Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Μία απάντηση στον Ν. Δήμου και τις "Αποδομήσεις" του για το 1821


του Κώστα Χατζηαντωνίου*
Ο γνωστός διαφημιστής και συγγραφέας Ν. Δήμου ανακάλυψε την αλήθεια για το 1821 και καλεί το έθνος να την υιοθετήσει. Ας δούμε ποιες αλήθειες ανακάλυψε σε ένα σύντομο σημείωμα στο Protagon του "Ποταμιού" (να τον χαίρονται).
1. "Την επανάσταση την ξεκίνησαν φιλήσυχοι αστοί έμποροι". Ξεχνά ο κ. Δ. ότι οι πρώτοι Φιλικοί (διότι στη συνεχεια μυήθηκαν άτομα από όλες τις τάξεις) ήταν μικρέμποροι και υπάλληλοι εμπόρων και διόλου φιλήσυχοι. Έπαιζαν το κεφάλι τους, όπως οι συνεργάτες του Ρήγα Φεραίου. Φιλήσυχοι ήταν οι διαφημιστές- συνεργάτες της δικτατορίας των συνταγματαρχών - με εννοείτε.

2. "Οι αρματολοί και οι κλέφτες δεν πολέμησαν παρά ως μισθοφόροι για αμοιβές και λάφυρα". Ξεχνά ο κ. Δ. ότι οι αρματολοί και κλέφτες με την πολεμική τους εμπειρία ήταν αποφασιστικός παράγοντας επιτυχίας ενώ πριν την Επανάσταση συντηρούσαν το ήθος της αντίστασης και τον πόθο της ελευθερίας, όταν άλλοι (ιδεολογικοί πρόγονοι του κ. Δήμου) συνεργάζονταν με τον δυνάστη ή έσκυβαν το κεφάλι.

3. Προσπερνώ τη επίκληση του Γ. Σκαρίμπα που στα ιστορικά δεν ήταν και ο καλύτερος. Μου κάνει εντύπωση όμως πως ο απεχθής για τον κ. Δήμου λαϊκισμός κατά των "αρχόντων" γίνεται θετικός όταν πρόκειται να αποδομηθεί το έθνος.

4. Επιμένει στη γνωστή παρανόηση για την Αγία Λαύρα. Παρανόηση που ξεκινά από το γεγονός ότι ο Π. Π. Γερμανός και άλλοι πρόκριτοι ήταν εκεί όχι στις 25 Μαρτίου αλλά στις 17, εορτή του Αγ. Αλεξίου και πανήγυρη της Αγ. Λαύρας.

5. Αναφέρει πως μετά την εισβολή του Ιμπραήμ η Επανάσταση είχε καταπνιγεί. Δεν έχει ακούσει ποτέ για τη νίκη στη μάχη των Μύλων ή για τον ανταρτοπόλεμο του Κολοκοτρώνη με το σύνθημα "Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους" [Καλή ώρα...];

6. Αναφέρεται και στο Ναυαρίνο. Ξεχνά πως μέχρι να φτάσουμε στο φθινόπωρο του 1827 χρειάστηκε το αίμα εξήμισι χρόνων αγώνα και συνεχείς διπλωματικές προσπάθειες του Καποδίστρια και των επαναστατών για να αλλάξει θέση η διεθνής διπλωματία. Χρειάστηκε το Μεσολόγγι- το έχει ακουστά; Δεν μας χαρίστηκε το Ναυαρίνο, το αποσπάσαμε.

7. Ναι, υπήρξε η αθλιότητα των εμφυλίων εντός της επανάστασης. Αθλιότητα που γεννά η φιλοδοξία όσων θέλουν να κυβερνούν βάζοντας το Εγώ τους και την Τάξη τους πάνω από το λαό και το έθνος. Σας θυμίζει τίποτα αυτό;

8. Ναι, υπήρξε η σφαγή της Τριπολιτσάς. Πώς αλλιώς θα γινόταν όταν ξεσπά ένας λαός και κερδίζει την ελευθερία του μετά από τέσσερις αιώνες δουλείας και εξευτελισμών; Καταδικάζουν, όσοι το τονίζουν διαρκώς, κάθε επανάσταση; Διότι σε κάθε επανάσταση σημειώνονται σφαγές. Προφανώς. Ξέρουμε ποια συμφέροντα, ποιας τάξης υπηρετούν οι διάφοροι Δήμου.

9. Επιμένει στη γνωστή ταύτιση Αλβανών- Αρβανιτών. Δεν έμαθαν ακόμη την τεράστια διαφορά φυλής- έθνους στην ιστορική εξέλιξη ή υιοθετούν την ρατσιστική ερμηνεία της Ιστορίας (πάνω απ' όλα η φυλή);

10. Τελική διαπίστωση. Η Ιστορία δεν είναι το καλύτερο πεδίο εκτόνωσης των ψυχολογικών πλεγμάτων. Αν τα χρόνια που έπρεπε κάποιοι δεν αγωνίστηκαν αλλά συνεργάστηκαν ή σιώπησαν κατά τη δικτατορία των Απριλιανών, δεν ξεπλένονται χτυπώντας (νομίζουν) τους εθνικούς μύθους.


 *Βραβευμένος με Βραβείο Λογοτεχνίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το μυθιστόρημα "Αγκριτζέντο".

από το Δίκτυο Ελλήνων Συντηρητικών 

το βρήκαμε  στον Ελεύθερο Κόσμο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π