«Όταν οι μισέλληνες επικαλούνται τον σεβασμό στην διαφορετικότητα εννοούν την ασέβεια προς την Ελληνικότητα. Όταν οι μισέλληνες επικαλούνται την ελευθερία του λόγου, εννοούν την λογοκρισία κάθε Ελληνικής φωνής. Όταν επικαλούνται τον αντι-ρατσισμό, εννοούν τον ρατσισμό εις βάρος της Ελληνικής Φυλής. Και όταν επικαλούνται την ανοχή, εννοούν την δυσανεξία προς τον Ελληνικό τρόπο ζωής»
1. Εισαγωγή
Οι
Αρχαίοι Ιεροφάντες συνέλαβαν και ανέπτυξαν λεπτομερώς την έννοια του
πολιτιστικού πολέμου. Κατέστρωσαν λεπτομερή σχέδια για την ανατροπή μίας
εχθρικής πολιτιστικής κατοχής και την
ταυτόχρονη επιβολή της Ελληνικής πολιτιστικής ηγεμονίας, ασχέτως χώρου και χρόνου.
ταυτόχρονη επιβολή της Ελληνικής πολιτιστικής ηγεμονίας, ασχέτως χώρου και χρόνου.
Αλλά
όπως συμβαίνει συνήθως, οι Έλληνες αποστατούν από τους Θεούς, τιμωρούνται για
την αποστασία τους με ξένη κατοχή, κατανοούν το λάθος τους και επιστρέφουν στις
Ελληνικές Παραδόσεις. Ο κύκλος επαναλαμβάνεται συνεχώς στην Ελληνική Ιστορία.
Σήμερα
ζούμε πάλι περίοδο αποστασίας. Οι Έλληνες διαπράττουν πάλι τα λάθη του
παρελθόντος. Δεν μελετούν τα Ιερά Βιβλία που έδωσαν οι Θεοί διαμέσου των
Ιεροφαντών και λογικώς υφίστανται τις συνέπειες της αγνοίας των.
Τί
είναι ο πολιτιστικός πόλεμος; Με λίγα λόγια είναι πόλεμος ιδεών, συναισθημάτων,
συμπεριφορών, λέξεων, εννοιών, συμβόλων, στερεοτύπων, ηθικών αξιών. Ο νικητής του πολιτιστικού πολέμου
επιβάλλει τις πολιτιστικές του αξίες στον ηττημένο, και τον κρατά υπό κατοχή.
Σήμερα
ο Ελληνικός Λαός εμφανίζει αδυναμία στην διάκριση των σημείων κατοχής. Ο
πεπλανημένος Έλλην θεωρεί ως δεδομένες τις ιδέες, τις αξίες, τα πρότυπα, τα
σύμβολα που τον περιτριγυρίζουν.
Οι
εχθροί του Ελληνισμού προσπαθούν να υποβάλλουν στον Ελληνικό Λαό μισελληνικές
συμπεριφορές ως κοινώς αποδεκτές, και ταυτοχρόνως προσπαθούν να ποινικοποιήσουν
κάθε αντίδραση των Ελλήνων για την διάσωση του πολιτισμού τους.
2. Τα σημάδια του πολιτιστικού πολέμου
Όπου
και να γυρίσει το κεφάλι του ο Έλλην, στους τηλεοπτικούς διαύλους, στον έντυπο
Τύπο, στα θέατρα, στα πανεπιστήμια, στις μουσικές συναυλίες, στις
ενδυματολογικές επιδείξεις κλπ, βλέπει συγκεκριμένα πολιτιστικά προϊόντα τα
οποία δεν έχουν καμμία σχέση με τις Ελληνικές πολιτιστικές αξίες.
Για
παράδειγμα, η τηλεόραση έχει γεμίσει με εκπομπές κουτσομπολιού, με
χαζοχαρούμενα ριάλιτις, με ερμαφρόδιτους και κιναίδους, με χριστιανικά σύμβολα,
με ανατολικά έθιμα και τσιφτετέλια, με αφρικανοκεντρικές δοξασίες.
Οι
Έλληνες αποκαλούνται ρατσιστές από τα μισελληνικά ΜΜΕ. Οι δουλέμποροι οργιάζουν
υπέρ των λαθρομεταναστών και κατά των Ελλήνων εργαζομένων. Οι Έλληνες
αποκαλούνται ειδωλολάτρες από τους μισέλληνες. Απολύονται από τις εργασίες των
και οι θέσεις εργασίας δίδονται σε λαθρομετανάστες με το πρόσχημα ότι οι
Έλληνες είναι τεμπέληδες και δεν πάνε να δουλέψουν. Προωθούνται ξένα προϊόντα εις
βάρος των Ελληνικών, με πρόσχημα την ελεύθερη αγορά. Η ξένη μουσική προωθείται
εις βάρος της Ελληνικής, με πρόσχημα την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση.
Οι
Ελληνίδες υφίστανται βιασμούς και ληστείες από αλλοφύλους και αλλοθρήσκους,
αλλά οι εγκληματίες δεν καταδικάζονται για ρατσιστικά εγκλήματα. Οι έμποροι
ναρκωτικών αφήνονται ελεύθεροι ή δεν καταδικάζονται σε θάνατο με πρόσχημα τα
ανθρώπινα δικαιώματα. Τα πανεπιστήμια διαλύονται ή καίγονται από τραμπούκους με
πρόσχημα το άσυλο. Η Ελληνική Ιστορία γράφεται και διδάσκεται σύμφωνα με τα
συμφέροντα αλλοφύλων και αλλοθρήσκων, και εις βάρος των συμφερόντων του
Ελληνικού Έθνους. Προωθείται ο γάμος ομοφυλοφίλων με πρόσχημα την ανοχή στην
διαφορετικότητα, ενώ συγχρόνως χλευάζεται ο Ελληνικός γάμος ετεροφυλοφίλων ως
μικροαστική συνήθεια.
Η
φυλετική ανάμειξη Ελλήνων και μη-Ελλήνων παρουσιάζεται ως κάτι ποθητό, που
δήθεν θα εμπλουτίσει την Ελληνική κοινωνία. Οι Θεοί και η Ελληνική Θρησκεία
λοιδορούνται από ανθέλληνες με το προσωπείο του προοδευτικού ή και του
συντηρητικού, αναλόγως των περιστάσεων. Το σύμβολο του χριστιανικού σταυρού στα
δημόσια κτήρια, η χριστιανική κατήχηση που επιβάλλεται στα Ελληνόπουλα, οι
ψευτο-άγιοι, το «ελληνοχριστιανικό» ιδεολόγημα, είναι εκφάνσεις του
πολιτιστικού πολέμου που διεξάγουν οι εχθροί μας για την κατάκτηση της
Ελληνικής Ψυχής.
Οι
μισέλληνες ξεκίνησαν πολιτιστικές εκστρατείες με σκοπό να καταργήσουν ή να
αποδυναμώσουν όλους τους νόμους που τιμωρούν τον βιασμό, την παιδεραστία, την
πορνεία, την κτηνοβασία, την μαστροπεία, την αιμομιξία, την μοιχεία, τις
εκτρώσεις, την πορνογραφία, τα ναρκωτικά.
Τα
αποτελέσματα αυτής της ανθελληνικής πολιτιστικής εκστρατείας είναι ορατά.
Κατεστραμμένες Ελληνικές οικογένειες, υπογεννητικότητα, αύξηση των θανάτων από
ναρκωτικά, αύξηση των διαζυγίων, εγκληματικότητα ανηλίκων, μεταδιδόμενες
αρρώστιες, αύξηση της διαστροφής και ειδικώς της αγοραστικής ζητήσεως παιδικής
πορνογραφίας.
Ωρισμένοι
μισέλληνες υποκριτές επαίρονται επειδή κατήργησαν την θανατική ποινή των
ειδεχθών εγκληματιών(με πρόσχημα τα ανθρώπινα δικαιώματα), αλλά αποσιωπούν ότι
την επέβαλαν στα αθώα αγέννητα Ελληνόπουλα. Τα καταδικάζουν ομαδικώς εις
θάνατον χωρίς δίκη. Θανατική ποινή πρέπει να ονομάζεται η έκτρωση, αλλά τα
μισελληνικά αποβράσματα την βάπτισαν «οικογενειακό προγραμματισμό».
Οι
πολιτιστικοί εχθροί της Ελλάδος δημιούργησαν την λατρεία του Θανάτου. Ιδέες και
συμπεριφορές άκρως μισελληνικές και αποκρουστικές ενδύονται, συσκευάζονται,
αρωματίζονται, και πωλούνται στον Ελληνικό Λαό ως «προοδευτικές» αξίες, και
όποιος τις αρνηθεί είναι οπισθοδρομικός, φασίστας, ρατσιστής κλπ. Πρόκειται για
τον κλασσικό συναισθηματικό εκβιασμό: Ή αποδέχεσαι τον αργό σου θάνατο Έλληνα,
ή είσαι ρατσιστής.
Έτσι
εκβιάζουν ψυχολογικώς τον Ελληνικό Λαό οι ψυχανώμαλοι και οι οπισθοδρομικοί
τσαρλατάνοι. Του παραλύουν την σκέψη με συνθήματα περί ελευθερίας του
λόγου, περί ανοχής, περί αντιρατσισμού και περί σεβασμού της διαφορετικότητος.
Αλλά οι εχθροί του Ελληνισμού που παπαγαλίζουν αυτά τα συνθήματα, δεν έχουν
κανένα σεβασμό σε αυτές τις αξίες. Αντιθέτως εκμεταλλεύονται αυτές τις ηθικές
αξίες του Ελληνικού Λαού για να του καταργήσουν κάθε ελευθερία του λόγου, για
να καταργήσουν κάθε ανοχή προς τον Ελληνισμό, για να καταργήσουν κάθε
εθνοφυλετικό δεσμό των Ελλήνων, και για να απαγορεύσουν κάθε σεβασμό στην Ελληνική διαφορετικότητα.
Όταν
οι μισέλληνες επικαλούνται τον σεβασμό στην διαφορετικότητα εννοούν την ασέβεια προς την Ελληνικότητα.
Όταν οι μισέλληνες επικαλούνται την ελευθερία του λόγου, εννοούν την λογοκρισία κάθε Ελληνικής φωνής.
Όταν οι μισέλληνες επικαλούνται τον αντι-ρατσισμό, εννοούν τον ρατσισμό εις βάρος της Ελληνικής Φυλής.
Και όταν επικαλούνται την ανοχή, εννοούν την
δυσανεξία προς τον Ελληνικό τρόπο ζωής.
Όλα
αυτά αποτελούν τεχνικές ανατροπής του Ελληνικού Έθους και Πολιτισμού.
3. Οι ψυχολογικές αντιδράσεις του Ελληνικού Λαού
Όπως
συμβαίνει συχνά, όταν η λαϊκή ψυχή δεν ξέρει να εξηγήσει κάτι, και όταν δεν
ξέρει πώς να αντιδράσει, καταλαμβάνεται από συνωμοσιολαγνεία, απόγνωση,
απογοήτευση, παθητικότητα, εσωστρέφεια. Η λαϊκή σκέψη βλέποντας όλα αυτά τα
εκφυλιστικά φαινόμενα, αδυνατεί να τα εξηγήσει και αρχίζει να μιλά για
ιλλουμινάτι, σιωνιστές, παγκοσμιοποίηση, μασώνους, λέσχη μπίλντερμπεργκ, οι
οποίοι κρύβονται πίσω από τις πολιτιστικές ανατρεπτικές επιθέσεις. Μακάρι να
ήταν έτσι απλά τα πράγματα, αλλά δεν είναι.
Οι
πολιτιστικοί πόλεμοι εναντίον εθνών διεξάγονται εδώ και αιώνες, και μάλιστα με
πρώτους και καλύτερους τους Έλληνες. Το ότι πολλοί Έλληνες δεν μελετούν την
Ιστορία και την Θρησκεία τους, αυτό δεν τους δίνει το δικαίωμα στην
συνωμοσιολαγνεία.
Φυσικά
οι πολιτιστικοί εχθροί του Ελληνισμού κάνουν ό,τι μπορούν για να περάσουν την
άποψη ότι τα εκφυλιστικά φαινόμενα είναι τυχαία γεγονότα. Ότι ήταν αναπόφευκτο
να συμβούν λόγω προόδου, και ότι δήθεν αυτά θέλει ο κόσμος, και ότι δήθεν είναι
αποτέλεσμα λαϊκών πρωτοβουλιών, ώστε αφ’ ενός να αποκρύψουν την δική τους
ευθύνη, αφ’ ετέρου να μην δίνουν στον Έλληνα πληροφορίες για το πώς να
οργανώσει αντίποινα.
Από
το ότι οι Έλληνες υφίστανται απανωτές ήττες στους πολιτιστικούς πολέμους αυτό
δεν σημαίνει ότι ο εχθρός είναι δυνατός, αλλά ότι οι Έλληνες είναι αγύμναστοι. Από το ότι έχουμε υποστεί πλήγματα
με μεγάλες απώλειες δεν βγάζουμε το συμπέρασμα ότι ήταν αναπόφευκτη η ήττα,
αλλά ότι πρέπει να μάθουμε να πολεμούμε με πίστη, με ζήλο, με πανουργία, σε
βάθος χρόνου.
4. Τι κάνει ο εχθρός για να επιτύχει
Ο
Ελληνικός Λαός βλέπει, ακούει, διαβάζει τα αποτελέσματα της εχθρικής
πολιτιστικής επιθέσεως και αναρωτάται γιατί και πώς άλλαξαν τα ήθη και τα έθιμά
μας. Γιατί μας αφελληνίζουν οι ηγέτες μας.
Η
απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι ότι πίσω από τις ανθελληνικές πολιτιστικές
επιθέσεις υπάρχει μεγάλο παρασκήνιο και σχεδιασμός πολλών ετών. Ψυχολογικά,
πολιτικά, φιλοσοφικά, κοινωνιολογικά εργαστήρια
και επιτελεία έχουν δουλέψει δεκαετίες για να δημιουργήσουν συγκεκριμένες
αντιδράσεις και ανακλαστικά που θέλουν να επιβάλλουν στους Έλληνες.
Ο
εχθρός πρώτα δημιουργεί καταστρεπτικές ιδέες στις λεγόμενες δεξαμενές σκέψεως,
μετά τις διαδίδει δια του Τύπου, μετά αιχμαλωτίζει τις ακαδημαϊκές ελίτ και την
παιδεία, τέλος τις μετατρέπει σε καθεστηκυία τάξη.
Τα
θέματα που χρησιμοποιούν οι πολιτιστικοί εχθροί του Ελληνισμού είναι
κλισαρισμένα. Δείχνουν ένα ευτυχισμένο ομοφυλόφιλο ζευγάρι που θέλει να
υιοθετήσει το παιδί ενός αλκοολικού και ανέργου ετεροφυλοφίλου ζευγαριού.
Παρουσιάζουν τον Έλληνα ως φασίστα και τον αλλόφυλο εισβολέα ως πρόσφυγα.
Παρουσιάζουν τον Τζεσουά και τους βυζαντινούς αυτοκράτορες ως σωτήρες του
Ελληνικού Έθνους, ενώ τους Πατρώους Θεούς ως ανηθίκους και αδυνάμους.
Η
εχθρική πολιτιστική προπαγάνδα προβάλλει τηλεοπτικές σειρές όπου μία Ελληνίδα
ερωτεύεται έναν τούρκο ή έναν μαύρο. Η μισελληνική προπαγάνδα κάνει ανδριάντες
για όλες τις ξένες προσωπικότητες που έβλαψαν τον Ελληνισμό, ενώ αποσιωπά τις
Ελληνικές προσωπικότητες που έσωσαν τον Ελληνισμό. Εορτάζει κάθε ξένη νίκη εις
βάρος των Ελλήνων, ενώ αποσιωπά τις Ελληνικές νικηφόρες μάχες. Μνημονεύει ξένα
ολοκαυτώματα ενώ διαγράφει από την συλλογική μνήμη τα Ολοκαυτώματα που υπέστη η
Ελληνική Φυλή. Οι πολιτιστικοί εχθροί του Ελληνισμού καταθέτουν στεφάνια σε
σφαγείς του Ελληνισμού ενώ συγχρόνως ρίπτουν αστικά λύματα πάνω στους τάφους
των Ελλήνων Ηρώων.
Πρόκειται
για κλισέ που επαναλαμβάνουν οι πολιτιστικοί μας εχθροί για να αποδομήσουν το
Ελληνικό Έθος. Τίποτε από όλα αυτά δεν είναι τυχαίο. Ούτε «εκφυλισμός της
κοινωνίας» υπάρχει, ούτε «κρίση αξιών». Αυτές οι απρόσωπες
εκφράσεις ρίπτονται στην λαϊκή μάζα για αποπροσανατολισμό. Για να
αποσιωπηθούν οι επιχειρήσεις πολιτιστικού πολέμου που διεξάγουν οι εχθροί μας
επί Ελληνικού ψυχολογικού εδάφους, και να εμφανίσουν τα αποτελέσματα του πολέμου
ως δήθεν φυσιολογικά σημεία των καιρών.
5. Πώς διεξάγουμε τον πολιτιστικό πόλεμο
Για
να νικήσουμε στους αμέτρητους πολιτιστικούς πολέμους που θα διεξάγουμε στο
παρόν και στο μέλλον, εφαρμόζουμε τις εξής αρχές:
Πρώτον,
καλλιεργούμε το ορμέμφυτο υπεροχής, το ένστικτο επιβολής. Χωρίς αυτό το κίνητρο
δεν γίνεται τίποτε.
Δεύτερον,
διακρίνουμε στον κοινωνικό μας περίγυρο τα σημάδια κατοχής του εχθρού. Ποιοί
κυβερνούν; Τί συμφέροντα εκπροσωπούν; Τί σύμβολα κυριαρχούν στα σχολεία και στα
πανεπιστήμια; Ποιές ηθικές αξίες προωθούνται; Τί μουσική παίζουν οι
ραδιοφωνικοί σταθμοί; Τί ονόματα λαμβάνουν οι Έλληνες; Τί ενδύματα φορούν; Σε
ποιές κατηγορίες ατόμων δίνονται υποτροφίες και βραβεία; Ποιά βιβλία
προωθούνται και με τί θεματογραφία; Τί πρότυπα προβάλλουν οι τηλεοπτικές
σειρές; Τί φράσεις χρησιμοποιούνται στην καθομιλουμένη γλώσσα και με ποιό
νόημα; Για ποιές προσωπικότητες υπάρχουν αγάλματα κλπ.
Χωρίς
αναγνώριση των πολιτιστικών σημείων που ελέγχουν οι πολιτιστικοί εχθροί, δεν θα
ξέρουμε από πού πρέπει να αρχίσουμε τις εκκαθαριστικές
επιχειρήσεις πολιτιστικού πολέμου.
Τρίτον,
θεωρούμε ως φρούριο προς
ανακατάληψη κάθε οργανισμό που ενέχει πολιτιστική δύναμη και διαχέει ιδέες
στην κοινωνία. Αυτά τα φρούρια πρέπει να τα πολιορκήσουμε και να τα
ανακαταλάβουμε. Αποτελούν πολιτιστικά
εδάφη που πρέπει να απελευθερώσουμε από τον έλεγχο των
μισελλήνων κατακτητών.
Πολιτιστικά
φρούρια είναι κάθε δημόσια βιβλιοθήκη, κάθε πολιτικό κόμμα, κάθε σώμα
ασφαλείας, κάθε νομικό και δικαστικό όργανο, κάθε πινακοθήκη, κάθε μουσείο, το
παιδαγωγικό ινστιτούτο, κάθε πανεπιστήμιο, κάθε αθλητικός σύλλογος, κάθε
φιλανθρωπικό ίδρυμα, κάθε θεολογική και φιλοσοφική σχολή, όλα τα μέσα μαζικής
ενημερώσεως, κάθε θέατρο, κάθε επιστημονικός σύλλογος, κάθε διαφημιστική
εταιρεία, οποιαδήποτε έκθεση προϊόντων, κάθε κέντρο διασκεδάσεως, κάθε
φιλολογικός σύλλογος, κάθε κινηματογραφική και καλλιτεχνική λέσχη. Ακόμη και
μία βιτρίνα καταστήματος, αποτελεί πολιτιστικό φρούριο το οποίο πρέπει να
πολιορκήσουμε και να ανακαταλάβουμε, ώστε να εκθέτει Ελληνικά και όχι ξένα
προϊόντα.
Η
πολιορκία των φρουρίων θα αναγκάσει τους κατοίκους των να αποδεχθούν τους όρους
μας. Και οι όροι μας είναι απλοί: από εδώ και πέρα θα αναπαράγουν τις Ελληνικές
ιδέες, τα Ελληνικά πρότυπα, τις Ελληνικές ηθικές αξίες, τον Ελληνικό Πολιτισμό.
Και κυρίως, από εδώ και πέρα θα περιθωριοποιούν, θα εξοστρακίζουν, θα
απαξιώνουν τις ιδέες, τα πρότυπα και τις ηθικές αξίες του εχθρού.
Για
να νικήσουμε στον πολιτιστικό πόλεμο χρειαζόμαστε έναν Πολιτιστικό Στρατό, ο οποίος θα
εμφορείται από τις αρετές και θα εμψυχώνεται με τα δόγματα ενός στρατού που
καταλαμβάνει γεωγραφικά εδάφη. Μόνο που εδώ ο Πολιτιστικός Στρατός καταλαμβάνει
ψυχολογικά, ιδεολογικά, πολιτιστικά και
συναισθηματικά εδάφη.
Ο
πολιτιστικός πόλεμος που διεξάγουν οι Έλληνες μαχητές σε όλα τα μέτωπα ξεκινά
από το να τοποθετήσουμε Έλληνες δασκάλους σε σχολεία, μέχρι το να καταρτίζουμε
το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του υπουργείου παιδείας. Από το
μετονομάσουμε έναν δρόμο, μέχρι το να προωθούμε Ελληνικά μουσικά συγκροτήματα. Από
το να διαφημίζουμε Ελληνικά προϊόντα μέχρι το να επιβάλλουμε την Ελληνική
ενδυμασία και διατροφή. Από το να γράφουμε συνθήματα στους δρόμους υπέρ της
Ελληνικής Θρησκείας, μέχρι το να δημιουργούμε ζωγραφικούς πίνακες και αγάλματα
με Ελληνική θεματογραφία. Από το να εκδώσουμε την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία
και να την τοποθετήσουμε σε όλες τις βιβλιοθήκες του κόσμου, μέχρι το να
οργανώνουμε συλλόγους στρατιωτικών, δικαστών, εφοριακών με Ελληνική Παιδεία.
Από το να ελέγχουμε τα εργατικά συνδικάτα και τις εργοδοτικές ενώσεις μέχρι το
να ελέγχουμε τα ΜΜΕ και τα πολιτικά κόμματα. Από το να διεισδύουμε στα
αρχαιολογικά συμβούλια μέχρι το να κτίζουμε Ελληνικούς Ναούς.
Η
ωργανωμένη προώθηση και κατάληψη θέσεων στην παιδεία και στα ΜΜΕ απαιτεί χρόνο
και επιμονή. Ωρισμένοι κλαψουρίζουν ότι αυτά απαιτούν πολλά χρήματα και ότι
έχουμε έλλειψη χρημάτων. Τους απαντούμε ότι έχουν έλλειψη ιδεών και κινήτρων. Στην οικονομική ισχύ του εχθρού
αντιπαρατάσσουμε την δύναμη της συλλογικότητος, το φλεγόμενο μίσος, το πάθος
για εκδίκηση, την δίψα για εξουσία, τον ενωτικό αρνητισμό της καταστροφής, την
πειθαρχημένη αλληλεγγύη.
Όμως τα
πολεμικά ένστικτα και τα εξουσιαστικά κίνητρα δεν αρκούν για την νίκη. Για να
επικρατήσουν οι Ελληνικές ιδέες απαιτείται επανάληψη στην διάδοσή τους. Χωρίς
επανάληψη δεν πρόκειται να διεισδύσουν οι Ελληνικές ιδέες στην συνείδηση των
Ελληνικών μαζών.
Απαιτείται
ανάδειξη της εσχατολογικής πτυχής των ιδεών μας. Η νίκη στον Ιερό Πόλεμο είναι
αναπόφευκτη και εξασφαλισμένη από τους Θεούς. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Ούτε
μπορεί, ούτε ίσως, ούτε θα δούμε. Η Παγκόσμια Κοινότητα θα προσκυνήσει το
Ελληνικό Πνεύμα. Απαιτείται αποκλειστικότητα στους όρους. Η Αλήθεια, ο Νόμος, η
Δικαιοσύνη, οι Προφητείες, οι Θεοί, το Ιερατείο, η Θρησκεία, είναι όροι που
ανήκουν αποκλειστικώς στον Ελληνικό Πολιτισμό και σε ουδένα εχθρό επιτρέπουμε
να τους χρησιμοποιεί.
Απαιτείται
πιστότητα στην αντιγραφή και διάδοση των Ελληνικών Ιδεών. Κάθε νέα γενεά
Ελλήνων για να συνεχίσει νικηφόρα τον πολιτιστικό πόλεμο της προηγουμένης
γενεάς, πρέπει να αντιγράφει επακριβώς το πολιτιστικό DNA των Ελλήνων Προγόνων. Οιοσδήποτε συγκρητισμός με ξένους
πολιτισμούς, οιαδήποτε φυλετική και θεολογική ανάμειξη επιφέρει καταστροφές στο
Ελληνικό Πολιτιστικό DNA. Μία τέτοια μετάλλαξη αντί για Έλληνες Πολεμιστές θα
αναπαράγει «ελληνοχριστιανικά» τερατουργήματα.
Απαιτείται
συλλογικότητα στην διάδοση. Η προώθηση των Ελληνικών ιδεών απαιτεί οργάνωση και
πιστούς οπαδούς. Ομάδες πολιτιστικών μαχητών πρέπει να εργάζωνται 24 ώρες το
24ωρο υπό την επίβλεψη εμπείρων διανοουμένων, με αυστηρή πειθαρχία, για να
τσακίσουν τον εχθρό.
Απαιτείται
δογματισμός. Στον πολιτιστικό πόλεμο δεν υπάρχει το μέσο, το γκρίζο χρώμα, το
«μπορεί να κάνουμε και εμείς λάθος», το «ο καθένας ας έχει τις απόψεις του», το
«ας είμαστε διαλλακτικοί», το «ας είμαστε ανεκτικοί», το «να σεβαστούμε τις
απόψεις του άλλου».
Αυτές
οι βλακείες είναι για αποχαυνωμένα βουτυρόπαιδα που ρουφάνε την ψυχοκατασταλτική πρέζα που τους
διανέμει ο κατακτητής. Στον πολιτιστικό πόλεμο υπάρχουν δύο χρώματα, το
μαύρο-άσπρο. Στον πολιτιστικό πόλεμο επικρατεί το ακραίο, το «είμαστε
αλάνθαστοι και όλοι οι άλλοι είναι πλανημένοι», το «εμείς εναντίον όλων», το
«όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας».
Απαιτείται
ωργανωμένη και φανατική ηγεσία. Οι Ελληνικές πολιτιστικές ιδέες θα επικρατήσουν
μόνον όταν επαγγελματίες αξιωματικοί
πολιτιστικού πολέμου ασχολούνται με τον πολιτιστικό πόλεμο επί μονίμου
βάσεως, και όχι αποσπασματικώς.
Απαιτείται
ανάδειξις των θεολογικών στοιχείων του Ιερού Πολέμου. Το πεπρωμένο, ο μύθος, τα
θαύματα, η θεϊκές τιμωρίες, οι θεϊκές επιφάνειες, οι προφητείες, αποτελούν την
μήτρα για να διαμορφωθεί το Συναισθηματικό και Φαντασιακό κομμάτι της Ελληνικής
Ψυχής. Χωρίς τους Ελληνικούς Μύθους που αιχμαλωτίζουν την Ελληνική Ψυχή, δεν
πρόκειται να νικήσουμε στους πολιτιστικούς πολέμους. Απαιτείται καθαρότητα από
προσμείξεις. Όσο παραμένει καθαρή από προσμείξεις η Ελληνική Φυλή, τόσο πιό
πολλούς εχθρούς μπορεί να αντιμετωπίσει.
Απαιτείται
δημιουργία δικής μας αντιπολιτεύσεως.
Η δημιουργία οργανώσεων και πολιτικών κομμάτων που φαινομενικώς στρέφονται
εναντίον μας, αλλά στην ουσία βοηθούν την επιβολή των Ελληνικών ιδεών, αφ’ ενός
καταπνίγει την αντιπολίτευση των πραγματικών εχθρών μας και αφ’ ετέρου
εγκλωβίζει την λαϊκή σκέψη μεταξύ δύο τεχνητών άκρων, τα οποία εξυπηρετούν τον
ίδιο σκοπό.
Απαιτούνται
μηχανισμοί αναπαραγωγής Ελληνικών Ιδεών. Χωρίς πανεπιστημιακές σχολές που θα
εκπαιδεύουν στελέχη πολιτιστικού πολέμου, δεν νοείται να κτιστεί ο πολιτιστικός
μας στρατός, πολλώ δε μάλλον να είναι νικηφόρος.
Απαιτείται
δημιουργία ιστορικού αρχείου των πολιτιστικών πολέμων του Ελληνικού Έθνους. Η
καταγραφή των πολιτιστικών μαχών, η δυναμική στις συγκρούσεις αξιών και
συναισθημάτων, η ιστορία και τα πρακτικά αποτελέσματα των ιδεών, οι τακτικές και οι στρατηγικές του
πολιτιστικού πολέμου, οι δυσκολίες στην στρατολόγηση στελεχών και
στρατιωτών του πολιτιστικού στρατού, τα εκπαιδευτικά μαθήματα που διδάσκονται
στις σχολές πολιτιστικού πολέμου, οι επιφανείς προσωπικότητες, τα λάθη και οι
επιτυχίες στις προπαγανδιστικές εκστρατείες, όλα αυτά πρέπει να καταγράφωνται
σε αρχεία για να αποκτούν εμπειρία στον πολιτιστικό πόλεμο οι νέες γενεές
Ελλήνων.
Απαιτείται
μηδενική ανοχή στην αίρεση. Καμμία παρέκκλιση, καμμία αλλαγή στον στόχο, που
δεν είναι άλλος από την εξόντωση των πολιτιστικών εχθρών του Ελληνισμού. Πολλοί
δρόμοι ναι, πολλές τακτικές ναί, διαφορετικές στρατηγικές ναι, αλλά όσοι
αιρετικοί μιλάνε για συμβιβασμό με τον εχθρό, για υποταγή και συγχώρεση των
μισελληνικών εγκλημάτων, για αφομοίωση και ένταξη Ελλήνων σε ξένες κοινωνίες,
για πολιτιστικό συγκρητισμό, όλοι αυτοί θα εξοντώνωνται ανηλεώς.
Απαιτούνται
σκληρές τιμωρίες για τους προδότες και υψηλές ανταμοιβές για τους μαχητές. Όσο
πιό σκληρές τιμωρίες επιβάλλουμε στους ριψάσπιδες του πολιτιστικού πολέμου,
άλλο τόσο μεγάλες θα είναι οι ανταμοιβές για τους ηρωικούς μαχητές. Ένας
μισέλλην που διαδίδει ότι το αλφάβητο το πήραμε από ξένους, θα τιμωρείται με
απόλυση από την εργασία του, με φυλάκιση, με εξοστρακισμό από την Ελληνική
κοινωνία. Ένας Έλλην που διαδίδει ότι το αλφάβητο είναι Ελληνικής προελεύσεως,
θα παίρνει μισθολογική αύξηση, θα επαινείται δημοσίως, θα ανεβαίνει στην
κοινωνική ιεραρχία.
Απαιτείται
στρατιά Εθνομαρτύρων. Χωρίς θυσίες, χωρίς Εθνομάρτυρες, χωρίς απώλειες σε
προσωπικό και συλλογικό επίπεδο, χωρίς προσωρινές ήττες, χωρίς σκληρές
δοκιμασίες, δεν πρόκειται να γευτούμε τον γλυκό θρίαμβο.
Απαιτείται
περιθωριοποίηση και ποινικοποίηση των απόψεων του εχθρού. Ο πολιτιστικός εχθρός
δεν είναι ένας απλός αντίπαλος που πρέπει να νικήσουμε. Είναι ένας λεπρός, μία αποκρουστική
μορφή, ένας υπάνθρωπος, μία άψυχη μάζα, ένα μίασμα, μία αρρώστια, ένας
επικίνδυνος σχιζοφρενής χρήζων θεραπείας, και ως τέτοιος πρέπει να θεραπευθεί.
Να υποστεί πλύση εγκεφάλου και να αποβάλλει όλο το σκάρτο ψυχικό και
συναισθηματικό υλικό που φωλιάζει μέσα του.
Αν
δεν αδειάσουμε την Ελληνική Ψυχή απ’ όλο το μισελληνικό υλικό που της έχει
μεταγγιστεί, όσο και αν την εμβολιάσουμε με Ελληνικές Αξίες, θα τις απορρίπτει
ως ξένο μόσχευμα. Πρέπει να προηγηθεί το ξερρίζωμα κάθε μη-Ελληνικής συνήθειας,
κάθε μη-Ελληνικής ιδέας, κάθε μη-Ελληνικού συνειρμού, κάθε μη-Ελληνικής εικόνος
από τον ψυχισμό των Ελλήνων.
Ο
Ελληνικός πολιτιστικός πόλεμος εμπεριέχει πολλές διακλαδώσεις. Δεν περιορίζεται
στην τέχνη, στην ζωγραφική, και στην μουσική. Έχει πολιτικό, οικονομικό, θρησκευτικό
και δημογραφικό βραχίονα.
Στο
δημογραφικό πεδίο πολέμου, ο πολιτιστικός μας στρατός παντρεύει τους αρσενικούς
με τους θηλυκούς μαχητές, κάνει πολλά παιδιά, δεν επιτρέπει αναμείξεις με
αλλοφύλους και αλλοθρήσκους, λειτουργεί με πειθαρχικούς κανόνες στρατιωτικών
μονάδων.
Στο
θρησκευτικό πεδίο πολέμου, δημιουργεί ισχυρή συλλογική ταυτότητα στα μέλη και
τυφλή πίστη στο δίκαιο του Ιερού Πολέμου. Οι Έλληνες μαχητές ξεκινούν τις
πολεμικές πολιτιστικές επιχειρήσεις με το να αποκτήσουν Ελληνικά ονόματα, Ελληνικά
ενδύματα, Ελληνική διατροφή, Ελληνική μουσική, Ελληνική διακόσμηση, Ελληνικό ημερολόγιο.
Με το να αλλάξουν το νόημα των λέξεων της καθομιλουμένης, ώστε να διαχωρίζωνται
σε κάθε περίπτωση από τους αλλοφύλους και αλλοθρήσκους πολιτιστικούς εχθρούς.
Μόλις
δημιουργηθούν ο πρώτοι πυρήνες πολιτιστικών μαχητών, το αμέσως επόμενο στάδιο
είναι η κατάληψη θέσεων σε ΜΜΕ, μουσεία, καλλιτεχνικούς θιάσους, δημόσια
διοίκηση, πανεπιστημιακές έδρες κλπ, η προώθηση ομοϊδεατών και ο εξοστρακισμός
αντιπάλων.
Έτσι
δημιουργούνται οι πρώτες πολεμικές πολιτιστικές μονάδες. Μόλις δημιουργηθούν οι
πρώτες πολιτιστικές μονάδες ξεκινούμε την κατάληψη και τον έλεγχο μίας
περιοχής. Δηλαδή μίας γειτονιάς, μίας συνοικίας, μίας πόλεως, ακόμη και μίας
χώρας, με πολιτιστικό πόλεμο. Ενίοτε και στρατιωτικό.
Αυτό
σημαίνει την δημογραφική, θρησκευτική, εκπαιδευτική, οικονομική και πολιτιστική
μας ηγεμονία στο συγκεκριμένο
έδαφος. Αλλά ακόμη και αν δεν καταλάβουμε όλα τα εδάφη του εχθρού,
καταλαμβάνουμε τις λαϊκές ψυχές και ελέγχουμε την κυκλοφορία ιδεών και αναπαραγωγή συμπεριφορών, που καθορίζουν τις
κοινωνικές εξελίξεις.
6. Μυστική πολιτιστική αστυνομία και Πολιτιστικοί
Επίτροποι
Όταν
η ανάπτυξη του Ελληνικού πολιτιστικού πολέμου σε μία περιοχή φτάσει σε σημείο
να έχουμε κοινωνική συνοχή, αυτονομία, και συγκεκριμένο αριθμό Ελλήνων μαχητών,
τότε επιβάλλεται η οργάνωση Ελληνικής μυστικής πολιτιστικής
αστυνομίας. Αν και στον πολιτιστικό πόλεμο πρέπει να λαμβάνουν μέρος όλοι
οι Έλληνες ασχέτως ηλικίας και μορφώσεως, αν και ο πολιτιστικός πόλεμος δεν
είναι ζήτημα λίγων ειδικών αλλά ζήτημα παλλαϊκής αμύνης, εν τούτοις χρειάζονται
ωρισμένα ένοπλα σώματα με διευρυμένες εξουσίες.
Ο
ρόλος της Ελληνικής μυστικής πολιτιστικής αστυνομίας είναι αντίστοιχος με αυτόν
των μυστικών υπηρεσιών που ασχολούνται με θέματα στρατιωτικής ασφαλείας. Ομοίως
η Ελληνική μυστική πολιτιστική αστυνομία ασχολείται με θέματα ψυχικής και πολιτιστικής ασφαλείας.
Σκοπός της είναι να εξοντώνει προληπτικώς όσους
εγκληματίες διαδίδουν ανθελληνικές ιδέες και μισελληνικά πρότυπα, προκειμένου
να καταστρέψουν την Ελληνική Ψυχή και τον Ελληνικό Πολιτισμό.
Η
οργάνωση της μυστικής πολιτιστικής αστυνομίας περιλαμβάνει τμήματα κατασκοπείας
και αντικατασκοπείας. Κατασκοπεύουν τις πολιτιστικές επιχειρήσεις των αλλοεθνών,
και αντικατασκοπεύουν τους δολιοφθορείς του Ελληνικού Πολιτισμού. Ανακαλύπτουν
και διασώζουν Αρχαία Ελληνικά χειρόγραφα και Αρχαίους Πολιτιστικούς θησαυρούς.
Και αν δεν τους βοηθούν σε αυτό οι ξένοι οργανισμοί, τότε εν ανάγκη τα
απαλλοτριώνουν με την βοήθεια του Θεού Ερμού.
Τα στελέχη
της Ελληνικής μυστικής πολιτιστικής αστυνομίας αντί για σπουδές στον
στρατιωτικό τομέα, έχουν πτυχία σε θεολογία, ιστορία, τέχνες, ξένες γλώσσες,
αρχαιολογία, φιλοσοφία, μουσική, θέατρο, ανθρωπολογία, κοινωνιολογία,
ψυχολογία, χαρτογράφηση, εθνολογία, λαογραφία.
Είναι
γνωστόν ότι σήμερα, υπάρχουν κράτη που θάβουν σε διάφορες περιοχές της Ελλάδος
επιγραφές, τις οποίες έχουν επεξεργαστεί με ειδικές χημικές ουσίες για να
φαίνωνται αρχαίες, και ύστερα αφού τις «ανακαλύψουν», ισχυρίζονται ότι στην τάδε
περιοχή της Ελλάδος, στα αρχαία χρόνια, κατοικούσε αυτός ο ξένος λαός. Έτσι
δημιουργούν εδαφικές αξιώσεις.
Άλλα
κράτη αλλάζουν τις ονομασίες κατεκτημένων Ελληνικών εδαφών και πληθυσμών με
σκοπό να διαγράψουν από την εθνική μας μνήμη ότι αυτές οι περιοχές και οι αυτοί
πληθυσμοί ανήκουν στον Ελληνισμό.
Η
ύπαρξη ή ανυπαρξία μυστικής πολιτιστικής αστυνομίας στο παρελθόν καθόρισε την
ήττα ή την νίκη σε όσες περιοχές ο Ελληνισμός συγκρούστηκε με τους αιμοσταγείς
πολιτιστικούς εχθρούς του.
Δεν
χρειάζεται να φτάσουμε σε επίπεδο κράτους για να οργανώσουμε μυστική
πολιτιστική αστυνομία. Κάθε Ελληνική Κοινότητα οφείλει αμέσως να δημιουργεί
τμήμα μυστικής πολιτιστικής αστυνομίας, έστω και με 5-10 άτομα, τα οποία θα
είναι έξυπνα, δραστήρια, μορφωμένα, διαποτισμένα με την Ελληνική Θρησκεία, και
κυρίως να είναι φανατικοί Έλληνες.
Ο
ρόλος της Ελληνικής μυστικής πολιτιστικής αστυνομίας είναι να αναχαιτίζει την
κακοποίηση της Ελληνικής Γλώσσης, να ελέγχει την συγγραφή της Ελληνικής
Ιστορίας, να προστατεύει τα Ελληνικά Μνημεία, να αλλάζει τις ονομασίες των οδών
και των πόλεων από ξένα σε Ελληνικά ονόματα, να ελέγχει το περιεχόμενο των
θεατρικών έργων, των τηλεοπτικών σειρών, των διαφημίσεων, των βιβλίων, της
δημοσίας παιδείας, της αισθητικής. Να ελέγχει την κόμμωση, την ενδυμασία, την
γλυπτική, την ζωγραφική, την μουσική, την διατροφή. Να ανακόπτει την κυκλοφορία
ιδεών και συμπεριφορών που προωθούν την φυλετική και πολιτιστική ανάμειξη των
Ελλήνων με ξένους λαούς.
Οι
εγκληματίες που αφελληνίζουν τον Ελληνικό Λαό πρώτα θα παρακολουθούνται για να
εξακριβωθούν οι διασυνδέσεις των, και ύστερα θα συλλαμβάνωνται.
Κάθε
Ελληνική Κοινότητα πρέπει άμεσα να διορίσει έναν ειδικό εισαγγελέα ο οποίος θα
διώκει αυτεπαγγέλτως όλα τα πολιτιστικά εγκλήματα εις βάρος του
Ελληνικού Έθνους. Ο ειδικός εισαγγελεύς θα συνεργάζεται με την μυστική
πολιτιστική αστυνομία και θα έχει διευρυμένες εξουσίες, όπως το να διατάσσει
σύλληψη και κράτηση των κατηγορουμένων για προληπτικούς
λόγους.
Δεν
υπάρχει η έννοια της παραγραφής στα πολιτιστικά εγκλήματα-πρόκειται για διαρκή εγκλήματα. Επιβάλλεται η οικογενειακή ευθύνη και η τιμωρία των
απογόνων του εγκληματίου. Τιμωρούνται όλες οι προπαρασκευαστικές πράξεις πολιτιστικών εγκλημάτων, μέχρι και στο
στάδιο της απλής σκέψεως. Η αγορά χαρτιού για συγγραφή βιβλίου κατά του
Ελληνισμού, η προσευχή σε μισελληνικά είδωλα, η είσπραξη χρημάτων που θα
δαπανηθούν για μισελληνικές ενέργειες, η σκέψη για διάπραξη μισελληνικού
εγκλήματος, θα τιμωρούνται ως ήδη τετελεσμένα πολιτιστικά εγκλήματα εις βάρος του
Ελληνισμού.
Δεν
υπάρχει η έννοια του δικηγόρου υπερασπίσεως και του φυλακισμένου στον
πολιτιστικό πόλεμο, ούτε η έννοια του αιχμαλώτου πολέμου. Η Ελληνική μυστική πολιτιστική αστυνομία δεν συλλαμβάνει αιχμαλώτους.
Εξολοθρεύει μισέλληνες. Ταυτοχρόνως οι Ελληνικές Κοινότητες πρέπει να
οργανώσουν έκτατα πολιτιστικά δικαστήρια
που θα τιμωρούν ομαδικώς και με συνοπτικές διαδικασίες, τους μισέλληνες που
καταστρέφουν τον Ελληνικό Πολιτισμό.
Εκτός
από την οργάνωση μυστικής πολιτιστικής αστυνομίας κάθε Ελληνική Κοινότητα
πρέπει να υιοθετήσει τον θεσμό των Πολιτιστικών
Επιτρόπων. Κάθε οργανωμένη ομάδα ατόμων πρέπει να ευρίσκεται υπό την
εποπτεία ενός Πολιτιστικού Επιτρόπου, όστις θα ελέγχει την πολιτιστική
συμπεριφορά των μελών.
Όποτε
οι αυθεντικοί Έλληνες επαναστατούν το πρώτα πράγμα που κάνουν είναι να τοποθετούν Πολιτιστικούς Επιτρόπους
στον στρατό, στα πολιτικά κόμματα, στις εμπορικές ενώσεις, στα εργατικά
συνδικάτα, στις φιλανθρωπικές οργανώσεις, στα νοσοκομεία, στα σχολεία, στις
εφημερίδες, στις δημόσιες βιβλιοθήκες, στις μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες, στα
πανεπιστήμια, στις δημόσιες υπηρεσίες, στις τράπεζες, στα εργοστάσια.
Η
δράση των Επιτρόπων και της πολιτιστικής αστυνομίας μπορεί να είναι διακριτική
ή εμφανώς βιαία, αυτό εξαρτάται από την χρονική περίοδο και τον πολιτιστικό
εχθρό που αντιμετωπίζει ο Ελληνισμός. Αν για παράδειγμα ζούσαμε στα χρόνια του
μισελληνικού βυζαντινού καθάρματος Γιουτπράδα, τότε η Ελληνική μυστική
πολιτιστική αστυνομία εκτός από το να προστατεύσει τον Ελληνικό Πολιτισμό από
την αλλότρια μονοθεϊστική πανούκλα, θα ανελάμβανε και την φυσική εξόντωση των
κυριωτέρων βυζαντινών αυλικών.
Αν οι
Ελληνικές Κοινότητες ζουν μέσα ή γύρω από το Ισλάμ, οι Επίτροποί τους και η
μυστική πολιτιστική τους αστυνομία πρέπει να προκαλούν συνεχώς αντίποινα στον
ψυχοθρησκευτικό πόλεμο που διεξάγουν οι μουλάδες.
Οποιαδήποτε
και αν είναι η εποχή και η περιοχή, οι Πολιτιστικοί Επίτροποι και η μυστική
πολιτιστική αστυνομία των Ελλήνων, οφείλουν να δρουν προληπτικώς. Να εκκαθαρίζουν προληπτικώς όλα τα εμπόδια που
συναντά η Ελληνική Ψυχή για να έρθει σε επαφή με τους Θεούς. Να εξοντώνουν
προληπτικώς κάθε ιδέα, κάθε συναίσθημα το οποίο αν εισβάλλει στον εχθρό θα τον
ενδυναμώσει, και αν εισβάλλει στον Έλληνα θα τον διαφθείρει. Να καταπνίγουν
χωρίς έλεος την εχθρική πολιτιστική προπαγάνδα.
Αν
θεωρήσουμε τις τηλεοπτικές σειρές ως πεδία πολιτιστικού πολέμου, οι εχθροί του
Ελληνισμού θα παρουσιάσουν μία Ελληνίδα ηθοποιό να φιλάει έναν τούρκο. Αν
κερδίσουν αυτή την πολιτιστική μάχη οι Έλληνες, η Ελληνίδα ηθοποιός θα φιλήσει
έναν Έλληνα. Μία τέτοια αλλαγή στα τηλεοπτικά δρώμενα δεν είναι ζήτημα τύχης,
αλλά αποτέλεσμα δεκαετιών σκληρού πολιτιστικού πολέμου.
Το να
γραφτεί στα σχολικά βιβλία ότι ο χριστιανισμός κατέστρεψε τον Ελληνισμό δεν
είναι αποτέλεσμα τύχης, αλλά σκληρού πολιτιστικού πολέμου. Το να γραφτεί στα
σχολικά βιβλία ότι πρέπει να απελευθερωθούν οι υπόδουλοι Έλληνες της Κύπρου,
της Ιωνίας, της Βορείου Ηπείρου δεν είναι ζήτημα τύχης ή καλών προθέσεων, είναι
αποτέλεσμα πολυετούς πολιτιστικού πολέμου. Το να γραφτεί στα σχολικά βιβλία ότι
το αλφάβητο είναι Ελληνικό και όχι φοινικικής καταγωγής είναι αποτέλεσμα
σκληρού πολιτιστικού πολέμου, ενίοτε αιματηρού.
Όταν
κάποιοι μισέλληνες δολοφόνησαν τον Άγγλο φιλέλληνα Μιχαήλ Βέντρις, ο οποίος
αποκρυπτογράφησε την Γραμμική Γραφή Β', αυτό απέδειξε ότι οι Έλληνες υστερούν
σε πολιτιστική συνείδηση και οργάνωση. Ενώ κάποιοι μισέλληνες υπερτερούν σε
πολιτιστική συνείδηση και οργάνωση.
7. Επίλογος
Για
να θριαμβεύσει ο πολιτιστικός μας πόλεμος επί των μισελλήνων, πρέπει να κάνουμε
ανάλυση κινήτρων. Τί ωθεί τους Έλληνες και τους μισέλληνες να εμπλακούν σε
τέτοιο πόλεμο; Εξουσία, χρήμα, δόξα, έρωτας; Τί θα χάσουν οι εμπλεκόμενοι; Την
ζωή τους, την δουλειά τους, χρήματα, ελευθερία, εξουσία;
Οι
πολιτιστικοί εχθροί του Ελληνισμού έχουν στην διάθεσή τους προπαγανδιστές που
λειτουργούν ως επαγγελματίες. Δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα μαζί τους με
νοικοκυρές που ασχολούνται με τον πολιτιστικό πόλεμο μία φορά στους 3 μήνες.
Χρειαζόμαστε επαγγελματίες πολεμιστές.
Οι
πολιτιστικοί εχθροί των Ελλήνων έχουν καταλάβει τα ΜΜΕ και τα σχολεία και
αφελληνίζουν τους Έλληνες. Οι Έλληνες ακούν την μουσική των εχθρών τους,
προσεύχονται στους ψευδοθεούς των εχθρών τους, χρησιμοποιούν την φρασεολογία
των εχθρών τους, αποκτούν τις εμπορικές συνήθειες των εχθρών τους, αποκτούν τα
ψυχολογικά αντανακλαστικά των εχθρών τους.
Η
αδράνεια και η παθητικότητα μας κοστίζει πολύ ακριβά.
Πριν
πάρουμε την πολιτική εξουσία πρέπει να καταλάβουμε την πολιτιστική εξουσία. Η
κατάληψη θέσεων στα ΜΜΕ, στις σχολές πολιτικών επιστημών, κοινωνιολογίας,
ψυχολογίας, ανθρωπολογίας, οικονομικών επιστημών, νομικών επιστημών, ιστορίας,
φιλολογίας κλπ, απαιτεί μακροχρόνιο σχεδιασμό. Η αλλαγή των βιβλίων ιστορίας, η
αλλαγή των νοητικών κατασκευών-συλλογισμών που επικρατούν στην Ελληνική
κοινωνία απαιτεί καθημερινό αγώνα. Για να ενσταλάξουμε Ελληνική συνείδηση στον
Ελληνικό Λαό απαιτείται μακροχρόνιος σκληρός αγών.
Την
πολιτιστική επανάσταση θα ακολουθήσει και η πολιτική επανάσταση. Βασική αρχή
του Ελληνικού πολιτιστικού πολέμου είναι οι Έλληνες πολεμιστές να αναλύουν τις
ιδέες, τις συμπεριφορές, τις εικόνες, τις λέξεις, τα συναισθήματα που
κυκλοφορούν στην αγορά, ώστε να εντοπίζουν
τις ρίζες της εχθρικής πολιτιστικής ηγεμονίας. Και ύστερα να ανατρέπουν
αυτές τις πολιτιστικές αξίες με το να επιβάλλουν τις Ελληνικές πολιτιστικές
αξίες.
Η
δομική αναπαραγωγή της μισελληνικής ιουδαιοχριστιανικής κατοχής ανατρέπεται
μόνον με ωργανωμένη και συστηματική αποδόμηση όλων των συμβόλων και αξιών αυτής
της αφελληνισμένης κοινωνίας.
Όσο
οι φανατικοί μισέλληνες εξαπολύουν συκοφαντίες περί «φανατισμού» και
«μισαλλοδοξίας» της Ελληνικής Θρησκείας, τόσο οι Ιεροί Έλληνες Πολεμιστές θα απαντούν: Καλύτερα
να ακούσουμε μία αρνητική κριτική για την Ελληνική Θρησκεία, παρά μία αξιέπαινη
νεκρολογία...
Ok, καλή η αρχαιολαγνεία για κανά toga-party, αλλά μέχρι εκεί. Κάτι τέτοιοι καμένοι έκαναν μάγκα & super star τον Σπυρίδωνα-Άδωνι την εποχή της φούσκας, όταν ο μέσος ταρίφας/σεκιουριτάς πίστευε πως κατάγεται απ' τον Σείριο & πως για την κυτταρίτιδα της γυναίκας του ευθύνεται η "αποφράς νύχτα" του '81 που κατήργησε τις υπογεγραμμένες.. Ο εθνικισμός του 2012 χρειάζεται σοβαρότητα κι όχι μανιφέστα έκθεσης ιδεών παλιού τριτοδεσμίτη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα χαρούμε πολύ να δημοσιεύσουμε όχι απλά σαν σχόλιο, την άποψη σου επώνυμα για το συγκεκριμένο θέμα .Ακόμα καλύτερα για ένα θέμα όπως " Τι χρειάζεται ο Εθνικισμός σήμερα" - Περιμένουμε ένα άρθρο σου για ένα από τα δυο θέματα. Μέσα από αυτά μόνο καλά αποτελέσματα μπορούν να προκύψουν βέβαια οι χαρακτηρισμοί δεν βοηθούν σε κάτι .Ίσα ίσα υποβαθμίζουν την ουσία της γνώμης σου και φέρνουν και εμάς σε δύσκολη θέση.
ΔιαγραφήΑγαπητέ Γλαύκιππε, αν το σχόλιό μου σ' έφερε σε δύσκολη θέση, θα μπορούσες πολύ απλά να μην το δημοσιεύσεις, όπως έχεις κάνει και με παλαιότερα σχόλιά μου-δικό σου ιστολόγιο είναι, άλλωστε, και το σέβομαι απολύτως, δεν κατέχομαι από μπολσεβικική ηθική. Εγώ, πίστεψέ με, έρχομαι σε πολύ δυσκολότερη θέση, όταν διαβάζω τις παπάντζες του κάθε πρώην μαρξιστή, που βρήκε μέσω της στρεβλής αρχαιολατρείας, νέο τρόπο πολεμικής των "κατεστημένων" οσίων και ιερών αυτού του τόπου, όταν τα εδάφη της Ιερής Ιωνίας έχουν μπολιαστεί από το αίμα χιλιάδων Ρωμιών που μαρτύρησαν, επειδή αρνήθηκαν να προδώσουν τη θρησκεία, που σύμφωνα με τον κο Αμυρά "κατέστρεψε τον Ελληνισμό". Και δεν είμαι κανένα χριστιανόπουλο της "Ζωής", για να εξηγούμεθα, θιασώτης ενός "θετικού, εθνικού χριστιανισμού" είμαι, όπως παλιά..
ΔιαγραφήΑΣΕ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΤΙΣ ΦΑΓΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ. Η ΡΩΜΙΟΣΙΝΗ ΣΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ. Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΑΝΘΙΖΕΙ. ΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Ο ΓΛΑΥΚΙΠΠΟΣ. ΕΛΕΟΣ 17 ΑΙΩΝΕΣ ΜΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΑΡΑΧΝΟΙ ΦΤΑΝΕΙ. Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΡΙΖΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΚΛΑΔΙΑ. ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΔιαγραφήΣχετικά με τα σχόλια προσπαθώ να τα δημοσιεύω όλα .Μέχρις σήμερα αν θυμάμαι καλά δεν έχω δημοσιεύσει δυο -Το ένα που ήταν συνέχεια σε μια σειρά απαντήσεων για τον Μάκη Βορίδη (!) και το άλλο ενός αναγνώστη που στόλιζε τον Γεωργιάδη με λέξεις που δεν ήθελα να βγουν στο αέρα .Ακριβώς πιο κάτω γράφουμε και τους όρους των σχολίων και εστιάζουμε στο : χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης να κάνω και μια επισήμανση. Ο Κοινός Παρονομαστής είναι ένας εθνικιστικός χώρος πληροφόρησης, μια εθνικιστική φωνή, δεν είναι ιδιοκτησία δική μου.Έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή για να μεταφέρει την φωνή των Ελλήνων Εθνικιστών και κινείται όπως πάντα εκινούντο οι Εθνικιστές και όπως είχαμε μάθει στο ΕΝΕΚ. -Συλλογικά -Το υλικό έρχεται από συναγωνιστές, παλιούς και νέους εθνικιστές.Εγώ και ο Δόλοπας είμαστε οι δυο διαχειριστές του . Τον σκοπό της ύπαρξής του τον έχω γράψει σε άρθρο μου με τίτλο : Κοινός Παρονομαστής και Ελληνικός Εθνικισμός Η πυξίδα και στόχος
Διαγραφή