Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Πατρίδα μ αραεύω σε αμόν καταραμένος Σα ξένα είμαι Έλληνας και σην Ελλάδαν ξένος - Στέλιος Καζαντζίδης


Ένα παραδοσιακό Ποντιακό τραγούδι με ερμηνευτή τον Στέλιο Καζαντζίδη 
εκτός από τους στίχους του βάζουμε και την ερμηνεία .

Πέντε οσπίτια έχτισα κι ασ’όλα ξεσπίτουμαι
Πρόσφυγας είμ’ασο κουνί μ’, Θε μ’ θα παλαλούμαι.

Πατρίδα μ αραεύω σε αμόν καταραμένος
Σα ξένα είμαι Έλληνας και σην Ελλάδαν ξένος


Όσπιτα 'θεκα ανάμεσα σ’ορμήν και ποταμάκρη
Πεγάδια μαρμαρόχτιστα, νερόν αμόν το δάκρυ.

Πατρίδα μ αραεύω σε αμόν καταραμένος
Σα ξένα είμαι Έλληνας και σην Ελλάδαν ξένος

Και τώρα αδακές διψώ νερό να πίνω ’κι έχω
Εντρέπομαι να ψάλαβω τα χείλοπα μ να βρέχω
Ρεφρέν
Πατρίδα μ αραεύω σε αμόν καταραμένος
Σα ξένα είμαι Έλληνας και σην Ελλάδαν ξένος
Σα ξένα είμαι Έλληνας και σην Ελλάδαν ξένος
Σα ξένα είμαι Έλληνας και σην Ελλάδαν ξένος

για όσους δεν τα καταλαβαίνουν

Πέντε σπίτια έχτισα, και από όλα ξεσπιτώνομαι
πρόσφυγας είμαι από την κούνια μου, Θεέ μου θα τρελαθώ

Σπίτια άφησα ανάμεσα σε ρέμα και άκρη ποταμού
πηγάδια μαρμαρόχτιστα, νερό σαν το δάκρυ

Και τώρα εδώ διψάω, νερό να πιώ δεν έχω
ντρέπομαι να ζητήσω, τα χείλη μου να βρέξω

Ρεφρέν
Πατρίδα μου σε γυρεύω, σαν καταραμένος
στα ξένα είμαι 'Ελληνας και στην Ελλάδα ξένος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π