Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

Ο ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ ΖΕΙ; KAI AN NAI, ΠΟΥ;


Όταν ήμουν μικρός ο δάσκαλός μου των Αγγλικών για να μας μάθει ευκολότερα Αγγλικό λεξιλόγιο μας παρουσίαζε λέξεις σε ζευγάρια, όπου η σχέση των λέξεων σε κάθε ζευγάρι ήταν να είναι αντίθετα. Έτσι μαθαίναμε το «black-white», “tall-short”, “man-woman” κλπ. Το αποτέλεσμα ήταν επιτυχέστατο, παρατηρούσαμε ότι έτσι μαθαίναμε και θυμόμασταν πιο εύκολα τις νέες λέξεις.
.
Πέρασαν χρόνια και όντας ενήλικας είδα μία διαφήμιση σε στάση λεωφορείων, η οποία μου έκανε εντύπωση διότι δεν έλεγε τίποτε, δεν έδειχνε κανένα προϊόν. 

Έδειχνε μόνο ένα μωβ μεταξένιο ύφασμα και σε αυτό ένα σκίσιμο. Τίποτε άλλο. Το μυαλό μου όμως βλέποντας την εικόνα δημιούργησε την σκέψη «σκίσιμο στο μετάξι» που στα Αγγλικά είναι «SILK CUT»!!! δηλαδή η γνωστή μάρκα τσιγάρων!!!.

Πραγματικά εντυπωσιάστηκα με την εφευρετικότητα των marketers. Ξέροντας όμως ότι αυτοί δεν σκορπούν εκατομμύρια σε διαφημιστικές καμπάνιες αν δεν είναι βέβαιη η εμπορική επιτυχία τους, άρχισα να προβληματίζομαι για τις επιστημονικές έρευνες που θα έχουν προηγηθεί και οι οποίες απέδειξαν την επιτυχία αυτών των μεθόδων.
.
Έβλεπα ότι ανάμεσα σε αυτή την διαφήμιση και στην διδασκαλία του Αγγλικού λεξιλογίου κατά ζευγάρια λέξεων υπήρχε ένα κοινό μοτίβο, ένα κοινό pattern. Ποιο;
.
Oτι ο ανθρώπινος εγκέφαλος όταν δει, ή ακούσει, και γενικά χρειαστεί κάτι από την μνήμη του, αυτόματα ανακαλεί στην μνήμη του ΚΑΙ κάποια άλλα πράγματα, που έχουν επίσης γραφτεί στην μνήμη ως ΣΧΕΤΙΚΑ του πρώτου.
.
Έτσι κάθε φορά στη ζωή μου που χρειαζόμουνα την λέξη white, αυτόματα θυμόμουν και την λέξη black παρά το ότι δεν την χρειαζόμουν. Αυτή η δεύτερη λέξη έρχονταν ως ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΣΥΝΕΙΡΜΟΣ. Το γεγονός ήταν ότι οι δύο λέξεις ως ζευγάρι είχαν τυπωθεί εντονότερα στο μυαλό μου από ότι θα μπορούσε μία λέξη μόνη της.
.
Συνειδητοποίησα τότε ότι η γνώση αυτής της ανθρώπινης φυσιολογίας ενέχει τεράστιες δυνατότητες, και θετικές όπως η εκπαίδευση πχ στο Αγγλικό λεξιλόγιο, αλλά και αρνητικές όπως η προπαγάνδα, είτε με την εμπορική της μορφή ως διαφήμιση προϊόντων, είτε για την πολιτική της χρήση για έλεγχο του ανθρώπινου νου.
.
Όταν έγινε ο ντόρος με το βιβλίου Ιστορίας της ΡΕΠΟΥΣΗ τα κατέβασα όλα και τα διάβασα για να έχω προσωπική αντίληψη όχι μόνο του συγκεκριμένου σημείου περί «συνωστισμού» αλλά και του συνόλου της προπαγανδιστικής δουλειάς τους.
.
Έμεινα έκπληκτος με το βαθμό χρήσης της παραπάνω ΣΥΝΕΙΡΜΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ στους μικρούς μαθητές προκειμένου να τους κάνουν όπως αυτοί ήθελαν, δηλ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ, ΤΟΥΡΚΟ-ΛΑΓΝΟΥΣ, ΑΣΕΒΕΙΣ προς ιστορικά πρόσωπα κλπ. Δίνω κάποια ενδεικτικά παραδείγματα.
.
1) Παρατήρησα ότι ενώ για το Έπος του 40 το βιβλίο αφιέρωνε 3 γραμμές!!, το ίδιο βιβλίο αφιέρωνε 7 γραμμές για να περιγράψει το τι ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ έφτιαχναν οι φούρνοι επί Τουρκοκρατίας στην Κωνσταντινούπολη!!! Ήταν μία ατελείωτη λίστα με αναφορές σε κουλουράκια, τσουρέκια, γλυκίσματα κλπ!!! Σε μια τέτοια κατανομή χώρου, βρίσκετε καμιά λογική με επιστημονικά ιστορικά κριτήρια;;;; Προφανώς όχι, άρα κάτι άλλο άσχετο με εκπαίδευση έπαιζε.
.
Ο ΣΤΟΧΟΣ τους είναι να κάνουν τα Ελληνόπουλα να θαυμάζουν τις εποχές που ήταν υπόδουλοι. Έτσι αυτά αύριο ως πολίτες δεν θα έχουν λόγους να αντιστέκονται και στην νέα επερχόμενη δουλεία τους από το σύστημα της παγκόσμιας τραπεζοκρατίας. Θα είναι προϊδεασμένα θετικά, και πάντως σε καμία περίπτωση δεν θα έχουν διάθεση αντίστασης.
.
ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ τους είναι με χρήση της ΣΥΝΕΙΡΜΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ να συνδέσουν στα μυαλά των παιδιών κάτι που τα παιδιά αγαπούν πολύ (γλυκίσματα), με τον στόχο, που είναι ένα τυπικό καθεστώς δουλείας όπως η τουρκοκρατία, και να παρουσιάσουν αυτά τα δύο ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ.
Έτσι η τουρκοκρατία θα καταγραφεί στα παιδικά μυαλουδάκια ως κάτι πολύ ΘΕΤΙΚΟ όντας στην μνήμη τους σε συσχέτιση με κάτι επίσης ΘΕΤΙΚΟ όπως τα παιδικά γλυκίσματα.
Τι λέτε, Ο ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ ΖΕΙ;;;;
.
2) Θέλουν να απαξιώσουν στην συνείδηση των αυριανών Ελλήνων την κορυφαία Ελληνική ιστορική προσωπικότητα, τον Μέγα Αλέξανδρο. Τι κάνουν;
.
Στο σχετικό μάθημα, ζητούν από τα παιδάκια να γράψουν μία δική τους ιστορία στην οποία να υπάρχουν Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ και Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΜΑΖΙ!!! Έτσι το παιδάκι θα συνδυάσει στο μυαλό του τον Αλέξανδρο με έναν χαρακτήρα τεμπέλη, καμπούρη, δειλό, και σκυφτό στον βεζίρη. Ο ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ ΖΕΙ;;;;
.
Η έμμεση, και όχι άμεση, συσχέτιση των εννοιών - στόχων με κάτι αρνητικό (καραγκιόζη), ή κάτι θετικό (γλυκίσματα), ανάλογα με τον επιδιωκόμενο σκοπό κάθε φορά, τους παρέχει την αναγκαία κάλυψη ώστε να ισχυρίζονται
- «Μα εμείς δεν κατηγορήσαμε πουθενά τον Αλέξανδρο»,
- «Μα εμείς δεν εκθειάσαμε πουθενά την τουρκοκρατία».
Πάντα ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ και ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ.
.
Αλλά και έξω από τον χώρο της εκπαίδευσης, στην τρέχουσα πολιτική, γίνεται από το σύστημα και τα γιοσουφάκια του σε ΜΜΕ και κοινωνικά δίκτυα, επίσης ΑΙΣΧΡΗ ΧΡΗΣΗ αυτής της συνειρμικής προπαγάνδας. Ο κύριος στόχος τους είναι να λασπολογήσουν και δαιμονοποιήσουν τον ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ως κάτι δολοφονικό, καταστροφικό και άρα «Μείνετε μακριά από αυτούς τους λύκους, ελάτε στα δικά μας μαντριά που είναι για προβατάκια (προς σφαγήν)».
.
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΟΥΝ;
Από τις δεκάδες ανόδους των Εθνικιστικών ιδεών σε λαούς αγωνιζόμενους για την Εθνική τους ανεξαρτησία, επιλέγουν μία συγκεκριμένη, αυτή ειδικά του μεσοπολέμου και ειδικά στην Γερμανία και προσπαθούν να την συνδέσουν με την έννοια του Εθνικισμού γενικά ως ιδεολογία.
.
Δηλαδή ενοχοποιούν την ιδεολογία και στάση ζωής του Καποδίστρια, του Κολοκοτρώνη του Μελά, του Δραγούμη, του Γρίβα, του Κατσίφα αντί να ενοχοποιούν την χώρα και τα πρόσωπα που διέπραξαν το οποιοδήποτε έγκλημα.
.
Σκόπιμα αποκρύπτουν, την ΜΗ βολική για την προπαγάνδα τους, επεκτατική φύση του Γερμανικού κεφαλαίου, μία φύση που έφερε την χώρα αυτή να είναι πίσω από όλες τις γενοκτονίες των Νεότουρκων του Κεμάλ, όταν στην χώρα δεν υπήρχε καμμία Εθνικιστική κυβέρνηση.
.
Έτσι ο απλός Έλληνας πείθεται, ακριβώς όπως το παιδί με τον καραγκιόζη, ότι Εθνικισμός είναι κάτι αρνητικό. Το σύστημα πέτυχε τον στόχο του. Ο ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ ΖΕΙ;;;; ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ, ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ;;;;
.
Με την ίδια ακριβώς λογική θα μπορούσε κάποιος να προβάλει τα εγκλήματα της Αγγλίας στην Κύπρο κατά τον απελευθερωτικό αγώνα της ΕΟΚΑ, τις ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ή τα εγκλήματα της σε άλλες αποικίες της, με μαζικές εξοντώσεις αυτοχθόνων λαών και να προπαγανδίζει σήμερα ότι:
.
"Αφού, όταν αυτά έγιναν, η Αγγλία είχε κοινοβουλευτισμό, άρα τα εγκλήματα αυτά τα έκανε η … Κοινοβουλευτική Δημοκρατία!!!"
.
Άρα να εξοντώνεται πολιτικά και να κατηγορείται οποιοσδήποτε ανά τον κόσμο δηλώνει οπαδός του πολιτεύματος αυτού, αφού η Κοινοβουλευτική Δημοκρατία είναι καθεστώς εγκλήματος και μαζικών εξοντώσεων.
Σας ακούγεται λογικό;;;; Φυσικά όχι.
.
Αλλά αν όχι, τότε γιατί όταν ακριβώς το ίδιο γίνεται σε βάρος του Εθνικισμού (γιατί άραγε ειδικά του Εθνικισμού) τότε το δεχόμαστε;;;;
.
Πόσο μάλλον, γιατί το δέχονται και το κάνουν και σημαία τους κάτι όψιμοι «πατριώτες» διανοητές;;;; Αυτοί οι «μεγάλοι διανοητές» είναι απλά ανόητοι και ….δεν καταλαβαίνουν τι παίζεται;;; ή και οι ίδιοι είναι βραχίονες του συστήματος κάτω από την κουκούλα του όψιμου «πατριώτη» για πειστικότερο σερβίρισμα της συστημικής προπαγάνδας και εφαρμογή του διαίρει και βασίλευε στους Ελληνες πατριώτες;;;; Φαίνεαι στις "μελέτες" τους για την Επανάσταση του 21 δεν έμαθαν τίποτε για τα αποτελέσματα του Εθνικού διχασμού.
.
Δεν τους είναι προφανές ότι με αυτή την συνειρμική προπαγάνδα το σύστημα προσπαθεί ΝΑ ΑΦΟΠΛΙΣΕΙ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ την ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ κατά της παγκόσμιας δικτατορίας και βαρβαρότητας, που βαθμιαία επιβάλλεται από τη γνωστή διεθνή μεγαλο-τραπεζική εγκληματική συμμορία;;;;;
.
Οι πραγματικοί σκοποί κάποιου δεν φαίνονται μόνο
- από την πλευρά του μετώπου όπου στέκεται,
αλλά και
- από το αν πυροβολεί καν,
- αν πυροβολεί εχθρό ή στον γάμο του καραγκιόζη,
- αλλά και προς ποια πλευρά του μετώπου πυροβολεί...
 
.
.
Τάσος Χατζηκρυστάλλης 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π