Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Γερμενής: Ο παππούς μου διάβαζε «Ριζοσπάστη»


Την άρση της βουλευτικής ασυλίας έξι βουλευτών της Χρυσής Αυγής αποφάσισε να εισηγηθεί στην Ολομέλεια η Επιτροπή Δεοντολογίας, που συνεδρίασε σήμερα το απόγευμα.

Μεταξύ των έξι βουλευτών περιλαμβάνονται και οι κ.κ. Γιώργος Γερμενής, Στάθης Μπούκουρας και Παναγιώτης Ηλιόπουλος, για τους οποίους οι ανακριτές που χειρίζονται την υπόθεση της Χρυσής Αυγής ζήτησαν την έγκριση της Βουλής, προκειμένου να τους ασκήσουν διώξεις για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση και διεύθυνση αυτής.
Στη συνεδρίαση παρουσιάστηκε ο κ. Γερμενής (με κόκκινη γραβάτα, μάλιστα), προκειμένου να εκφράσει τη δική του άποψη. Σύμφωνα με πληροφορίες, είπε: «Μεγάλωσα με την ελληνική σημαία στο σαλόνι του σπιτιού μου. Έμαθα να
αγαπώ την πατρίδα και δεν περίμενα ότι θα βρισκόμουν στη θέση να κατηγορούμαι για ανατροπή του πολιτεύματος. Ό,τι έκανα, ήταν από ενθουσιασμό και για την ιδεολογία μου. Θυμάμαι ο παππούς μου που μου έλεγε ότι έστελνε τη μητέρα μου να αγοράσει το Ριζοσπάστη στα κρυφά. Αυτό λέγεται κυνήγι μαγισσών».

Εκτός αυτού, ο βουλευτής ζήτησε από τα μέλη να ψηφίσουν υπερ της άρσης της ασυλίας του, ενώ επισήμανε ότι «είμαι κατά της εμφάνισης με φόρμες παραλλαγής. Ποτέ δεν μου άρεσαν οι ασκήσεις ούτε και ο στρατός!».
Στην Επιτροπή εμφανίστηκε και ο κ. Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος, ο οποίος κατηγορείται για παράνομη εκπομπή ραδιοσταθμού. Υπέρ της άρσης ψήφισαν όλοι οι εκπρόσωποι των κομμάτων, εκτός του εκπροσώπου της ΧΑ, Πολύβιου Ζησιμόπουλου, που δήλωσε «παρών».


egerthitoi

ΥΓ
Για την ιστορία...ο Ριζοσπάστης σταμάτησε να πουλιέται στα περίπτερα το 1947 και ξαναβγήκε το 1974 με την νομιμοποίηση του ΚΚΕ Ότι θα έβγαιναν να δηλώσουν και εγγόνια κομμουνιστών αυτό δεν το περιμέναμε...χάθηκε η μπάλα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π