Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Δεν προσκυνώ Αγαρηνό - Εθνικιστικό τραγούδι




Δεν προσκυνώ Αγαρηνό, κρατάω απ'τον Όμηρο εγώ
είμαι του Τεύκρου εγγόνι και του Κολοκοτρώνη.
Παιδί του Μακρυγιάννη δέ με νικούν βαρβάροι.

Δεν προσκυνώ Αγαρηνό και όσο ζω θα πολεμώ
δε χάνεται έτσι η γη μου, σημαία και σημαία και πληγή μου

Σημαία και πληγή μου, δε χάνεσαι έτσι γη μου
κι αν χάθηκε μια μάχη, ο πόλεμος δε χάθει

Δεν προσκυνώ Αγαρηνό κι αν είναι άντρας να'ρθει εδώ
στο μαρμαρένιο αλώνι του Διγενή ειμ'αγγόνι
του Διάκου είμαι ξαδέρφι, κι ας έρθει να παλέψει

Δεν προσκυνώ Αγαρηνό γιατί είμαι Έλληνας εγώ
κι όσο η καρδιά αντέχει (Δάκρυ στη γη) Δάκρυ στη γη μη πέσει

Δάκρυ στη γη μη πέσει,όσα ο καιρός κι αν φέρει
σταθείτε ορθοί και δυνατοί κι όποιοι κι αν έρθουνε καιροί στου κόσμου το παζάρι, ΜΗΝ πουληθείτε σκλάβοι.

Δεν προσκυνώ Αγαρηνό όρκο έχω κάνει ιερό
στη γη της αγιοσύνης της παλλικαροσύνης
στη γη της Ρωμιοσύνης να μην πεθάνω σκλάβος.

(Κι αν χάθηκε μια μάχη, ο πόλεμος δε χάθει
στου κόσμου το παζάρι, ΜΗΝ πουληθείτε σκλάβοι.)





Μουσική/Στίχοι: Ανδρέας Ανδρέου

Ερμηνεία: Μ. ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ 

το βίντεο στο youtube 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π