Δύο παραμέτρους έχει η υπόθεση που απασχόλησε χθες την επικαιρότητα
με πρωταγωνιστή τον τέως υπουργό κ. Μιχάλη Λιάπη. Την «νόμιμη» και την
«ηθική». Και δεν μιλώ βέβαια για το γεγονός της κυκλοφορίας του
αυτοκινήτου του, που δεν ήταν ούτε νόμιμη ούτε ηθική.
Μια πράξη νόμιμη αλλά καθόλου ηθική, μια και στην πολιτική οφείλεις αυτά που
ψηφίζεις και επιβάλλεις να τα τηρείς πρώτος. Δεν μπορείς να ανήκεις σε ένα κόμμα το οποίο διακηρύττει ότι «όποιος πολίτης δεν μπορεί να πληρώσει τους φόρους ακίνητης περιουσίας ας το πουλήσει κι ας πάει να ζήσει σε ένα μικρότερο» κι εσύ να μην κάνεις το ίδιο έστω κι αν πρόκειται για το αυτοκίνητό σου.
Ως εργαζόμενος στον χώρο του αυτοκινήτου δεσμεύομαι να βοηθήσω τον κ. Λιάπη να ανταλλάξει το πραγματικά ασύμφορο αυτοκίνητό του με ένα Φιατάκι 1.1 κυβικών.
Για «να βγαίνει» ο άνθρωπος και να μην ταλαιπωρείται. Ότι δηλαδή κάνουν οι περισσότεροι Έλληνες οι οποίοι λόγω της πολιτικής του κ. Λιάπη και των συνοδοιπόρων του, διέθεσαν 30 και 40 χιλιάρικα πριν 5 χρόνια για να αγοράσουν ένα καλό αυτοκίνητο (πάνω από 1.600 κυβικά) και σήμερα δεν αξίζει ούτε το 1/4 από την τιμή αγοράς του και χρειάζονται πολύ περισσότερα χρήματα για να το συντηρήσουν από ότι το αυτοκίνητο αξίζει: Tο ανταλλάσουν με ΙΧ μικρότερης κατηγορίας, που πολλές φορές έχει ίση ή και περισσότερη αξία από το δικό τους.
Εάν προλάβει βέβαια διότι σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχουν έμποροι αυτοκινήτων στην Ελλάδα διότι θα έχουν όλοι καταστραφεί οικονομικά από την αλλοπρόσαλλη πολιτική των κυβερνήσεων που συμμετείχε ο κ. Λιάπης στον τομέα της αυτοκίνησης.
Ν.Τζιόπας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π