Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Μάλτση: «Αν πεθάνω, ας πεθάνω με το εθνόσημο στο παρκέ!» - Στην ιστοσελίδα της FIBA


Πιστή στρατιώτης της Εθνικής η Εβίνα Μάλτση. Σε ερώτηση από την ιστοσελίδα της FIBA αν θα αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Ισπανίας, αν φυσικά προκριθεί σε αυτό η Ελλάδα, η 39χρονη γκαρντ απάντησε: «Πρώτα ο Θεός! Να είμαστε υγιείς! Αν εγώ είμαι υγιής, θα παίζω. Αυτός θα ήταν ο μόνος λόγος για να μην παίζω. Εννοείται πως αυτή η ομάδα, η εθνική, είναι η αγαπημένη μου, είμαι ταγμένη! Αν, κούφια να είναι η ώρα, τύχαινε να αφήσω την τελευταία μου πνοή, θα ήθελα να είναι μέσα στο γήπεδο, με αυτή την εμφάνιση, με αυτό το εθνόσημο!».

Όσο για το τι της δίνει κίνητρο να συνεχίζει σε αυτή την ηλικία; «Η αγάπη μου γι` αυτό που κάνω! Αν ήταν μια άλλη κοπέλα στην ηλικία μου και την έβλεπα, θα έλεγα: «Tι κάνει αυτή; Πως κρατάει αυτό το σώμα;». Όταν ήμουν πιο μικρή, είχα αμφιβολίες αν θα κατάφερνα να το πετύχω. Περνώντας τα χρόνια, δεν είπα ποτέ, θα παίξω μέχρι τότε. Έλεγα όσο αντέχει το σώμα μου θα παίζω. Κι αυτή τη στιγμή αν με ρωτήσεις, αυτό θα σου πω: θα σταματήσω όταν με εγκαταλείψει το σώμα μου. Η FIBA έχει ανακοινώσει ότι αυτό είναι το τελευταίο μου τουρνουά κι εγώ απαντάω ότι δεν είναι το τελευταίο μου τουρνουά, αν βέβαια ο Θεός με κρατήσει υγιή. Αγαπώ τόσο πολύ το μπάσκετ που δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτό. Είμαι ένα παιδί που έχει πάει να παίξει στην αλάνα! Εδώ ήθελα να είμαι, σε καμία παραλία, μπάσκετ ήθελα να παίξω και μπάσκετ θα θέλω να παίζω του χρόνου αν προκριθούμε στο Παγκόσμιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π