Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Η SATO ΣΤΟ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΛΑΓΚΑΡΝΤ!!!


Την αποκαλυπτική καταγγελία απέστειλε στο makeleio συνεργάτης της εταιρείας τον οποίο και έχουν φεσώσει...
"Η εταιρεία SATO ΑΕ χρωστάει σε μένα και πολλούς συνεργάτες της αυτοκινητιστές ποσά που αφορούν το μεταφορικό της έργο.
Εγώ γιαυτό άσκησα κάθε νομικό δικαίωμα και προέβην σε έκδοση καταρχήν εξώδικου και στη συνέχεια διαταγής πληρωμής (η οποία καθυστέρησε να εκδοθεί εξαιτίας αρχικά των διακοπών του Αυγούστου όποτε και τα δικαστήρια και οι εισαγγελίες υπολειτουργούν και έπειτα λόγω της απεργίας των δικαστικών).
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η διαταγή πληρωμής να εκδοθεί ύστερα από την υποβολή αίτησης υπαγωγής στο άρθρο 99 της εν λόγω εταιρείας που έγινε στις αρχές Οκτωβρίου 2012.

Έτσι οι δικαστικές αρχές αποφάσισαν να δωσουν τριμηνη αναστολη πληρωμων ("δωρακι") προς τους πιστωτές της SATO.
Εγώ ωστόσο δανείζομαι από δω και από εκεί για να πληρώσω τις υποχρεώσεις μου προς τράπεζες, εφορία (ΦΠΑ που έχω αποδώσει και δεν έχω εισπράξει), ταμείο ασφάλισης και άλλες υποχρεώσεις που αφορούν τη δουλειά μου όπως πετρέλαια.
Το ποσο λοιπον που μου οφειλουν ανερχεται σε περιπου 15.000 ευρω (κανενα δηλαδη σπουδαιο ποσο για αυτους που ενδεχομενως τα ονοματα τους βρισκονται στη λιστα Λαγκαρντ θεσεις 1549 εως 1552!!! , οπως μπορειτε να δειτε συνημμενα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π