Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Γερμανία: Διόδια μόνο για… ξένους


Σε άλλη μία χειρονομία ευρωπαϊκής αλληλεγγύηq προχώρησε η γερμανική κυβέρνηση, καθώς όπως έγινε γνωστό, θα θεσπιστεί σχέδιο για την επιβολή διοδίων σε αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες σε ολόκληρη τη Γερμανία.

Ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Αλεξάντερ Ντόμπριντ παρουσιάζει σήμερα τα σχέδιά του για τη διαφιλονικούμενη επιβολή διοδίων για Ι.Χ. με ξένες πινακίδες.
 Όπως έγινε γνωστό, ο χριστιανοκοινωνιστής πολιτικός προτείνει ένα είδος βινιέτας για το σύνολο του γερμανικού οδικού δικτύου -και όχι μόνον για τους αυτοκινητόδρομους όπως προέβλεπαν τα αρχικά σχέδια του κόμματός του- που θα έχει τη μορφή ενός ειδικού τέλους υποδομών.

Και ενώ τα αρχικά σχέδια προέβλεπαν μόνον την επιβάρυνση των οδηγών με ξένες πινακίδες, γεγονός που προκάλεσε και την αντίδραση των Βρυξελλών, η τελική πρόταση επιβαρύνει, καταρχήν, και τους Γερμανούς οδηγούς.

Τι προβλέπεται

Βάσει του σχεδίου λοιπόν, το ειδικό αυτό τέλος θα καταβάλουν αυτομάτως και οι κάτοχοι οχημάτων με γερμανικές πινακίδες, στον αντίποδα όμως θα πληρώνουν λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.

Οι ξένοι οδηγοί αντίθετα θα αγοράζουν τη βινιέτα, καταβάλλοντας έτσι και αυτοί το νέο τέλος υποδομών.

Με τον τρόπο αυτό πληρούνται οι προϋποθέσεις της κυβερνητικής συμφωνίας Χριστιανοδημοκρατών/Χριστιανοκοινωνιστών και Σοσιαλδημοκρατών. Στην προγραμματική συμφωνία για το σχηματισμό κυβέρνησης, τα τρία κόμματα είχαν συμφωνήσει ότι δεν θα πρέπει να υπάρξει πρόσθετη επιβάρυνση των οδηγών με γερμανικές πινακίδες. Παράλληλα το νέο τέλος θα πρέπει να συνάδει με το ευρωπαϊκό δίκαιο και να μην επιτρέπει διακρίσεις λόγω εθνικότητας.

Στόχος είναι να τεθεί σε ισχύ το 2016. Τα έσοδα που αναμένεται να αποφέρουν οι ξένοι οδηγοί στα γερμανικά ταμεία υπολογίζονται στα 625 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Αντιδράσεις

Η γερμανική λέσχη αυτοκινήτου VCD πάντως αμφιβάλλει ότι το μέτρο μπορεί να αποφέρει τα προσδοκώμενα έσοδα. «Τα διοικητικά κόστη θα είναι τεράστια ενώ και ο έλεγχος κοστίζει χρήματα. Στο τέλος θα είναι συν-πλην μηδέν», είπε η εκπρόσωπος της VCD Άνγια Σμετάνιν προς την Berliner Zeitung.

Για ένα «παράλογο και εντέλει τελείως ανεύθυνο σχέδιο» έκανε λόγο ο επικεφαλής της Κ.Ο. των Πρασίνων Άντον Χοφράιτερ μιλώντας στην εκπομπή Bericht aus Berlin της γερμανικής δημόσιας τηλεόρασης. «Φανταστείτε τι θα γίνεται στις συγκοινωνίες μεταξύ του κρατιδίου του Ζάαρ και της Γαλλίας ή μεταξύ Βρανδεμβούργου και Πολωνίας, εάν οι Γερμανοί δεν θα πληρώνουν στους γείτονες για τη χρήση των δρόμων τους ενώ Γάλλοι και Πολωνοί θα πρέπει να πληρώνουν», πρόσθεσε σήμερα μιλώντας στην Saarbrückener Zeitung. Για «σαφή διάκριση σε βάρος των ξένων» κάνει λόγο η Ένωση ευρωπαϊκών εμπορικών και βιομηχανικών επιμελητηρίων UECC.

Πηγή: Deutsche Welle 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π