατάσταση είναι λίγο ρευστή. Θεωρητικά, τα συγκεκριμένα δίκυκλα που έχουν κληθεί αυτή τη στιγμή στην Αττική, φτάνουν τα 130.000!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π