Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Ο ΞΕΠΕΣΜΟΣ ΜΑΣ !!


1976 Μάιος Δυο χρόνια από ότου ξεκίνησε ο εφιάλτης της μεταπολίτευσης. Μέσα από περιοδικό ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ οι εθνικιστές στέλνουν το δικό τους μήνυμα στον Ελληνικό λαό ο οποίος πλέει σε πελάγη ευτυχίας, κολυμπάει σε μια θάλασσα δημοκρατικότητας, γιατί αυτό τελικά του έλειπε, και αρνείται να ακούσει αλλά και να δει τους ολετήρες του έθνους που τον οδηγούν σαν πρόβατο σε σφαγή. Αυτοί οι λίγοι εθνικιστές και ακούν αλλά και βλέπουν πολύ μακριά, μα πολύ μακριά: Στο σήμερα. Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο που δημοσιεύτηκε τότε προς πολιτική ενημέρωση. Και με αφορμή ένα παρόμοιο περιστατικό που οι Τούρκοι μέσω του βουλευτή Μπατάλ θέλανε όπως και σήμερα να λειτουργήσουν την Αγιά Σοφιά ως Τζαμί..Το πάνω απόκομμα είναι από το ίδιο περιοδικό με το συγκεκριμένο άρθρο. 

Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

Αν..


Αν τρέχω και σκοντάψω, θα πέσω. Αν δεν στηρίξω καλά ένα κάδρο, θα πέσει. Αν φύγω από την ζωή κυνηγώντας τουρκόχοιρους στο Αιγαίο ή αναρχοάπλυτους κακοποιούς στην Αθήνα, πεθαίνω! Τοις Κείνων Ρήμασι Πειθόμενος! Θυσιάζομαι για να κοιμούνται οι πολύξεροι, καναπεδοfighters, νεοελλ ασφαλείς, αφήνω μάνα πικραμένη, γυναίκα χήρα και παιδιά ορφανά πίσω!

Δεν “πέφτω”, το παράδειγμα δίνω, τον δρόμο δείχνω!!
 Αν πονέσει η μεσούλα ενός κ@φρου που μαζεύει φράουλες στη Μανωλάδα και πάει νοσοκομείο, το ελεεινό ΚΕΕΡΦΑ θα διοργανώσει 5 πορείες, ομιλίες και συνεντεύξεις τύπου, τα κανάλια

Τετάρτη 23 Μαΐου 2018

Η Ερασμιακή προφορά: Επιστημονική ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ και ΛΑΘΟΣ που στρέφεται εναντίον του ίδιου του Ελληνικού Έθνους


Ο συν.Κώστας Καρδαράς
 περιστοιχισμένος από ΜΑΤ 
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου...
Οδυσσέας Ελύτης

Τον 16ο αιώνα και συγκεκριμένα το 1528, ο Ολλανδός λόγιος Έρασμος, με το βιβλίο του «Διάλογος περί της ορθής προφοράς του λατινικού και του ελληνικού λόγου», συστηματοποιώντας κάποιες παλιότερες απόψεις, εισήγαγε ένα διαφορετικό τρόπο για την προφορά της αρχαίας ελληνικής από εκείνο των βυζαντινών Ελλήνων της εποχής του αλλά και των σύγχρονων Ελλήνων. Χωρίς να μπούμε σε φιλολογικές λεπτομέρειες, πρότεινε τα αρχαία αλλά και τα σύγχρονά του βυζαντινά ελληνικά  να προφέρονται ως εξής (αναφέρονται τα κυριότερα):
Οι δίφθογγοι να προφέρονται σαν δύο και όχι σαν ένας φθόγγος π.χ. το –οι να προφέρεται σαν -όι και όχι σαν –ι (κοϊνός αντί για κοινός), το -ου σαν όι (οϊσία αντί ουσία) κλπ.
Τα διπλά φωνήεντα η, ω να προφέρονται όχι σαν -ι και -ο αλλά σαν διπλά, δηλαδή -εε και –οο αντιστοίχως (πχ έεττα αντί ήττα και νοόον αντί νοών κλπ)
Τα σύμφωνα β, γ, δ και θ να προφέρονται σαν μπ, γκ, ντ και τ (π.χ. αντί για βήμα μπέεμα, αντί για γέρων γκέροον, αντί για δούλος ντόιλος και αντί για θέμα τέμα κλπ).

Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Ίλιντεν: Ο σλαβικός μεγαλοϊδεατισμός με μία λέξη.


του Πέτρου Ευθυμίου
Ίλιντεν. Ο σλαβικός μεγαλοϊδεατισμός με μία λέξη. Ότι πιο απαράδεκτο έχει λεχθεί από τους Σκοπιανούς. Να θυμίσουμε λοιπόν ότι το 1903 ανήμερα του Προφήτη Ηλία (με το παλαιό ημερολόγιο) οι Σλάβοι, ξεσηκώθηκαν υπό βουλγαρική καθοδήγηση. Τύποις εναντίον των Οθωμανών. Επί της ουσίας το Ίλιντεν σήμανε την έναρξη της τρομοκρατίας των κομμιτατζήδων κατά του ελληνικού πληθυσμού της Μακεδονίας. Αυτή ήταν η λεγομένη επανάστασις του Ίλιντεν. Και μπορεί τότε τα πρωτεία του ανθελληνισμού να τα κρατούσαν οι Βούλγαροι, όμως σήμερα οι Σκοπιανοί απέδειξαν ότι έχουν παραλάβει την σκυτάλη και υπερβαίνουν σε πονηρία και φανατισμό όλους τους προκατόχους τους. 

Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Το Δαχτυλίδι του Γύγη (ΠΛΑΤΩΝ)


Το Δαχτυλίδι του Γύγη είναι μυθικό αντικείμενο που αναφέρεται από τον φιλόσοφο Πλάτωνα, στο Βιβλίο 2 της Πολιτείας (2.359d–2.360d).Το δαχτυλίδι έδινε στον ιδιοκτήτη του την ικανότητα να γίνεται αόρατος με τη θέλησή του. Μέσα από την ιστορία του δαχτυλιδιού, η Πολιτεία αναλύει το αν ένα ιδιοφυές άτομο θα ήταν ηθικό, αν δεν είχε την ανησυχία ότι θα πιαστεί και θα τιμωρηθεί λόγω άδικων πράξεων.
Ο Πλάτων με το στόμα του αδελφού του Γλαύκωνα, επινοεί ένα μύθο.
Ένας βοσκός του βασιλιά της Λυδίας ονόματι Γύγης βρίσκει τυχαία ένα μαγικό δακτυλίδι μετά από δύο καταστρεπτικά φυσικά φαινόμενα.