Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Ὥρα τῆς κρίσης γιά τήν Παιδεία καί τούς ἐκπαιδευτικούς μας


Πρίν δύο περίπου μῆνες (φ. 45, 18-11-16) γράφαμε πρωτοσέλιδα (“Καί ποῦ τό ξέρεις Γιωργάκη πώς εἶσαι ἀγόρι;”) γιά τήν πρόσκληση τοῦ Ἰνστιτούτου Ἐκπαιδευτικῆς Πολιτικῆς πού καλοῦσε κυβερνητικούς ΚΑΙ ΜΗ φορεῖς νά καταθέσουν ἐκπαιδευτικά προγράμματα καί ὑλικό, προκειμένου νά ἐνημερώσουν καί νά εὐαισθητοποιήσουν τούς γυμνασιόπαιδες τῆς χώρας. Σέ τί, ὅμως; Σέ ζητήματα διατροφῆς, ἐξαρτήσεων ἀλλά καί …ἔμφυλων ταυτοτήτων μέ θεματική γιά τό «βιολογικό καί κοινωνικό φῦλο»!!!
Ἔ, λοιπόν, γιά νά μήν ἀνησυχεῖτε πώς κάπου κόλλησε τό πρᾶγμα, σᾶς ἐνημερώνουμε ὅτι ὅλα προχωροῦν μέ …γερμανική εὐρρυθμία καί ἤδη ὁ ὑπουργός Παιδείας ἀπέστειλε ἐξαιρετικά ἐπείγουσα ἐνημέρωση στά Γυμνάσια τῆς χώρας
(23-12-2016, Ἀρ. Πρωτ. Φ20.1/220482/Δ2) σχετικά μέ τό θέμα. Λέει λοιπόν πώς στό δεύτερο τετράμηνο τῆς τρέχουσας χρονιᾶς θά ὑλοποιηθεῖ στά Γυμνάσια τῆς χώρας Θεματική Ἑβδομάδα μέ τίτλο «Σῶμα καί Ταυτότητα» μέ ἑστίαση σέ τρεῖς βασικούς ἄξονες: α) διατροφή – ποιότητα ζωῆς β) πρόληψη ἐθισμοῦ κι ἐξαρτήσεων γ) οἱ ἔμφυλες ταυτότητες.

Ὁ 3ος αὐτός ἄξονας περιέχει ἐνδεικτικά θεματικές ὅπως “Βιολογικό καί Κοινωνικό Φῦλο”, “Ἀποδομώντας τά ἔμφυλα στερεότυπα” καί “ὁμοφοβία καί Τρανφοβία στήν κοινωνία καί στό σχολεῖο”!!! Διευκρινίζεται ἐπίσης στήν ὑπουργική ἐγκύκλιο πώς μέχρι τίς 3/2/2017 πρέπει ὅλα τά γυμνάσια νά δηλώσουν ποιάν ἑβδομάδα θά ἀφιερώσουν στά ἀνωτέρω καί πώς ἡ συμμετοχή ὅλων τῶν μαθητῶν καί τῶν διδασκόντων εἶναι ὑποχρεωτική.
Βέβαια μένει στόν Σύλλογο Διδασκόντων κάθε σχολικῆς μονάδας νά ἀποφασίσει ποιάν θεματική θά παρουσιάσει, ἄν θά προκρίνει γνώσεις ἤ σκύβαλα. Ἐκεῖ λοιπόν θά τεθεῖ τό ζήτημα τῆς προσωπικῆς εὐθύνης καί μαρτυρίας καθενός, ἐνώπιον τῆς νεοταξίτικης πρόκλησης. Ἄν δέν μποροῦν οἱ Ἕλληνες ἐκπαιδευτικοί νά ἀρνηθοῦν τήν μετατροπή τοῦ σχολείου σέ διαφθορεῖο, τότε τί λόγος ὑπάρχει νά συζητᾶμε ἀκόμη;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π