Ένα έθνος το οποίο θα αδιαφορούσε
Η εθνικιστική ιδεολογία είναι η κυρίαρχη ιδεολογία στην πατρίδα μας. Η πλειοψηφία του ελληνικού λαού πιστεύει στον εθνικισμό. Οι Έλληνες εθνικιστές είναι η μεγάλη πλειοψηφία. Δεν το γνωρίζουν. Δυστυχώς ακόμη δεν έχει αναδειχθεί ο εκλεκτός ο οποίος θα ενώσει τους Έλληνες εθνικιστές από την Θράκη μέχρι την Κρήτη και από την Ρόδο μέχρι την Κέρκυρα για την δημιουργία ενός νέου εθνικού κράτους. Ενός κράτους που θα αποβάλει την πλουτοδημοκρατία και τον σάπιο κοινοβουλευτισμό της μεταπολιτεύσεως, μέσω μιας μεγάλης εθνικολαϊκής επανάστασης, με την συμμετοχή ολόκληρου του Ελληνικού λαού.
Να δημιουργηθεί ένα εθνικό λαϊκό κράτος με κοινωνιοκρατική οργάνωση των πολιτών του. Δεν είναι δύο διαφορετικές οντότητες άνθρωπος και κοινωνία. Υπάρχει μία κοινωνία όπου ο λαός θα έχει τόσα δικαιώματα όσα έχει καθήκοντα και θα συμμετέχει μέσω των επαγγελματικών του εθνικών συνδικάτων στην λήψη αποφάσεων για το μέλλον το ιδικό του και των παιδιών του. Ο εθνικισμός δεν χωρίζει τον λαό σε δεξιά και αριστερά. Ο εθνικισμός αρνείται τον φυλετικό διαχωρισμό του λαού τον οποίο επιδιώκει η δημοκρατία προκειμένου να επιβάλει την θέληση των δήθεν πολλών στους ολίγους.
Ο εθνικισμός στηρίζεται σε τέσσερις πυλώνες. Το όμαιμο, το ομόγλωσσο, το ομότροπο, το ομόθρησκο. Το όμαιμο, αποτελεί σύνολο ανθρώπων με κοινή ιστορική, ανθρωπολογική, φυλετική καταγωγή οι οποίοι συνδέονται μεταξύ τους με το ίδιο αίμα. Το ομόγλωσσο, το σύνολο αυτών των ανθρώπων οι οποίοι ανήκουν στη ίδια φυλή συνδέονται με δεσμούς αίματος μιλούν την ίδια γλώσσα με τους προγόνους τους. Το ομότροπο, το σύνολο αυτών των ανθρώπων, η φυλή, έχει κοινά ήθη και έθιμα, κοινές παραδόσεις, παροιμίες, γνωμικά, θρύλους και αξίες, που προέρχονται επίσης από τους προγόνους της. Το ομόθρησκο, το σύνολο των ανθρώπων της ίδιας φυλής έχουν κοινή θρησκεία.
δια την τύχη οποιονδήποτε ομιλεί την
μητρική του γλώσσα...
Ένα έθνος δια το οποίον το όνομα της
πατρίδος
θα είχε χάσει την έννοια του..
Ένα έθνος το οποίο θα πίστευε,
ότι χάρις της
ανεξαρτησίας τον είναι
υπερβολικά
οσαδήποτε θύματα...
Ένα έθνος το οποίο όταν χάσει αυτήν την ανεξαρτησία,
δεν θα εμάχετο συνεχώς και αδυσωπήτως εναντίον τον ξένου ζυγού...
Ένα τέτοιο έθνος θα ήτο ανίκανο να παρουσιάζει ακόμη αληθινά μεγάλους άνδρες.
Διότι παντού εις τον βιολογικό και ηθικόν κόσμο η ατομική δύναμις
προέρχεται από την συνολική.
Wilhelm von Humboldt Γερμανός φιλόσοφος (1765-1835)
Η εθνικιστική ιδεολογία είναι η κυρίαρχη ιδεολογία στην πατρίδα μας. Η πλειοψηφία του ελληνικού λαού πιστεύει στον εθνικισμό. Οι Έλληνες εθνικιστές είναι η μεγάλη πλειοψηφία. Δεν το γνωρίζουν. Δυστυχώς ακόμη δεν έχει αναδειχθεί ο εκλεκτός ο οποίος θα ενώσει τους Έλληνες εθνικιστές από την Θράκη μέχρι την Κρήτη και από την Ρόδο μέχρι την Κέρκυρα για την δημιουργία ενός νέου εθνικού κράτους. Ενός κράτους που θα αποβάλει την πλουτοδημοκρατία και τον σάπιο κοινοβουλευτισμό της μεταπολιτεύσεως, μέσω μιας μεγάλης εθνικολαϊκής επανάστασης, με την συμμετοχή ολόκληρου του Ελληνικού λαού.
Να δημιουργηθεί ένα εθνικό λαϊκό κράτος με κοινωνιοκρατική οργάνωση των πολιτών του. Δεν είναι δύο διαφορετικές οντότητες άνθρωπος και κοινωνία. Υπάρχει μία κοινωνία όπου ο λαός θα έχει τόσα δικαιώματα όσα έχει καθήκοντα και θα συμμετέχει μέσω των επαγγελματικών του εθνικών συνδικάτων στην λήψη αποφάσεων για το μέλλον το ιδικό του και των παιδιών του. Ο εθνικισμός δεν χωρίζει τον λαό σε δεξιά και αριστερά. Ο εθνικισμός αρνείται τον φυλετικό διαχωρισμό του λαού τον οποίο επιδιώκει η δημοκρατία προκειμένου να επιβάλει την θέληση των δήθεν πολλών στους ολίγους.
Οι εθνικιστές είναι ελεύθεροι άνθρωποι απαλλαγμένοι από τα
παιγνίδια της κομματοκρατίας.
Πολλές
φορές πολιτικοί, δημοσιογράφοι, διανοούμενοι αλλά και απλοί πολίτες μιλούν και
γράφουν για τον εθνικισμό, είτε σκόπιμα είτε εν αγνοία τους ταυτίζοντας τον με
την δικτατορία, την καταπίεση, την έλλειψη ελευθερίας, τον πόλεμο εναντίον της
δημοκρατίας ή με τον ιμπεριαλισμό. Όλοι αυτοί διαστρεβλώνουν την έννοια του
εθνικισμού και γι' αυτόν τον λόγο θα δώσουμε ένα γενικό πλαίσιο για την
κατανόηση της εθνικιστικής ιδεολογίας.Ο εθνικισμός στηρίζεται σε τέσσερις πυλώνες. Το όμαιμο, το ομόγλωσσο, το ομότροπο, το ομόθρησκο. Το όμαιμο, αποτελεί σύνολο ανθρώπων με κοινή ιστορική, ανθρωπολογική, φυλετική καταγωγή οι οποίοι συνδέονται μεταξύ τους με το ίδιο αίμα. Το ομόγλωσσο, το σύνολο αυτών των ανθρώπων οι οποίοι ανήκουν στη ίδια φυλή συνδέονται με δεσμούς αίματος μιλούν την ίδια γλώσσα με τους προγόνους τους. Το ομότροπο, το σύνολο αυτών των ανθρώπων, η φυλή, έχει κοινά ήθη και έθιμα, κοινές παραδόσεις, παροιμίες, γνωμικά, θρύλους και αξίες, που προέρχονται επίσης από τους προγόνους της. Το ομόθρησκο, το σύνολο των ανθρώπων της ίδιας φυλής έχουν κοινή θρησκεία.
Αρχή του εθνικισμού είναι η κάθε φυλή να έχει το δικός της
κράτος και θεωρεί ότι η λαθρομετανάστευση, αλλά και η άνευ όρων μετανάστευση
σκοπό έχουν να διασπάσουν την εθνική ομοιογένεια δηλαδή να διαβρώσουν την
φυλή. Απειλούν την εσωτερική σταθερότητα
και ασφάλεια του κράτους λόγω της διαφορετικής θρησκείας, παράδοσης αλλά και
του διαφορετικού πολιτισμού τους. Ο εθνικισμός αναγνωρίζει την ύπαρξη μίας
βιολογικής πραγματικότητας, η οποία καλείται φυλή και η οποία αποτελείται από
ένα σύνολο ανθρώπων οι οποίοι έχουν την ίδια καταγωγή. Τα άτομα τα οποία
συγκροτούν την φυλή συνδέονται μεταξύ τους διά της φυσικής συγγένειας του
αίματος είναι όμαιμα. Η φυλή είναι ο αναμφισβητήτως ρυθμιστικός παράγων των
ανθρωπίνων εκδηλώσεων.
Αποδεδειγμένα υπάρχουν πλείστες φυλές οι οποίες διαφέρουν μεταξύ τους. Κάθε φυλή έχει την δική της ιδιομορφία η οποία ιδιομορφία δεν αναφέρεται μόνο στα εξωτερικά χαρακτηριστικά ( χρώμα επιδερμίδας, δομή σκελετού, κρανίου), αλλά επεκτείνεται κυρίως εις τα βαθύτερα ουσιαστικά χαρακτηριστικά της φυλής. Οι διαφορές μεταξύ των φυλών έχουν συστατική διαφορά. Κάθε φυλή έχει την δική της εσωτερική και εξωτερική φυσιογνωμία η οποία την κάνει να ξεχωρίζει από τις άλλες φυλές. Εφ' όσον υπάρχουν πολλές φυλές δεν μπορεί να είναι όλες ίσες μεταξύ τους. Όπως έχει αποδείξει η επιστήμη στην δημιουργία κανένα δεν είναι ίσο με το άλλο. Η ανισότης συνιστά φυσικό νόμο. Η διάκρισης μεταξύ των διαφόρων φυλών είναι ο πολιτισμός τον οποίο μπορεί να δημιουργήσει η κάθε φυλή.
Αποδεδειγμένα υπάρχουν πλείστες φυλές οι οποίες διαφέρουν μεταξύ τους. Κάθε φυλή έχει την δική της ιδιομορφία η οποία ιδιομορφία δεν αναφέρεται μόνο στα εξωτερικά χαρακτηριστικά ( χρώμα επιδερμίδας, δομή σκελετού, κρανίου), αλλά επεκτείνεται κυρίως εις τα βαθύτερα ουσιαστικά χαρακτηριστικά της φυλής. Οι διαφορές μεταξύ των φυλών έχουν συστατική διαφορά. Κάθε φυλή έχει την δική της εσωτερική και εξωτερική φυσιογνωμία η οποία την κάνει να ξεχωρίζει από τις άλλες φυλές. Εφ' όσον υπάρχουν πολλές φυλές δεν μπορεί να είναι όλες ίσες μεταξύ τους. Όπως έχει αποδείξει η επιστήμη στην δημιουργία κανένα δεν είναι ίσο με το άλλο. Η ανισότης συνιστά φυσικό νόμο. Η διάκρισης μεταξύ των διαφόρων φυλών είναι ο πολιτισμός τον οποίο μπορεί να δημιουργήσει η κάθε φυλή.
Ο πολιτισμός είναι συλλογικό προϊόν μιας φυλής. Προέρχεται
από κοινωνίες και είναι ανάλογος του εσωτερικού δυναμισμού της κοινωνίας.
Επομένως η αξιολόγησης μεταξύ των φυλών γίνεται με κριτήριο την ικανότητα
που έχει κάθε φυλή να παράγει πολιτισμό. Ανώτερες φυλές είναι αυτές οι οποίες
παράγουν πολιτισμό. Αμέσως μετά έρχονται οι φυλές οι οποίες δεν παράγουν
πολιτισμό, δέχονται όμως τον πολιτισμό των φυλών που τον παράγουν και μπορούν
να τον συνεχίσουν. Κατώτερες φυλές είναι εκείνες οι οποίες δεν μπορούν να
παράξουν πολιτισμό, αλλά ούτε μπορούν να συνεχίσουν τον πολιτισμό τον οποίο
τους έχουν μεταδώσει άλλες ανώτερες φυλές. Κάθε φυλή έχει τα δικά της ιδιαίτερα
ψυχοσωματικά αγαθά τα οποία δια του νόμου της κληρονομικότητας μεταβιβάζονται
εις τους απογόνους.
Η πολιτική οργάνωσης του έθνους ονομάζεται κράτος. Δια τον
εθνικισμό το ηθικόν ιδεώδες του κράτους είναι η προαγωγή της ιδέας του έθνους.
Προάγουσα η κοινωνία την ιδέα του έθνους, προάγει ταυτόχρονα και την ζωή των
ανθρώπων την οποία εξομοιώνει από πνευματικής και υλικής σκοπιάς. Για τον
εθνικισμό το επίκεντρο του πολιτειακού ενδιαφέροντος δεν είναι το άτομο αλλά
το σύνολο. Το κράτος ως πολιτικός μηχανισμός ανήκει στο έθνος το οποίο
υπηρετεί. Διοικείται αξιοκρατικά από τους εκλεκτούς. Την επίλυση του
προβλήματος ποιοι πρέπει να ηγούνται του έθνους, ο εθνικισμός το αντιμετωπίζει
με την θεωρεία των εκλεκτών. Σε κάθε εθνικιστική κοινωνία υπάρχει μία μειοψηφία εκλεκτών ανδρών οι
οποίοι θεμελιακό χαρακτηριστικό έχουν τον ιδεαλισμό. Συγχρόνως τα άτομα αυτά
διαθέτουν ηθική συγκρότηση και πολύ δυναμικό χαρακτήρα.
Ιδεαλισμός σημαίνει, ότι είναι πρόθυμοι και έτοιμοι υλικώς και ψυχικώς να προσφέρουν ασυζητητί τα πάντα υπέρ του συνόλου. Πολλές φορές επιδιώκουν να θέσουν τον εαυτόν τους και κάθε ενέργεια τους εις την υπηρεσία του συνόλου, εις την υπηρεσία δηλαδή της εθνικής κοινωνίας και για την οποία εάν παραστεί ανάγκη είναι έτοιμοι να θυσιαστούν. Οι εκλεκτοί δεν εκλέγονται από την κοινωνία αλλά αναδεικνύονται λόγω του δυναμισμού, των προσόντων που διαθέτουν τα οποία προαναφέραμε, καθώς επίσης και την επιθυμία τους να προωθήσουν με κάθε μέσο την ιδέα του έθνους. Με αυτόν τον τρόπο ο εθνικισμός λύνει το πρόβλημα της ηγεσίας του. Μήπως λοιπόν ήλθε η ώρα να αναζητήσει και ο ελληνικός λαός τους εκλεκτούς που θα τον βγάλουν από το τέλμα του κοινοβουλευτισμού και θα τον οδηγήσουν σε μία νέα εθνική πολιτεία με όραμα την αναγέννηση τους λαού και του έθνους; Ας τους αναδείξουμε λοιπόν...
Νίκος ΠαπαγεωργίουΙδεαλισμός σημαίνει, ότι είναι πρόθυμοι και έτοιμοι υλικώς και ψυχικώς να προσφέρουν ασυζητητί τα πάντα υπέρ του συνόλου. Πολλές φορές επιδιώκουν να θέσουν τον εαυτόν τους και κάθε ενέργεια τους εις την υπηρεσία του συνόλου, εις την υπηρεσία δηλαδή της εθνικής κοινωνίας και για την οποία εάν παραστεί ανάγκη είναι έτοιμοι να θυσιαστούν. Οι εκλεκτοί δεν εκλέγονται από την κοινωνία αλλά αναδεικνύονται λόγω του δυναμισμού, των προσόντων που διαθέτουν τα οποία προαναφέραμε, καθώς επίσης και την επιθυμία τους να προωθήσουν με κάθε μέσο την ιδέα του έθνους. Με αυτόν τον τρόπο ο εθνικισμός λύνει το πρόβλημα της ηγεσίας του. Μήπως λοιπόν ήλθε η ώρα να αναζητήσει και ο ελληνικός λαός τους εκλεκτούς που θα τον βγάλουν από το τέλμα του κοινοβουλευτισμού και θα τον οδηγήσουν σε μία νέα εθνική πολιτεία με όραμα την αναγέννηση τους λαού και του έθνους; Ας τους αναδείξουμε λοιπόν...
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Patria που κυκλοφορεί -τεύχος 33
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π