Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

Ναι πρώτα οι Έλληνες !!!


Ναι πρώτα οι Έλληνες !!!
Και όταν περισσέψει και στον ξένο και στον πρόσφυγα αλλά στην πατρίδα τους. 
Αυτό μου δίδαξε ο πατέρας μου και οι προγονοί μου Αυτό μου δίδαξε ο δάσκαλός μου στο σχολείο, όταν μαζεύαμε αγαθά να στείλουμε στην Αιθιοπία. 

Οι άνθρωποι πρέπει να έχουν πατρίδα, να ζουν με αξιοπρέπεια και να δημιουργούν πολιτισμό.Έτσι μας έφτιαξε η φύση, ο καθένας να απλώνει τις ρίζες του εκεί που του ταιριάζει και όχι όπως θέλουν οι ιμπεριαλιστές οι νεοταξίτες παγκοσμοιοποιητές και οι
ΜΚΟ, καταπιέζοντας τους λαούς για να πλουτίζουν οι ίδιοι μέσα από την λογική της σαλάτας των λαών. 
ΟΧΙ άλλα παιδιά του κόσμου και αυτοί παιδιά του πλούτου

Γιώργος Κατσίφας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π